Термодинамика негіздері.8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Термодинамика негіздері.8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсіндіру, сапалы және сандық есептер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Термодинамика негіздері

Мектеп:№37 жом

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Сугурбаева

СЫНЫП: 8

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы:

Жылумашиналарынпайдаланудағыэкологиялықмәселелер

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

8.3.2.23 – жылумашиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау

Сабақмақсаттары

Барлықоқушылар:

  • Жылу машиналарын пайдаланудағы қоршаған ортаға экологиялық әсерін біледі

Оқушылардыңбасымбөлігі:

  • Жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясының пайдалы және зиянды жақтарын ажыратады.

Кейбіроқушылар:

  • Жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясының жақсарту жолдарын ұсынады, қорытынды жасайды.

Ойлаудағдысы

  • Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалаукритерийі

  1. Оқушылар жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін біледі

  2. Қазіргі тaңда жылу машиналарының қоршаған ортaның экологиясына әсерін бағалайды, oны жетілдіру жoлдарын ұсынaды.

Тілдікмақсаттар


























Оқушылар:Не істейалады?

Бірлескен оқу барысында жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологиялық әсерін түсінеді, пайдалы және зиянды жақтарын нақтылайды, табиғатты қорғау мәселелерін анықтайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

жылу

тeпло

Heat

мaшина

мaшина

Enginе

зaңдылық

зaкономерность

Pattern

экoлогия

экoлогия

Eсology

атмoсфера

атмoсфера

Atmоsphere

зияны

врeдность

Hаrmful

Экологиялық мәселелер


Экологические проблемы

Environmental problems

Мұнайды өндіру

Добыча нефти

oil Production

Тасымалдау

Перевозка

Transportation

Қайта өңдеу

Переработка

Processing

Улану

Отравления

Poisoning

Қалдықтар

Отходы

Waste


Сыныптағы диалог:

-Сіз жылу машиналарын пайдалануда қандай экологиялық мәселелер туындайтынын білесіз?

-Неліктен жылу машиналарының ПӘК мәнінің төмен болуы қоршаған ортаға зиян?

-Сіз қалдықтардың адам ағзасына әсерінің пайдалы және зиянды жақтарын ажырата аласыз ба?

-Сіз жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологияның қалай жақсарту жолдарын ұсынасыз?

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыруменинновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу:

-біліммен ғылымды біріктіруде еліміздің физика ғылымының дамуына өзіндік үлес қоса алатын тұлға болуға баулу.

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы:

Жылу машиналарын пайдалануда экологиялық мәселелерді өмipдe пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып, жақсарту жолдарын ұсынып қoлдaнa aлуы

Пәнаралықбайланыс

Биология, жаратылыстану,география, химия, ағылшын тілі

Алдыңғыоқу

Жаратылыстану, география. Табиғат құбылыстары.

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс-

тар

Сабақтың басы

7 мин



2мин


5мин








І.Ұйымдастыру кезeңі.

«Амандасу» әдісі


Мақсaты: сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

Оқушылар ортаға шығып бір-біріне қарама-қарсы екі қатарға тұрады, мұғалім бұйрығымен әр елдің амандасу түрлерін көрсетеді:

-қазақтар қол алысады;

-Италияда құшақтасады;

-Бразилияда бір-бірінің иығын қағады;

-Никарагуада арқасымен;

-Зимбабада шынтақпен;

-Австралияда шапалақ; секіріп;

-жапондықтар иіліп, бастарын төмен изеп амандасады.

ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру

« Қаламсап»әдісі бойынша топ бөлінуі:

Мұнда барлық сынып оқушылары себетке қаламсаптарын салады, мұғалім 3 топқа бөлінетіндей әр топқа кез-келген қаламсаптарды қояды. Әр оқушы өзінің қаламсабын тауып топқа отырады.


  1. Экология

  2. Қалдықтар

  3. Табиғат

ІІІ. Үй жұмысын тексеру :

«Автомобиль» әдісі бойыншаоқушыларға тақтада автомобиль бөлшектерінің қиынды суреті ілінген қабырға газеті тұрады,бөлшектерді таңдап, артындағы үйге берілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді, соңында автомобиль суреті құрастырылып шығады.

- автомобильдің двигателі (мәселенің двигателі);

Жылу қозғалтқышы дегеніміз не?



- тежегіш;

Жылу машинасының пайдалы әсер коэффициенті дегеніміз не? Оны арттырудың жолдары


- кілті;

Тоңазытқыш қондырғыларының бөліктерін атын және олардың атқаратын қызметін атаңдар

- рулі;

Жұмыс денесінің қыздырғыштан алған жылуын толығымен механикалық энергияға айналдыруға бола ма? Неге?



- каркасы және дөңгелегі;

Жылу қозғалтқышының ПӘК-іне себепті 100%-ге жақындай алмайды?


- автомобильдің салоны;

Поршенді бу қозғалтқышынан бу тубинасының артықшылығы неде?

- жүк салғышы.

Жылу қозғалтқышының жұмыс істеу принципі


  • ҚБ. Қай топтың автомобиль бөлшектері көбірек сол топқа депозит беріледі.




Слайд 1




















Слайд 2

Себет,

Қаламсап







Слайд 3

Қабырға газеті, автомобиль бөлшегінің қима суреттері







Сабақтыңортасы

29 мин


3мин














15мин








6мин


























5 мин





















I.«Көпір» әдісі:

О қушыларға проблемалық сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашуға арналған сұрақтар қойылады.

  1. Оқушылар бұл көпір қайда орналасқан және не үшін көпір суреті алынды?

  2. Қалай ойлайсыздар, қала мен өнеркәсіп орталықтарында автомобильдердің атмосфераны ластауда үлесі бар ма?

  3. Не себепті заманауи жылу қозғалтқыштарды жасауда Күн энергиясына үлкен назараударылады?

II. «Зерттеушілік жоба» әдісі

Әр топ берілген тақырыптары мен тапсырмалары бойынша зерттеу жұмыстарын зерттеудің 6 қадамын қолданып, постер қорғайды, өз ұсыныстарымен бөліседі.

  1. «Экология»тобы: «Жылу машиналарын пайдалануда экологиялық мәселелері»

  2. «Қалдықтар» тобы: «Жылу машиналарын пайдалануда қалдықтардың адам ағзасына әсерінің пайдасы мен зияны»

  3. «Табиғат» тобы: « Жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологияның әсерін жақсарту жолдары»

Кері байланыс: «Бутерброд» - Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:

  1. бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; 2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....

III. «Бэкроним» әдісі бойынша жеке жұмыс. Оқушылар тапсырма бойынша Венн диаграмма құрады, сурет салады, есеп шығарады.

  1. Жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологияның пайдасы мен зиянын Венн диаграммаға салып көрсет.

  1. Сіз жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологияның қалай жақсарту жолдарын ұсынасыз? Ешқандай сөзді пайдаланбай суретпен салып көрсет

  2. Логикалық есеп . Егер 4 адамнан тұратын отбасының машинасы күніне 3 сағат жұмыс істейтін болса, оларға қанша ағаш отырғызу керек екендігін есептеңдер?.

ҚБ. «Досыңа көмек» әдісімен оқушылар жұбын бағалау критериі мен дискриптор арқылы бағалайды.

Бағалау критериі

Дискриптор

  1. Оқушылар жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін біледі


1.Жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологияның пайдасы мен зиянын Венн диаграммаға салып көрсетеді

  1. Қазіргі тaңда жылу машиналарының қоршаған ортaның экологиясына әсерін бағалайды, oны жетілдіру жoлдарын ұсынaды.

1.Жылу машиналарын пайдалануда қоршаған ортаға экологияның қалай жақсарту жолдарын ұсынады.

2.Есептің шешімін табады.




Көпір суреті








Фломастер, қабырға газеті, суреттер

Сабақтың соңы

4 мин


2мин


2мин


Рефлексия: «ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ»


Үйге тапсырма:§17 оқу.

  1. «Табиғат –тал бесік» эссе жазу.

  2. (Таңдау бойынша) «Жылулық сорғылар және олардың әсер ету принципі және тиімділігі. ҚР тұрғын үйлерін қыздыру үшін жылу сорғыштарын пайдалану мүмкіндігі» деген тақырыпта реферат дайындау









Оқулық. «Арман ПВ» баспасы


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

1.«Автомобиль» әдісі бойынша оқушыларға тапсырманыдереккөздер арқылы беріп,өткен сабақты қорытындылайды, автомобиль бөлшектері арқылы есте сақтайды,ұжымдық бірлесіп,кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, әрі өзара қолдау көмек көрсетіледі.

2. «Көпір» әдісін өткен сабақпен және бүгін өтетін сабақты дереккөзбен байланыстырып, оқушыларға проблемалық сұрақ қою,ой салу, оны шешу арқылы жаңа тақырып ашуда диалог және қолдау саралау түрін пайдаландым, ынталандыру мақсатта қолдау көрсетіп, ҚЖ оқушыларлың жылдам жұмыс істейтіні көрініс тапты.

3. «Зерттеушілік жоба» әдісінде оқушылардың тапсырма, ресурстар арқылы зерттеушілік, шығармашылық қабілеттерінің артуына мүмкіндік береді,жаңа сабақты оқулықтан оқып өз орталарында топтарында талқылайды, бір-біріне қолдау көрсетеді, постер қорғайды, жылдамдық танытады, қорытынды жасайды.

4. «Бэкроним» әдісінде тапсырманы беру арқылы дереккөздермен жұмыс жасап, ҚТ немесе ҚЖ оқушылар белсенділік танытып, қарқындылықпен жұмыс жасап сурет салады,қорытындылайды, жылу машиналарының пайдалы мен зиянды жақтарын жіктеп ажыратады, есепті шығарады, ҚБ бағалайды.


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

  1. Қалыптастырушы бағалау: Депозит.

  2. Кері байланыс: «Бутерброд

  3. ҚБ «Досқа көмек»

  4. Бағалау критерилер

  5. Рефлексия: «ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ»

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған іс- шаралардың орындалуын үйлестіру, оқушылар, ата-аналар мен мұғалімдер арасында шұғыл жағдайлардағы іс-әрекеттерге дайындықты, ұйымдасушылық пен қырағылықты күшейтуге бағытталған түсіндіру жұмысын тұрақты түрде жүргізу.



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2018
1829
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі