Оқу мақсаты
|
Should модельді етістігін қолдануды
үйрену
|
Табыс
критерийлері
|
Барлық
оқушылар:
|
Көпшілік
оқушылар:
|
Жекелеген
оқушылар:
|
-
Түсінеді.
б) Қарапайым сұрақтарға жауап
бере алады.
с)
Өткен тақырыпты біледі.
|
а)
Грамматикалық жаттығуларды
орындайды, сұрақ қоя
алады.
б) Диалогпен жұмыс жасай
алады.
|
а) Өз беттерінше жұмыс орындай
алады.
б)
Грамматикалық қателерді ажырата
алады.
в) Диалогты құрап, ауызша айта
алады.
|
Уақыт
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалім не
істейді
|
Оқушылар не
істейді
|
Ресурстар
|
4
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сергіту
сәті:
«шаттық шеңберін» құрап,
тілектер айтады.
Тілек айтқан оқушы
әріптерді таңдап алады, сөз
құрайды.
|
Ұйымдастырады.
|
Бір-біріне сәттілік
тілейді.
Сөйлемдер
құрайды.
|
Әріптер
Ламинадталған
қағаздар
|
5
мин
|
Үй тапсырмасын
сұрау
Формативті
бағалау
Үй тапсырмасын
бекіту
|
«Пошта» әдісі:
Сұрақ-жауап.
5-тік балдық жүйемен
бағалайды.
Слайд
«Поэзия».
|
Бақылайды, бағыт бағдар
береді.
Әдебиетке құштарлығын
оятады.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Бір-бірін
бағалайды.
Әдебиеттің маңыздылығын
түсінеді.
|
Хаттар
Слайд
|
3
мин
|
Қызығушылықты
ояту
|
Миға
шабуыл.
Топтастырылған суреттермен
жұмыс жасау.
|
Балалардың қызығушылығын
оятады, бағыттайды.
Should мағынасын
түсіндіреді.
|
Проблеманы
айқындайды.
|
Слайд
|
15 мин
|
Негізгі
бөлім
Формативті
бағалау
|
Ex:1 грамматикалық
жаттығу жазу.
Ex:2
ауызша жаттығуларды
орындау.
|
Бақылайды, бағыт
береді.
|
Should қолданып,
грамматикалық жаттығуды
орындайды.
Смайлик арқылы топтарды
бағалау.
Ауызша сұрақтарға жауап
береді.
|
Тақта, бор,
дәптер,
http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/6785-022_modal_verbs_should_ought_to
|
13 мин
|
Бекіту
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау
«Сөзжұмбақ»
шешу
|
«Тыңдалым»
стратегиясы:
Сөздерді еске
түсіру.
|
Бейнетаспаны
тыңдатады.
Тапсырма береді.
|
Тыңдайды және сұраққа жауап
береді.
Топтық бағалау.
Тапсырма орындайды.
|
АКТ
http://www.bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/9625-036_sorry_i_m_late
|
3
мин
|
Үйге
тапсырма
(Қорытынды)
Бағалау
|
Сұрақтарға жауап
беру.
Ex: IV
аудару,
“bilimland” сайтындағы
№016 бейне тапсырманы орындап, жауабын дәптерге
жазу.
|
Бағалайды.
|
Түйінді ойды ашады,
ортақ келісімге
келеді.
Ex: IV
аудару,
“bilimland” сайтындағы №016
бейне тапсырманы орындап, жауабын дәптерге
жазады.
|
Стикер
|
2
мин
|
Кері байланыс
жазу
|
|
|
|
Стикер
|