Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі тиер деген ниетпен жариялап отырмын
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні: математика СабақСыныбы :3 «Б» Күні:Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы. Сабақтың мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын табу тәсілін бекіту.Оқылған есептердің түрлерін шығара білуге жаттықтыру. Есептеу дағдыларын қалыптастыру.Ынтымақтастықта жұмыс істеуге баулуӘдіс-тәсілдер; «Конверт сұрақ»әдісі. «Аквариум» әдістері.Күтілетін нәтижесі:Тік төртбұрыштың ауданын таба алады. Есептерді шығара біледі.Топта ынтымақтастықпен жұмыс істей алады.Оқушылар өздерін еркін ұстай отырып, ойларын тиянақты жеткізеді, тапқырлық қасиеттерін шыңдайды.
№
Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер
1
2 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Шаттық шеңбері
жүрекшелер
2
2 мин
Топқа бөлуТүстер бойынша топқа бөлінеді
Қызыл, ақ, көк, сары.
3
1 мин
Сабақтың алтын ережесін белгілеп алу.
4
5 мин
Үй тапсырмасын сұрау1. №7 оқу, талдау
Дәптерлерінен оқиды бір- бірін тексереді.
дәптер
5
3 мин
Ой қозғау: «Ыстық орындық»1.2,3,4,5 сандарына көбейту кестесі бойынша арифметикалық ауызша есептеу.2. Тік төртбұрыштың, шаршының периметрін, табуды еске түсіру
1топ. тік төртбұрыш2 топ. Шаршы 3топ. Периметр табу.4.топ Тәсілдерін көрсет
6
15 мин
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс№1. а),ә), Оқулықтағы жазуларды пайдаланып,оқушылар периметр мен ауданды қалай табу керектігін түсіндіреді.№2. Жеке оқушымен жұмыс.1-қабарғасы-10 см2-қабырғасы- 7см Ш: 10*7˭70 см²№3 есепті оқу, талдау шығару.Шиелі- Телікөл- 90км ?Шиелі- Шіркейлі- 49км ұзынШ: (90+ 49) +90˭229 км№4. Бекіре – 80кгҚара уылдырық- ¼Қара уылдырық -?кг
Суреттегі фигуралар бойынша жұмыс.Б) 1топ. Қызыл 2топ. Көк 3топ. Күлгін 4 топ. Қоңыр Барлығы шаршы
Өз беттерінше дәптерге орындалады.
Шешуі: 80/4˭20кг
7
5 мин
ІІІ. «Жүреміз, ойланамыз» әдісі№5
Қатар бойынша топтар бөліп алып орындады
8
2 мин
Сергіту сәті
«Қара жорға» биі
бейнеролик
10
5 мин
Рефлексия. Сабақты бекіт№7 Ұзындығы -12см сыз ¼ және1/6 бөлігін тап 12:4˭3см 12:6˭2см
Жұппен орындайды
11
2 мин
БағалауФормативті :басбармақ, стикирге сабақтан алған әсерлерін жазу.
13
1 мин
Үйге тапсырма
Есеп шығару .
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз