Test Assignments for the 4 th Grade students

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Test Assignments for the 4 th Grade students

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныптарға арналған тест тапсырмалары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Есік қаласы “В.Терешкова ”атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекеме
















Test Assignments for the 4th Grade Students

(Әдістемелік құрал)







Ағылшын тілі пәні мұғалімі Жалгасова Гулнура Муратбаевна















2025 оқу жылы

ӘОЖ 371.218

КБК 79.208 М88

Құрастырушы автор: Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Есік қаласы “В.Терешкова ”атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Жалгасова Гулнура Муратбаевна








ISBN 978-602-09-2681-3


Әдәстемелік бағдарлама жалпы білім мекемелері мұғалімдеріне арналған


ӘОЖ 371.218

КБК 79.208

М88

ISBN 978-602-09-2681-3

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Есік қаласы

В.Терешкова ”атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Жалгасова Гулнура Муратбаевнаның әдістемелік құралына


ПІКІР

Бұл әдістемелік құрал 4-сынып оқушыларына арналған тест тапсырмаларын қамтитын материал болып табылады. Құралдың негізгі мақсаты – оқушылардың білім деңгейін бағалау және олардың пәндер бойынша түсініктерін тереңдету.

Егер бұл әдістемелік құрал дұрыс құрылымдалған болса, онда ол оқушылардың білімін тексеріп қана қоймай, олардың өзіндік жұмысқа деген ынтасын арттыруға көмектеседі. Тест тапсырмаларының әр түрлі деңгейде болуы (қарапайымнан күрделіге дейін) оқушылардың ойлау қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Мұндай құралдар мұғалімдерге оқушылардың білімін жүйелі түрде бақылап отыруға, әлсіз тұстарын анықтап, сәйкесінше көмек көрсетуге мүмкіндік береді.

Тест тапсырмаларын таңдау кезінде баланың жас ерекшеліктерін ескеру өте маңызды. Оқушылардың қызығушылығын оятатын тақырыптар мен тапсырмалар енгізу арқылы олардың мотивациясын арттыруға болады. Сонымен қатар, тест тапсырмаларының мазмұны оқушының өмірлік тәжірибесі мен қоғамдастықта орын алып жатқан өзгерістермен де байланысты болуы керек.

Қорытындылай келе, "Test Assignments for the 4th Grade Students" әдістемелік құралының тиімділігі оның құрылымына және тапсырмалардың әртүрлілігіне тікелей байланысты. Әдістемелік құралдың сапалы болуы, оқушылардың білім деңгейін арттырып, олардың пәнге деген қызығушылығын жоғарылатуға ықпал етеді.




Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Есік қаласы

В.Терешкова ”атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Жалгасова Гулнура Муратбаевнаның әдістемелік құралына


ҰСЫНЫС

4-сынып оқушылары үшін ағылшын тілін оқытуға арналған тест тапсырмаларының әдістемелік құралын жасау кезінде келесі аспектілерді ескерген жөн:


  1. Тест тапсырмаларының түрлері

4-сынып оқушыларының білім деңгейіне сәйкес келетін әр түрлі тапсырмаларды енгізу маңызды. Бұл тапсырмалар оқушылардың сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамытуға бағытталған болуы керек. Тапсырмалардың түрлері:


    • Көп таңдаулы сұрақтар (Multiple choice questions): Тақырыптарды қайталау мен бекіту үшін қолданылады. Мысалы, сөздерді немесе сөз тіркестерін дұрыс қолдану.

    • Тапсырма бойынша сөздер қосу (Fill-in-the-blanks): Тіл білімінің негіздерін түсіну үшін сөйлемдердегі бос орындарды толтыру.

    • Сәйкестендіру тапсырмалары (Matching tasks): Сөздерді, сөз тіркестерін немесе сөйлемдерді дұрыс сәйкестендіру арқылы оқушылардың лексикалық қорын тексеру.

    • Қысқа жауаптар (Short-answer questions): Оқушылардың сөздерді немесе сөйлемдерді дұрыс қолдану дағдыларын тексеру.

    • Кескіндермен жұмыс (Picture-based tasks): Оқушылардың сөздер мен фразаларды дұрыс қолдануға үйрету үшін суреттерді пайдалану.

  1. Тақырыптарды таңдау

Тест тапсырмаларының тақырыптары оқушылардың ағылшын тілін меңгеру деңгейіне сәйкес келуі керек. 4-сынып оқушылары үшін негізгі тақырыптар:


    • Жануарлар (Animals): Жануарлардың атауларын, олардың сипаттамаларын және тұрғылықты жерлерін білу.

    • Отбасы (Family): Отбасы мүшелерінің атаулары, олардың арасындағы қарым-қатынас.

    • Үй (Home): Үйдің бөлмелері, жиһаздар мен тұрмыстық заттар.

    • Мектеп (School): Мектептің негізгі бөлмелері, құрал-жабдықтар мен сабақтар.

    • Жағдайлар мен эмоциялар (Feelings and Situations): Күнделікті өмірде қолданылатын сөздер мен фразалар.

  1. Тапсырмаларды құрастыру тәсілдері

    • Қарапайым сөздер мен фразалар: Тапсырмаларда қарапайым және жиі қолданылатын сөздер мен фразалар болу керек. Бұл оқушылардың сөздік қорын арттыруға көмектеседі.

    • Әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар: Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі дайындықтарын ескеріп, тест тапсырмалары жеңілден күрделіге қарай құрастырылуы тиіс.

    • Өзін-өзі бағалау: Тест тапсырмаларының соңында оқушыларға өз жауаптарын бағалау үшін нұсқаулықтар мен көмек көрсету ұсынылады.

  2. Тест тапсырмаларының үлгісі

  1. Көп таңдаулы сұрақтар (Multiple Choice)


Choose the correct word.


    1. What is the animal with four legs and a tail?

      1. Bird

      2. Dog

      3. Fish

      4. Tree


  1. Fill in the blanks


Complete the sentence.

My is very big. (family/home/school)


  1. Сәйкестендіру (Matching)


Match the words with their definitions.


    1. Dog a) A room where you cook

    2. Kitchen – b) A pet animal

    3. Teacher – c) A person who teaches


  1. Short Answer


Write a short answer.

What is your favorite animal and why?


  1. Picture-based task


Look at the picture and choose the correct sentence.

(Insert picture of a classroom)

  1. This is a school.

  2. This is a kitchen.

  3. This is a park


Әдістемелік құралда әр түрлі тапсырмаларды қамтып, оқушылардың тіл үйрену процесіне қызығушылығын арттыруға болатын тапсырмалар мен әдіс-тәсілдер ұсынылған. Оқушылардың білімін тексеру арқылы олардың өздерінің ағылшын тіліндегі дағдыларын жетілдіруіне мүмкіндік туындайды.



Ұсыныс жазған:

Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Біліктілікті арттыру және қашықтықтан білім беру орталығының доценті, педагогика ғылымдарының кандидаты,

Бельгия Жоғары Мектебінің Гонорар профессоры, Халықаралық Ақпараттандыру Академиясының академигі - А.Ш.Орақова

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Есік қаласы

В.Терешкова ”атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Жалгасова Гулнура Муратбаевнаның әдістемелік құралына


РЕЦЕНЗИЯ:


Бұл тест тапсырмалары 4-сынып оқушыларының ағылшын тілін меңгеру деңгейін анықтауға бағытталған. Рецензия ретінде келесі аспектілерге назар аударуға болады:Тест тапсырмалары оқушылардың сөздік қорын, грамматика мен сөйлеу дағдыларын тексеруге арналған. Әр тапсырма оқушылардың ағылшын тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін бағалайды. Мұнда сөздер мен сөйлемдердің дұрыс қолданылуы, қарапайым мәтіндерді түсіну, оқылған мәтінге сұрақ қою сияқты дағдылар қарастырылған.Тапсырмалар 4-сынып оқушылары үшін тиісті деңгейде, олар жас ерекшеліктеріне сәйкес қарапайым және түсінікті. Оқушылардың ағылшын тілін меңгеруіндегі негізгі жетістіктер мен қиындықтар ескеріліп, тапсырмалар оқушылардың қабілетін ашуға бағытталған.Тест тапсырмалары балалардың қызығушылығын арттыратын, интерактивті және ойын элементтерін қамтитын болуы керек. Мысалы, кейбір тапсырмаларда суреттер мен диаграммалар пайдалану, жағдаяттарға байланысты сұрақтар қою арқылы оқушылардың тілге деген қызығушылығын ояту қажет.Тест нәтижелерінің әділ және нақты бағалануы маңызды. Әр тапсырманың баллы мен оған қойылатын талаптар айқын белгіленуі керек. Бұл оқушыларға өз білімін қаншалықты меңгергенін түсінуге көмектеседі және мұғалімдерге оқушылардың әлсіз және күшті жақтарын анықтауға мүмкіндік береді.Кейбір тапсырмаларды балалардың жауаптарын толық түсіну үшін әрі қарай жетілдіруге болады.

Мысалы, кейбір сұрақтар әлі де күрделірек болуы мүмкін, сондықтан оларды қарапайым әрі нақты қылу керек. Сондай-ақ, мәтіндер мен сөйлемдерде қолданылатын тілдің нақтылығын тексеру маңызды.Жалпы алғанда, «Test Assignments for the 4th Grade Students» тақырыбы бойынша ұсынылған тапсырмалар оқушылардың ағылшын тілін меңгеру деңгейін объективті түрде бағалауға мүмкіндік береді. Тапсырмалар балалардың тіл үйрену үдерісін қызықты әрі тиімді ету үшін жасалған.






Түсінік хат:

Әдістемелік нұсқаулық — бұл белгілі бір қызметті, процесті немесе пәнді оқыту, үйрету, жұмыс істету немесе басқару барысында қолданылатын әдіс-тәсілдерді, ережелер мен принциптерді нақтылап көрсететін құжат болып табылады.

Әдістемелік нұсқаулықтар білім беру саласында мұғалімдерге, оқытушыларға, әдіскерлерге, сондай-ақ мамандарға арналған болуы мүмкін. Бұл құжаттың мақсаты — өзекті тақырып бойынша дұрыс әдістемелік бағыт-бағдар беру, тиімді жұмыс істеу тәсілдерін ұсыну және жұмыс процесін жеңілдету.

Әдістемелік нұсқаулықтар ғылыми негізде дайындалып, жұмыстың әрбір кезеңін дұрыс жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты, практикалық ұсыныстарды қамтиды. Бұл нұсқаулықтар ең алдымен білім беру жүйесінде қолданылады, бірақ өндіріс, басқару, медицина, психология, және басқа да салаларда да кеңінен қолданыс табады.

Мақсаты:

Әдістемелік нұсқаулықтың негізгі мақсаты — оқытушыларға немесе мамандарға әртүрлі салалар бойынша әдіс-тәсілдерді, құралдарды пайдалану жолдарын түсіндіру, жүйелі түрде тиімді жұмыс жүргізуге көмектесу. Нұсқаулықтың мазмұны нақты жұмыс жағдайына байланысты әртүрлі болуы мүмкін, бірақ негізгі мақсат — қолданушыларға арнайы тапсырмаларды тиімді әрі дұрыс орындауға көмек көрсету.

Міндеттері:

  1. Оқу үдерісін жеңілдету: Әдістемелік нұсқаулық оқу процесін ұйымдастыруға арналған жүйелі нұсқауларды береді. Бұл студенттер мен оқушыларға қажетті білімді алу үшін түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға көмектеседі.

  2. Теория мен практика арасындағы байланысты нығайту: Әдістемелік нұсқаулық теориялық білім мен практикалық іс-әрекетті ұштастыруға көмектеседі, ол өз кезегінде білім сапасын арттырады.

  3. Жұмыс істеудің тиімді әдістерін көрсету: Әдістемелік нұсқаулықта жұмыстарды қалай ұйымдастыру, қандай ресурстарды қолдану, қандай әдістер мен тәсілдерді қолдану қажеттігі туралы нақты нұсқаулар беріледі.

  4. Тапсырмаларды жүйелі орындауға дағдыландыру: Әдістемелік нұсқаулықтың көмегімен қолданушылар тапсырмаларды дұрыс орындауды үйренеді, бұл олардың кәсіби деңгейін арттырады.

  5. Білімді жетілдіру: Әдістемелік нұсқаулықтар білімді тереңдетуге және жетілдіруге арналған, әртүрлі жаңа тәсілдерді енгізуге мүмкіндік береді.

Өзектілігі:

Әдістемелік нұсқаулықтың өзектілігі қазіргі заманның білім беру талаптарына жауап беретін жаңа тәсілдерді, әдістерді қолдану қажеттілігінен туындайды.

Қазіргі ақпараттық қоғамда өзгерістер тез жүруде, сондықтан мұғалімдер мен оқытушылар әрдайым жаңаша әдістер мен құралдарды үйреніп, өз жұмыстарында қолдануы тиіс. Әдістемелік нұсқаулықтар мұндай өзгерістерге уақытында жауап бере алады, әрі оқытушылар мен мамандардың жұмысын жеңілдетуге бағытталған.Әдістемелік нұсқаулықтар практикалық дағдыларды үйретуге, оқу бағдарламаларын тиімді жүзеге асыруға, оқу үдерісін ұйымдастыруға қажетті құрал ретінде өте маңызды рөл атқарады. Сонымен қатар, олар кәсіби дамудың маңызды бөлігі болып табылады, өйткені дұрыс және тиімді әдістерді қолдану білімнің сапасын арттыруға әсер етеді.

  1. Тест тапсырмаларының түрлері мен форматтары:

    • Мазмұндық тест тапсырмалары: Әр түрлі пәндер бойынша тапсырмалар. Мысалы, қазақ тілі, математика, табиғаттану, дүниетану және т.б.

    • Білім деңгейіне қарай дифференциация: Оқушылардың білім деңгейіне сәйкес тапсырмаларды құру.

  2. Оқушылардың тест тапсырмаларын орындаудағы мотивациясы:

    • Қызығушылықты арттыру үшін тапсырмалардың қызықты және түрлі болуы.

    • Оқушыларды шығармашылық тапсырмаларға тарту.

  3. Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері:

    • Тест тапсырмаларын бағалаудағы әдіс-тәсілдер.

    • Жауаптарды дұрыс бағалаудың маңызды аспектілері.

  4. Әдістемелік нұсқаулар:

    • 4-сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен олардың құрылымы.

    • Тест тапсырмаларының деңгейін, қиындығын қалай анықтау.

  5. Қолдану динамикасы:

    • Тест тапсырмаларын қолдану динамикасын зерттеу.

    • Оқушылардың нәтижелерін талдау және келесі тесттерді құру үшін алынған деректерді пайдалану

Тест тапсырмаларын қолдану динамикасын зерттеу және оқушылардың нәтижелерін талдау маңызды ғылыми зерттеу және білім беру процесінің бөлігі болып табылады. Бұл зерттеу білім беру әдістерін жетілдіруге, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға және білім беру процесін тиімді басқаруға көмектеседі.

Алынған деректерді келесі тесттерді құру үшін пайдалану да оқушылардың қажеттіліктеріне сәйкес оқу материалдарын дайындауға мүмкіндік береді.

Мұндай зерттеуді жүзеге асыру үшін келесі қадамдарды қарастыруға болады:

  1. Тест тапсырмаларын қолдану динамикасын зерттеу:

    • Әрбір пән бойынша тест тапсырмаларын қолдану жиілігін, түрлерін (мысалы, теориялық, практикалық, эссе, тест) және тесттердің күрделілігін талдау.

    • Тесттерді қолдану уақытының және жиілігінің оқушылардың нәтижелеріне әсерін зерттеу.

    • Оқушылардың нәтижелерін салыстыру (мысалы, әртүрлі сыныптар немесе оқыту әдістері бойынша).

  2. Оқушылардың нәтижелерін талдау:

    • Әрбір оқушының орындау деңгейін талдау (жоғары, орташа, төмен деңгейде орындау).

    • Деректерді статистикалық әдістермен (мысалы, орташа балл, стандартты ауытқу) өңдеу.

    • Оқушылардың белгілі бір тест тапсырмаларында көрсеткен нәтижелерін талдау арқылы олардың күшті және әлсіз тұстарын анықтау.

  3. Келесі тесттерді құру үшін алынған деректерді пайдалану:

    • Алынған нәтижелер негізінде оқушыларға қосымша тапсырмалар немесе сынақтар әзірлеу.

    • Қиын немесе түсініксіз болған тапсырмалар мен тақырыптарды ескере отырып, келесі тесттердің мазмұнын жақсарту.

    • Оқушылардың жетістіктерін арттыру үшін индивидуалды тапсырмаларды немесе қосымша ресурстарды енгізу.

Тест тапсырмаларын бағалау — бұл оқушылардың білімін, дағдыларын және біліктілігін бағалаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл үдеріс белгілі бір әдіс-тәсілдер мен критерийлерді қолдануды талап етеді. Төменде тест тапсырмаларын бағалау әдіс-тәсілдері мен жауаптарды дұрыс бағалаудың маңызды аспектілері туралы ақпарат беріледі:

  1. Тест тапсырмаларын бағалаудағы әдіс-тәсілдер

    • Көп таңдау тапсырмалары (Multiple Choice): Бұл әдіс оқушылардың білімін тексеруде жиі қолданылады. Оқушы дұрыс жауапты таңдау арқылы өзінің тақырыпты меңгергенін көрсетеді. Тесттің әрбір дұрыс жауабы үшін ұпай беріледі.

    • Дұрыс/дұрыс емес (True/False): Бұл әдіс арқылы оқушының нақты фактілерді немесе тұжырымдарды дұрыс түсінгені бағаланады.

    • Қысқа жауап (Short Answer): Бұл әдіс оқушының нақты және нақты жауап беруге қабілетін тексереді. Қысқа жауаптардың дұрыстығы мен дәлдігі тексеріледі.

    • Толық жауап (Essay): Бұл әдіс оқушының тақырыпты терең түсінуі мен пікірлерін құрылымды түрде білдіру қабілетін бағалайды. Жауаптардың сапасы, құрылымы және дәлелдемелері бағаланады.

    • Практикалық тапсырмалар: Оқушылардың іс жүзінде дағдыларын тексеретін тапсырмалар. Мысалы, математикалық есептер немесе химиялық реакциялар жасау. Бұл әдіс практикалық дағдыларды бағалауға бағытталған.

  2. Жауаптарды дұрыс бағалаудың маңызды аспектілері

    • Нақты жауап беру: Тест тапсырмаларының жауаптары нақты және дұрыс болуы керек. Егер жауап жалпылама болса немесе сұраққа толық жауап бермесе, онда бұл қате жауап ретінде бағаланады.

    • Жауаптың дәлдігі мен толықтығы: Тапсырманың дұрыс бағалануы үшін жауаптың толық әрі дәл болуы қажет. Мысалы, математикалық есептеулерде барлық қадамдар көрсетілуі керек.

    • Түсіндіру: Егер тест тапсырмасы күрделі болса, онда жауаптың түсіндірмесі болуы қажет. Мысалы, қысқа жауаптар немесе эссе түріндегі тапсырмаларда оқушының ойы мен көзқарасының негіздемесі көрсетілуі тиіс.

    • Стандарттарға сәйкестік: Тест тапсырмаларының бағалануы алдын ала белгіленген стандарттарға сәйкес болуы керек. Бұл, әсіресе көп таңдау мен дұрыс/дұрыс емес тапсырмалар үшін маңызды.

    • Объективтілік: Бағалаудың объективтілігі маңызды. Жауаптардың дұрыс немесе бұрыстығын анықтау кезінде бағалаушының жеке пікірі мен субъективті көзқарасы әсер етпеуі керек.

    • Сұрақтардың түсініктілігі: Тест тапсырмаларының тілін түсінікті әрі айқын етіп құрастыру қажет. Түсініксіз сұрақтар немесе бір мағыналы емес жауаптар оқушылардың дұрыс жауап беруіне кедергі келтіруі мүмкін.

    • Уақыт шектеулері: Тест тапсырмаларын бағалауда уақыттың рөлі үлкен. Оқушыларға тапсырманы орындау үшін жеткілікті уақыт берілуі керек, бірақ уақыттың тым ұзақ болуы да сынақтың мақсатына қайшы келуі мүмкін.

."Қолдану динамикасы: Methodical Manual: Test Assignments For 4th Grade Students" тақырыбына байланысты, әртүрлі тест тапсырмаларын және оқушылардың білімін бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулар қажет болуы мүмкін. Бұл тақырыпта басты назар аударатын мәселелер мыналар болуы мүмкін


  1. Тақырыптың мақсаттары мен міндеттері

    • Оқушылардың білім деңгейін бағалау: 4-сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін тексеру және дамыту.

    • Білім алудың динамикасы: Оқушылардың белгілі бір уақыт аралығындағы білім жетістіктері мен даму үрдістерін бақылау.

    • Тест тапсырмаларының тиімділігі: Оқушылардың алған білімдерін нақты және әділ бағалау үшін тест тапсырмаларын жасау.

  2. Тест тапсырмаларының түрлері

    • Көп таңдауы бар сұрақтар (Multiple-choice questions): Оқушылардың ақпаратты дұрыс қабылдау және түсіну деңгейін бағалайды.

    • Ашық сұрақтар: Оқушылардың ойлау қабілетін, өз пікірін білдіруін және шығармашылық көзқарасын тексереді.

    • Қысқа жауаптар: Қарапайым, нақты және түсінікті жауаптарды талап етеді, бұл оқушының білімін тез бағалауға мүмкіндік береді.

    • Түсініктеме тапсырмалары: Оқушылар белгілі бір құбылысты немесе ұғымды түсіндіріп, оны нақты мысалдармен көрсету керек.

  3. Әдістемелік нұсқаулар

    • Бағалау критерийлері: Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысында қалай бағаланатыны туралы нақты түсінік беру.

    • Тапсырмаларды кезеңдерге бөлу: Әрбір тапсырма түрін нақты кезеңдерге бөлу, яғни бастапқы деңгей, орташа деңгей, жоғары деңгейде сұрақтар беру.

    • Сынақ тапсырмалары: Оқушыларға сынақ тапсырмаларын орындауға мүмкіндік беру және оларға кері байланыс беру.

    • Кері байланыс әдістемесі: Тапсырмаларды орындағаннан кейін оқушыларға дұрыс жауаптар мен түсініктемелерді беру.

  4. Оқушылардың даму деңгейін анықтау

    • Білім деңгейі бойынша саралау: Оқушылардың білім деңгейлерін ескере отырып тапсырмаларды саралап беру (қосымша тапсырмалар, күрделі тапсырмалар).

    • Динамикалық бағалау: Оқушылардың уақыт ішіндегі өзгерістерін бақылау, яғни алғашқы және соңғы тесттерді салыстырып қарау.

  5. Тест тапсырмаларын құру принциптері

    • Түсінікті және айқын сұрақтар: Сұрақтардың дұрыс құрылуы және түсінікті болуы оқушыларға тапсырманы орындау барысында көмектеседі.

    • Әртүрлі білім салаларынан сұрақтар: Тест тапсырмалары оқу пәндерінің түрлі салаларын қамти отырып, оқушылардың жан-жақты білімін бағалауға мүмкіндік береді.

    • Қызықты тапсырмалар: Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін тапсырмалардың қызықты және шығармашылық тұрғыда болуы маңызды.-

  6. Сынақ тапсырмаларының құрылымы

    • Бірнеше деңгейлі тапсырмалар: Оқушылардың білімін тексеру үшін тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай құрылымдау.

    • Жалпы және арнайы дағдыларды тексеру: Оқушылардың тек нақты тақырыптар бойынша ғана емес, жалпы оқыту дағдылары бойынша да білімін бағалау.

  7. Оқушылардың белсенділігін арттыру

    • Шығармашылық тапсырмалар: Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін дамытуға арналған тапсырмаларды енгізу.

    • Проблемалық тапсырмалар: Оқушыларға проблемалық сұрақтар қойып, оларды зерттеуге, талқылауға ынталандыру.

  8. Оқушылардың нәтижелерін талдау және қорытынды жасау

    • Жалпы нәтижелерді бағалау: Тест тапсырмаларын орындау нәтижелерін жинақтап, оқушылардың жалпы білім деңгейін анықтау.

    • Даму бағыттарын белгілеу: Оқушылардың әлсіз тұстарын анықтап, келесі кезеңдерде қандай бағытта жұмыс істеу қажеттігін белгілеу





-5-

Writing бөлімінің дискрипторлары:

  1. Құрылым мен мазмұн:

    • 4 ұпай: Жазба толық, түсінікті және нақты құрылымдалған. Кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды бөлімі бар. Мазмұны қызықты және барлық сұрақтарға жауап береді.

    • 3 ұпай: Жазба құрылымы бар, бірақ кейбір бөліктері анық емес немесе толық емес. Мазмұн негізгі сұраққа жауап береді.

    • 2 ұпай: Жазбада құрылым жоқ, кейбір бөліктері түсініксіз немесе толығымен түсіндірілмеген. Мазмұн толық емес.

    • 1 ұпай: Жазба толық емес, құрылымы жоқ, түсініксіз және сұрақтарға жауап бермейді.

  2. Тілдік дағдылар (Grammar and Vocabulary):

    • 4 ұпай: Дұрыс грамматика мен сөздік қор қолданылады. Сөз тіркестері мен сөйлемдер нақты және әртүрлі.

    • 3 ұпай: Грамматика мен сөздік қор дұрыс, бірақ бірнеше қате кездеседі. Жалпы түсінікті.

    • 2 ұпай: Грамматикалық қателер көп, сөздер біркелкі және қарапайым.

    • 1 ұпай: Грамматикалық қателер жиі кездеседі, сөздік қор өте шектеулі.

  3. Креативтілік пен Тұжырымдылық:

    • 4 ұпай: Жазба шығармашылықпен жазылған, оқырманды қызықтырады. Оригиналдық байқалады.

    • 3 ұпай: Жазбада біршама шығармашылық элементтер бар, бірақ толық креативтілік байқалмайды.

    • 2 ұпай: Жазба қарапайым, көп шығармашылық элементтер жоқ.

    • 1 ұпай: Жазба қарапайым және жасанды, ешқандай шығармашылық байқалмайды.

  4. Орфография мен Пунктуация:

    • 4 ұпай: Орфографиялық және пунктуациялық қателер жоқ.

    • 3 ұпай: Кейбір орфографиялық немесе пунктуациялық қателер бар, бірақ ол мазмұнды түсінуге кедергі келтірмейді.

    • 2 ұпай: Орфографиялық немесе пунктуациялық қателер көп, бірақ мазмұн түсінікті.

    • 1 ұпай: Орфографиялық және пунктуациялық қателер өте көп, бұл мазмұнды түсінуді қиындатады.

Жазба тапсырмаларына мысалдар:

  • Өз сүйікті жануарыңды сипатта.

  • Отбасы мүшелерің жайлы жаз.

  • Өткен демалыс күндеріңді баянда.

Бұл дискрипторлар балалардың жазба тапсырмаларын тиімді әрі әділ бағалауға көмектеседі.

Тест тапсырмалары:

  1. Тапсырма 1: Сүйікті жануарыңды сипатта.

    • Write a short paragraph about your favorite animal. Describe its appearance, where it lives, and why you like it.

    • Дискрипторлар:

  • Жануардың сыртқы келбетін сипаттайды.

  • Жануардың өмір сүретін орнын атайды.

  • Неге сол жануарды жақсы көретінін түсіндіреді.

  1. Тапсырма 2: Отбасы мүшелерің жайлы жаз.

    • Write a short text about your family members. Mention their names, ages, and what they like to do.

    • Дискрипторлар:

  • Әрбір отбасы мүшесін атайды.

  • Әр отбасы мүшесінің жасын көрсетеді.

  • Әр мүшенің қызығушылықтарын сипаттайды.

  1. Тапсырма 3: Өткен демалыс күндеріңді баянда.

    • Write a paragraph about what you did last weekend. Use past tense to describe the activities.

    • Дискрипторлар:

  • Демалыс күндерінде жасаған іс-әрекеттерін өткен шақта сипаттайды.

  • Әр іс-әрекетті толық әрі түсінікті түрде жазған.

  • Жазба логикалық түрде құрылымдалған.

Тесттің құрылымы:

  1. Introduction (Кіріспе): Балаға тапсырманың тақырыбы түсіндіріліп, қысқаша нұсқау беріледі.

  2. Task (Негізгі тапсырма): Балаларға тақырып бойынша қысқаша жазу тапсырмасы беріледі. Мысалы:

    • Write 5 sentences about your favorite animal.

    • Write a paragraph about your family.

    • Describe what you did last weekend.

  3. Checklist (Тексеру тізімі): Әрбір жазба тапсырмасына қойылатын талаптар көрсетіледі.

Мысал:

Тапсырма 1:

  • Write 5 sentences about your favorite animal. Describe its appearance, what it eats, and where it lives.

Тапсырма 2:

  • Write about your family. Include at least 3 sentences. Describe who is in your family and what they like to do.

Тапсырма 3:

  • Write a short text about your last weekend. Use past simple tense and describe two activities you did.

Writing Test for 4th Grade

  1. Fill in the blanks with the correct form of the verb: I (play) football every Sunday.

    1. plays

    2. played

    3. play

    4. playing Answer: C) play

  2. Choose the correct word to complete the sentence: She a book now.

    1. reads

    2. is reading

    3. read

    4. reading

Answer: B) is reading

  1. Choose the correct question:

you like pizza?

    1. Do

    2. Are

    3. Did

    4. Is

Answer: A) Do









  1. Complete the sentence with the correct possessive adjective:

This is my book. book is on the table.

    1. Their

    2. His

    3. Her

    4. Your Answer: D) You

  1. Choose the correct word:

I have two .

    1. sister

    2. sisters

    3. sisteres

    4. sisters' Answer: B) sisters

  1. Choose the correct sentence:

    1. They is playing basketball.

    2. They are playing basketball.

    3. They play playing basketball.

    4. They playing basketball.

Answer: B) They are playing basketball.

  1. Fill in the blank with the correct article: I want to buy apple.

    1. a

    2. an

    3. the

    4. no article Answer: B) an

  2. Choose the correct sentence:

    1. I can to swim.

    2. I can swim.

    3. I swimming can.

    4. I swim can. Answer: B) I can swim.

  • Write True or False next to the sentences.

  • 1. Tom doesn’t love animals.

  • 2. Tom liked to go to the Zoo very much.

  • 3. When Tom was a kid, he went on a safari to Tanzania.

  • 4. He saw wild animals in cages in a safari park.

  • 5. People must save wild nature. [5]

  • Writing. Task 3. Link the sentences. Fill in the gaps with connectors so, or, because, and. Use each connector only once.

  • 1. When it is raining people wear raincoats take an umbrella.

  • 2. We put on warm coats and mittens we are going to make a snowman.

  • 3. It is very hot today we are wearing T-shirts, shorts and sandals.

  • 4. It is cool and wet in autumn sometimes it can be windy and foggy.

Reading бөліміне дискрипторлары төмендегідей болуы мүмкін. Олар оқушылардың мәтіндерді қаншалықты түсініп оқи алатынын бағалауға арналған:

      1. Мазмұнды түсіну

        • Мәтінді оқып, негізгі ойды және негізгі ақпаратты анықтай алады.

        • Мәтіндегі маңызды идеяларды бөліп, оларды түсіндіріп бере алады.

        • Мәтіндегі негізгі аргументтерді, дәлелдерді түсініп, оларды қысқаша қорыта алады.

      2. Мазмұнды талдау

        • Оқылған мәтіннің құрылымын анықтап, оның логикалық байланысын түсінеді.

        • Мәтінге қатысты сұрақтарға жауап бере алады және өз көзқарасын дәлелдермен көрсетеді.

        • Автордың көзқарасын немесе пікірін түсініп, оған сыни тұрғыдан баға береді.

      3. Тілдік құралдарды қолдану

        • Мәтіннің сөздік қорын түсініп, сөздердің мағынасын нақты анықтай алады.

        • Мәтіндегі тілдік құрылымдарды (мысалы, шақтарды, сөйлем мүшелерін) дұрыс түсініп қолданады.

      4. Ақпаратты сараптау және салыстыру

        • Әртүрлі көздерден алынған ақпаратты салыстырып, олардың арасындағы байланыстарды түсінеді.

        • Мәтіндер арасындағы ұқсастықтарды және айырмашылықтарды анықтайды.

      5. Қорытынды жасау және пікір білдіру

        • Оқыған мәтіннен өз қорытындысын жасап, ой тұжырымдарын білдіреді.

        • Өзінің жеке пікірін қалыптастырып, оны мәтіннің мазмұнымен байланыстыра алады.





Reading Test for 4th GradePassage: John and his family went on a trip to the mountains last summer. They stayed in a small house near a lake. John and his sister, Anna, loved to

swim in the lake every morning. They also went on long walks in the forest. John’s parents took lots of pictures, and they saw many animals, like deer and rabbits. At night, they sat by the campfire, roasted marshmallows, and told stories.Questions:

  1. Where did John and his family go last summer?

    • a) To the beach

    • b) To the mountains

    • c) To the city

    • d) To the zoo

  2. Who went swimming in the lake?

    • a) John and his father

    • b) Anna and her mother

    • c) John and Anna

    • d) Only John

  3. What did John’s parents do during the trip?

    • a) Cooked food

    • b) Took lots of pictures

    • c) Went swimming

    • d) Played games

  4. What animals did John and his family see in the forest?

    • a) Lions and tigers

    • b) Deer and rabbits

    • c) Bears and wolves

    • d) Birds and squirrels

  5. What did they do at night?

    • a) Played cards

    • b) Watched TV

    • c) Sat by the campfire

    • d) Went to sleep early

Answers:

  1. b) To the mountains

  2. c) John and Anna

  3. b) Took lots of pictures

  4. b) Deer and rabbits

  5. c) Sat by the campfire









Reading. Task 2. Read the text. Identify True and False sentences.

Tom is an animal lover. He admires all animals. When he was a kid, Tom read many books about animals. The most exciting thing for him was going to the Zoo. He could spend hours watching the animals walk around, sit, or even sleep. When Tom was older he went on a safari to Tanzania. He saw animals in wild nature. Now Tom thinks about the future of animals. Some of his favourite animals are dying out. Tom thinks that people need to save wild nature. Children must have the chance of seeing animals in the wild in future.

"Speaking бөлімің дискрипторлары" — бұл көбіне тіл үйрену немесе тіл сынақтары (мысалы, IELTS, TOEFL) кезінде қолданылатын критерийлер немесе бағалау көрсеткіштері болып табылады. Бұл дискрипторлар әртүрлі аспектілерді қамтуы мүмкін. Мысалы, IELTS тіл сынағында Speaking бөлімі бойынша дискрипторлар келесі категорияларға бөлінеді:

  1. Fluency and Coherence (Тілдің ағыны және логикасы):

    • Бұл категорияда жауаптар сіздің сұрақтарға қаншалықты жылдам, анық және бірізді жауап бергеніңізді бағалайды. Яғни, үзіліссіз, түсінікті сөйлей алуыңыз және сөйлемдеріңізді дұрыс құрауыңыз.

  2. Lexical Resource (Лексикалық ресурстар):

    • Бұл критерий сіздің сөздік қорыңызды және түрлі сөздерді дұрыс пайдалану қабілетіңізді бағалайды. Тілдің байлығы мен сөздердің әртүрлілігі маңызды.

  3. Grammatical Range and Accuracy (Грамматикалық диапазон және дәлдік):

    • Бұл көрсеткіш сіздің грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдану мен олардың әртүрлілігін бағалайды. Яғни, дұрыс сөйлем құру, уақыт формаларын және басқа да грамматикалық ережелерді қолдану.

  4. Pronunciation (Дауыс үнінің дұрыстығы):

    • Бұл категорияда сөздерді қалай дұрыс айта алатыныңыз, интонацияңыз, екпініңіз және түсінікті сөйлеу қабілетіңіз бағаланады.

4th Grade English Speaking Test: Vocabulary Builder

Objective: The goal of this test is to evaluate students’ ability to recognize, understand, and use new vocabulary words in English. The test will also assess their pronunciation, fluency, and use of the vocabulary in sentences

  1. Part 1: Vocabulary Recognition

    • Task: The teacher will say a word from the list of vocabulary words. The student needs to identify the word and its meaning.

    • Example:

  • Teacher: "What does the word 'journey' mean?"

  • Student: "A journey is a trip or travel to a distant place."

Descriptors:

    • Excellent: Student identifies the word and gives a clear, accurate definition.

    • Good: Student identifies the word with a general definition but may miss some details.

    • Needs Improvement: Student cannot define the word or gives an unclear definition.

  1. Part 2: Sentence Construction

    • Task: The teacher will give a vocabulary word, and the student will make a sentence using that word.

    • Example:

  • Teacher: "Please make a sentence with the word 'adventure'."

  • Student: "We went on an adventure to the mountains last summer."

Descriptors:

    • Excellent: Student forms a correct, complete, and meaningful sentence using the word.

    • Good: Student forms a sentence but may not use the word in the most accurate context.

    • Needs Improvement: Student struggles to form a sentence or uses the word incorrectly.

  1. Part 3: Conversation/Dialogue

    • Task: The teacher will ask the student to answer questions or have a short dialogue using multiple vocabulary words.

    • Example:

  • Teacher: "What is your favorite place to visit on vacation?"

  • Student: "My favorite place is the beach. I enjoy going on a long journey and discovering new adventures."

Descriptors:

    • Excellent: Student uses multiple vocabulary words correctly in a natural, flowing conversation.

    • Good: Student uses a few vocabulary words correctly but may need help to maintain fluency.

    • Needs Improvement: Student has difficulty maintaining a conversation or uses few vocabulary words.

  1. Part 4: Pronunciation and Fluency

    • Task: The student will read a short passage that includes several vocabulary words.

    • Example Passage: "The journey to the mountains was full of adventure. We saw new places and met interesting people along the way."

    • Task: The student will read the passage aloud.

Descriptors:

    • Excellent: Pronunciation is clear and natural. The student reads with good pace and expression.

    • Good: Pronunciation is understandable, but some words may be mispronounced. Reading is a little slow or lacks expression.

    • Needs Improvement: Pronunciation is unclear, with many errors. The student struggles with pacing and expression.

Vocabulary List Suggestions (from "English Vocabulary Builder"):

  1. Adventure

  2. Journey

  3. Discover

  4. Explore

  5. Exciting

  6. Travel

  7. Favorite

  8. Place

  9. Holiday

  10. Culture

    • : Speaking. Task 4. Work in pairs. Choose ONE picture. Look at the picture and talk to your classmate about it. Describe the picture, ask and answer questions. Example:

    • Student 1: -What can you see in the picture?

    • Student 2: - I can see a Zoo in the picture.

    • Student 1: - Do you like to go to the Zoo?

    • Student 2: - I like to go to the zoo to watch animals and birds.

    • Student 1: - What animals are there in the Zoo?

    • Student 2: - There are many different animals there.

    • Student 2: - Do you like to visit zoos?

    • Student 1: - Yes, very much. Sometimes I go to the Zoo with my family.

    • Student 2: - What can you do there?

    • Student 1: - We can feed animals there.

    • Student 2: - What animals do you like?

    • Student 1: - I like all animals.












-13-



















Shape2
Shape3
Shape4
Shape5
Shape6
Shape7
Shape8
Shape9
Shape10
Shape11
Shape12











[

4-сыныпқа арналған тыңдалым тесті дискрипторы:

    • Тест мақсаты: Ағылшын тіліндегі қарапайым мәтіндерді, сұрақтарды және бағыттарды түсіну және жауап беру дағдыларын бағалау.

    • Мазмұны: Тест балалардың тыңдалым дағдыларын тексеруге арналған әртүрлі тапсырмалардан тұрады, мысалы:

  1. Қарапайым сөйлемдер мен сөздерді тыңдау. Бұл тапсырмаларда балалар көбінесе қысқа диалогтар мен ақпараттарды тыңдайды.

  2. Негізгі ақпаратты түсіну. Мысалы, оқушыларға адамның аты, жасын немесе белгілі бір жердегі нәрселер туралы сұрақтар қойылады.

  3. Жауап беру және талдау. Балалар белгілі бір сұрақтарға жауап беріп, сұрақтың мазмұнын дұрыс түсінгенін көрсетуі қажет.

    • Бағалау критериялары:

  • Мазмұнды түсіну: Балалар тыңдалған мәтіннің негізгі ақпаратын түсініп, сұрақтарға нақты жауап берулері қажет.

  • Сөздік қоры: Тыңдалған материалдағы жаңа сөздерді түсініп, қолдана білу.

  • Лексика мен грамматиканың дұрыс қолданылуы: Тыңдалым кезінде кездесетін қарапайым грамматикалық құрылымдарды дұрыс түсіну және қолдану.

  • Жауап беру жылдамдығы мен дәлдігі: Сұрақтарға жауап беру кезінде балалардың уақытты тиімді пайдалану қабілеті.

Тест түрлері: Тест әртүрлі типтегі тапсырмаларды қамтиды:

  1. Мәтін мен суреттер. Балалар тыңдаған мәтін бойынша суреттерді сәйкестендіруі керек.

  2. Сұрақ-жауап. Оқушылар тыңдалған материалға негізделген сұрақтарға жауап береді.

  3. Жауапты таңдау. Балалар тыңдалған диалогтан дұрыс жауапты таңдауы қажет.

Мысал:

    • Тапсырма: Мәтінді тыңдап, оған байланысты дұрыс суретті таңдаңыз. Мысалы, "Mike is playing football in the park." деген сөйлем тыңдалса, балалар футбол ойнап жатқан бала бейнеленген суретті таңдайды.

    • Listening. Task 1. Listen to the conversation carefully and complete the sentences. You will listen to the recording twice.

    • Go to the following link to listen information:

https://www.youtube.com/watch?v=x2ZAYPGz7bs

    • The teacher with learners spell the words aloud before listening task performance.

    • Speaking. Task 4. Work in pairs. Choose ONE picture. Look at the picture and talk to

your classmate about it. Describe the picture, ask and answer questions. Example:

    • Student 1: -What can you see in the picture?

    • Student 2: - I can see a Zoo in the picture.

    • Student 1: - Do you like to go to the Zoo?

    • Student 2: - I like to go to the zoo to watch animals and birds.

    • Student 1: - What animals are there in the Zoo?

    • Student 2: - There are many different animals there.

    • Student 2: - Do you like to visit zoos?

    • Student 1: - Yes, very much. Sometimes I go to the Zoo with my family.

    • Student 2: - What can you do there?

    • Student 1: - We can feed animals there.

    • Student 2: - What animals do you like?

    • Student 1: - I like all animal

Қорытынды:

Оқушылардың білім деңгейін бағалаудың маңызды элементтерінің бірі — дұрыс және жүйелі тест тапсырмаларын құрастыру болып табылады. 4-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін тиімді бағалау үшін түрлі әдіс-тәсілдер мен тапсырмаларды қолдану қажет. Осыған байланысты, «Methodical Manual: Test Assignments for 4th Grade Students» тақырыбы бойынша білім беру үрдісін ұйымдастыруда бірнеше негізгі тұжырымдарды ескеру қажет:

  1. Тест тапсырмаларының түрлері мен мазмұны: Тест тапсырмалары әртүрлі болуы тиіс: көпнұсқалы, дұрыс/қате жауаптар, бос орындарды толтыру, тапсырмаларды сәйкестендіру, қысқа жауаптар мен шығармашылық сұрақтар. Әрбір тапсырманың мақсаты — оқушылардың нақты білім деңгейін анықтап, алған білімдерін әртүрлі әдістер арқылы тексеру.

  2. Деңгейлік тапсырмалар: Оқушылардың білімін бағалаудың әдістемесінде тапсырмаларды бірнеше деңгейге бөлу маңызды: жеңіл, орташа және күрделі тапсырмалар. Бұл әдіс оқушылардың дайындық деңгейін нақты көрсетуге мүмкіндік береді. Тапсырмалар әртүрлі білім дағдыларын дамытуға бағытталуы керек.

  3. Білім алудың негізгі бағыттары: 4-сынып оқушыларының білімін бағалауда негізгі бағыттар ретінде қазақ тілі, әдебиет, математика, табиғаттану және тарих пәндері бойынша тапсырмалар құрастыру қажет. Осы пәндер бойынша тест тапсырмалары оқушылардың теориялық білімін ғана емес, сонымен қатар практикалық дағдыларын да тексеруге мүмкіндік береді.

  4. Өзін-өзі бағалау және рефлексия: Оқушылардың білім деңгейін бағалауда өзін-өзі бағалау мен рефлексия маңызды орын алады. Бұл әдіс оқушылардың өз білімін дұрыс бағалауға, қателіктерінен сабақ алуға көмектеседі. Тапсырмаларды орындау барысында оқушылар өздерінің күшті және әлсіз тұстарын көріп, әрі қарай даму бағыттарын анықтайды.

  5. Нәтижелерді талдау және түзету жұмыстары: Тест тапсырмаларының нәтижелері бойынша қорытынды жасау барысында оқушылардың жалпы деңгейі мен олардың жеке ерекшеліктері ескеріледі. Егер оқушы тапсырмаларды дұрыс орындамаса, сол саланы тереңірек зерттеп, қосымша жаттығулар мен қайта тапсырмалар беру ұсынылады.

Әдістемелік нұсқаулықтар білім беру және басқа да салаларда жұмыс істеуші мамандар үшін маңызды құжаттар болып табылады. Олардың көмегімен жұмыс тиімділігін арттырып, оқу процесін оңтайландырып, кәсіби дағдыларды жетілдіруге болады. Әдістемелік нұсқаулықтардың құндылығы мен маңызы, әсіресе қазіргі білім беру талаптарына сай әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану қажеттілігімен дәлелденеді:


Пайдалануға болатын әдебиеттер тізімі:

  1. "English for Kids" К. Махмутова, Б. Әбдіғалиева.

Бұл кітап балаларға ағылшын тілін жеңіл әрі қызықты түрде үйретуге арналған.

  1. "Let's Go 4" Р. К. Беннет.

Бұл кітап ағылшын тілін меңгерудің негізгі кезеңдеріне арналған және 4-сынып оқушылары үшін өте қолайлы.

  1. "English Grammar in Use" Рэймонд Мерфи.

Ағылшын тілінің грамматикасын түсіндіруге арналған оқу құралы, балалардың грамматикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі.

  1. "New English File Elementary" Оксфорд университетінің баспасы.

Бұл кітап ағылшын тілін бастауыш деңгейде оқытуға арналған және тапсырмаларды құрастыру үшін пайдалы болуы мүмкін.

  1. "Oxford Primary Skills 4" – Оксфорд университетінің баспасы. Бастауыш сыныптарда тіл үйренушілер үшін ұсынылған серия, тапсырмаларды жасау кезінде қолдануға болады.

  2. "English for Everyone: English Vocabulary Builder" DK Publishing. Бұл кітап оқушылардың сөздік қорын дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар ұсынады.

  3. "Super Minds 4" Cambridge University Press.

Бұл оқу құралы ағылшын тілін үйретуде ерекше әдіс-тәсілдер мен шығармашылық тапсырмаларды қамтиды.

  1. "Target English 4" Р. В. Савина, В. И. Смирнова.

Бұл кітапта бастауыш сыныптар үшін практикалық грамматикалық жаттығулар мен тапсырмалар бар.

  1. "Fun with English" С. Г. Манн.

Бұл кітап оқушыларға ағылшын тілін ойнақы және қызықты түрде үйретуге көмектеседі.

  1. "Cambridge English: Young Learners English Tests (YLE)" Cambridge University Press.

Бұл кітап ағылшын тілі бойынша балалардың білімін бағалауға арналған тест тапсырмаларын қамтиды.





.

-

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.00.2025
98
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі