Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары №37

    Күні


    26.03.2021


    Пәннің аты

    Сурет



    Оқытушы

    Камбыл Ұ.Р.



    Сабақтың тақырыбы

    Тік тұрған дене бөліктерінің пропорционалық қатынасы


    Сабақ түрі

    Тәжірибелік сабақ


    Мақсаты


    Жаңа білімді игеру


    Күтілетін нәтиже

    Біледі: Сурет өнерінің түрлерімен таныс болу. Сурет өнерінің жанырларына толық 
    мәлімет беру.


    Қажетті құрал - жабдықтар:

    Оқу әдістемелік кешен, А3, А4 форматтар, планшет түрлері, бояу түрлері.


    Сабақтың барысы

    Оқытушының іс-әрекеттері

    Студенттердің іс- әрекеттері

    Ұйымдастыру кезеңі.


    Сәлемдесу; студенттерді түгелдеу; ынталандыру (мотивация)

    сабаққа дайындықтарын тексеру;

    сабаққа назарларын аудару;

    Сәлемдеседі;

    назарларын сабаққа аударады;

    оқытушыны мұқият тыңдайды.

    Үй тапсырмасын сұрау

    Фронтальды сұрақтар.

    Барлық білім алушылардың үй жұмысын орындау дұрыстығы мен түсінуін тексереді.Тексере отырып жеке жеке талдау жасау.

    1.Өткен тақырып бойынша оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Өткен тақырып бойынша үйге берілген шығармашылық жұмыстарын қорғау

    2.Кемшіліктерін түзету

    Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау:



    Жаңа материалдың тақырыбын, мақсаты мен күтілетін нәтижесін түсіндіру, жаңа материалды игерудің практикалық маңызын түсіндіреді, жаңа сабаққа студенттердің назарын проблемалық сұрақтар қою арқылы аударып, қызықтырады.

    Ой толғау әдісі

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жаңа түсіндіру.

    Пропорция сезімі сурет салу процесінде негізгінің бірі болып табылады, ал оны көптеген жерде қолдану білу істің табыстылығын айқындайды. Мысалы, бірнеше тұрмыс затынан тұратын натюрмортты салу үшін олар мөлшері: биіктігі, ені, көлемі, салмағы бойынша өзара бір-бірімен арақатынасын қандай екенін айқындау қажет. Заттар арасында пропорционалды арақатынасты белгілей отырып, жеке алынған заттың нысан бөлшектерінің шамаластығын анықтауға көшу қажет. Осылайша, заттар арасындағы жəне жекелеген 1.23-сурет. Поликлет. Дорифор 31 заттар нысанының бөлшектері арасындағы арақатынасты белгілей отырып, біз олардың пропорционалды сипаттамаларын анықтаймыз. Осы жерден қорытынды шығаруға болады, пропорцияны жасау негізінде салыстыру əдісі жатыр. Өнер тарихында сəулетте де адам пішіні мен бетін бейнелеу кезінде қолданылатын да пропорцияның əртүрлі жүйесі жасалды. Әртүрлі дəуірдегі суретшілер қоршаған əлем объектісінің, əсіресе адам денесінің пропорционалды заңын білуге тырысқан. Ежелгі Египетте адам денесін бейнелеу үшін арнайы канон əзірленді, оған сəйкес адам денесінің бөлшектері математикалық нақтылықпен өлшенді. Пішінді бөлу негізіне египеттіктер 21 бөлікті қойды (1.22-сурет), əрі пішіннің өзіне 18 тең бөлшек жəне 2 бөлшек – бас киімге (фараонның тəжі) келді. Египеттік канонға сəйкес өлшеу бірлігі саннан көлденең созылған қолдың ортаншы саусағының ұзындығы болды. Алайда, адамның денесі бөлшектерінің пропорционалды арақатынасы балар мен жасөспірімдер пішіндеріне тəн ерекшеліктерді ескермей, египеттіктер жасаған. Суретшілер бір канон бойынша ер адам, əйел адам жəне балалар пішіндерін бейнелеген. Бірақ оның біреуі ірілеу, ал басқалары – ұсақтау болған. Пішіндер мөлшерлерінің шамасы адамның əлеуметтік жағдайымен айқындалған.


    Студенттер жаңа материалды мұқият тыңдайды.





    Алған білімді бекіту

    Жаңа тақырып бойынша әр бір студентпен жеке жеке шығармашылық жұмыстар бойынша және сурет салудың әдіс тәсілі пропорциялық қатынастарын түсіндіру.

    Практикалық жұмыс. Жаңа технология бойынша шығармашылық жұмыс орындайды.


    Қорытынды шығару.

    1.Жаңа материал бойынша сұрақтар қояды.

    Шығармашылық жұмыстар бойынша просмотр бойынша қортындылау

    1.Оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Үй тапсырмасын түсіну.

    3мин.

    4. Просмотр.


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді





    Оқытушының қолы:



    ПБК төрайымы:
    Садыкова А.Е. қолы:



























    Сабақ жоспары №38

    Күні


    26.03.2021


    Пәннің аты

    Сурет



    Оқытушы

    Камбыл Ұ.Р.



    Сабақтың тақырыбы

    Қозғалыстағы адамның жартылай денесі


    Сабақ түрі

    Тәжірибелік сабақ


    Мақсаты


    Жаңа білімді игеру


    Күтілетін нәтиже

    Біледі: Сурет өнерінің түрлерімен таныс болу. Сурет өнерінің жанырларына толық 
    мәлімет беру.


    Қажетті құрал - жабдықтар:

    Оқу әдістемелік кешен, А3, А4 форматтар, планшет түрлері, бояу түрлері.


    Сабақтың барысы

    Оқытушының іс-әрекеттері

    Студенттердің іс- әрекеттері

    Ұйымдастыру кезеңі.


    Сәлемдесу; студенттерді түгелдеу; ынталандыру (мотивация)

    сабаққа дайындықтарын тексеру;

    сабаққа назарларын аудару;

    Сәлемдеседі;

    назарларын сабаққа аударады;

    оқытушыны мұқият тыңдайды.

    Үй тапсырмасын сұрау

    Фронтальды сұрақтар.

    Барлық білім алушылардың үй жұмысын орындау дұрыстығы мен түсінуін тексереді.Тексере отырып жеке жеке талдау жасау.

    1.Өткен тақырып бойынша оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Өткен тақырып бойынша үйге берілген шығармашылық жұмыстарын қорғау

    2.Кемшіліктерін түзету

    Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау:



    Жаңа материалдың тақырыбын, мақсаты мен күтілетін нәтижесін түсіндіру, жаңа материалды игерудің практикалық маңызын түсіндіреді, жаңа сабаққа студенттердің назарын проблемалық сұрақтар қою арқылы аударып, қызықтырады.

    Ой толғау әдісі

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жаңа түсіндіру.

    Сурет әдеттегідей қағазға композициялық шешімде орналастырудан басталады. Сонымен бірге, жалпы пішінннің қалыбы мен масса және қимылды ұстау керек, қалай нәзік ишара пайда бола бастағаннан кейін-ақ лезде анатомиялық заңдылықтарды сақтай отырып адам тұлғасын сала бастайды. Бұл жерде сіздің алдыңызда екі тапсырма тұрады: 1/ адам тұлғасын дұрыс тұрғызу, ол қисайып немесе шалқайып па, еңкейіп пе қалмауы керек; 2/ адам дене мүшелерінің бір-біріне пропорционалды үйлестіре білу. Естен шығаруға болмайтын тағы бір жайт- салынып жатқан бейнені ол адамға, нақнұсөаға ұқсастығы.

    Студенттер жаңа материалды мұқият тыңдайды.





    Алған білімді бекіту

    Суреттің қағазға орналасуын, композициялық құрылымын алғашқы долбар сызықтармен шешкеннен кейін скелеттің құрылысын тұрғызуға көшеміз.

    Практикалық жұмыс. Жаңа технология бойынша шығармашылық жұмыс орындайды.


    Қорытынды шығару.

    1.Жаңа материал бойынша сұрақтар қояды.

    Шығармашылық жұмыстар бойынша просмотр бойынша қортындылау

    1.Оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Үй тапсырмасын түсіну.

    3мин.

    4. Просмотр.


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді





    Оқытушының қолы:



    ПБК төрайымы:
    Садыкова А.Е. қолы:























    Сабақ жоспары №39

    Күні


    30.03.2021


    Пәннің аты

    Сурет



    Оқытушы

    Камбыл Ұ.Р.



    Сабақтың тақырыбы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камбыл Ұлдана Рахымқызы
    11 Мамыр 2021
    411
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тік тұрған дене бөліктерінің пропорционалық қатынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тік тұрған дене бөліктерінің пропорционалық қатынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылардың білімін арттруға арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары №37

    Күні


    26.03.2021


    Пәннің аты

    Сурет



    Оқытушы

    Камбыл Ұ.Р.



    Сабақтың тақырыбы

    Тік тұрған дене бөліктерінің пропорционалық қатынасы


    Сабақ түрі

    Тәжірибелік сабақ


    Мақсаты


    Жаңа білімді игеру


    Күтілетін нәтиже

    Біледі: Сурет өнерінің түрлерімен таныс болу. Сурет өнерінің жанырларына толық 
    мәлімет беру.


    Қажетті құрал - жабдықтар:

    Оқу әдістемелік кешен, А3, А4 форматтар, планшет түрлері, бояу түрлері.


    Сабақтың барысы

    Оқытушының іс-әрекеттері

    Студенттердің іс- әрекеттері

    Ұйымдастыру кезеңі.


    Сәлемдесу; студенттерді түгелдеу; ынталандыру (мотивация)

    сабаққа дайындықтарын тексеру;

    сабаққа назарларын аудару;

    Сәлемдеседі;

    назарларын сабаққа аударады;

    оқытушыны мұқият тыңдайды.

    Үй тапсырмасын сұрау

    Фронтальды сұрақтар.

    Барлық білім алушылардың үй жұмысын орындау дұрыстығы мен түсінуін тексереді.Тексере отырып жеке жеке талдау жасау.

    1.Өткен тақырып бойынша оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Өткен тақырып бойынша үйге берілген шығармашылық жұмыстарын қорғау

    2.Кемшіліктерін түзету

    Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау:



    Жаңа материалдың тақырыбын, мақсаты мен күтілетін нәтижесін түсіндіру, жаңа материалды игерудің практикалық маңызын түсіндіреді, жаңа сабаққа студенттердің назарын проблемалық сұрақтар қою арқылы аударып, қызықтырады.

    Ой толғау әдісі

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жаңа түсіндіру.

    Пропорция сезімі сурет салу процесінде негізгінің бірі болып табылады, ал оны көптеген жерде қолдану білу істің табыстылығын айқындайды. Мысалы, бірнеше тұрмыс затынан тұратын натюрмортты салу үшін олар мөлшері: биіктігі, ені, көлемі, салмағы бойынша өзара бір-бірімен арақатынасын қандай екенін айқындау қажет. Заттар арасында пропорционалды арақатынасты белгілей отырып, жеке алынған заттың нысан бөлшектерінің шамаластығын анықтауға көшу қажет. Осылайша, заттар арасындағы жəне жекелеген 1.23-сурет. Поликлет. Дорифор 31 заттар нысанының бөлшектері арасындағы арақатынасты белгілей отырып, біз олардың пропорционалды сипаттамаларын анықтаймыз. Осы жерден қорытынды шығаруға болады, пропорцияны жасау негізінде салыстыру əдісі жатыр. Өнер тарихында сəулетте де адам пішіні мен бетін бейнелеу кезінде қолданылатын да пропорцияның əртүрлі жүйесі жасалды. Әртүрлі дəуірдегі суретшілер қоршаған əлем объектісінің, əсіресе адам денесінің пропорционалды заңын білуге тырысқан. Ежелгі Египетте адам денесін бейнелеу үшін арнайы канон əзірленді, оған сəйкес адам денесінің бөлшектері математикалық нақтылықпен өлшенді. Пішінді бөлу негізіне египеттіктер 21 бөлікті қойды (1.22-сурет), əрі пішіннің өзіне 18 тең бөлшек жəне 2 бөлшек – бас киімге (фараонның тəжі) келді. Египеттік канонға сəйкес өлшеу бірлігі саннан көлденең созылған қолдың ортаншы саусағының ұзындығы болды. Алайда, адамның денесі бөлшектерінің пропорционалды арақатынасы балар мен жасөспірімдер пішіндеріне тəн ерекшеліктерді ескермей, египеттіктер жасаған. Суретшілер бір канон бойынша ер адам, əйел адам жəне балалар пішіндерін бейнелеген. Бірақ оның біреуі ірілеу, ал басқалары – ұсақтау болған. Пішіндер мөлшерлерінің шамасы адамның əлеуметтік жағдайымен айқындалған.


    Студенттер жаңа материалды мұқият тыңдайды.





    Алған білімді бекіту

    Жаңа тақырып бойынша әр бір студентпен жеке жеке шығармашылық жұмыстар бойынша және сурет салудың әдіс тәсілі пропорциялық қатынастарын түсіндіру.

    Практикалық жұмыс. Жаңа технология бойынша шығармашылық жұмыс орындайды.


    Қорытынды шығару.

    1.Жаңа материал бойынша сұрақтар қояды.

    Шығармашылық жұмыстар бойынша просмотр бойынша қортындылау

    1.Оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Үй тапсырмасын түсіну.

    3мин.

    4. Просмотр.


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді





    Оқытушының қолы:



    ПБК төрайымы:
    Садыкова А.Е. қолы:



























    Сабақ жоспары №38

    Күні


    26.03.2021


    Пәннің аты

    Сурет



    Оқытушы

    Камбыл Ұ.Р.



    Сабақтың тақырыбы

    Қозғалыстағы адамның жартылай денесі


    Сабақ түрі

    Тәжірибелік сабақ


    Мақсаты


    Жаңа білімді игеру


    Күтілетін нәтиже

    Біледі: Сурет өнерінің түрлерімен таныс болу. Сурет өнерінің жанырларына толық 
    мәлімет беру.


    Қажетті құрал - жабдықтар:

    Оқу әдістемелік кешен, А3, А4 форматтар, планшет түрлері, бояу түрлері.


    Сабақтың барысы

    Оқытушының іс-әрекеттері

    Студенттердің іс- әрекеттері

    Ұйымдастыру кезеңі.


    Сәлемдесу; студенттерді түгелдеу; ынталандыру (мотивация)

    сабаққа дайындықтарын тексеру;

    сабаққа назарларын аудару;

    Сәлемдеседі;

    назарларын сабаққа аударады;

    оқытушыны мұқият тыңдайды.

    Үй тапсырмасын сұрау

    Фронтальды сұрақтар.

    Барлық білім алушылардың үй жұмысын орындау дұрыстығы мен түсінуін тексереді.Тексере отырып жеке жеке талдау жасау.

    1.Өткен тақырып бойынша оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Өткен тақырып бойынша үйге берілген шығармашылық жұмыстарын қорғау

    2.Кемшіліктерін түзету

    Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау:



    Жаңа материалдың тақырыбын, мақсаты мен күтілетін нәтижесін түсіндіру, жаңа материалды игерудің практикалық маңызын түсіндіреді, жаңа сабаққа студенттердің назарын проблемалық сұрақтар қою арқылы аударып, қызықтырады.

    Ой толғау әдісі

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жаңа түсіндіру.

    Сурет әдеттегідей қағазға композициялық шешімде орналастырудан басталады. Сонымен бірге, жалпы пішінннің қалыбы мен масса және қимылды ұстау керек, қалай нәзік ишара пайда бола бастағаннан кейін-ақ лезде анатомиялық заңдылықтарды сақтай отырып адам тұлғасын сала бастайды. Бұл жерде сіздің алдыңызда екі тапсырма тұрады: 1/ адам тұлғасын дұрыс тұрғызу, ол қисайып немесе шалқайып па, еңкейіп пе қалмауы керек; 2/ адам дене мүшелерінің бір-біріне пропорционалды үйлестіре білу. Естен шығаруға болмайтын тағы бір жайт- салынып жатқан бейнені ол адамға, нақнұсөаға ұқсастығы.

    Студенттер жаңа материалды мұқият тыңдайды.





    Алған білімді бекіту

    Суреттің қағазға орналасуын, композициялық құрылымын алғашқы долбар сызықтармен шешкеннен кейін скелеттің құрылысын тұрғызуға көшеміз.

    Практикалық жұмыс. Жаңа технология бойынша шығармашылық жұмыс орындайды.


    Қорытынды шығару.

    1.Жаңа материал бойынша сұрақтар қояды.

    Шығармашылық жұмыстар бойынша просмотр бойынша қортындылау

    1.Оқытушының сұрақтарына жауап береді.

    2.Үй тапсырмасын түсіну.

    3мин.

    4. Просмотр.


    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді





    Оқытушының қолы:



    ПБК төрайымы:
    Садыкова А.Е. қолы:























    Сабақ жоспары №39

    Күні


    30.03.2021


    Пәннің аты

    Сурет



    Оқытушы

    Камбыл Ұ.Р.



    Сабақтың тақырыбы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сурет Ашық сабақ Басқа
    11.05.2021
    411
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камбыл Ұлдана Рахымқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации