№
|
1. Сабақтың
тақырыбы
|
2. Сабақтағы негізгі
мақсат
|
3 . Белсенді оқытуда
қолданатын әдіс-
тәсілдер
|
4. Оқу
нәтижелері
|
5. Бағалау соның ішінде
оқыту үшін бағалау
|
6. Дарынды оқушыларды
анықтау
|
7 . Негізгі
дереккөздер
|
1
|
The States of
America.
|
1. The States of
America тақырыбы туралы білім дағдыларын
қалыптастыру.
2. The States of America
тақырыбы бойынша мәлімет
алу.
|
Үй жұмысын «Сұрақтар
дискеті» әдісі арқылы сұраймын. Мақсатым үй жұмысын
пысықтау. «Парақшаларды құрастыру» әдісі
арқылы жаңа тақырыпты ашамын. Мақсатым тақырыпты
ашу. ВЕНН диаграммасы арқылы
сабақты пысықтап, қорытындылаймын. Мақсатым сабақты
қорытындылау.
Кері байланысты «Пирамида»
әдісі арқылы аламын. Мақсатым сабақтың тиімді немесе тиімсіз
жақтарын білу үшін.
|
The States of America тақырыбы
туралы біледі. The States of America тақырыбы
туралы айта алады. The States of America тақырыбы
туралы біледі, айта алады, өмірмен байланыстыра
алады.
|
Қалыптастырушы бағалау.
Бағалау парақшасы арқылы.
|
«Сұрақтар дискеті» кезінде,
«ДЖИГСО» әдісін қолданғанда, ВЕНН диаграммасы кезінде анық көрініс
табады.
|
8 сыныпқа арналған
оқулық.
Ноутбук, проектор.
Карта.
Тулардың
суреттері.
Қалалардың
суреттері.
Пирамида.
Дискет.
|
2
|
Cities of the
USA.
|
1. Cities of the USA тақырыбы
туралы білім дағдыларын
қалыптастыру.
2.
Cities of the
USA тақырыбы жайлы мәлімет
алу.
|
Үй жұмысын «Ыстық
микрафон» әдісі арқылы сұрадым. Мақсатым үй жұмысын
қорытындылау.
Жаңа сабақты
«Мозайка» әдісі арқылы аштым. Мақсатым тақырыпты
ашу.
Жаңа сабақты
қорытындылағанда «Пысықтау жаттығуы» әдісін қолдандым. Мақсатым
сабақты қорытындылау.
Кері байланысты
«Аралдар» әдісі арқылы аламын. Мақсатым сабақтың қай деңгейде
өткенін білу үшін.
|
Cities of the USA
тақырыбы туралы біледі.
Cities of the USA
тақырыбы туралы айта алады.
Cities of the USA тақырыбы
туралы біледі, айта алады, өмірмен байланыстыра
алады.
|
Қалыптастырушы бағалау.
Бағалау парақшасы арқылы.
|
«Ыстық микрафон» әдісі
кезінде, ДЖИГСО әдісін падаланғанда анықта айқын көрініс
табады.
|
8 сыныпқа арналған
оқулық. Ноутбук,
проектор.
Карта.
Микрафон.
Ақ үй және
Парламенттің суреттері.
Аралдардың
суреттері.
|
3
|
Hawaii, a green sunny
paradise.
|
1. Hawaii, a green
sunny paradise тақырыбы туралы білім дағдыларын
қалыптастыру.
2. Hawaii, a green sunny
paradise тақырыбы бойынша мәлімет
алу.
|
Үй жұмысын сұрағанда
«Кубизм» әдісін қолдандым. Мақсатым өткен тақырыпты
қорытындылау.
Жаңа тақырыпты
«Әріптер тізбегі»әдісі арқылы аштым. Мақсатым тақырыпты
ашу.
Сабақты
қорытындылағанда «Сұрақтар қою» әдісін қолдандым. Мақсатым жаңа
сабақты қорытындылау.
Кері байланысты «Баспалдақ
және ауа райы» әдісі арқылы алдым. Мақсатым сабақтың қай деңгейде
өткенін білу үшін.
|
Hawaii, a green
sunny paradise тақырыбы туралы
біледі.
Hawaii, a green
sunny paradise тақырыбы туралы айта
алады.
Hawaii, a green sunny paradise
тақырыбы туралы өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре
алады.
|
Қалыптастырушы бағалау.
Бағалау парақшасы арқылы.
|
«Кубизм» әдісі кезінде, ДЖИГСО
әдісін қолданғанда анықта, айқын
көрінеді.
|
8 сыныпқа арналған
оқулық. Ноутбук, проектор.
Карта.
Гавай аралының
суреттері.
Бурабайдың
суреттері.
Кубик.
Қалалардың
суреттері.
|