Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас
тыру
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Оқушылармен өткен
тақырыпқа learningapps бағдарламасы арқылы қайталау
жүргізу
|
Мұғаліммен
амандасады.
Берілген тапсырманы
орындайды
Анықтама бойынша қателіктерді
табады
|
Топ басшысы оқушыларды жауап
беруіне қарай бағалап,
бақылау
ға
алады
әр дұрыс
жауап
1
балл
|
https://learningapps.org/watch?v=piu4349gj22
|
Миға
шабуыл
3
мин
|
Оқушыларға берілген сөздерді
WoraWaal бағдарламасында ұсына отырып, миға шабуыл әдісі арқылы
тақырыпты ашқызу.
|
Тақырыпты
анықтау
|
|
Презентация
2 бет
Wordwall
бағдарламасы
|
Жаңа
сабақ
1
мин
10
мин
|
ІІІ. Жаңа
тақырып
Топқа бөлу. Classroomscreen
программасы арқылы топқа бөлу
Топтық
жұмыс
Постер
құру
1-топ Цикл туралы жалпы ұғым.
Мысал
2-топ Программалаудағы цикл
түрлері. For операторы
|
Қосымша арқылы тоқпа бөлініп,
топ басшысын тағайындайды
Өз ойын еркін жеткізіп,
анықтамаларды ұғынады. Постер қорғайды.
|
Топ басшысы оқушылардың топта
жұмыс істеуіне қарай бағалап,
бақылау
ға
алады
Топта қатысып отырған
оқушыларға
2-балл
|
Презентация
3-7
бет
А3, пломастерлер,
оқулық
|
Тапсырма
4
мин
|
Тапсырма
1
Оқушылардың бүгінгі
түсіндірген тақырыпқа байланысты, түсінгендерін білу мақсатында,
Learninng apps бағдарламасында
«анықтаманы
сәйкестендір» тапсырмасы
орындалады.
|
Анықтамалар
дың бір-бірімен сәйкестігін
табу
|
Дұрыс орындалуына қарай
бағалау
Әр дұрыс
жауап
2-балл
|
https://learningapps.org/watch?v=piu4349gj22
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Classroomscreen арқылы
видео ашылып, шыққан видео бойынша сергіту биін
қайталайды.
|
Сергіту би жаттығуын
қайталау
|
|
|
Практика
лық
талдау
5
мин
5
мин
|
Практикалық
талдау
Оқушылардың практикалық
тұрғыдан білімдерін толықтыру үщін. Кітаптың 79 беті. 1-практикалық
жұмыс бойынша оқушыларға түсіндірме практикалық жұмыстар
көрсетеледі.
Тапсырма
2
|
Тапсырманың орындалу мақсатын,
қолданылатын операторын анықтау
Тапсырманы орындай отырып,
мәнін табу.
|
Әр дұрыс орындалған
тапсырма
2-балл
|
Кітап
79-бет,
Python
бағдарламасы
Кітап,
дәптер.
Слайд 9
бет
|
Бекіту
5 мин
|
Тәтті бәліш
әдісі.
Ө тілген
тақырып бойынша оқушылардың білімін
бекіткізу.
|
Classroomscreen арқылы кез-келген оқушының аты
шығады. Сұраққа жауап беріп тақырыпты
қортындылайды
|
Автоматты түрде
бағалау
Әр дұрыс
жауап
2-балл
|
Classroomscreen бағдарламасы және
кқрнекілік тәті бәліш
|
Кері
байланыс
2
мин
|
Т ик-ток
әдісі. Оқушылар келіп өздеріңе ұнаған жауапты таңдап. Өз ойларыңды
айтыңдар.
|
Оқушылар сабаққа байланысты
ұнады, ұсынысым бар, және бөліскім келеді деген қағаздарды таңдай
отырып сабаққа кері байланыс береді.
|
|
Тик-ток
көрнекіліктері
|
Бағалау
2
мин
|
Топ басшылары бағалау парағы
бойынша қорытынды баға шығару
|
Топ басшылары бағалау парағы
арқылы бағалау
|
Барлық жинаған ұпайдың ортақ
баллы
|
Бағалау
парағы
|
Үйге
тапсырма
1мин
|
82
бет.
Үй тапсырмасы. 1-2 практикалық
жұмысты орындау.
|
Үй тапсырмасын жазып
алады
|
|
|