Материалдар / Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
748
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бастауыш сынып мұғалімі Бердібекова Әтіркүл Әмзеқызы




Шебер-сынып


Өткізілетін уақыты


Тақырыбы:

Тиімді әдіс тәсідер арқылы ,оқушыларды өз бетінше жұмыс

жасауға дағдыландыру.

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдермен өз тәжірибемде оқушылардың танымдық белсенді-

лігін арттыруда қолданылатын ұтымды, тиімді әдістер бойынша теориялық және практикалық жағынан кәсіби шеберлік ұсыну,

бөлісу және кәсіби дамуына ықпал ету.

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, жаңартылған әдіс-тәсілдер жиынтығы.

Күтілетін нәтижесі:

Оқушының танымдық қабілеті артады;

- Өмірге деген көзқарастары қалыптасады; - Шығармашылық жұмыстары жинақталады.


Түйінді идеялары:

Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.

Қолданылатын жабдықтар мен материалдар:

Стикер, А4 парақтары, маркер, флипчарт, портрет, интерактивті

тақта, СТО суреттер.

Әдіс - тәсілдері:

Таныстырылым, қызығушылықты ояту, мағынаны тану, топтық

жұмыс, жеке жұмыс, ұжымдық жұмыс.



Шебер сынып барысы


Жұмыс кезеңдері:


Кезеңнің мазмұны


Ресурстар,

көрнекілік

тер, құрал

дар.

І. Кіріспе бөлім:


Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз ету.

(2 минут) Ұйымдастыру кезеңі:


Құрметті әріптестер бүгін өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін.

Осы сәтте мен сіздерді шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету» тренингі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде жауап бергізу.

  1. 1-топ, 2-топ көңіл-күйлеріңіз қандай?

Ендеше, осындай жақсы көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат етіңіздер.

Бүгін мен сіздердің барынша белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы бөлісулеріңізді сұраймыз!










Топқа бөлу:

АВ топтарға бөлу. жасыл ,күлгін түспен екі топқа бөліну.Әр фигураға берілген сипаттау арқылы топ мүшелерін атау


Қызыл, жасыл

түсті билеттер.

«Ой қозғау» стратегиясы

(2 минут)



«Комбинацялау кезеңі»

Суреттер құрастырылып

Тақырыпты анықтау мақсатында мына көрстеілген суретке зер салайық. Қандай ой туындайды.


Тақырып

анықтау үшін

сурет, комбинаця

лау кезеңі интерактивті

тақта, презен

тация.

ІІ. Теориялық бөлім:

(5 минут)



Шебер сынып тақырыбы, мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша ақпарат беру, таныстыру.


Презентация,

жұмыс жүйе, қолданылатын технология,

әдістер сызбасы, фотоесеп, т.б.

ІІІ. Негізгі бөлім: тәжірибелік кезең







(3 минут)



«Жариялау» әдісі)

(2-3 минут)


Пәнаралық байланыс.Дүниетану,математика

(3 минут)






(3 минут)

І кезең. Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар беріледі.


І топ –«Із кесушілер» (постер)

Тапсырма:

1.Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.

2.Мәліметтерді қолдану 

3.Мәтіннен шығар өмірлік қағида. 


ІІ топ – «Ой тапқыштар» (тұжырым картасы)

Тапсырма:. Белгісіз  және  белгілі  мәліметтер.  Мәтіннен  сізге  бұрыннан  таныс және  таныс  емес, тосын ақпараттарды белгіле.


ІІ кезең.

Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады) беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып шығады

Дескрипторлар:

  1. Шығарманың құрлымына талдау жасай алады;

  2. Оқиғалар желісіне сәкес келетін мақал-мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады;

  3. Кейіпкерлердің сипатын аша алады;

  4. Эпизодтарды бүгінгі күнмен байланыстыра алады;

  5. Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады.

«Желпуіш» әдісімен рефлексия жасау

-кім?,қашан?қалай?қандай?


ІІІ кезең. Жұппен жұмыс.

Геометриялық фигуралар стратегиясы.

Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы пішіндермен байланыстырып топ мүшелерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табыңдар.


Дескрипторлар:

  1. Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады;

  2. Сыни пікір айта алады;

  3. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын таба алады.



Қызыл, жасыл

түсті


Интерақтивті тақтадан Яссауй суреті



маркер.



Мәтін кейіпкері туралы мағлұмат


Суреттерді

көрсету

Тұжырым

картасын

көрсету









Қорытынды:

Рефлексия

«1 минут» әдісі

Бағалау, қалыптастырушы

( 5 минут)




«1 минут» әдісі арқылы өз ойларын, пікірін білдіру.


Түйін сөз, шебер-сыныптың соңы.

Интертақтада қалыптастырушы бағалау, «Бас бармақ»































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!