Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бастауыш сынып мұғалімі Бердібекова Әтіркүл Әмзеқызы




Шебер-сынып


Өткізілетін уақыты


Тақырыбы:

Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс

жасауға дағдыландыру.

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдермен өз тәжірибемде оқушылардың танымдық белсенді-

лігін арттыруда қолданылатын ұтымды, тиімді әдістер бойынша теориялық және практикалық жағынан кәсіби шеберлік ұсыну,

бөлісу және кәсіби дамуына ықпал ету.

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, жаңартылған әдіс-тәсілдер жиынтығы.

Күтілетін нәтижесі:

Оқушының танымдық қабілеті артады;

- Өмірге деген көзқарастары қалыптасады; - Шығармашылық жұмыстары жинақталады.


Түйінді идеялары:

Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.

Қолданылатын жабдықтар мен материалдар:

Стикер, А4 парақтары, маркер, флипчарт, портрет, интерактивті

тақта, СТО суреттер.

Әдіс - тәсілдері:

Таныстырылым, қызығушылықты ояту, мағынаны тану, топтық

жұмыс, жеке жұмыс, ұжымдық жұмыс.



Шебер сынып барысы


Жұмыс кезеңдері:


Кезеңнің мазмұны


Ресурстар,

көрнекілік

тер, құрал

дар.

І. Кіріспе бөлім:


Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз ету.

(2 минут) Ұйымдастыру кезеңі:


Құрметті әріптестер бүгін өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін.

Осы сәтте мен сіздерді шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету» тренингі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде жауап бергізу.

  1. 1-топ, 2-топ көңіл-күйлеріңіз қандай?

Ендеше, осындай жақсы көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат етіңіздер.

Бүгін мен сіздердің барынша белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы бөлісулеріңізді сұраймыз!










Топқа бөлу:

АВ топтарға бөлу. жасыл ,күлгін түспен екі топқа бөліну.Әр фигураға берілген сипаттау арқылы топ мүшелерін атау


Қызыл, жасыл

түсті билеттер.

«Ой қозғау» стратегиясы

(2 минут)



«Комбинацялау кезеңі»

Суреттер құрастырылып

Тақырыпты анықтау мақсатында мына көрстеілген суретке зер салайық. Қандай ой туындайды.


Тақырып

анықтау үшін

сурет, комбинаця

лау кезеңі интерактивті

тақта, презен

тация.

ІІ. Теориялық бөлім:

(5 минут)



Шебер сынып тақырыбы, мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша ақпарат беру, таныстыру.


Презентация,

жұмыс жүйе, қолданылатын технология,

әдістер сызбасы, фотоесеп, т.б.

ІІІ. Негізгі бөлім: тәжірибелік кезең







(3 минут)



«Жариялау» әдісі)

(2-3 минут)


Пәнаралық байланыс.Дүниетану,математика

(3 минут)






(3 минут)

І кезең. Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар беріледі.


І топ –«Із кесушілер» (постер)

Тапсырма:

1.Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.

2.Мәліметтерді қолдану 

3.Мәтіннен шығар өмірлік қағида. 


ІІ топ – «Ой тапқыштар» (тұжырым картасы)

Тапсырма:. Белгісіз  және  белгілі  мәліметтер.  Мәтіннен  сізге  бұрыннан  таныс және  таныс  емес, тосын ақпараттарды белгіле.


ІІ кезең.

Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады) беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып шығады

Дескрипторлар:

  1. Шығарманың құрлымына талдау жасай алады;

  2. Оқиғалар желісіне сәкес келетін мақал-мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады;

  3. Кейіпкерлердің сипатын аша алады;

  4. Эпизодтарды бүгінгі күнмен байланыстыра алады;

  5. Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады.

«Желпуіш» әдісімен рефлексия жасау

-кім?,қашан?қалай?қандай?


ІІІ кезең. Жұппен жұмыс.

Геометриялық фигуралар стратегиясы.

Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы пішіндермен байланыстырып топ мүшелерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табыңдар.


Дескрипторлар:

  1. Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады;

  2. Сыни пікір айта алады;

  3. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын таба алады.



Қызыл, жасыл

түсті


Интерақтивті тақтадан Яссауй суреті



маркер.



Мәтін кейіпкері туралы мағлұмат


Суреттерді

көрсету

Тұжырым

картасын

көрсету









Қорытынды:

Рефлексия

«1 минут» әдісі

Бағалау, қалыптастырушы

( 5 минут)




«1 минут» әдісі арқылы өз ойларын, пікірін білдіру.


Түйін сөз, шебер-сыныптың соңы.

Интертақтада қалыптастырушы бағалау, «Бас бармақ»































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2021
915
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі