Мотивациялық-қозғаушылық
|
-
Hello, children! How are you
today?
-
I’msoglad! So, Ansar, how are
you today? (all children will be
answered)
-
I am glad to hear
that!
-
Children, good for you! Now
let’s look at the screen. What do you see
here?
-
Good for
you! You know these phrases! Let’s
move!
|
-
Hello, teacher! I am
OK!
-
I am good, thank
you!
Балалар интерактивті тақтаға
қарап, суреттер бойынша сөз тіркестерін айтуға
тырысады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Сергіту
сәті
|
-Children,
look! there's something
here!
(Мұғалім кенеттен диск
жасырылған қызықты және әдемі хатты
табады)
-Do you want to connect this
disk? I'm very interested in what's hidden
there!
Видеоролик
қосылады.
Балалардың алдына кішкентай
қыз шығып: «Hello, children! How are
you?»
Балалар қызбен «hello- hello»
өлеңі арқылы амандасады.
That’s
good! I need your help now! Балалар,
маған сендердің көмектерің керек! Осы жануарлар адасып кетіпті, өз
үйлерін білмейді екен. (орман туралы ағылшын тілінде видеоролик
қосылады) Біз оларға көмектесеміз
бе?
Мұғалімнің көмегімен, жаңа
лексикалық бірліктермен танысады.
Domesticanimals – үй
жануарлары – домашние животные
Cat – мысық –
кошка
Dog – ит –
собака
Horse – ат –
лошадь
Cow – сиыр –
корова
Pig – шошқа –
поросенок
Wild animals – жабайы
жануарлар – дикие животные
Bear – аю –
медведь
Wolf – қасқыр –
волк
Fox – түлкі –
лиса.
Балалар бір – бірден шығып,
жасырылған қағазды алады. Осы сурет бойынша топқа
бөлінеді.
Тапсырма
шарты:
Балалар екі топқа бөлінеді.
Алдарында а3 форматында қағаз және араластырылған суреттер
жатады. Балалардың
мақсаты: сабақтың тақырыбына байланысты
сөздерді жинап, кластер құрастыру. Топтың ішінде спикер
тағайындалады. Осы спикер өз топ үшін шығып, жасаған тапсырмасын
ағылшын тілінде түсіндіреді. Кейін бір бірден шығып, интерактивті
тақтамен дәл осы жұмысты жасайды.
-Children, are you tired?
Let’s move!
(if you are
happy… видеосы
қосылады)
-Children, do youwant to play
with me?
(guess the animal
ойыны)
Ойынның
шарты:Мұғалім балаларға жануарды
ағылшын тілінде сипаттап, балалар ойланып, жауап беруге тырысады.
Жауаптан кейін, тақтада жануарлардың суреттері шығады. Балалар
суретке қарап, жануарды ағылшын тілінде сипаттауға
тырысады.
This is a wolf. It is gray and
big.
This is a bear. It is brown
and big.
This is a cat. It is white and
small.
This is a dog. It is black and
small.
|
Балалар қызыға қарап, хатты
ашуға тырысады.
Мұғалімнің артынан жаңа
лексикалық бірліктерін үш тілде
қайталайды.
Балалар топтарға
бөлінеді.
Балалар берілген тапсырманы
орындайды.
Балалар билеп, денені сергітіп
алады.
Балалар ойын ойнайды. Берілген
жануарды сипаттауға тырысады.
|