І. Кіріспе бөлім:
Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз
ету.
(2 минут)
Ұйымдастыру кезеңі:
|
Құрметті әріптестер бүгін өз
тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу
дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды
шыққан, тиімді әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін.
Осы сәтте мен сіздерді
шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету»
тренингі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде
жауап бергізу.
-
1-топ, 2-топ көңіл-күйлеріңіз
қандай?
Ендеше, осындай жақсы
көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат
етіңіздер.
Бүгін мен сіздердің барынша
белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы
бөлісулеріңізді сұраймыз!
|
|
«Ой қозғау»
стратегиясы
(2 минут)
|
«Комбинацялау
кезеңі»
Суреттер
құрастырылып
Тақырыпты анықтау мақсатында
мына көрстеілген суретке зер салайық. Қандай ой
туындайды.
|
Тақырып
анықтау үшін
сурет,
комбинаця
лау кезеңі
интерактивті
тақта,
презен
тация.
|
ІІ.
Теориялық бөлім:
(5
минут)
|
Шебер сынып тақырыбы,
мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды
шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша
ақпарат беру, таныстыру.
|
Презентация,
жұмыс жүйе, қолданылатын
технология,
әдістер сызбасы, фотоесеп,
т.б.
|
ІІІ. Негізгі
бөлім: тәжірибелік
кезең
(3 минут)
«Жариялау» әдісі)
(2-3 минут)
Пәнаралық
байланыс.Дүниетану,математика
(3 минут)
(3 минут)
|
І
кезең.
Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр
топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар
беріледі.
І
топ –«Із кесушілер» (постер)
Тапсырма:
1.Мәтіннен
негізгі ойды табыңыз.
2.Мәліметтерді
қолдану
3.Мәтіннен шығар өмірлік
қағида.
ІІ топ – «Ой тапқыштар» (тұжырым картасы)
Тапсырма:.
Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес, тосын ақпараттарды
белгіле.
ІІ кезең.
Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда
қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған
кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады)
беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып шығады
Дескрипторлар:
-
Шығарманың құрлымына талдау жасай алады;
-
Оқиғалар желісіне сәкес келетін мақал-мәтелдер мен қанатты
сөздер таба алады;
-
Кейіпкерлердің сипатын аша алады;
-
Эпизодтарды бүгінгі күнмен байланыстыра алады;
-
Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды
жасай алады.
«Желпуіш» әдісімен рефлексия жасау
-кім?,қашан?қалай?қандай?
ІІІ кезең. Жұппен жұмыс.
Геометриялық фигуралар стратегиясы.
Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы
пішіндермен байланыстырып топ мүшелерінің мінез-құлқына, сипаттама
бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың
сипатына қарай ұқсастығын табыңдар.
Дескрипторлар:
-
Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере
алады;
-
Сыни
пікір айта алады;
-
Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай
ұқсастығын таба алады.
|
Қызыл, жасыл
түсті
Интерақтивті тақтадан Яссауй
суреті
маркер.
Мәтін кейіпкері туралы мағлұмат
Суреттерді
көрсету
Тұжырым
картасын
көрсету
|
Қорытынды:
Рефлексия
«1
минут» әдісі
Бағалау,
қалыптастырушы
( 5
минут)
|
«1 минут»
әдісі
арқылы өз ойларын, пікірін білдіру.
Түйін сөз, шебер-сыныптың
соңы.
|
Интертақтада қалыптастырушы
бағалау, «Бас бармақ»
|