Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тіл- достық кепілі
Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшаға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
446
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тіл достық кепілі» тақырыбында ағылшын, орыс тілі пәндері кіріктірілген қазақ тілі пәні бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі(мектепалды даярлық тобы)
Білім саласы: коммуникация, таным. Мақсаты: Балалардың қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын оятып, тіл үйренуге деген ықыластарын туғызу. Балалардың сөздік қорлары мен тіл байлығын дамыту. Ана тілі мен өзге тілдерді құрмет тұтуға, өзара достыққа тәрбиелеу. Сабақты ойын түрінде жүргізе отырып, тіл туралы ойларын кеңейту. Есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру.Отанға, рәміздерге деген сүйіспеншілік қасиетке баулу, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Мақсаты: Балалардың адам бойында болатын достық сезім қасиеттері де қастерлі сезім екендігіне көз жеткізу. Достық сезімді бойларына сіңіріп, оған басшылық жасай білуге тәрбиелеу, досқа деген адалдық шексіз ықылас сезімдерін бағалай білуге және адал достықты айыра білуге тәрбиелеу. Ана тілі мен өзге тілдерді құрмет тұтуға, достыққа тәрбиелеу. Елбасымыздың «Үш тұғырлы тіл» саясатын насихаттау. Балаларының қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын оятып, тіл үйренуге деген ықыластарын туғызу. Балалардың сөздік қорлары мен тіл байлығын дамыту.балаларды ана тілін көзінің қарашығындай қорңауға, оның орынсыз шұбарлануының қандайына болса да, қарсы тұруы тиіс.Әдіс –тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, мадақтау.Көрнекіліктер: жануарлар суреттері, Балалар “Біз балдырғандар баламыз” әнін айтып ішке кіреді.Біз балдырған баламызШаттық әнге саламызОсы бала сандардыЖазу жаза аламызБіз бақытты баламызӘнші биші балапанБіз өнерлі балақанӘн саламыз билейміз, жайнап өскен гүлдеймізОртақ болған даламызОртақ думан қаламызТуған жерден нәр алыпӨнер қуған баламыз.Мұғалім : Балалар қандай керемет күн. Мен сендермен кездескеніме өте қуаныштымын. Кәнеки, бәріміз шеңберге тұраайық, бір-бірімізге қуаныш сыйлап, шын жүректен бір-бірімізге күлкі сыйлайық.Арайлап таң атты,Алтын сәуле таратты.Жарқырайды қаламыз,Жайнай түссін даламыз.Қайырлы таң конақтар,Қайырлы таң достар.Мұғалім: Балалар қараңдаршы, бүгінгі келген қонақтармен амандасайық. (Балалар үш тілде амандасады)Мұғалім: Балалар, біздің республикамыз қалай аталады? 3 тілде сұрақКто президент нашей страны?
Біз сендермен бірге Еуразияның орталығы – Қазақстанда тұрамыз. Ал, Қазақстанда қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі — ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі — халықаралық тіл”. Сондықтан да, біздің елді бүгінгі күні – «Үш тіл патшалығы» деп атауға болады.Бүгін балабақшаға ертемен хат келді. (хатты алады). Бұл хат жай хат емес сияқты, бұл үштілділікті насихаттайтын патшалық бар екен сол патшалықтың ханшайымынан келіпті. (хатты оқиды)«Құрметті №42«Түймедақ» балабақшасының «Росток» балалар кіші ассамблеясының тәрбиеленушілері, сендердің тілді қаншалықты меңгергендеріңді сынау үшін өзімнің патшалығыма шақырамын». Ендеше, балалар біз бүгін сол патшалыққа сапарға шығуымыз керек. Өзіміздің білімімізді көрсетейік.(Балалар сиқырлы кілемшемен ұшып барады)
Патшайым: Сәлеметсіңдер ме, балалар! «Үш тіл патшалығының» ханшайымы мен боламын, патшалыққа қош келдіңдер! Сендердің білімдеріңді сынау үшін шақырғанымды білесіңдер, келгендеріңе қуаныштымын. Ал, сынақтан өтетін тапсырмаларыма дайын болыңыздар! Балалар орындарына отырады
Василиса :Ана тілім – ұраным,Ана тілім – құралым,Ана тілім – болмасаМықты болмас тұрағым. Ана тілім – елдігім,Ана тілім – ерлігім.Ана тілім – болмасаБүтінделмес кемдігім.
Шамсият: Алатау алтай арасы ,Қазақтың кең даласы.Мен боламын сол елдің,Қайсар рухты баласы.Өсіп, өніп ер жетіп,Ақылымды өрлетіп .Елімнің атын шығарам, Мықты елдермен тең етіп.
Алимхан:Я-казах, в степи рождён,Знойным солнцем ополен.Встречаю новую зарю,Как беркут, гордый, ополен.Под щедрым солнцем, золотым,Под ясным небом голубым.
Думан:Казахстан Родина моя,Любимая могучая страна.В ней люди мирно все живут,Красивую природу берегут.Я горжусь, что здесь я рожден,Казастан Родина моя. Дильназ :We learned our ABC's And counting 1, 2, 3's.Just ask us if you dare, The kindergarten class. Актилек: And now we know all these, The kindergarten class. And we learned how to share. And we learned how to care. ІІ. Тапсырма: Ойын: «Ұйқас тауып, тіл үйрен!» Мына сөздерге ұйқасын табыңыздар.1. Үйірме – кружок, Секіру – прыжок.2.Бала – мальчик, Саусақ – пальчик.3.Сладкий – тәтті, Твёрдый – қатты.4.Горох – бұршақ, Кукла – қуыршақ.5. Мальчик – boy, Ойыншық – toy.6. Красный – red, Плохой – bad. Патшайым: Жарайсыңдар, балалар! Мен өте риза болдым сіздерге. Мұғалім: Патшайым, біздің балалар бұл тапсырманы орындады. ІІІ Тапсырма: «Мақал – сөздің көркі». (Балалар мағыналас мақал-мәтелдерді үш тілде айтулары керек.)1. Ештен кеш жақсы. Лучше поздно, чем никогда.Better late, than never.
2. Жүз сомың болғанша, жүз досың болсын. Не имей сто рублей, а имей сто друзей.Having friends is better than having money.
3.Еңбексіз өнбек жоқ. Без труда нет плода.No pains, no gains.
4.Жылтырағанның бәрі алтын емес. Не все то золото что блестит.All is not gold that shines.
5.Денсаулық – зор байлық. Здоровье – дороже денег.Good health is above wealth.
6.Білімі саяздың адымы тар. Незнание приносит вред.Little knowledge is dangerous thing.
Патшайым: Ой , жарайсыңдар балалар. 4. тапсырма: Ойын: «Аңдарды тауып, қос»(стол үстінде жартылай қосылған аңдардың суреті бар, балалар аңдардың бөліктерін қосып, бір аңды көрсетеді де үш тілде аттарын атайды) (сахналауға дайындалған балалар шығып кетеді)Патшайым: Жарайсыңдар балалар.Мұғалім: Патшайым, мынадай құбылыстар өтірік өлеңдерде кездеседі. Ендеше, патшайым, біздің балалардың орындауында өтірік өлеңдер тыңдаңызЕрдаулет: Аю тұрды ақырды,Тышқанға тым әкірді.Тышқан оны қатырып,Лақтырып кеп жіберді.Әлия : Құмырсқа көлге шомылып,Құмға аунады жағада.Жазда қарға көміліп,Аққала соқты далада.Наз: Шли бараны по дорогеПромочили в луже ногиРаз два три четыре пятьСтали ноги вытиратьКто платочком , кто тряпицей Кто дырявой рукавицей.Сабина: Между небом землей, Поросенок рылся. И нечаянно хвостом, К небу прицепился.Шамсият: Higletty , pigglety, pop. The dog has eaten the map, The pig*s in a hurry. The cat*s in f flarry, Higletty , pigglety, pop.Дильназ :One ,two ,how are you?Three ,four ,who*s at the door?Five, six, my name is Fix,Seven ,eight, sorry I m late.Патшайым: Қандай керемет! Ал ендеше ең соңғы тапсырманы орындауға шақырамын. Үш тіл патшалығындағы ертегілер елі «Құтқарыңдар» деп шақырып жатыр. 5. тапсырма: Ойын «Қай ертегіден?» Мұғ: Менің қатығымды мысық төгіп алды?Балалар : Бұл «Мақта қыз бен мысық» ертегісіМұғ: Тышқан ең бірінші болды?Балалар : «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісіМұғ: Тоқта тоным қайда?Балалар : «Ғажайып тон» ертегісіМұғ: Не пей воду!Балалар: из сказки «Сестрица Аленушка»Мұғ: Не открывайте дверь!Балалар: из сказки «Волк и семеро козлят»Мұғ: Домик сломался!Балалар: из сказки «Теремок»Мұғ: мой дом сдул волкБалалар: Три поросенкаМұғ: Дровосеки поймали его.Балалар: из сказки красная шапочка.Патшайым: Ой, рахмет сізге балалар.Мұғалім: міне, көрдіңіз бе патшайым біздің балалар сіздің тапсырмаларыңызды орындады. Ендеше ,біздің балаларымыздың дайындаған ертегі қойылымын тамашалаңыз.
Білім саласы: коммуникация, таным. Мақсаты: Балалардың қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын оятып, тіл үйренуге деген ықыластарын туғызу. Балалардың сөздік қорлары мен тіл байлығын дамыту. Ана тілі мен өзге тілдерді құрмет тұтуға, өзара достыққа тәрбиелеу. Сабақты ойын түрінде жүргізе отырып, тіл туралы ойларын кеңейту. Есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру.Отанға, рәміздерге деген сүйіспеншілік қасиетке баулу, мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Мақсаты: Балалардың адам бойында болатын достық сезім қасиеттері де қастерлі сезім екендігіне көз жеткізу. Достық сезімді бойларына сіңіріп, оған басшылық жасай білуге тәрбиелеу, досқа деген адалдық шексіз ықылас сезімдерін бағалай білуге және адал достықты айыра білуге тәрбиелеу. Ана тілі мен өзге тілдерді құрмет тұтуға, достыққа тәрбиелеу. Елбасымыздың «Үш тұғырлы тіл» саясатын насихаттау. Балаларының қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын оятып, тіл үйренуге деген ықыластарын туғызу. Балалардың сөздік қорлары мен тіл байлығын дамыту.балаларды ана тілін көзінің қарашығындай қорңауға, оның орынсыз шұбарлануының қандайына болса да, қарсы тұруы тиіс.Әдіс –тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, мадақтау.Көрнекіліктер: жануарлар суреттері, Балалар “Біз балдырғандар баламыз” әнін айтып ішке кіреді.Біз балдырған баламызШаттық әнге саламызОсы бала сандардыЖазу жаза аламызБіз бақытты баламызӘнші биші балапанБіз өнерлі балақанӘн саламыз билейміз, жайнап өскен гүлдеймізОртақ болған даламызОртақ думан қаламызТуған жерден нәр алыпӨнер қуған баламыз.Мұғалім : Балалар қандай керемет күн. Мен сендермен кездескеніме өте қуаныштымын. Кәнеки, бәріміз шеңберге тұраайық, бір-бірімізге қуаныш сыйлап, шын жүректен бір-бірімізге күлкі сыйлайық.Арайлап таң атты,Алтын сәуле таратты.Жарқырайды қаламыз,Жайнай түссін даламыз.Қайырлы таң конақтар,Қайырлы таң достар.Мұғалім: Балалар қараңдаршы, бүгінгі келген қонақтармен амандасайық. (Балалар үш тілде амандасады)Мұғалім: Балалар, біздің республикамыз қалай аталады? 3 тілде сұрақКто президент нашей страны?
Біз сендермен бірге Еуразияның орталығы – Қазақстанда тұрамыз. Ал, Қазақстанда қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі — ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі — халықаралық тіл”. Сондықтан да, біздің елді бүгінгі күні – «Үш тіл патшалығы» деп атауға болады.Бүгін балабақшаға ертемен хат келді. (хатты алады). Бұл хат жай хат емес сияқты, бұл үштілділікті насихаттайтын патшалық бар екен сол патшалықтың ханшайымынан келіпті. (хатты оқиды)«Құрметті №42«Түймедақ» балабақшасының «Росток» балалар кіші ассамблеясының тәрбиеленушілері, сендердің тілді қаншалықты меңгергендеріңді сынау үшін өзімнің патшалығыма шақырамын». Ендеше, балалар біз бүгін сол патшалыққа сапарға шығуымыз керек. Өзіміздің білімімізді көрсетейік.(Балалар сиқырлы кілемшемен ұшып барады)
Патшайым: Сәлеметсіңдер ме, балалар! «Үш тіл патшалығының» ханшайымы мен боламын, патшалыққа қош келдіңдер! Сендердің білімдеріңді сынау үшін шақырғанымды білесіңдер, келгендеріңе қуаныштымын. Ал, сынақтан өтетін тапсырмаларыма дайын болыңыздар! Балалар орындарына отырады
- Тапсырма: «Үштілде тақпақ айту»
Василиса :Ана тілім – ұраным,Ана тілім – құралым,Ана тілім – болмасаМықты болмас тұрағым. Ана тілім – елдігім,Ана тілім – ерлігім.Ана тілім – болмасаБүтінделмес кемдігім.
Шамсият: Алатау алтай арасы ,Қазақтың кең даласы.Мен боламын сол елдің,Қайсар рухты баласы.Өсіп, өніп ер жетіп,Ақылымды өрлетіп .Елімнің атын шығарам, Мықты елдермен тең етіп.
Алимхан:Я-казах, в степи рождён,Знойным солнцем ополен.Встречаю новую зарю,Как беркут, гордый, ополен.Под щедрым солнцем, золотым,Под ясным небом голубым.
Думан:Казахстан Родина моя,Любимая могучая страна.В ней люди мирно все живут,Красивую природу берегут.Я горжусь, что здесь я рожден,Казастан Родина моя. Дильназ :We learned our ABC's And counting 1, 2, 3's.Just ask us if you dare, The kindergarten class. Актилек: And now we know all these, The kindergarten class. And we learned how to share. And we learned how to care. ІІ. Тапсырма: Ойын: «Ұйқас тауып, тіл үйрен!» Мына сөздерге ұйқасын табыңыздар.1. Үйірме – кружок, Секіру – прыжок.2.Бала – мальчик, Саусақ – пальчик.3.Сладкий – тәтті, Твёрдый – қатты.4.Горох – бұршақ, Кукла – қуыршақ.5. Мальчик – boy, Ойыншық – toy.6. Красный – red, Плохой – bad. Патшайым: Жарайсыңдар, балалар! Мен өте риза болдым сіздерге. Мұғалім: Патшайым, біздің балалар бұл тапсырманы орындады. ІІІ Тапсырма: «Мақал – сөздің көркі». (Балалар мағыналас мақал-мәтелдерді үш тілде айтулары керек.)1. Ештен кеш жақсы. Лучше поздно, чем никогда.Better late, than never.
2. Жүз сомың болғанша, жүз досың болсын. Не имей сто рублей, а имей сто друзей.Having friends is better than having money.
3.Еңбексіз өнбек жоқ. Без труда нет плода.No pains, no gains.
4.Жылтырағанның бәрі алтын емес. Не все то золото что блестит.All is not gold that shines.
5.Денсаулық – зор байлық. Здоровье – дороже денег.Good health is above wealth.
6.Білімі саяздың адымы тар. Незнание приносит вред.Little knowledge is dangerous thing.
Патшайым: Ой , жарайсыңдар балалар. 4. тапсырма: Ойын: «Аңдарды тауып, қос»(стол үстінде жартылай қосылған аңдардың суреті бар, балалар аңдардың бөліктерін қосып, бір аңды көрсетеді де үш тілде аттарын атайды) (сахналауға дайындалған балалар шығып кетеді)Патшайым: Жарайсыңдар балалар.Мұғалім: Патшайым, мынадай құбылыстар өтірік өлеңдерде кездеседі. Ендеше, патшайым, біздің балалардың орындауында өтірік өлеңдер тыңдаңызЕрдаулет: Аю тұрды ақырды,Тышқанға тым әкірді.Тышқан оны қатырып,Лақтырып кеп жіберді.Әлия : Құмырсқа көлге шомылып,Құмға аунады жағада.Жазда қарға көміліп,Аққала соқты далада.Наз: Шли бараны по дорогеПромочили в луже ногиРаз два три четыре пятьСтали ноги вытиратьКто платочком , кто тряпицей Кто дырявой рукавицей.Сабина: Между небом землей, Поросенок рылся. И нечаянно хвостом, К небу прицепился.Шамсият: Higletty , pigglety, pop. The dog has eaten the map, The pig*s in a hurry. The cat*s in f flarry, Higletty , pigglety, pop.Дильназ :One ,two ,how are you?Three ,four ,who*s at the door?Five, six, my name is Fix,Seven ,eight, sorry I m late.Патшайым: Қандай керемет! Ал ендеше ең соңғы тапсырманы орындауға шақырамын. Үш тіл патшалығындағы ертегілер елі «Құтқарыңдар» деп шақырып жатыр. 5. тапсырма: Ойын «Қай ертегіден?» Мұғ: Менің қатығымды мысық төгіп алды?Балалар : Бұл «Мақта қыз бен мысық» ертегісіМұғ: Тышқан ең бірінші болды?Балалар : «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісіМұғ: Тоқта тоным қайда?Балалар : «Ғажайып тон» ертегісіМұғ: Не пей воду!Балалар: из сказки «Сестрица Аленушка»Мұғ: Не открывайте дверь!Балалар: из сказки «Волк и семеро козлят»Мұғ: Домик сломался!Балалар: из сказки «Теремок»Мұғ: мой дом сдул волкБалалар: Три поросенкаМұғ: Дровосеки поймали его.Балалар: из сказки красная шапочка.Патшайым: Ой, рахмет сізге балалар.Мұғалім: міне, көрдіңіз бе патшайым біздің балалар сіздің тапсырмаларыңызды орындады. Ендеше ,біздің балаларымыздың дайындаған ертегі қойылымын тамашалаңыз.
- Сахналау «Дос іздеген бота» ертегісі (үш тілде өткізіледі).
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ