Материалдар / Тестік тапсырмалар жинағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тестік тапсырмалар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
психолог мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
669
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Захаров әдісі бойынша ата-аналардан баланың мазасыздануы мен невроздық жағдайға бейімділік бағасын диагностикалық зерттеу


Нұсқау: сіздің балаңыздың тәртібіне қатысты тұжырымды бағалаңыз. Егер берілген тұжырымның балаңызға қатысы болса, әрі соңғы уақытта күшейген болса, 2 ұпаймен белгілеңіз, егер берілген тұжырым уақытша көрінсе, 1 ұпаймен белгілеңіз, егер берілген тұжырым балаңыздың тәртібіне тән болмаса, 0 ұпай қоясыз.

 

Белгілер

Ұпайлар

1.

Тез ренжиді, көп уайымдайды, бәрін өте жүрегіне жақын алады.

 

2.

Егер бір нәрсе дұрыс болмаса, жылайды, өзін баса алмайды.

 

3.

Ешбір себепсіз зиян келтіреді, болмашы нәрсеге ренжіп, тоса, шыдай алмайды.

 

4.

Өте сирек ренжиді, ашуланады, ешбір ескертуді көтермейді.

 

5.

Көңіл күйінің тұрақсыздығы соншалық, бір уақытта күліп, жылай да алады.

 

6.

Көбіне себепсіз мұңайады, қайғырады.

 

7.

Өмірінің алғашқы жылдарындай, тағы да бармағын сорады, қолын жыбырлатады.

 

8.

Жарықсыз және үлкендердің қасында болмауына байланысты көпке дейін ұйықтамайды, мазасызданады, түнде жиі оянып кетеді, таңертең көпке дейін өз-өзіне келе алмайды.

 

9.

Ұстамдылық танытарда, өте қозулы жағдайда болады, немесе бірдеңе орындарда, өте баяу болады.

 

10.

Қандай да бір жаңа, белгісіз және жауапты жағдайларда бойында қорқыныш, қауіп сезімі білінеді.

 

11.

Қимыл-қозғалысы мен қылықтарында өзіне деген сенімсіздік, батылсыздық көбейіп келеді.

 

12.

Тез жалығады, алаңдайды, зейінін көп уақытқа дейін тұрақтай алмайды.

 

13.

Баламен тіл табысу, келісу күннен-күнге қиындап барады,бала өзін жайсыз сезінеді, әр уақыт өз шешімін өзгерте береді, өзіне кетіп қалады.

 

14.

Кешке бас ауруына, таңертең іш ауруына шағымданады; кейде бозарып, қызарып, ыстықтайды; ешқандай себепсіз қасынады, аллергия, терісінде әртүрлі дақтар пайда болады.

 

15.

Тәбеті төмендеп, жиі әрі ұзаққа ауырады, еш себепсіз дене қызуы көтеріледі, мектепті жиі босатады.

 

 

Қорытындыны бағалау


30-20 ұпай

Балаңызда күмәнсіз невроздық жағдайға бейім

19-15 ұпай

Невроздық жағдайда болған, не болмаса, жақын маңда болады.

14-10 ұпай

Жүйкесі тозған белгілер байқалады, бірақ ол міндетті түрде невроздық жағдайға әкеліп соқтырмайды.

9-5 ұпай

Жүйке жүйесінің тозғаны аңғарылады, балаңыздың нерв жүйесі жағдайына аса көңіл бөлгеніңіз жөн.

4-0 ұпай

Ешқандай жетіспеушілік байқалмайды немесе балаңыздың бойындағы жасөспірімдік шақтың ерекшеліктері.

 




Ата-аналар мен мұғалімдерге арналған сауалнама.

Мақсаты: баланың күшті жақтары мен қиындықтарын анықтау.

Нұсқау: сауалнаманы мұқият оқып шығыңыз. Әрбір тұжырымдаманың турасына, балаңыздың соңғы 6 айдағы тәртібін ерекше сипаттайтын графаға белгі қойыңыз.

Оқушының аты-жөні _______________________________________________________
туған жылы, күні_______________________сыныбы __________________
толтырылған күн _____________________

  

Дұрыс емес

Дұрыс

Арине дұрыс

Басқа адамдардың сезіміне зейінді.

 

 

 

Мазасыз, аса белсенді, ұзақ уақыт бір орында жай отыра алмайды.

 

 

 

Әркез бас ауруына, іш ауруына шағымданады.

 

 

 

Қолындағы барымен басқа балалармен бөліседі (тәтті, ойыншық және т.б)

 

 

 

Жиі күйгеленіп, ашуланады.

 

 

 

Жалғыздықты, жалғыз ойнағанды қалайды.

 

 

 

Жалпы тілалғыш, әдетте үлкендердің айтқанын орындайды.

 

 

 

Жиі мазасыз, қобалжуда.

 

 

 

Егер де біреу көңілсіз немесе ауырып тұрғанын сезсе, көмектеседі.

 

 

 

Достары бар.

 

 

 

Жиі басқа балалармен төбелеседі.

 

 

 

Бақытсыз, көңілсіз.

 

 

 

Басқалар онымен араласқысы келеді.

 

 

 

Жеңіл алаңдайды.

 

 

 

Жаңа жағдайларда өзіне деген сенімділігін жоғалтады, ашулана бастайды.

 

 

 

Кішілерге мейірімді.

 

 

 

Жиі алдайды.

 

 

 

Оны басқа балалар жиі ренжітеді.

 

 

 

Көмекке айтпастан келеді.

 

 

 

Істі бастамас бұрын, ойланып алады.

 

 

 

Кішілерге қарағанда, үлкендермен араласқанды қалайды.

 

 

 

Бөгдн заттарды алады.

 

 

 

Көзі жаудырап, қорқады.

 

 

 

Әрқашан бастаған ісін соңына дейін апарады.

 

 

 













 Сіз балаңызды:

 

жоқ

Ияелеусіз қиындықтар

Ия -- қиындықтар

Да – аса салмақты қиындықтар


Өте мазасыз

 

 

 

 

Қорқыныштар сезінеді

 

 

 

 

Тәртібімен қиындықтар болады

 

 

 

 

Адамдармен тіл табыса алмайды

 

 

 

 

Егер сіз «Ия » деп жауап берсеңіз, осы қиындықтар туралы мына төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:

1.Бұл қиындықтар қаншалықты ұзақ уақыт байқалады? (керегін сызу)

1 айдан кем
1-5 ай
5-12 ай
жылдан артық

2. Бұл қиындықтар балаңызды мұңайтады?
жоқ
бір кішкене
сондай күшті
өте күшті

3.Бұл қиындықтар балаңыздың өмірінің келесі жағдайларында кедергі жасайды:

 

жоқ

кішкене

күшті

өте күшті

отбасы

 

 

 

 

достық

 

 

 

 

оқу

 

 

 

 

бос уақыт

 

 

 

 

4. Бұл қиындықтар өз өміріңізді немесе отбасы өмірін аса қиындатады.
жоқ
бір кішкене
аса күшті
өте күшті



Көмегіңізге рахмет!




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!