Тері қызметі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тері қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ №

Пәні

Биология.

Сыныбы

8

Сабақтың тақырыбы

Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы

Мақсаты

Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы туралы білім алу

Күтілетін нәтижелері

А)Терінің құрылысын біледі.

В)Қызметтерін ажыратады

С)Терминдермен жұмыстанады

Керекті жабдықтар

Слайдтар,суреттер,плакаттар,қағаздар

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Ұйымдастыру. Амандасу.

Топқа бөлу. Мұғалім оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастырады.

Амандасады.

Сурет қиындылары арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.

Тұсаукесер

«Миға шабуыл

«Атаулар туралы үш сұрақ»

Гигиена, салқын, жылу, жабын, ыдарау, сезу, шаш, тырнақ

Тақтаға терминдер жазылып, оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтар қояды:

1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?




Оқушылар ойларын айтып сұрақтарға жауап береді.

Негізгі бөлім

Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру.

Тақырыпты өздігінен оқуға тапсыру.

Топта мәтінді талдап, негізгі ұғымдарды бір-біріне түсіндіру. Термин сөздерді дәптерге жаздыру. «Тыңдайтын үшбұрыштар» әдісінің көмегімен білімді меңгерту.

І топ.Терінің қызметі.

ІІтоп. Терінің құрылысы

ІІІтоп.Терінің маңызы, күтімі

Тақырыптағы негізгі ойды анықтау.









Формативті бағалау:

«Бас бармақ», «Смайлик».


Сергіту сәті.

Кеңейтілген тапсырма: А)Терминдік сөздермен жұмыс. В)Тері құрылысы схемасын құру

С)Терминдерді тиімді қолданып дұрыс қолдану.

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, топта бір-біріне түсіндіреді.Керекті мәліметтерді жазып отырады, білген ақпараттарымен бөліседі.


Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:

СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі).

ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды.

ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді.

(Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады.

Топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды. Топ басшылары топ мүшелерін бағалап бағалау парағына түсіреді.

Shape1


Оқушылар сазға билеп денесін сергітеді.

Оқушылар өз мүмкіндігіне қарай тапсырмаларды орындайды.

Қорытынды









Сабақ соңындағы рефлексия:Үйге тапсырма:

«Лездеме» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар:Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай түсіндіру .Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!



«Сұрақтары бар қорап»

§53. Гигиена тақырыбында хабарлама әзірлеу

Оқушылар сабақта өткен материалды қайталап, бекітеді.









Оқушылар сұрақтар жазып қорапқа салады.


Күнделіктеріне жазу



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
590
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі