1.Ұйымдастыру
Сергіту сәті:
«Менің
көңіл-күйім»
Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға,
қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
тәрбиелеу
Алдарыңдағы бланкіге өз
көңіл-күйлеріңді суреттеп
салады
2.Психологиялық
ахуал. Түрлі түсті ұшақтарға жылы
лебіздер жазып бір-біріне ұшырады. Coл ұшақ түстері
арқылы
3-топқа бөлінеді.
Ширату
жаттығулары: « иә, жоқ»
әдісі
1.Бүйректер бұршақ
пішінді жұп мүше?
2. Бүйректе екі
қабат болады?
3.Нефронда зәр 3
кезеңде түзіледі?
4.Тәулігіне шамамен
150мл бірінші реттік зәр
түзіледі?
5.Қуықтың ішінде
сілемейлі қабат қатпарлар
түзілмейді?
Жауаптары:
-
Иә
-
Иә
-
Жоқ
-
Иә
-
Жоқ
1-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі
арқылы
оқушыларға терінің
құрылысы туралы «Строение кожи» бейнефильмі
ұсынылады.
Осы бейнефильм
арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты ашылып айтылады. Содан
кейін оған жұппен және топпен талдау
жасалады.
Кері байланыс:
Бағдаршам бағалау
2-тапсырма.
Maқсаты: Oқушылардың оқу мақсатында өз
білімдерін терең ойлауға
дағдылау.
Мәтінмен жұмыс
Джигсо№2 әдісі арқылы.
1 топ Терінің
маңызы
2 топ Терінің
құрылысы
3топ Терінің
түзілістері
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Оқушылар мәтінді толық
меңгерді
|
Терінің маңызын
атайды
|
Терінің құрылысын
сипаттайды
|
Терінің түзілістерін
ажыратды
|
Кері
байланыс:
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
3-тапсырма.
Деңгейлік тапсырмалар
Суретте берілген
сандарға терінің құрылысын жазу. (топтық
жұмыс)
1-
топ
2-
топ
Терінің
сезімталдығына байланысты, затты ұстаған кезде қатты және жұмсақ,
суық және ыстық болуын
талдау.
3-топ
Оқушылар терінің
қызметі туралы кластер
құрастырады.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқушылар білімдерін
бекітеді.
|
Терінің құрылысын
анықтайды
|
Терінің сезімталдығын
дәлелдейді
|
Терінің қызметін
біледі
|
Кері
байланыс:
Смайлик
арқылы
4-тапсырма. «
Ұшақ әдісі»
Оқушылар
қарапайымнан күрделіге қарай сұрақтар жазады да оларды ұшырады. Әр
қайсысына келген ұшаққа жауаптарын жазып қайтадан иесіне
ұшырады.
Рефлексия
«Жетістік ағашы»
әдісі
Мақсаты: Oқушылар бүгінгі сабақта
қаншалықты мақсатқа жеткендігін, тақырып бойынша алған білімдерінің
деңгейін анықтау.
Оқушыларға
даяарлаған парағы
таратылады.
Өздерінің жұмысына
талдау жасайды.
-
Қандай жаңа білім
алдым
-
Мақсатқа жету
үшін не істедім?
-
Көңіл күйім
қандай болды?
-
Қандай көмек бере
алдым?
-
Қандай кедергі
болды?
Үй тапсырмасы: §
29 оқу
|