Материалдар / Тік төртбұрыштың(шаршының) периметрі мен ауданы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тік төртбұрыштың(шаршының) периметрі мен ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері 3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
2144
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: математика

Күні: 23.11.2017ж
Сабақтың тақырыбы:Тік төртбұрыштың(шаршының) периметрі мен ауданыМектеп: М.Горький атындағы жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Култанбаева Р.Д.
Сынып: 3 «В»Қатысқандар саны:31Қатыспағандар саны:-
Оқу мақсаттары3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу
Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар үшін:


ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу.


Бірқатар оқушылар үшін:


Тіктөртбұрыштың S=a·b, шаршының S=a2ауданын табуға формулаларды құрастыру және қолдану.


Кейбір оқушылар үшін:Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу формулаларын қалай құрастыруға және қолдануға болатынын түсіндіру.
Тілдік мақсаттарОқушылар:Ауданды және оны қалай табу керек екенін түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:Аудан,периметр
Тірек білім, білік, дағдыларАудан туралы тұрмыстық түсінік.
Алдыңғы оқуТік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар


Сабақтың басталуы



Психологиялық дайындықСаған есеп үйреткенПәнге қара құрметпенСанды тура табатынҚиын,әрі қызықты,Математика болатын





Үй тапсырмасын тексеру:92бет №7«Әр фигураның үйін тап?» ойыны.Сұрақ –жауап арқылы жұмыс жүргізу.-Неге бұл фигураны тік төртбұрыш дейміз?ік төртбұрыштың неше бұрышы,төбесі қабырғасы бар?-Тік төртбұрыштың қандай қасиеті бар?-Неге бұл фигураны шаршы дейміз?- Шаршының неше бұрышы,төбесі қабырғасы бар?





Геометриялық фигуралар


Сабақтың ортасы

Жаңаны ашу:Тік төртбұрыштың периметрін 3 тәсілмен табуға болады.1 тәсіл:оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы (P=a+b+a+b)2 тәсіл:оның тең емес қабырғаларының ұзындықтарын қосып,алынған қосындының мәнін 2-ге көбейту арқылы(P=(a+b)*2)3 тәсіл:оның ұзындығын 2-ге көбейтіп және енін 2-ге көбеәтіп,мәндерін қосу арқылы(P=a*2+b*2)Интерактивті тақта








Тік төртбұрыштың ауданын 2 тәсілмен табуға болады:1 тәсіл:оның ұзындығы мен енін көбейту арқылы(S=a*b)2 тәсіл:көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланамыз(S=b*a)Геометриялық фигуралар










Шаршының периметрін 2 тәсілмен табуға болады.1 тәсіл:оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы(P=a+a+a+a)2 тәсіл:оның бір қабырғасының ұзындығын 4-ке көбейту(P=a*4)Шаршының ауданын табу үшін екі қабырғасының ұзындықтарын көбейтеміз(S=a*a)



















Жаңаны қолдану.№1.а)Оқушылар оқулықтан тапсырмаларды ауызша талдайды.(5 топқа бөлу,топпен жұмыс)Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеп,периметрі мен ауданын табады.«Тез есепте» ойыны. «Ыстық орындық» әдісі. Сұрақ жауап арқылы жүргізілді.-Барлық қабырғасы 4 ке тең шаршының периметрі мен ауданын тап?-Ені 3- ке,ал ұзындығы 5- ке тең тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап?Оқулықтағы тапсырмаларды топпен орындайды.Әр топ өздерінің жұмыстарын постер қорғау әдісін қолданады.Оқушылар бір-бірінің жұмысын «Екі тілек,бір ұсыныс» стратегиясы бойынша бағалады.Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз әрекеттеріне кері байланыс жасайды.Кері байланыс «Бағдаршам»әдісі.

Оқулық.









Смайлик









Дәптермен жұмыс
Сабақтың аяқталуыӨзіндік жұмыс «Есептеуге көмектес» ойыны.Екі оқушы Асан мен Үсен бақшаның периметрін есептеп отыр.Балаларға есептеуге көмектесіңдерші.Бақша тәріздес,бір қабырғасынын ұзындығы 20 м,бақшаның ауданын табыңдар?(a=20, P=?,S=?;)Үйге тапсырма: 94 бет №6Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …;«Мен өзімді мақтан етемін»;«Әсіресе маған ұнағаны …»;«Бүгін менің қолымнан келді»Интерактивті тақта
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Белсенділік танытпай отырған оқушыларды сабақтағы іс-әрекетке тарту.Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қосымша тапсырмалар беру Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағдаршам түстерімен бағалау,смайликтермен бағалау, бірін-бірі бағалау, мадақтау.Пәнаралық байланыс –Сауат ашу, әдебиеттік оқу,музыкаДенсаулық және қауіпсіздік –қаламмен, желіммен жұмыс кезінде дұрыс жұмыс жасау.АКТмен байланыс – слайдпен жұмыс. Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)-бірін-бірі тыңдау, сыйлау, ынтымақтастық


РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Берілген уақыт ішінде жоспарлаған тапсырмалар орындалды.Жоспарға ешқандай түзету енгізбедім.Берілген тақырыпты толығымен меңгерді.Сынып сабаққа белсене қатысты.
Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1.«Бағдаршам» әдісі 2.Әр топтың орындаған тапсырмаларыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Постер қорғау2.Интерактивті тақтадағы тапсырмаларды орындау.Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? Мәліметтер жинау


Пәні: Әдебиеттік оқуКүні:08.12.2016ж
Сабақтың тақырыбы: «Қазақстан» Қ.Аманжолов.Мектеп: М.Горький атындағы жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні:Култанбаева Р.Д.
Сынып: 2 «В»Қатысқандар саны:30 Қатыспағандар: -
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Өлеңді мәнерлеп оқуды,мазмұнын меңгеріп тақырыбы мен идеясын аша біледі. Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау.Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды


Кейбір оқушылар:


Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсатҚазақстан,Отан,Ел
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Алдыңғы оқу«Он алтыншы желтоқсан» өлеңнен үзінді
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланған әс-әрекетРесурстар
Сабақтың басталуы

Психологиялық дайындық:Болашақтың гүліміз,Жарқын біздің үніміз.Достық,байлық мекеніБіздің туған еліміз.«Ой қозғау» әдісі.Сұрақ –жауап.«Он алтыншы желтоқсан» Қайраттың жазу дәптерінен1.Өлең неліктен «он алтыншы желтоқсан» деп аталады?2.Бұл күн қандай мереке?3.Мәтінде қорқақтық туралы не делінген?Сенің пікірің қандай?Топқа бөлу.Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің тү
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!