Материалдар / Термохимиялық реакциялар

Термохимиялық реакциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
2883
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3 АМектеп: Жамбыл ауданы Абай атындағы гимназия мектебі МДШО КММ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жакупова Ғ.Р
Сынып: 8Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТермохимиялық реакциялар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.1.5 - энергия өзгерісін бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіру
Сабақ мақсаттары
  • Барлық оқушылар біледі: Энергия өзгерісін бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіреді
  • Көпшілік оқушылар:
  • Химиялық байланысты үзу кезінде энергия жұмсалатынын және байланысты түзі кезінде энергия бөлінетіндігін дәлелдеп, термохимиялық теңдеулер құрады
  • Кейбір оқушылар біледі:
  • Бөлшектердің кинетикалық теориясы бойынша энергия өзгерісін графиктік кескін арқылы түсіндіре алады
  • Бағалау критерийлері
  • Бөлшектердің кинетикалық теориясы бойынша энергия өзгерісін түсіндіреді
  • Энергиялық өзгерістерінің графиктік кескін арқылы көрсетеді
  • Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминологияэнергия, температура, жылу, экзотермиялық, эндотермиялық, сіңіру/бөліну, термохимиялық теңдеулерДиалог/жазылым үшін пайдалы тіркестерТемпература төмендеді/жоғарлады, яғни, бұл – экзо/эндотермиялық реакция. Экзо/эндотермиялық реакцияларда жылу бөлінеді/ сіңіріледі
    Құндылықтарды дарыту Мәңгілік ел.Ғылымға деген қызығушылықты артыруСабақ барысындағы іс-әрекеттер өзара құрмет ұстанымы негізінде жүзеге асады, бір-бірінің пікірін құрметтеп, оларды соңына дейін тыңдайды, өз ойларын еркін айта алады.
    Пәнаралық байланыстарФизика-термохимиялық процестерді түсіндіруде.Биология-тыныс алу процесі
    АКТ қолдану дағдылары интернет желісінен термиялық реакциялар
    Бастапқы білім

    7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі 7.2В Ауа. Жану реакциясы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 2мин



















    Орындау 3 мин Тексеру 1 мин Бағалау 1 мин















  • Ұйымдастыру кезеңі, ынтымақтастық атмосферасын құру «Алақан»
  • Борт журналымен таныстыруБорт журналы«Термохимиялық реакциялар»
  • Топқа бөлу
  • Түрлі-түсті алған қималары арқылы 3 топқа бөлу
  • Үй жұмысын тексеру «Бұрыннан білетінім»
  • -Жеке жұмыс , «+,-» әдісіТапсырма №11.Берілген мысалдарды экзотермиялық және эндотермиялық реакцияларға ажратып жаз. Бағалау дескрипторы.1.Эндотермиялық және экзотермиялық реакция екенін ажырата біледі.2.Экзотермиялық және эндотермиялық реакцияны мысалдармен дәлелдейдіҚБ- «От шашу»
























    Түрлі-түсті қима қағаздар

    КестелерКарточкалар
    Сабақтың ортасы Тәжірибе-2 мин



    Орындау 4 мин Тексеру 1 мин Бағалау 1 мин





























    Орындау 3 мин Тексеру 3 мин Бағалау 2 мин

































    2 мин



    Орындау 3 мин Тексеру 1 мин Бағалау 1 мин











    Орындау 5 мин Тексеру 2 мин Бағалау 1 мин



    «Ой қозғау»
  • Сабақ мақсатына шығу- Видео көрсету
  • Сабақтың тақырыбын және мақсатын айту. Порт 2 «Мәтінді оқып жаңадан білгенім» Жеке жұмысМақсаты: Термохимиялық реакцияларында энергияның өзгеруін түсіну.Энергия сақталу заңы- -Энергия ешқайда жоғалмайды және жоқтан пайда болмайды. Ол тек бір түрден екінші түрге ауысадыКинетикалық энергия бөлшектердің үдемелі,айнымалы және тербелмеліқозғалысы.Потенциялдық энергия бөлшектердің өзара тартылуы ,тебісуіТапсырма№2 Дұрыс энергия түрлерін таңда Бағалау дескрипторы.1.. Термохимиялық реакциялардағы энергияның өзгеруін біледі2. Кинетикалық және потенциалдық энергияны түрлерін таңдай аладыҚБ- Өзін-өзі бағалауы 3-порт «Болжамдар» Тапсырма №5 – «График сызу»Энергетикалық диаграммалар арқылы ішкі энергияның өзгеруін дәлелдейді.Топтық жұмыс
  • Бұл реакциялардың қайсысы экзотермиялық/эндотермиялық
  • болатынын көрсетіңдер және әр теңдеу үшін энергия өзгерісін көрсететін график сызыңыздар:1 топ- Көміртектің жану реакциясының термохимиялық теңдеуін құрыңыз.2-топ Калий перманганатының айырылу реакциясының термохимиялық теңдеуін құрыңыз.3 топ – Метанның жануы.

    1. Бағалау дескрипторы.1.Термохимиялық теңдеуін жазады2Экзотермиялық/эндотермиялық реакция екенін біледі.3Бөлшектердің кинетикалық теориясы бойынша энергия өзгерісін графиктік кескін арқылы көрсетедіҚБ Бірін-бірі бағалау4-порт «Тың ақпарат».Жұптық жұмыс Энергия өзгерісі бойынша термин мен анықтаманы сәйкестендірБағалау дескрипторы.1.Энергия өзгерістері бойынша терминдер мен анықтамаларды сәйкестендіреді 2. Сұрақтардың жауабын таба алады.ҚБ-Өзара бағалау








    ВидеоBilmland

































































    ВидеоBilmlandМетанның жану реакциясындағы байланыстардың түзілуі мен жойылуы.Энергия өзгерісінің графикалық кескіні

    Сабақтың соңы2 мин

    Үй тапсырмасы. Реакция кезіндегі энергия өзгерісін оқу. Рефлексия:3 Қ-Қызық - Қиналдым- Қиын

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Барлық оқушылар біледі:Энергия өзгерісін бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан түсіндіре біледі.
  • Көпшілік оқушылар:
  • Химиялық байланысты үзу кезінде энергия жұмсалатынын және жаңа байланыстың түзілуі кезінде энергия бөлінетіндігін дәлелдеп, термохимиялық теңдеулер құра біледі.
  • Кейбір оқушылар біледі:
  • Бөлшектердің кинетикалық теориясы бойынша энергия өзгерісін графиктік кескін арқылы түсіндіре алады
    Қалыптастырушы бағалау жүреді. Дер кезінде кері байланыс қажеттілікке орай беріліп отырылады.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ