3 минут
|
Ұйымдас-тыру
Басталуы
|
Сәлемдесу.
-Сәлеметсіздерме, құрметті
әріптестер! Бүгінгі коучинг сабағыма қатысқандарыңыз мен үшін
рахмет!Қош келдіңіздер! (Осы жерде өзін таныстыра кету).Мен осы
коучинг сабағымды: «Сабақ беру-үйреншікті жай
шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін,үнемі жаңалық
табатын өнер»,-деп баға берген Жүсіпбек
Аймауытовтың сөзінен бастағым келді.Менің ойымша,бүгінгі
коучингтен өздеріңізге керекті әдіс-тәсілдермен таныса отырып,
алдағы уақытта тәжірибеде қолдана аласыздар деген
үміттемін.
|
Сәлемдеседі.
|
|
5 минут
|
Психоло-гиялық
ахуал
|
Танысу. «Шаттық
шеңбері»
-Құрметті
әріптестер, барлығыңызды шеңберге, яғни «Шаттық шеңберіне»
тізбектеліп тұруларыңызды сұраймын. Әр мұғалім өз есімінің бас
әріпінен басталатын сын есім қосып,өзін
таныстырады.
|
Эмоционалдық көңіл-күйін
көтереді, бір-бірімен танысады.
|
|
2 минут
3
минут
|
Топтастыру
|
Қима қағаздар арқылы
мұғалімдерді 3 топқа бөледі.
"Мюнстерберг" әдісі бойынша мұғалімдерге тапсырма
береді.
|
Мұғалімдер қима қағаздарды құрастырады және топқа
бөлінеді.
1-топ Отпан тау
2-топ Дегелек
3-топ Жылан
Мұғалімдер берілген әріптер ішінен сөздер
шығарады.
(Отпан таудың басында
Дегелек деген бір құс бар
Аспанда жүріп ысқырса
Мың орда жылан басылар)
Қашаған
|
Қима қағаздар
А3,
маркер
|
10
минут
4 минут
|
Негізгі
бөлім
Ортасы
|
Мұғалімдерге топтық жұмыс
беріледі.
1 - топқа - "Ассоциация"
әдісі
2 - топқа - "Фрейер моделі"
әдісі
3 - топқа - "Ментальды
карта" әдісі
Коуч уақытты ескертіп, дайын
болған постерді қорғауға әр топтан ортаға бір мұғалімді
шақырады.
Коуч қорғалған постерлерді
мұғалімдермен бірге талдай отырып, келесі топтардың пікірлерін
тыңдайды.
Коуч дегелек туралы
видеоролик тамашалауды ұсынады.
|
Әр топ берілген әдістермен
өз топтарының атын постер арқылы қорғауға дайындалады. Ол үшін
мұғалімдер қосымша интернет кеңістігі арқылы, кітаптардан
мағлұматтар алады, ізденімпаздықпен жұмыс жасайды.
Дайын болған постерді
қорғайды, түсіндіреді.
Мұғалімдер алған
мағлұматтарын ортаға салады. Білетін ақпараттары болса
бөліседі.
Бейнефильмді тамашалайды, ой
түйеді, ойларын ортаға салады.
|
Интернет желісі, кітаптар
|
3 минут
|
Кері
байланыс.
|
«Попкорн» әдісімен кері байланыс
жасайды.
Коучингтің сәтті, сәтсіз тұстары және сіздің
ұсынысыңыз.Көңіл қойып тыңдағандарыңызға және уақыт тауып
катысқандарыңызға рахмет! Келесі коучинг семинарларында көріскенше
күндеріңіз сәтті болсын!
|
Кері байланыс парағаның сұрақтарына жауап ретінде
өз пікірлерін жазады.
|
Сурет,
слайд.
|