Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Термохимиялық реакциялар
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
2896
6 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3 А | Мектеп: Жамбыл ауданы Абай атындағы гимназия мектебі МДШО КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Жакупова Ғ.Р | |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Термохимиялық реакциялар | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.3.1.5 - энергия өзгерісін бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіру | |
Сабақ мақсаттары | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминологияэнергия, температура, жылу, экзотермиялық, эндотермиялық, сіңіру/бөліну, термохимиялық теңдеулерДиалог/жазылым үшін пайдалы тіркестерТемпература төмендеді/жоғарлады, яғни, бұл – экзо/эндотермиялық реакция. Экзо/эндотермиялық реакцияларда жылу бөлінеді/ сіңіріледі | |
Құндылықтарды дарыту | Мәңгілік ел.Ғылымға деген қызығушылықты артыруСабақ барысындағы іс-әрекеттер өзара құрмет ұстанымы негізінде жүзеге асады, бір-бірінің пікірін құрметтеп, оларды соңына дейін тыңдайды, өз ойларын еркін айта алады. | |
Пәнаралық байланыстар | Физика-термохимиялық процестерді түсіндіруде.Биология-тыныс алу процесі | |
АКТ қолдану дағдылары | интернет желісінен термиялық реакциялар | |
Бастапқы білім | 7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі 7.2В Ауа. Жану реакциясы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2мин Орындау 3 мин Тексеру 1 мин Бағалау 1 мин | Түрлі-түсті қима қағаздар КестелерКарточкалар | |
Сабақтың ортасы Тәжірибе-2 мин Орындау 4 мин Тексеру 1 мин Бағалау 1 мин Орындау 3 мин Тексеру 3 мин Бағалау 2 мин 2 мин Орындау 3 мин Тексеру 1 мин Бағалау 1 мин Орындау 5 мин Тексеру 2 мин Бағалау 1 мин | «Ой қозғау» 1. Бағалау дескрипторы.1.Термохимиялық теңдеуін жазады2Экзотермиялық/эндотермиялық реакция екенін біледі.3Бөлшектердің кинетикалық теориясы бойынша энергия өзгерісін графиктік кескін арқылы көрсетедіҚБ – Бірін-бірі бағалау4-порт «Тың ақпарат».Жұптық жұмыс Энергия өзгерісі бойынша термин мен анықтаманы сәйкестендірБағалау дескрипторы.1.Энергия өзгерістері бойынша терминдер мен анықтамаларды сәйкестендіреді 2. Сұрақтардың жауабын таба алады.ҚБ-Өзара бағалау | ВидеоBilmland ВидеоBilmlandМетанның жану реакциясындағы байланыстардың түзілуі мен жойылуы.Энергия өзгерісінің графикалық кескіні |
Сабақтың соңы2 мин | Үй тапсырмасы. Реакция кезіндегі энергия өзгерісін оқу. Рефлексия:3 Қ-Қызық - Қиналдым- Қиын | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қалыптастырушы бағалау жүреді. Дер кезінде кері байланыс қажеттілікке орай беріліп отырылады. | Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары | |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)