Материалдар / Тіктөртбұрыштың ауданы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіктөртбұрыштың ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Аудан Мектеп: Педагогтің аты-жөні: Күні: Сыныбы: 8 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Тіктөртбұрыштың ауданы Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу; Сабақтың мақсаты: Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. Фигуралардың ауданын табу формулаларын есептер шығаруда қолдана алады Бағалау критерийлері • Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез • ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. • Фигуралардың ауданын табу формулаларын есептер шығаруда қолдана алады Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Т
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2024
234
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Аудан

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:



Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тіктөртбұрыштың ауданы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу;

8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

Сабақтың мақсаты:

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған

білімін практикада қолдана алады.

Фигуралардың ауданын табу формулаларын есептер шығаруда қолдана алады

Бағалау критерийлері




  • Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез

  • ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

  • Фигуралардың ауданын табу формулаларын есептер шығаруда қолдана алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

8 мин.


Ұйымдастыру:

-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

Топқа бөлу:

Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;

Ітоп:

ІІ топ:

ІІІтоп:

Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.


5 мин.


Бір минут” әдісі




Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын?

Жауабы: 4 жылдан кейін.

Бір минут” әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсу.(Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді)


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.





Оқушылар сұрактарға жауап береді

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.1-балл

Бағалау

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 9-сынып.






Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы


10 мин.



Жеке жұмыс.





«Топтық әңгіме» әдісі

«Ребус шешу». Ашу


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.



Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.


Дескриптор:

- Тік төрт-бұрышта неше шар-шы барын тұжырымдады;

-Неше қатар бар? Неше баған барын анықтады;

1-балл

1-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

9 сынып,

Алгебра

Шыныбеков

«Атамұра» 2019

Кесте


Жеке жұмыс.

10 мин.


Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды


Дескриптор:

-Формуланы жазады

1-балл

-Тік төрт-бұрыштың ауданын табады;

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019

Жеке жұмыс.

7 мин.


Жазылым.

Мақсаты: Градуспен берілген бұру бұрышының радиандық өлшемін табуды үйренеді

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

Формуланы жазады

1-балл


-Тік төрт-бұрыштың ауданын табады;

1-балл


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

.

. ДК экраны

қосымша




Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



5 мин.




«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды.


Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

10 баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!