Тұсаукесер
|
«Миға
шабуыл
«Атаулар туралы үш
сұрақ»
Гигиена, салқын, жылу, жабын,
ыдарау, сезу, шаш, тырнақ
Тақтаға терминдер жазылып,
оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтар
қояды:
1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз
бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп
едіңіз?
2. Қалай? Өз тәжірибеңізден
осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз
ба?
3. Қандай? Осы сабақта бұл
атаулар қандай қолданыста болады деп
ойлайсыңдар?
|
Оқушылар ойларын айтып
сұрақтарға жауап береді.
|
Негізгі
бөлім
|
Жаңа тақырыпты өздігінен
меңгеру.
Тақырыпты өздігінен оқуға
тапсыру.
Топта мәтінді талдап, негізгі
ұғымдарды бір-біріне түсіндіру. Термин сөздерді дәптерге
жаздыру. «Тыңдайтын
үшбұрыштар» әдісінің көмегімен білімді
меңгерту.
І
топ.Терінің
қызметі.
ІІтоп. Терінің
құрылысы
ІІІтоп.Терінің маңызы,
күтімі
Тақырыптағы негізгі ойды
анықтау.
Формативті
бағалау:
«Бас бармақ»,
«Смайлик».
Сергіту
сәті.
Кеңейтілген тапсырма:
А)Терминдік сөздермен жұмыс. В)Тері құрылысы схемасын
құру
С)Терминдерді тиімді қолданып
дұрыс қолдану.
|
Оқушылар мәтінмен жұмыс
жасайды, топта бір-біріне түсіндіреді.Керекті мәліметтерді жазып
отырады, білген ақпараттарымен бөліседі.
Оқушылар үш адамнан тұратын
топта бірлесіп жұмыс істейді:
СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы
бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен
бөліседі).
ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды
және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар
қояды.
ХАТШЫ үдерісті бақылайды және
«спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс
береді.
(Рөлдерді анықтау үшін “Бірге
ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға
болады.
Топтар бір-бірін смайликтер
арқылы бағалайды. Топ басшылары топ мүшелерін бағалап бағалау
парағына түсіреді.
Оқушылар сазға билеп денесін
сергітеді.
Оқушылар өз мүмкіндігіне қарай
тапсырмаларды орындайды.
|
Қорытынды
Сабақ соңындағы рефлексия:Үйге
тапсырма:
|
«Лездеме» әдісі арқылы сабақты
қорытындылау.Сіздің топтың екі қалған
оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде
бір минут бар:Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай
түсіндіру .Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды
және қалғандарына түсіндіреді!
«Сұрақтары бар
қорап»
§53. Гигиена тақырыбында хабарлама
әзірлеу
|
Оқушылар сабақта өткен
материалды қайталап, бекітеді.
Оқушылар сұрақтар жазып
қорапқа салады.
Күнделіктеріне
жазу
|