«Терроризмнен сақтану-басты міндет»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Терроризмнен сақтану-басты міндет»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Терроризмнен сақтану-басты міндет»
Материалдың қысқаша нұсқасы


27 қараша, 2024жыл

 Аетова Гүлжаған Еділбайқызы педагог-зерттеуші,педагогика ғылымдарының магистрі

5 мектеп-лицейі

Тақырыбы

«Терроризмнен сақтану-басты міндет»

Мақсаты:

Оқушылардың терроризм жайында білімін арттырып, құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің терроризм мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға.

Жалпы мағлұмат

Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып,  тәжірибе алмасу барысында  құзыретті мұғалім болуға және құзіретті оқушы тәрбиелеуге қалыптастырылады.

Оқу нәтижесі

Оқушылар өздеріне деген   сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие алуға жетелейді.

Түйінді идеялар

Оқу тәрбие барысында жұмыстың жүйелі жүруіне  нақты көңіл аудара отырып, оқушылардың  сапалы білім алуына ықпал ету және ой-өрісін шыңдау.

Сабақтақолданылатынматериалдар

Үлестірмелі  материалдар,  А3,А4қағаздары, стикер, плакат, ИКТ, слайд-презентация.

Оқыту әдістері

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Креативті ойлау

Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану

Оқытуды басқару мен көшбасшылық

Бірлескен оқу

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Дерек сөздер

Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Оқушы шығармашылығы мен құзыреттілігін дамыту.

Тапсырмалар

«Жеке тұлға, құзыреттілік, білім беру» сөздеріне кластер,   топқа бөлу,постер жасау,қорғау,бағалау.

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жекежұмыс,сұрақтарға жауап  беру. Кері байланыс  жүргізу





Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалімнің   іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті


І. Ұйымдастырубөлімі


Тренинг «Жеке тұлға»

  1. Сұрақтарға жауап беру арқылы бала бенесін құрастырады.Қалған оқушылар оның сөздерін жағымды тұрғыдан қабылдап, үнемі қол шапалақтап және қуаттап отыру керек (сенімді қарым-қатынас орнату көзделеді).

  2. 2. «Қағаздан оқушы жасау» жаттығуы. Қағаздан адам мүсінін ж жасап, әр оқушы өз бейнесін таныстырады. Осы арқылы тақырыпты ашады, қағаз түстеріне қарай топқа бөлінеді.

Оқушылыр  өз ізгі тілектерін айтып кіреді,лебіздерін білдіреді.

 Жауапты жан-жақты береді.



 





Қағаздан оқушы жасайды.

 

Қағаз түстеріне қарай топқа бөлінеді.

2.Тапсырмаларды орындау

ІІ. Қызығушылықты

ояту.


Бейнетаспа «Терроризм мен эктромизм»

Тақырып ашылады



Криативті ойланып жауап беруге үйренеді.

 

 «Құзіретті, жеке тұлға, білім беру» сөзіне қатысты ойлар «Padlet»тақтасына жазылады.

ІІІ. Мағынаны ашу.

2- тапсырма

25 минут

1-тапсырма:

Ітоп КQ бейнетаспадан фильм үзінді

Құқық бұзушылық

ІІ топ Берілген комикс жанрын дамытып суреттеу «Теріс әдеттер»

ІІІ топ Аңызды өмірмен байланыстыру.Көрініс дайындау.

ІҮ топ «Сурет галериясы»сюжеттік жоба

Vтоп.Жарнама «Жарқын болашақ»

Дескриптор:

  1. Шығармашылықтарын көрсете білуі

  2. Ойларын толық жеткізуі

  3. Оқиға желісінің безендірілуі

Жеке және топпен жұмыс жүргізеді.

Топпен бірлесе жұмыс жасай оқушының үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады., комикс қорғалады.

 

Сергіту сәті

«Қораптағы доп» ойыны.

  • Осы ойында қандай қиындықтар болды? Допта берілген сөздер арқылы өмірге деген қиыншылықтарға өз пікіріңді айтып өтсеңіз.

Топтар қорапқа доптарды жинайды.


ІІІ. Ой толғаныс

  1. «Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні». Топтар бірін-бірі толықтырып, «Қазіргі таңда жеке тұлғаны дамытуда қандай ұстанымдарды назарға алуымыз керек?» Өз ойларын сурет шығармашылықпен жеткізеді

 Ойларын «DIY» әдісі

тақтасына жазады.


Қорытынды



Кері байланыс  жүргізу. «Ойды аяқта»

1. Бүгін мен білдім...

2. Мен үйрендім...

3. Қиындық тудырды...

4. Қолымнан келді...

«Куиз» ойыны арқылы жүргізіледі.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі