|
Бөлім: |
«Бөліпшығару» |
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Сарсембаев Қанат саматұлы |
|
Күні: |
22.01.2025.ж |
|
Сыныбы: 8 «ә» |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Терініңмаңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудіңреттелуі. §29. Терініңқұрылысы мен қызметі, оныңмаңызы. |
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
8.1.5.3 - терініңқұрылысы мен оныңбөліпшығарудағымаңызынсипаттау. |
|
Сабақтыңмақсаты: |
терініңқұрылысы мен оныңбөліпшығарудағымаңызынсипаттау. Барлықоқушылар: Кейбіроқушылар: Көпшілікоқушылар: |
Сабақтыңбарысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықтыояту
|
І.Ұйымдастырукезеңі: а) Оқушыларменсәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымдыахуалтуғызуүшін«Көңілкүй»әдісінпайдаланып, оқушыларбір- біріненкөңіл-күйлерін сұрау арқылыпсихологиялықахуалтуғызады.
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу |
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
презентация
|
|
Сабақтыңортасымағынанытүсіну
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі. Сүтқоректілердіңденежамылғысықандай? Бұлжамылғыныңомыртқалыжануарлардыңбасқакластарынанқандайайырмашылығыбар? Терінің маңызы қандай? Терінің құрлысы неше қабаттан тұрады? Теріде қандай пигмент кездеседі? Тері қандай қызметтер атқарады? Тері күтімі дегеніміз не? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
п |
|
Сабақтыңортасы Мағынанықолдану
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Тапсырма 1. «Терініңқұрылысы» сызбасынтолтырыңыз.
|
Бағалау критерийі: -Терінің құрылысын оның бөліп шығарудағы маңызын анықтайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -тері құрылысын сызбадан түсіндіреді – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныталдау
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөз ойымен бөліседі. Тапсырма: Суреттегі А,В және С әріптерімен белгіленген тері құрылысына атау беріңіз және қызметін сипаттаңыз.
А______________________________________________ _______________________________________________ В______________________________________________ _______________________________________________ С______________________________________________ |
Бағалау критерийі: -Терінің құрылысын оның бөліп шығарудағы маңызын анықтайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -тері құрылысын суреттен түсіндіреді – 2 балл; -терінің құрылысы мен қызметін анықтайды – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныжинақтау
|
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінжинақтаутапсырмасыберіледі. Мағынаны жинақтау тапсырмасы:
|
Бағалау критерийі: -терінің қабаттарын анықтайды және қызметтерін зерделейді; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -тері қабаттарының анықтамасын біледі және қызметтерін жазады – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныбағалау |
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады. «Термин сөздергеанықтамажаз»әдісіарқылыоқушылардыңжазылымдағдысынқалыптастыру; «Термин сөздергеанықтамажаз» Эпидермис,Терініңмүйіздіқабаты,меланин,дерма, теріастымайжасұнығы,амортизатор,жылуоқшаулағыш,қоректікзаттарқоры;қызметтері:қорғаныш,термореттелу,бөліпшығару,тынысалу, терініңсезімталдылығы;рецептор,Dдәрумені. |
Бағалау критерийі: -терінің құрылымдарын зерделейді; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -терінің құрылымдарына анықтама жазады – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Терініңмаңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудіңреттелуі. §29. Терініңқұрылысы мен қызметі, оныңмаңызы.
Терініңмаңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудіңреттелуі. §29. Терініңқұрылысы мен қызметі, оныңмаңызы.
|
Бөлім: |
«Бөліпшығару» |
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Сарсембаев Қанат саматұлы |
|
Күні: |
22.01.2025.ж |
|
Сыныбы: 8 «ә» |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Терініңмаңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудіңреттелуі. §29. Терініңқұрылысы мен қызметі, оныңмаңызы. |
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
8.1.5.3 - терініңқұрылысы мен оныңбөліпшығарудағымаңызынсипаттау. |
|
Сабақтыңмақсаты: |
терініңқұрылысы мен оныңбөліпшығарудағымаңызынсипаттау. Барлықоқушылар: Кейбіроқушылар: Көпшілікоқушылар: |
Сабақтыңбарысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықтыояту
|
І.Ұйымдастырукезеңі: а) Оқушыларменсәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымдыахуалтуғызуүшін«Көңілкүй»әдісінпайдаланып, оқушыларбір- біріненкөңіл-күйлерін сұрау арқылыпсихологиялықахуалтуғызады.
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу |
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
презентация
|
|
Сабақтыңортасымағынанытүсіну
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі. Сүтқоректілердіңденежамылғысықандай? Бұлжамылғыныңомыртқалыжануарлардыңбасқакластарынанқандайайырмашылығыбар? Терінің маңызы қандай? Терінің құрлысы неше қабаттан тұрады? Теріде қандай пигмент кездеседі? Тері қандай қызметтер атқарады? Тері күтімі дегеніміз не? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
п |
|
Сабақтыңортасы Мағынанықолдану
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Тапсырма 1. «Терініңқұрылысы» сызбасынтолтырыңыз.
|
Бағалау критерийі: -Терінің құрылысын оның бөліп шығарудағы маңызын анықтайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -тері құрылысын сызбадан түсіндіреді – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныталдау
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөз ойымен бөліседі. Тапсырма: Суреттегі А,В және С әріптерімен белгіленген тері құрылысына атау беріңіз және қызметін сипаттаңыз.
А______________________________________________ _______________________________________________ В______________________________________________ _______________________________________________ С______________________________________________ |
Бағалау критерийі: -Терінің құрылысын оның бөліп шығарудағы маңызын анықтайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -тері құрылысын суреттен түсіндіреді – 2 балл; -терінің құрылысы мен қызметін анықтайды – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныжинақтау
|
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінжинақтаутапсырмасыберіледі. Мағынаны жинақтау тапсырмасы:
|
Бағалау критерийі: -терінің қабаттарын анықтайды және қызметтерін зерделейді; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -тері қабаттарының анықтамасын біледі және қызметтерін жазады – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтыңортасымағынаныбағалау |
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады. «Термин сөздергеанықтамажаз»әдісіарқылыоқушылардыңжазылымдағдысынқалыптастыру; «Термин сөздергеанықтамажаз» Эпидермис,Терініңмүйіздіқабаты,меланин,дерма, теріастымайжасұнығы,амортизатор,жылуоқшаулағыш,қоректікзаттарқоры;қызметтері:қорғаныш,термореттелу,бөліпшығару,тынысалу, терініңсезімталдылығы;рецептор,Dдәрумені. |
Бағалау критерийі: -терінің құрылымдарын зерделейді; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор: -терінің құрылымдарына анықтама жазады – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз



резентация

















