Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Text.Types of texts
2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады.
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма Gerund қа 10 сөйлем құрастырып келу болатын… 1.Jason said that running every morning boosts his energy. 2.Maria enjoys swimming in the local pool during summer. 3.David mentioned that reading mystery novels keeps him entertained. 4.They like cooking dinner together on Fridays at home. 5.Sarah said that traveling to different countries is exciting for her. 6.I hate cleaning the bathroom every week before guests arrive. 7.Emily said that dancing at the wedding was a lot of fun. 8.Mark is interested in painting his room a new color. 9.They found that shopping for groceries takes a few hours. 10.Jessica loves hiking the trails near her house on weekends. |
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Студенттер өткен тақырыптар бойынша ,яғни,Gerund ережелерімен танысып,оның атқаратын қызметін үйренді.Герундий - өздігінен баяндауыштың қызметін атқара алатын мағынасы мен қызметі жағынан зат есім мен етістікке ұқсас жақсыз етістіктің бір түрі. Оның етістік сияқты шағы, етіс категориясы бар. Сыртқы түрі жағынан Participle I ұқсас, негізгі етістікке –ing жалғауы жалғану арқылы жасалынады. Герундий үстеумен анықталады.Герундий 2 шақта беріледі: Indefinite Active voice (reading), Passive voice (being read) және Perfect Active voice (having read), Passive Voice (having been read). Герундий төмендегі етістіктермен қолданылады: to finish, to go on, to remember, to stop, to suggest, to mind, to give up, to be proud of, to object to, to get used to, to insist on, to think of, to succeed in, be fond of.Мысалы:We like sleeping. – Біз ұйықтағанды жақсы көреміз. Бұл сөйлемде герундий-sleeping.
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Text.Types of texts A text is a set of signs whose purpose is to convey a message, a statement or a coherent set of statements, whether oral or written. It’s a fundamental tool for communication that allows transmitting a message. It is important to note that even any object or element that carries a meaning can be considered a text.Printed text, one of the most common types, is characterized by being a set of codified signs belonging to a specific writing system: letters or graphic representations of the language that, together, give form to a message or meaning. Printed text is essential for learning and reading comprehension since it constitutes one of the key components that with the reader and the context, enable deep and meaningful reading.Text structures are the skeleton upon which texts are built, providing them with order, coherence, and meaning. Their mastery is considered essential for any type of writing. These structures are served up as a guide for the reader, facilitating the understanding of the intended message. The formal structure of the text is the framework or structure that includes an introduction, body, and conclusion, as it is composed of three fundamental pillars:
Қағаз бетіне (немесе ағаш, тас, мата, тері, темір затына, не сүйекке) түскен жазулы текстің көлемі әр түрлі болып келе береді. Оның текст аталуы үлкен, не кішілігіне байланысты емес, мазмұнының тұтастығына, тиісінше басталып, лайықты аяқталғандығына қарай анықталады. Мазмұн тұтастығы болмаған жағдайда текст аяқталмаған, не үзінді, болмаса үзік (фрагмент) ретінде танылады. текст атауы жүйелі мазмұндалған барлық жанрларға ортақ, яғни, көркем әдебиет туындыларын да, ғылыми-зерттеу жұмыстарды да, сондай-ақ, ресми іс-қағаздары мен түрлі құжаттарды да атауға болады. Мысалы , Абай өлеңдері ішіңдегі: «Кеңжайлау -жалғыз бесік жас балаға, Алла асыраған бендесі аш бола ма? Ержеткен соң сыймайсың кең дүниеге, Тыныштық пен зар боларсың баспанаға,» - деген бір шумақ өлең бас-аяғы жұмыр, аяқталған текст Ап, көлемі 108 шумақ (432 жол) «Әзім әңгімесі» атты дастан - аяғы бітпей қалған болып есептеледі және оның соңғы 12 жолы кейіннен - 1943-44 жылдардағы экспедиция кезінде табылған.e Tr Our VacationEvery year we go to Florida. We like to go to the beach. My favorite beach is called Emerson Beach. It is very long, with soft sand and palm trees. It is very beautiful. I like to make sandcastles and watch the sailboats go by. Sometimes there are dolphins and whales in the water! Every morning we look for shells in the sand. I found fifteen big shells last year. I put them in a special place in my room. This year I want to learn to surf. It is hard to surf, but so much fun! My sister is a good surfer. She says that she can teach me. I hope I can do it! Preparing foodJack was hungry. He walked to the kitchen. He got out some eggs. He took out some oil. He placed a skillet on the stove. Next, he turned on the heat. He poured the oil into the skillet. He cracked the eggs into a bowl. He stirred the eggs. Then, he poured them into the hot skillet. He waited while the eggs cooked. They cooked for two minutes. He heard them cooking. They popped in the oil. Next, Jack put the eggs on a plate. He placed the plate on the dining room table. Jack loved looking at his eggs. They looked pretty on the white plate. He sat down in the large wooden chair. He thought about the day ahead. He ate the eggs with a spoon. They were good. He washed the plate with dishwashing soap. Then, he washed the pan. He got a sponge damp. Finally, he wiped down the table. Next, Jack watched TV. My morning routineMy name is Bob. Each day I drive my kids to school. My daughter goes to a school that’s far from our house. It takes 30 minutes to get there. Then I drive my son to his school. It’s close to my job. My daughter is in the sixth grade and my son is in the second. They are both good students. My daughter usually sings her favorite songs while I drive. My son usually sleeps. I arrive at the office at 8:30 AM. I say good morning to all my workmates then I get a big cup of hot coffee. I turn on my computer and read my email. Some days I have a lot to read. Soon I need another cup of coffee. a family. We often go on vacations, watch m |
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Қорытындылай келе,студенттер Text тің ағылшынша ережелерімен танысып,оның атқаратын қызметін,мысалдарын түсінді.тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен танысып,Our vacation,Preparing food,My morning routine атты мәтіндерді оқыды және оны қазақ тіліне аударды.Тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындап,деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Сонымен қатар,сабақ барысында барынша белсенділік танытып,баллдық шкала арқылы бағаланды. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework:Кез-келген ағылшынша мәтін жазып келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Text.Types of texts
Text.Types of texts
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Text.Types of texts
2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады.
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма Gerund қа 10 сөйлем құрастырып келу болатын… 1.Jason said that running every morning boosts his energy. 2.Maria enjoys swimming in the local pool during summer. 3.David mentioned that reading mystery novels keeps him entertained. 4.They like cooking dinner together on Fridays at home. 5.Sarah said that traveling to different countries is exciting for her. 6.I hate cleaning the bathroom every week before guests arrive. 7.Emily said that dancing at the wedding was a lot of fun. 8.Mark is interested in painting his room a new color. 9.They found that shopping for groceries takes a few hours. 10.Jessica loves hiking the trails near her house on weekends. |
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Студенттер өткен тақырыптар бойынша ,яғни,Gerund ережелерімен танысып,оның атқаратын қызметін үйренді.Герундий - өздігінен баяндауыштың қызметін атқара алатын мағынасы мен қызметі жағынан зат есім мен етістікке ұқсас жақсыз етістіктің бір түрі. Оның етістік сияқты шағы, етіс категориясы бар. Сыртқы түрі жағынан Participle I ұқсас, негізгі етістікке –ing жалғауы жалғану арқылы жасалынады. Герундий үстеумен анықталады.Герундий 2 шақта беріледі: Indefinite Active voice (reading), Passive voice (being read) және Perfect Active voice (having read), Passive Voice (having been read). Герундий төмендегі етістіктермен қолданылады: to finish, to go on, to remember, to stop, to suggest, to mind, to give up, to be proud of, to object to, to get used to, to insist on, to think of, to succeed in, be fond of.Мысалы:We like sleeping. – Біз ұйықтағанды жақсы көреміз. Бұл сөйлемде герундий-sleeping.
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Text.Types of texts A text is a set of signs whose purpose is to convey a message, a statement or a coherent set of statements, whether oral or written. It’s a fundamental tool for communication that allows transmitting a message. It is important to note that even any object or element that carries a meaning can be considered a text.Printed text, one of the most common types, is characterized by being a set of codified signs belonging to a specific writing system: letters or graphic representations of the language that, together, give form to a message or meaning. Printed text is essential for learning and reading comprehension since it constitutes one of the key components that with the reader and the context, enable deep and meaningful reading.Text structures are the skeleton upon which texts are built, providing them with order, coherence, and meaning. Their mastery is considered essential for any type of writing. These structures are served up as a guide for the reader, facilitating the understanding of the intended message. The formal structure of the text is the framework or structure that includes an introduction, body, and conclusion, as it is composed of three fundamental pillars:
Қағаз бетіне (немесе ағаш, тас, мата, тері, темір затына, не сүйекке) түскен жазулы текстің көлемі әр түрлі болып келе береді. Оның текст аталуы үлкен, не кішілігіне байланысты емес, мазмұнының тұтастығына, тиісінше басталып, лайықты аяқталғандығына қарай анықталады. Мазмұн тұтастығы болмаған жағдайда текст аяқталмаған, не үзінді, болмаса үзік (фрагмент) ретінде танылады. текст атауы жүйелі мазмұндалған барлық жанрларға ортақ, яғни, көркем әдебиет туындыларын да, ғылыми-зерттеу жұмыстарды да, сондай-ақ, ресми іс-қағаздары мен түрлі құжаттарды да атауға болады. Мысалы , Абай өлеңдері ішіңдегі: «Кеңжайлау -жалғыз бесік жас балаға, Алла асыраған бендесі аш бола ма? Ержеткен соң сыймайсың кең дүниеге, Тыныштық пен зар боларсың баспанаға,» - деген бір шумақ өлең бас-аяғы жұмыр, аяқталған текст Ап, көлемі 108 шумақ (432 жол) «Әзім әңгімесі» атты дастан - аяғы бітпей қалған болып есептеледі және оның соңғы 12 жолы кейіннен - 1943-44 жылдардағы экспедиция кезінде табылған.e Tr Our VacationEvery year we go to Florida. We like to go to the beach. My favorite beach is called Emerson Beach. It is very long, with soft sand and palm trees. It is very beautiful. I like to make sandcastles and watch the sailboats go by. Sometimes there are dolphins and whales in the water! Every morning we look for shells in the sand. I found fifteen big shells last year. I put them in a special place in my room. This year I want to learn to surf. It is hard to surf, but so much fun! My sister is a good surfer. She says that she can teach me. I hope I can do it! Preparing foodJack was hungry. He walked to the kitchen. He got out some eggs. He took out some oil. He placed a skillet on the stove. Next, he turned on the heat. He poured the oil into the skillet. He cracked the eggs into a bowl. He stirred the eggs. Then, he poured them into the hot skillet. He waited while the eggs cooked. They cooked for two minutes. He heard them cooking. They popped in the oil. Next, Jack put the eggs on a plate. He placed the plate on the dining room table. Jack loved looking at his eggs. They looked pretty on the white plate. He sat down in the large wooden chair. He thought about the day ahead. He ate the eggs with a spoon. They were good. He washed the plate with dishwashing soap. Then, he washed the pan. He got a sponge damp. Finally, he wiped down the table. Next, Jack watched TV. My morning routineMy name is Bob. Each day I drive my kids to school. My daughter goes to a school that’s far from our house. It takes 30 minutes to get there. Then I drive my son to his school. It’s close to my job. My daughter is in the sixth grade and my son is in the second. They are both good students. My daughter usually sings her favorite songs while I drive. My son usually sleeps. I arrive at the office at 8:30 AM. I say good morning to all my workmates then I get a big cup of hot coffee. I turn on my computer and read my email. Some days I have a lot to read. Soon I need another cup of coffee. a family. We often go on vacations, watch m |
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Қорытындылай келе,студенттер Text тің ағылшынша ережелерімен танысып,оның атқаратын қызметін,мысалдарын түсінді.тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен танысып,Our vacation,Preparing food,My morning routine атты мәтіндерді оқыды және оны қазақ тіліне аударды.Тақырыпқа байланысты деңгейлік тапсырмалар орындап,деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Сонымен қатар,сабақ барысында барынша белсенділік танытып,баллдық шкала арқылы бағаланды. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework:Кез-келген ағылшынша мәтін жазып келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
шағым қалдыра аласыз













