Жаңа
сабаққа.
Тыңдалым/Айтылым
тапсырмалары
1.Жаңа сабақты бастамас бұрын,
оқушыларға оқулықтағы 1-тапсырманы тыңдату. (Атамұра баспасы,
4-бет)
2-тапсырма: Тыңдалым мәтіні
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Адамдардың қарым-қатынасы не
арқылы жүзеге асады?
Тілдік қатынас деген
не?
Тілдік қатынас қандай жағдайда
орын алады?
Тілдік қатынасқа кімдер
түседі?
Адамдар тілдің көмегімен нені
жеткізеді?
Дескриптор:
Мәтінді мұқият тыңдайды,
сұрақтарға жауап
береді;
ҚБ: «Үш шапалақ»
әдісі
Топтық жұмыс
(Айтылым)
(3-тапсырма)
Суреттерге қарап «Тіл - қарым-қатынас құралы» деген тақырыпта
топпен диалог құрады.
1-топ :
1-сурет
2-топ –
2-сурет
3-топ –
3-сурет
Дескриптор:
Диалог құру
барысында суреттерді тиімді
пайдаланады
Тақырыптан ауытқымай
диалог құрады
ҚБ: «Бас бармақ»
әдісі
4-тапсырма:
Сыныптағы бір оқушы оқылым
мәтінін оқиды. Басқа топ мүшелері мұқият тыңдайды. Тыңдалған мәтін
бойынша топтық тапсырмалар
орындайды.
1-топ : «Ана тілінің
адам өміріндегі рөлі қандай?» тақырыбында ауызша жинақы мәтін
құрады
2-топ: Мәтіндегі
негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, кластер
құрастырады
3-топ: Мәтін
мазмұнына сай 5 сұрақ құрастыру және өздері үшін тілдің маңыздылығы
туралы айтады.
Дескриптор:
Мәтінді мұқият
тыңдайды, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтайды;
Тыңдалған мәтін
мазмұнына сай сұрақтар мен ауызша жинақы мәтін
құрады
|