|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.А.Бөлім Күні: 15.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 37 |
Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
2.1.2.3. ** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану 2.4.3.1. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тиімді тәсілмен есептеу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Тиімді тәсілмен есептеу |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланысты |
||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық бағыт беру Біз ақылды баламыз Айтқан тілді аламыз Математика ілімін Лезде қағып аламыз. |
Презентация
|
|||
|
Ортасы Кім тиімді тәсіл ұсынды? |
Сырым үй тапсырмасын орындау барысында қиындықтарға тап болды. Ол достарынан көмек сұрады.Достары әр-түрлі нұсқаларды ұсынды. Достарының қайсысы тиімді тәсілді ұсынды? 8+6+2=(8+2)+6=16 (8+6)+2=16 |
|
|||
|
Тақтамен жұмыс
Бағалау |
Тиімді тәсілмен есете 9+6+1=(9+1)+6=16 5+9+5=(5+5)+9=19 6+30+4=(6+4)+30=40 7+5+3=(7+3)+5=15 10+2+8=2+8+10=20 45+7+3=45+10=55 18+2+9=20+9=29 16+10+4=16+4+10=30 75+6+14=75+20=95 Бармақпен бағалау 1-топ Тиімді тәсілмен есепте. (71+16)+9=71+9+16=96 41+(25+9)=41+9+25=75 2-топ Тиімді тәсілмен есепте. 24+(48+6)=24+6+48=78 32+(8+19)=32+8+19=59 3-топ Тиімді тәсілмен есепте. (52+35)+8=52+8+35=95 (53+19)+7=53+7+19=79 |
Қағаз, фломастер |
|||
|
Бағалау: |
Бағалау:Шапалақ арқылы бағалау |
|
|||
|
Дәптермен жұмыс |
Тиімді тәсілмен есепте (72+15)+8=72+8+15=95 25+(47+5)=25+5+47=77 (53+34)+7=53+7+34=94 |
Дәптер ручка |
|||
|
Қапшықта қанша шар бар? |
10+(20+30)=60 20+(10+30)=60 30+(10+20)=60 Жауабы:60 шар |
|
|||
|
Теңдеуді шеш |
х+20=34 80-у=12 х=34-20 у=80-12 х=14 у=68 14+20=34 80-68=12 |
|
|||
|
Үлестірме материялдарға жауап |
|
|
|||
|
Тақтамен жұмыс |
Есептемей салыстыр 45+64 45+46 34+60 34+6 99-8 99-88 77-66 77-16 88-55 88-15 45+54 45+45
|
|
|||
|
Жеке жұмыс
|
Тура теңдік шығатындай етіп, жақша қой 50-30-20=0 50-30-20=40 12-6-6=12 12-6-6=0 9+9-5=13 11-5-3=9 |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? |
Оқу байланыстары |
|||
|
Қорытынды бағалау Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2: Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тиімді тәсілмен есептеу
Тиімді тәсілмен есептеу
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.А.Бөлім Күні: 15.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 37 |
Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
2.1.2.3. ** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану 2.4.3.1. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тиімді тәсілмен есептеу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Тиімді тәсілмен есептеу |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланысты |
||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық бағыт беру Біз ақылды баламыз Айтқан тілді аламыз Математика ілімін Лезде қағып аламыз. |
Презентация
|
|||
|
Ортасы Кім тиімді тәсіл ұсынды? |
Сырым үй тапсырмасын орындау барысында қиындықтарға тап болды. Ол достарынан көмек сұрады.Достары әр-түрлі нұсқаларды ұсынды. Достарының қайсысы тиімді тәсілді ұсынды? 8+6+2=(8+2)+6=16 (8+6)+2=16 |
|
|||
|
Тақтамен жұмыс
Бағалау |
Тиімді тәсілмен есете 9+6+1=(9+1)+6=16 5+9+5=(5+5)+9=19 6+30+4=(6+4)+30=40 7+5+3=(7+3)+5=15 10+2+8=2+8+10=20 45+7+3=45+10=55 18+2+9=20+9=29 16+10+4=16+4+10=30 75+6+14=75+20=95 Бармақпен бағалау 1-топ Тиімді тәсілмен есепте. (71+16)+9=71+9+16=96 41+(25+9)=41+9+25=75 2-топ Тиімді тәсілмен есепте. 24+(48+6)=24+6+48=78 32+(8+19)=32+8+19=59 3-топ Тиімді тәсілмен есепте. (52+35)+8=52+8+35=95 (53+19)+7=53+7+19=79 |
Қағаз, фломастер |
|||
|
Бағалау: |
Бағалау:Шапалақ арқылы бағалау |
|
|||
|
Дәптермен жұмыс |
Тиімді тәсілмен есепте (72+15)+8=72+8+15=95 25+(47+5)=25+5+47=77 (53+34)+7=53+7+34=94 |
Дәптер ручка |
|||
|
Қапшықта қанша шар бар? |
10+(20+30)=60 20+(10+30)=60 30+(10+20)=60 Жауабы:60 шар |
|
|||
|
Теңдеуді шеш |
х+20=34 80-у=12 х=34-20 у=80-12 х=14 у=68 14+20=34 80-68=12 |
|
|||
|
Үлестірме материялдарға жауап |
|
|
|||
|
Тақтамен жұмыс |
Есептемей салыстыр 45+64 45+46 34+60 34+6 99-8 99-88 77-66 77-16 88-55 88-15 45+54 45+45
|
|
|||
|
Жеке жұмыс
|
Тура теңдік шығатындай етіп, жақша қой 50-30-20=0 50-30-20=40 12-6-6=12 12-6-6=0 9+9-5=13 11-5-3=9 |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? |
Оқу байланыстары |
|||
|
Қорытынды бағалау Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2: Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді |
|||||
шағым қалдыра аласыз













