|
П |
Ё |
Ж |
Р |
Ц |
В |
А |
Р |
Щ |
М |
|
Ю |
Р |
В |
К |
З |
А |
Я |
Ц |
О |
Е |
|
С |
Л |
О |
Н |
Ч |
Й |
Н |
Щ |
А |
Д |
|
Д |
Ж |
Л |
И |
С |
А |
Г |
О |
Ц |
В |
|
Ф |
Ч |
С |
А |
О |
И |
К |
Л |
П |
Е |
|
Е |
Н |
О |
Т |
З |
Н |
Р |
Е |
Ж |
Д |
|
Р |
В |
Й |
Щ |
М |
Ю |
Ы |
Н |
Л |
Ь |
|
Д |
Х |
А |
Р |
О |
Л |
С |
Ь |
К |
Т |
|
Ы |
В |
О |
Л |
К |
М |
Ь |
А |
Е |
С |
|
Ц |
П |
Г |
О |
А |
Е |
И |
Л |
Е |
В |
Психологическое занятие
Тетрадь №3
для
индивидуальных
занятий
«ХОЧУ, УМЕЮ, СМОГУ»
Подготовила: Касимова Гульмира Каировна,
педагог – психолог
ЗАНЯТИЕ № 3.
Смотрим и запоминаем. Игра «Назови предметы»
Задание № 1
Подготовь цветные карандаши. А теперь раскрась синим карандашом второй домик слева; красным – третий домик справа; зеленым – домик, который находится перед синим; желтым – домик, таким образом, чтобы красный оказался между синим и желтым. Раскрась коричневым карандашом домик, который следует за желтым.
Развивающая пауза. Прочитай Жүктеу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тетрадь психолога
Тетрадь психолога
|
П |
Ё |
Ж |
Р |
Ц |
В |
А |
Р |
Щ |
М |
|
Ю |
Р |
В |
К |
З |
А |
Я |
Ц |
О |
Е |
|
С |
Л |
О |
Н |
Ч |
Й |
Н |
Щ |
А |
Д |
|
Д |
Ж |
Л |
И |
С |
А |
Г |
О |
Ц |
В |
|
Ф |
Ч |
С |
А |
О |
И |
К |
Л |
П |
Е |
|
Е |
Н |
О |
Т |
З |
Н |
Р |
Е |
Ж |
Д |
|
Р |
В |
Й |
Щ |
М |
Ю |
Ы |
Н |
Л |
Ь |
|
Д |
Х |
А |
Р |
О |
Л |
С |
Ь |
К |
Т |
|
Ы |
В |
О |
Л |
К |
М |
Ь |
А |
Е |
С |
|
Ц |
П |
Г |
О |
А |
Е |
И |
Л |
Е |
В |
Психологическое занятие
Тетрадь №3
для
индивидуальных
занятий
«ХОЧУ, УМЕЮ, СМОГУ»
Подготовила: Касимова Гульмира Каировна,
педагог – психолог
ЗАНЯТИЕ № 3.
Смотрим и запоминаем. Игра «Назови предметы»
Задание № 1
Подготовь цветные карандаши. А теперь раскрась синим карандашом второй домик слева; красным – третий домик справа; зеленым – домик, который находится перед синим; желтым – домик, таким образом, чтобы красный оказался между синим и желтым. Раскрась коричневым карандашом домик, который следует за желтым.
Развивающая пауза. Прочитай
шағым қалдыра аласыз













