Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тік тұрған дене бөліктерінің пропорционалық қатынасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары №37
Күні |
26.03.2021 |
|
||||||
Пәннің аты |
Сурет |
|
||||||
Оқытушы |
Камбыл Ұ.Р. |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тік тұрған дене бөліктерінің пропорционалық қатынасы |
|
||||||
Сабақ түрі |
Тәжірибелік сабақ |
|
||||||
Мақсаты |
Жаңа білімді игеру |
|
||||||
Күтілетін нәтиже |
Біледі:
Сурет өнерінің түрлерімен таныс болу. Сурет
өнерінің жанырларына толық |
|
||||||
Қажетті құрал - жабдықтар: |
Оқу әдістемелік кешен, А3, А4 форматтар, планшет түрлері, бояу түрлері. |
|
||||||
Сабақтың барысы |
Оқытушының іс-әрекеттері |
Студенттердің іс- әрекеттері |
||||||
Ұйымдастыру кезеңі. |
Сәлемдесу; студенттерді түгелдеу; ынталандыру (мотивация) сабаққа дайындықтарын тексеру; сабаққа назарларын аудару; |
Сәлемдеседі; назарларын сабаққа аударады; оқытушыны мұқият тыңдайды. |
||||||
Үй тапсырмасын сұрау |
Фронтальды сұрақтар. Барлық білім алушылардың үй жұмысын орындау дұрыстығы мен түсінуін тексереді.Тексере отырып жеке жеке талдау жасау. |
1.Өткен тақырып бойынша оқытушының сұрақтарына жауап береді. 2.Өткен тақырып бойынша үйге берілген шығармашылық жұмыстарын қорғау 2.Кемшіліктерін түзету |
||||||
Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау: |
Жаңа материалдың тақырыбын, мақсаты мен күтілетін нәтижесін түсіндіру, жаңа материалды игерудің практикалық маңызын түсіндіреді, жаңа сабаққа студенттердің назарын проблемалық сұрақтар қою арқылы аударып, қызықтырады. |
Ой толғау әдісі Сұрақтарға жауап береді. |
||||||
Жаңа түсіндіру. |
Пропорция сезімі сурет салу процесінде негізгінің бірі болып табылады, ал оны көптеген жерде қолдану білу істің табыстылығын айқындайды. Мысалы, бірнеше тұрмыс затынан тұратын натюрмортты салу үшін олар мөлшері: биіктігі, ені, көлемі, салмағы бойынша өзара бір-бірімен арақатынасын қандай екенін айқындау қажет. Заттар арасында пропорционалды арақатынасты белгілей отырып, жеке алынған заттың нысан бөлшектерінің шамаластығын анықтауға көшу қажет. Осылайша, заттар арасындағы жəне жекелеген 1.23-сурет. Поликлет. Дорифор 31 заттар нысанының бөлшектері арасындағы арақатынасты белгілей отырып, біз олардың пропорционалды сипаттамаларын анықтаймыз. Осы жерден қорытынды шығаруға болады, пропорцияны жасау негізінде салыстыру əдісі жатыр. Өнер тарихында сəулетте де адам пішіні мен бетін бейнелеу кезінде қолданылатын да пропорцияның əртүрлі жүйесі жасалды. Әртүрлі дəуірдегі суретшілер қоршаған əлем объектісінің, əсіресе адам денесінің пропорционалды заңын білуге тырысқан. Ежелгі Египетте адам денесін бейнелеу үшін арнайы канон əзірленді, оған сəйкес адам денесінің бөлшектері математикалық нақтылықпен өлшенді. Пішінді бөлу негізіне египеттіктер 21 бөлікті қойды (1.22-сурет), əрі пішіннің өзіне 18 тең бөлшек жəне 2 бөлшек – бас киімге (фараонның тəжі) келді. Египеттік канонға сəйкес өлшеу бірлігі саннан көлденең созылған қолдың ортаншы саусағының ұзындығы болды. Алайда, адамның денесі бөлшектерінің пропорционалды арақатынасы балар мен жасөспірімдер пішіндеріне тəн ерекшеліктерді ескермей, египеттіктер жасаған. Суретшілер бір канон бойынша ер адам, əйел адам жəне балалар пішіндерін бейнелеген. Бірақ оның біреуі ірілеу, ал басқалары – ұсақтау болған. Пішіндер мөлшерлерінің шамасы адамның əлеуметтік жағдайымен айқындалған. |
Студенттер жаңа материалды мұқият тыңдайды. |
||||||
Алған білімді бекіту |
Жаңа тақырып бойынша әр бір студентпен жеке жеке шығармашылық жұмыстар бойынша және сурет салудың әдіс тәсілі пропорциялық қатынастарын түсіндіру. |
Практикалық жұмыс. Жаңа технология бойынша шығармашылық жұмыс орындайды. |
||||||
Қорытынды шығару. |
1.Жаңа материал бойынша сұрақтар қояды. Шығармашылық жұмыстар бойынша просмотр бойынша қортындылау |
1.Оқытушының сұрақтарына жауап береді. 2.Үй тапсырмасын түсіну. 3мин. 4. Просмотр.
|
||||||
Оқытушының қолы: |
|
|
||||||
ПБК төрайымы: |
|
|
Сабақ жоспары №38
Күні |
26.03.2021 |
|
||||||
Пәннің аты |
Сурет |
|
||||||
Оқытушы |
Камбыл Ұ.Р. |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қозғалыстағы адамның жартылай денесі |
|
||||||
Сабақ түрі |
Тәжірибелік сабақ |
|
||||||
Мақсаты |
Жаңа білімді игеру |
|
||||||
Күтілетін нәтиже |
Біледі:
Сурет өнерінің түрлерімен таныс болу. Сурет
өнерінің жанырларына толық |
|
||||||
Қажетті құрал - жабдықтар: |
Оқу әдістемелік кешен, А3, А4 форматтар, планшет түрлері, бояу түрлері. |
|
||||||
Сабақтың барысы |
Оқытушының іс-әрекеттері |
Студенттердің іс- әрекеттері |
||||||
Ұйымдастыру кезеңі. |
Сәлемдесу; студенттерді түгелдеу; ынталандыру (мотивация) сабаққа дайындықтарын тексеру; сабаққа назарларын аудару; |
Сәлемдеседі; назарларын сабаққа аударады; оқытушыны мұқият тыңдайды. |
||||||
Үй тапсырмасын сұрау |
Фронтальды сұрақтар. Барлық білім алушылардың үй жұмысын орындау дұрыстығы мен түсінуін тексереді.Тексере отырып жеке жеке талдау жасау. |
1.Өткен тақырып бойынша оқытушының сұрақтарына жауап береді. 2.Өткен тақырып бойынша үйге берілген шығармашылық жұмыстарын қорғау 2.Кемшіліктерін түзету |
||||||
Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау: |
Жаңа материалдың тақырыбын, мақсаты мен күтілетін нәтижесін түсіндіру, жаңа материалды игерудің практикалық маңызын түсіндіреді, жаңа сабаққа студенттердің назарын проблемалық сұрақтар қою арқылы аударып, қызықтырады. |
Ой толғау әдісі Сұрақтарға жауап береді. |
||||||
Жаңа түсіндіру. |
Сурет әдеттегідей қағазға композициялық шешімде орналастырудан басталады. Сонымен бірге, жалпы пішінннің қалыбы мен масса және қимылды ұстау керек, қалай нәзік ишара пайда бола бастағаннан кейін-ақ лезде анатомиялық заңдылықтарды сақтай отырып адам тұлғасын сала бастайды. Бұл жерде сіздің алдыңызда екі тапсырма тұрады: 1/ адам тұлғасын дұрыс тұрғызу, ол қисайып немесе шалқайып па, еңкейіп пе қалмауы керек; 2/ адам дене мүшелерінің бір-біріне пропорционалды үйлестіре білу. Естен шығаруға болмайтын тағы бір жайт- салынып жатқан бейнені ол адамға, нақнұсөаға ұқсастығы. |
Студенттер жаңа материалды мұқият тыңдайды. |
||||||
Алған білімді бекіту |
Суреттің қағазға орналасуын, композициялық құрылымын алғашқы долбар сызықтармен шешкеннен кейін скелеттің құрылысын тұрғызуға көшеміз. |
Практикалық жұмыс. Жаңа технология бойынша шығармашылық жұмыс орындайды. |
||||||
Қорытынды шығару. |
1.Жаңа материал бойынша сұрақтар қояды. Шығармашылық жұмыстар бойынша просмотр бойынша қортындылау |
1.Оқытушының сұрақтарына жауап береді. 2.Үй тапсырмасын түсіну. 3мин. 4. Просмотр.
|
||||||
Оқытушының қолы: |
|
|
||||||
ПБК төрайымы: |
|
|
Сабақ жоспары №39
Күні |
30.03.2021 |
|
Пәннің аты |
Сурет |
|
Оқытушы |
Камбыл Ұ.Р. |
|
Сабақтың тақырыбы |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |