Материалдар / Тері қызметі

Тері қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №
ПәніБиология.
Сыныбы8
Сабақтың тақырыбыТерінің құрылысы, қызметі мен маңызы
МақсатыТерінің құрылысы, қызметі мен маңызы туралы білім алу
Күтілетін нәтижелеріА)Терінің құрылысын біледі. В)Қызметтерін ажыратадыС)Терминдермен жұмыстанады
Керекті жабдықтарСлайдтар,суреттер,плакаттар,қағаздар
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
КіріспеҰйымдастыру. Амандасу. Топқа бөлу. Мұғалім оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастырады. Амандасады.Сурет қиындылары арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлайды.
Тұсаукесер«Миға шабуыл «Атаулар туралы үш сұрақ»Гигиена, салқын, жылу, жабын, ыдарау, сезу, шаш, тырнақТақтаға терминдер жазылып, оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтар қояды:1.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?





Оқушылар ойларын айтып сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлімЖаңа тақырыпты өздігінен меңгеру.Тақырыпты өздігінен оқуға тапсыру.Топта мәтінді талдап, негізгі ұғымдарды бір-біріне түсіндіру. Термин сөздерді дәптерге жаздыру. «Тыңдайтын үшбұрыштар» әдісінің көмегімен білімді меңгерту. І топ.Терінің қызметі. ІІтоп. Терінің құрылысыІІІтоп.Терінің маңызы, күтіміТақырыптағы негізгі ойды анықтау.















Формативті бағалау: «Бас бармақ», «Смайлик».

Сергіту сәті.Кеңейтілген тапсырма: А)Терминдік сөздермен жұмыс. В)Тері құрылысы схемасын құруС)Терминдерді тиімді қолданып дұрыс қолдану.
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, топта бір-біріне түсіндіреді.Керекті мәліметтерді жазып отырады, білген ақпараттарымен бөліседі.

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді: СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі).ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. (Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады. Топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды. Топ басшылары топ мүшелерін бағалап бағалау парағына түсіреді.

Оқушылар сазға билеп денесін сергітеді.Оқушылар өз мүмкіндігіне қарай тапсырмаларды орындайды.
Қорытынды















Сабақ соңындағы рефлексия:Үйге тапсырма:
«Лездеме» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар:Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай түсіндіру .Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

«Сұрақтары бар қораﻧ53. Гигиена тақырыбында хабарлама әзірлеу
Оқушылар сабақта өткен материалды қайталап, бекітеді.















Оқушылар сұрақтар жазып қорапқа салады.

Күнделіктеріне жазу


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ