Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
8
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
Топқа
бөлу:
Оқушылар бұрыш, радиан,
градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау
арқылы топтарға бөлініп отырады;
Ітоп:
ІІ
топ:
ІІІтоп:
Топтар топ ережесін
сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ
басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын
қадағалайды.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
|
Шаттық шеңберін құрып
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
“Бір минут”
әдісі
|
Бір ерігіп отырған бай
Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп
болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп
біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше
жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын?
Жауабы: 4 жылдан
кейін.
“Бір минут”
әдісі арқылы өткен тақырыпты еске
түсу.(Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут
тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді)
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша
жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
Оқушылар сұрактарға
жауап береді
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді. 1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.1-балл
Бағалау
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
Сонымен қатар, өз ойын
дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
9-сынып.
|
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Жеке
жұмыс.
|
«Топтық әңгіме»
әдісі
«Ребус шешу».
Ашу
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
|
Түсінбеген тапсырмаларды
бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың
тапсырмасын алмасып тексереді.
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені
толтырады.
|
Дескриптор:
-
Тік төрт-бұрышта неше шар-шы
барын тұжырымдады;
-Неше қатар бар? Неше
баған барын анықтады;
1-балл
1-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
9
сынып,
Алгебра
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
Кесте
|
Жеке
жұмыс.
10
мин.
|
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма
бойынша есепті орындайды
|
Дескриптор:
-Формуланы
жазады
1-балл
-Тік төрт-бұрыштың ауданын
табады;
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|
Жеке
жұмыс.
7
мин.
Жазылым.
|
Мақсаты: Градуспен берілген бұру
бұрышының радиандық өлшемін табуды
үйренеді
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен жазылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені
толтырады.
|
Дескриптор:
Формуланы
жазады
1-балл
-Тік төрт-бұрыштың
ауданын табады;
1-балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
.
. ДК
экраны
қосымша
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Төрт
сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ
бойынша түсінгеніңді жаз.
|
Оқушылар өздерінің
тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы
тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
Төрт сөйлем әдісі
бойынша берілген тапсырманы толық
орындайды.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе
бойынша багалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан
бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2
Сабақ кезінде, сынып
немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен
нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|