Пәні: математика
| Күні: 23.11.2017ж |
Сабақтың тақырыбы:Тік төртбұрыштың(шаршының) периметрі мен ауданы | Мектеп: М.Горький атындағы жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Култанбаева Р.Д. |
Сынып: 3 «В» | Қатысқандар саны:31 | Қатыспағандар саны:- |
Оқу мақсаттары | 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар үшін: |
| ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу. |
| Бірқатар оқушылар үшін: |
| Тіктөртбұрыштың S=a·b, шаршының S=a2ауданын табуға формулаларды құрастыру және қолдану. |
| Кейбір оқушылар үшін:Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу формулаларын қалай құрастыруға және қолдануға болатынын түсіндіру. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Ауданды және оны қалай табу керек екенін түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:Аудан,периметр |
Тірек білім, білік, дағдылар | Аудан туралы тұрмыстық түсінік. |
Алдыңғы оқу | Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басталуы
| Психологиялық дайындықСаған есеп үйреткенПәнге қара құрметпенСанды тура табатынҚиын,әрі қызықты,Математика болатын |
|
| Үй тапсырмасын тексеру:92бет №7«Әр фигураның үйін тап?» ойыны.Сұрақ –жауап арқылы жұмыс жүргізу.-Неге бұл фигураны тік төртбұрыш дейміз?-Тік төртбұрыштың неше бұрышы,төбесі қабырғасы бар?-Тік төртбұрыштың қандай қасиеті бар?-Неге бұл фигураны шаршы дейміз?- Шаршының неше бұрышы,төбесі қабырғасы бар? |
Геометриялық фигуралар |
Сабақтың ортасы
| Жаңаны ашу:Тік төртбұрыштың периметрін 3 тәсілмен табуға болады.1 тәсіл:оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы (P=a+b+a+b)2 тәсіл:оның тең емес қабырғаларының ұзындықтарын қосып,алынған қосындының мәнін 2-ге көбейту арқылы(P=(a+b)*2)3 тәсіл:оның ұзындығын 2-ге көбейтіп және енін 2-ге көбеәтіп,мәндерін қосу арқылы(P=a*2+b*2) | Интерактивті тақта |
| Тік төртбұрыштың ауданын 2 тәсілмен табуға болады:1 тәсіл:оның ұзындығы мен енін көбейту арқылы(S=a*b)2 тәсіл:көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдаланамыз(S=b*a) | Геометриялық фигуралар |
| Шаршының периметрін 2 тәсілмен табуға болады.1 тәсіл:оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы(P=a+a+a+a)2 тәсіл:оның бір қабырғасының ұзындығын 4-ке көбейту(P=a*4)Шаршының ауданын табу үшін екі қабырғасының ұзындықтарын көбейтеміз(S=a*a) |
|
| Жаңаны қолдану.№1.а)Оқушылар оқулықтан тапсырмаларды ауызша талдайды.(5 топқа бөлу,топпен жұмыс)Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеп,периметрі мен ауданын табады.«Тез есепте» ойыны. «Ыстық орындық» әдісі. Сұрақ жауап арқылы жүргізілді.-Барлық қабырғасы 4 ке тең шаршының периметрі мен ауданын тап?-Ені 3- ке,ал ұзындығы 5- ке тең тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап?Оқулықтағы тапсырмаларды топпен орындайды.Әр топ өздерінің жұмыстарын постер қорғау әдісін қолданады.Оқушылар бір-бірінің жұмысын «Екі тілек,бір ұсыныс» стратегиясы бойынша бағалады.Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз әрекеттеріне кері байланыс жасайды.Кері байланыс «Бағдаршам»әдісі.
| Оқулық.
Смайлик
Дәптермен жұмыс |
Сабақтың аяқталуы | Өзіндік жұмыс «Есептеуге көмектес» ойыны.Екі оқушы Асан мен Үсен бақшаның периметрін есептеп отыр.Балаларға есептеуге көмектесіңдерші.Бақша тәріздес,бір қабырғасынын ұзындығы 20 м,бақшаның ауданын табыңдар?(a=20, P=?,S=?;)Үйге тапсырма: 94 бет №6Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …;«Мен … өзімді мақтан етемін»;«Әсіресе маған ұнағаны …»;«Бүгін … менің қолымнан келді» | Интерактивті тақта |
Қосымша мәліметтер |
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Белсенділік танытпай отырған оқушыларды сабақтағы іс-әрекетке тарту.Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қосымша тапсырмалар беру | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағдаршам түстерімен бағалау,смайликтермен бағалау, бірін-бірі бағалау, мадақтау. | Пәнаралық байланыс –Сауат ашу, әдебиеттік оқу,музыкаДенсаулық және қауіпсіздік –қаламмен, желіммен жұмыс кезінде дұрыс жұмыс жасау.АКТмен байланыс – слайдпен жұмыс. Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)-бірін-бірі тыңдау, сыйлау, ынтымақтастық |