Материалдар / Тез және баяу жиырылатын бұлшық ет талшықтарының ортақ қасиеттері мен ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тез және баяу жиырылатын бұлшық ет талшықтарының ортақ қасиеттері мен ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тез және баяу жиырылатын бұлшық ет талшықтарының ортақ қасиеттері мен ерекшеліктері 10 сынып қоғамдық гуманитарлық бағыт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
148
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Қозғалыс

Педагогтің аты–жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тез және баяу жиырылатын бұлшық ет талшықтарының ортақ қасиеттері мен ерекшеліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.6.1 - көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымы мен бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымы мен бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын түсіну


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс–әрекеті


Оқушының іс–әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин



(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.







Оқушыларды адамның бұлшықеттерінің суреттері арқылы топқа бөлу

1 топ. Бірыңғай салалы

2 топ. Көлденең жолақты

3 топ. Жүрек бұлшықеті

Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



Бағалау парақтары таратылады

Оқушылар бағалау парағындағы берілген күнделік бағаларын бояу немесе жылжыту арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады.



Оқушылар бұлшықеттердің суреттерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді

Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Презентация, қол смайликтері






Бағалау парақтары


Бұлшықет суреттері

Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин















(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру

Educapley” әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру.


  1. Эпимизиумді көрсетіңіз?

  2. Перимизиумді көрсетіңіз?

  3. Эндомизиумды көрсетіңіз?

  4. Саркоплазмалық торды көрсетіп, қызметін түсіндіріңіз?

  5. Актинді көрсетіңіз және қандай зат?

  6. Капиллярларды көрсетіңіз?

  7. Миофибриллаларды көрсетіңіз және қандай қызмет атқарады?

  8. Жүйке талшығын көрсетіңіз және қандай қызмет атқарады?

  9. Саркомер қайда орналасқан?

  10. Миофилламент дегеніміз не және көрсетіңіз?

  11. Қара қоңыр жолақтарын, яғни миозинді көрсетіңіз?

  12. Бұлшықет шоғырын көрсетіңіз?


Оқушылар онлайн платформада берілген миофибриллалардың құрылысын дұрыс көрсетіп, қызметтерін атап шығады.


















Әр топ чипсы ішіндегі жасырылған сұрақтарға жауап береді.

Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

Ойынға сілтеме

https://www.educaplay.com/learning-resources/18591470-learning_resource.html




















Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

12 мин



«Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
«Бейнежазбадан не байқадыңдар?

Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.



Презентация

Бейнематериал



SMART тақта


Ұжымдық жұмыс


5 мин

Тапсырма 1.


1 топ. «3 Д» әдісімен кюар кодты енгізу арқылы аяқ бұлшықеттерінің көлденең жолақты бұлшықеттердің қандай түріне жататындығын ажырата отырып, құрылымын түсіндіріп, бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын сипаттаңдар?

Shape1 Shape2

2 топ. «Модельдеу» әдісі арқылы аяқ-қол бұлшықеттерінің терең қабатында орналасқан талшықтарды моделдеңдер, бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын сипаттаңдар?




3 топ. Постер қорғау. Көлденең жолақты бұлшықет талшықтарының түрлерін түсіндіріңдер, айырмашылығын схема түрінде көрсетіп, дәлелдеңдер?

1 топ. Оқушылар ұялы телефондарымен

3 Д платоформасына кіріп берілген суретке сипаттама жасап талдайды










2 топ. Оқушылар аяқ-қол бұлшықеттертердің терең қабатында орналасқан баяу жиырылатын талшықтарды модельдейді, бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын сипаттайды






3 топ. Көлденең жолақты бұлшықет талшықтарының түрлерінің айырмашылығын схема түрінде көрсетіп, түсіндіреді, дәлелдейді

Дескрипторы:

  • көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсінді;

  • көлденең жолақты бұлшықеттердің түрлерін білді;

  • бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын сипаттады.


«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы– 3 балл


Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.



Ұялы телефондар





Merge.edu сайтына сілтеме

https://objects.mergeedu.com/link/6RDGXR













суреттер























Постер

Жұптық жұмыс

4 мин


Тапсырма 2. «Тарсия» әдісі арқылы тапсырма орындау







Әр топқа әр түрлі сұрақтар жауаптарымен беріледі. Жұп-жұппен отырып сәйкес сұрақтармен жауаптарын салыстырып сәйкестендіреді.






Дескриптор:


- көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымына анықтама берді;

- бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын сәйкестендіре алды.


«Күнделік» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы– 2 балл

оқулық,

тарсия парақшалары


Жеке жұмыс

2мин



Дәптермен жұмыс.

  1. Тапсырма.

Shape4 Shape3

675тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!