Жалпы мақсаты
|
*Сабақ өткізуде оқушы
белсенділігінің әсерін арттыруда,
* әр оқушының мүмкіндіктерін,
қабілеттерін, қызығушылықтарын
анықтауда, * жеке тұлғаға бағытталған білім
беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді
әдістерді ұсыну;
|
Шебер
сыныптың міндеттері:
Ресурстар
Оқу
нәтижесі
|
*Жаңа әдіс –тәсілдерді тиімді
стратегияларды пайдалана отырып жүзеге асыру бойынша мұғалімдердің
білімі мен практикалық дағдыларының деңгейлерін
дамытады
* Талапқа сай мектепте оқыту мен
сабақ беру тәсілдерінің өзгеруі аясында аталған мәселенің
өзектілігін түсінеді;;
*Ең бастысы сабақтың әр
кезеңін, әр минутын дұрыс жоспарлап, басты мақсатқа жету екендігін
түсінулеріне жетелейді;
Интерактивті тақта, сабаққа қажетті
ресурстар.
*Жұппен, топпен жұмыс
істей отырып идеяларымен бөліседі, талдайды,
жинақтайды, бір қорытындыға келеді,
бағалайды.
*Сыни ойлауы дамып, өз
ойларын еркін айтуға үйренеді.нақтайды, бір қорытындыға
келеді, бағалайды
* Өзара қарым-қатынас
арқылы қатысушылардың танымдық белсенділігі
артады.
*
Мұғалімдер сабақ мақсатын
қойып, мазмұнын белгілеп, күтілетін нәтижені болжамдайды, сабақ
мақсаты мен болжамдалған нәтижені байланыстыра
алады.
|
16:00-16:05
16:05-16:10
|
Қатысушылармен
амандасу
«Маған айтшы - мен ұмытып
қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен
сонда түсінемін» қытай
мақаласы
Топқа бөлу: «Тарсия
әдісі»
Қатысушыларға бағыт беру,
топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырмалар
беру.
|
Әріптестер щеңбер
жасап,көңіл
күйлерін
білдіреді
Екі түсті фигуралар
беріледі, әр топ сұрағына жауаптарды сәйкестендіріп, фигураның
пішінін жасайды
|
16:10-16:15
16:15-16:25
|
2. Слайдпен
жұмыс:
Сабақтағы интербелсенді әдіс
туралы мәлімет беру
«Бинго»
әдісі Лотоға түскен сандарға
байланысты сұрақтар беру.
|
Тыңдаушылар бұл жұмыс түрлерін
көріп, өз ойларын ортаға салады,
пікірлеседі
Тыңдаушылар бұл әдіспен жеке
жұмыс жасайды, оқыған сұрақтардың жауабын лоторейде
белгілейді
|
16:25-16:35
|
3. «Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай
болады?» әдісі
Топтық
жұмыс:
1 –топ
Рефлексия
2-топ
Бағалау
|
Тыңдаушылар бұл әдісті қолдана
отырып , берілген жауапқа сұрақтар
дайындайды
|
16:35-16:40
|
5. Сабақтағы кері
байланыстың қандай мақсатпен
алынатыны жайлы ,оның қандай
түрлері болатыны жайлы мәлімет
беру.
|
Қатысушылар
өздерін қалай сезінгендерін
және сабақ жөнінде өз ойларын айтады.
|