Материалдар / Тері қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тері қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №

Пәні

Биология.

Сыныбы

8

Сабақтың тақырыбы

Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы

Мақсаты

Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы туралы білім алу

Күтілетін нәтижелері

А)Терінің құрылысын біледі.

В)Қызметтерін ажыратады

С)Терминдермен жұмыстанады

Керекті жабдықтар

Слайдтар,суреттер,плакаттар,қағаздар

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Ұйымдастыру. Амандасу.

Топқа бөлу. Мұғалім оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастырады.

Амандасады.

Сурет қиындылары арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.

Тұсаукесер

«Миға шабуыл

«Атаулар туралы үш сұрақ»

Гигиена, салқын, жылу, жабын, ыдарау, сезу, шаш, тырнақ

Тақтаға терминдер жазылып, оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтар қояды:

1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?




Оқушылар ойларын айтып сұрақтарға жауап береді.

Негізгі бөлім

Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру.

Тақырыпты өздігінен оқуға тапсыру.

Топта мәтінді талдап, негізгі ұғымдарды бір-біріне түсіндіру. Термин сөздерді дәптерге жаздыру. «Тыңдайтын үшбұрыштар» әдісінің көмегімен білімді меңгерту.

І топ.Терінің қызметі.

ІІтоп. Терінің құрылысы

ІІІтоп.Терінің маңызы, күтімі

Тақырыптағы негізгі ойды анықтау.









Формативті бағалау:

«Бас бармақ», «Смайлик».


Сергіту сәті.

Кеңейтілген тапсырма: А)Терминдік сөздермен жұмыс. В)Тері құрылысы схемасын құру

С)Терминдерді тиімді қолданып дұрыс қолдану.

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, топта бір-біріне түсіндіреді.Керекті мәліметтерді жазып отырады, білген ақпараттарымен бөліседі.


Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:

СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі).

ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды.

ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді.

(Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады.

Топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды. Топ басшылары топ мүшелерін бағалап бағалау парағына түсіреді.

Shape1


Оқушылар сазға билеп денесін сергітеді.

Оқушылар өз мүмкіндігіне қарай тапсырмаларды орындайды.

Қорытынды









Сабақ соңындағы рефлексия:Үйге тапсырма:

«Лездеме» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар:Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай түсіндіру .Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!



«Сұрақтары бар қорап»

§53. Гигиена тақырыбында хабарлама әзірлеу

Оқушылар сабақта өткен материалды қайталап, бекітеді.









Оқушылар сұрақтар жазып қорапқа салады.


Күнделіктеріне жазу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!