Материалдар / Тиімді әдіс-тәсілдер-сапалы білім кепілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тиімді әдіс-тәсілдер-сапалы білім кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек-құралы болып табылады, яғни сабақ өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, * әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, * жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
1094
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уақыты: 16.00 – 17.00

Күні: 20.11.2020ж.


Шебер-сыныптың тақырыбы:       

Тиімді әдіс-тәсілдер-сапалы білім кепілі

Жауапты

Тажибаева Шамшикамар Темирбулатовна

Сергалиева Зауреш Фазыловна

Жалпы мақсаты

*Сабақ өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда,
* әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда,
* жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну;

Шебер сыныптың міндеттері:





Ресурстар



Оқу нәтижесі




*Жаңа әдіс –тәсілдерді тиімді стратегияларды пайдалана отырып жүзеге асыру бойынша мұғалімдердің білімі мен практикалық дағдыларының деңгейлерін дамытады

* Талапқа сай мектепте оқыту мен сабақ беру тәсілдерінің өзгеруі аясында аталған мәселенің өзектілігін түсінеді;;

*Ең бастысы сабақтың әр кезеңін, әр минутын дұрыс жоспарлап, басты мақсатқа жету екендігін түсінулеріне жетелейді;


Интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.


*Жұппен, топпен  жұмыс істей отырып идеяларымен бөліседі, талдайды, жинақтайды,  бір қорытындыға келеді, бағалайды.

*Сыни ойлауы дамып, өз ойларын еркін айтуға үйренеді.нақтайды,  бір қорытындыға келеді, бағалайды

* Өзара қарым-қатынас арқылы қатысушылардың танымдық белсенділігі артады.

* Мұғалімдер сабақ мақсатын қойып, мазмұнын белгілеп, күтілетін нәтижені болжамдайды, сабақ мақсаты мен болжамдалған нәтижені байланыстыра алады.








Уақыт


Коучтың іс- әрекеті


   Тыңдаушылардың іс-әрекеті


16:00-16:05













16:05-16:10

Қатысушылармен амандасу

«Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен сонда түсінемін» қытай мақаласы

Топқа бөлу: «Тарсия әдісі»

Қатысушыларға бағыт беру, топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырмалар беру.

Әріптестер щеңбер жасап,көңіл

күйлерін білдіреді

Екі түсті фигуралар беріледі, әр топ сұрағына жауаптарды сәйкестендіріп, фигураның пішінін жасайды

16:10-16:15








16:15-16:25

2. Слайдпен жұмыс:

Сабақтағы интербелсенді әдіс туралы мәлімет беруРисунок 2

«Бинго» әдісі Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру.

Тыңдаушылар бұл жұмыс түрлерін көріп, өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі






Тыңдаушылар бұл әдіспен жеке жұмыс жасайды, оқыған сұрақтардың жауабын лоторейде белгілейді

Рисунок 3 Рисунок 4

16:25-16:35

3. «Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі

Топтық жұмыс:

1 –топ Рефлексия

2-топ Бағалау

Тыңдаушылар бұл әдісті қолдана отырып , берілген жауапқа сұрақтар дайындайды


4. «Қазіргі кезде сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер» пікірталас..

Тыңдаушылар өз ойларын қосып, топпен талқыланды

16:35-16:40

5. Сабақтағы кері байланыстың қандай мақсатпен алынатыны жайлы ,оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру.

Қатысушылар өздерін қалай сезінгендерін және сабақ жөнінде өз ойларын айтады.














































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!