Бастауыш сынып мұғалімі Бердібекова Әтіркүл Әмзеқызы
|
Өткізілетін уақыты |
|
|
Тақырыбы: |
Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдермен өз тәжірибемде оқушылардың танымдық белсенді- лігін арттыруда қолданылатын ұтымды, тиімді әдістер бойынша теориялық және практикалық жағынан кәсіби шеберлік ұсыну, бөлісу және кәсіби дамуына ықпал ету. |
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, жаңартылған әдіс-тәсілдер жиынтығы. |
|
Күтілетін нәтижесі: |
Оқушының танымдық қабілеті артады; - Өмірге деген көзқарастары қалыптасады; - Шығармашылық жұмыстары жинақталады. |
|
Түйінді идеялары: |
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. |
|
Қолданылатын жабдықтар мен материалдар: |
Стикер, А4 парақтары, маркер, флипчарт, портрет, интерактивті тақта, СТО суреттер. |
|
Әдіс - тәсілдері: |
Таныстырылым, қызығушылықты ояту, мағынаны тану, топтық жұмыс, жеке жұмыс, ұжымдық жұмыс. |
Шебер сынып барысы
|
Жұмыс кезеңдері: |
Кезеңнің мазмұны |
Ресурстар, көрнекілік тер, құрал дар. |
|
І. Кіріспе бөлім: Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз ету. (2 минут) Ұйымдастыру кезеңі: |
Құрметті әріптестер бүгін өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін. Осы сәтте мен сіздерді шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету» тренингі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде жауап бергізу.
Ендеше, осындай жақсы көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат етіңіздер. Бүгін мен сіздердің барынша белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы бөлісулеріңізді сұраймыз! |
|
|
Топқа бөлу: |
АВ топтарға бөлу. жасыл ,күлгін түспен екі топқа бөліну.Әр фигураға берілген сипаттау арқылы топ мүшелерін атау
|
Қызыл, жасыл түсті билеттер. |
|
«Ой қозғау» стратегиясы (2 минут) |
«Комбинацялау кезеңі»
Суреттер құрастырылып Тақырыпты анықтау мақсатында мына көрстеілген суретке зер салайық. Қандай ой туындайды. |
Тақырып анықтау үшін сурет, комбинаця лау кезеңі интерактивті тақта, презен тация. |
|
ІІ. Теориялық бөлім: (5 минут) |
Шебер сынып тақырыбы, мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша ақпарат беру, таныстыру. |
Презентация, жұмыс жүйе, қолданылатын технология, әдістер сызбасы, фотоесеп, т.б. |
|
ІІІ. Негізгі бөлім: тәжірибелік кезең (3 минут) «Жариялау» әдісі) (2-3 минут) Пәнаралық байланыс.Дүниетану,математика (3 минут) (3 минут) |
І кезең. Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар беріледі. І топ –«Із кесушілер» (постер) Тапсырма: 1.Мәтіннен негізгі ойды табыңыз. 2.Мәліметтерді қолдану 3.Мәтіннен шығар өмірлік қағида. ІІ топ – «Ой тапқыштар» (тұжырым картасы) Тапсырма:. Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес, тосын ақпараттарды белгіле. ІІ кезең. Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады) беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып шығады Дескрипторлар:
«Желпуіш» әдісімен рефлексия жасау -кім?,қашан?қалай?қандай? ІІІ кезең. Жұппен жұмыс. Геометриялық фигуралар стратегиясы. Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы пішіндермен байланыстырып топ мүшелерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табыңдар. Дескрипторлар:
|
Қызыл, жасыл түсті Интерақтивті тақтадан Яссауй суреті маркер. Мәтін кейіпкері туралы мағлұмат Суреттерді көрсету Тұжырым картасын көрсету |
|
Қорытынды: Рефлексия «1 минут» әдісі Бағалау, қалыптастырушы ( 5 минут) |
«1 минут» әдісі арқылы өз ойларын, пікірін білдіру. Түйін сөз, шебер-сыныптың соңы. |
Интертақтада қалыптастырушы бағалау, «Бас бармақ» |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.
Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.
Бастауыш сынып мұғалімі Бердібекова Әтіркүл Әмзеқызы
|
Өткізілетін уақыты |
|
|
Тақырыбы: |
Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. |
|
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдермен өз тәжірибемде оқушылардың танымдық белсенді- лігін арттыруда қолданылатын ұтымды, тиімді әдістер бойынша теориялық және практикалық жағынан кәсіби шеберлік ұсыну, бөлісу және кәсіби дамуына ықпал ету. |
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, жаңартылған әдіс-тәсілдер жиынтығы. |
|
Күтілетін нәтижесі: |
Оқушының танымдық қабілеті артады; - Өмірге деген көзқарастары қалыптасады; - Шығармашылық жұмыстары жинақталады. |
|
Түйінді идеялары: |
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру арқылы табысты оқытуға қол жеткізу. |
|
Қолданылатын жабдықтар мен материалдар: |
Стикер, А4 парақтары, маркер, флипчарт, портрет, интерактивті тақта, СТО суреттер. |
|
Әдіс - тәсілдері: |
Таныстырылым, қызығушылықты ояту, мағынаны тану, топтық жұмыс, жеке жұмыс, ұжымдық жұмыс. |
Шебер сынып барысы
|
Жұмыс кезеңдері: |
Кезеңнің мазмұны |
Ресурстар, көрнекілік тер, құрал дар. |
|
І. Кіріспе бөлім: Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз ету. (2 минут) Ұйымдастыру кезеңі: |
Құрметті әріптестер бүгін өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін. Осы сәтте мен сіздерді шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету» тренингі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде жауап бергізу.
Ендеше, осындай жақсы көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат етіңіздер. Бүгін мен сіздердің барынша белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы бөлісулеріңізді сұраймыз! |
|
|
Топқа бөлу: |
АВ топтарға бөлу. жасыл ,күлгін түспен екі топқа бөліну.Әр фигураға берілген сипаттау арқылы топ мүшелерін атау
|
Қызыл, жасыл түсті билеттер. |
|
«Ой қозғау» стратегиясы (2 минут) |
«Комбинацялау кезеңі»
Суреттер құрастырылып Тақырыпты анықтау мақсатында мына көрстеілген суретке зер салайық. Қандай ой туындайды. |
Тақырып анықтау үшін сурет, комбинаця лау кезеңі интерактивті тақта, презен тация. |
|
ІІ. Теориялық бөлім: (5 минут) |
Шебер сынып тақырыбы, мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша ақпарат беру, таныстыру. |
Презентация, жұмыс жүйе, қолданылатын технология, әдістер сызбасы, фотоесеп, т.б. |
|
ІІІ. Негізгі бөлім: тәжірибелік кезең (3 минут) «Жариялау» әдісі) (2-3 минут) Пәнаралық байланыс.Дүниетану,математика (3 минут) (3 минут) |
І кезең. Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар беріледі. І топ –«Із кесушілер» (постер) Тапсырма: 1.Мәтіннен негізгі ойды табыңыз. 2.Мәліметтерді қолдану 3.Мәтіннен шығар өмірлік қағида. ІІ топ – «Ой тапқыштар» (тұжырым картасы) Тапсырма:. Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес, тосын ақпараттарды белгіле. ІІ кезең. Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады) беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып шығады Дескрипторлар:
«Желпуіш» әдісімен рефлексия жасау -кім?,қашан?қалай?қандай? ІІІ кезең. Жұппен жұмыс. Геометриялық фигуралар стратегиясы. Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы пішіндермен байланыстырып топ мүшелерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табыңдар. Дескрипторлар:
|
Қызыл, жасыл түсті Интерақтивті тақтадан Яссауй суреті маркер. Мәтін кейіпкері туралы мағлұмат Суреттерді көрсету Тұжырым картасын көрсету |
|
Қорытынды: Рефлексия «1 минут» әдісі Бағалау, қалыптастырушы ( 5 минут) |
«1 минут» әдісі арқылы өз ойларын, пікірін білдіру. Түйін сөз, шебер-сыныптың соңы. |
Интертақтада қалыптастырушы бағалау, «Бас бармақ» |
шағым қалдыра аласыз















