Материалдар / Тіл әліпбиі. Синтаксис.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл әліпбиі. Синтаксис.

Материал туралы қысқаша түсінік
Python тілінде программалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
70
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Есхожаева Г.И.

Күні

17.01.24 Қатысушылар саны:

Сынып 6

6 «Ә»

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тіл әліпбиі. Синтаксис.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу


Сабақ мақсаты

  • Python тілінің әліпбиін біледі.

  • Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады.

  • Жазған программаның нәтижесін табады.



Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен амандасу, түгендеу

  2. Үйге берілген тапсырманы тексеру

  3. Өткен сабақты пысықтау. Wordwall платформасында « Тақтаны аш» тапсырмасында 15 ұяшықта сұрақтар беріледі.

Сұрақтар

  • Программалаушы –кім? (программаны жазатын адам)

  • Компилятор дегеніміз не? (программалау тілінде жазылған программаны мәшине кодына аудару)

  • Алгоритм дегеніміз не? ( мақсатқа жету үшін жасалатын іс-әрекеттер тізбегі)

  • Алгоритмнің неше түрі бар? (3)

  • Python программалау тілін кім ойлап тапты? (Гвидо ван Россум)

  • Python программалау ортасын қалай іске қосамыз? ( Пуск→ Все программы → Python IDLE)

  • print - қандай қызмет атқарады?

  • ( мәтінді экранға шығарады)

  • Сызықтық алгоритм дегеніміз не? (командалардың тізбектей орындалуы)

  • Жаңа терезе ашу үшін қандай команда орындаймыз? (File→New File)

  • Python программалау тілі не үшін қажет?

  • ( есептер шығару үшін, т.б.)

  • input- қандай қызмет атқарады?

( мәліметтерді енгізеді)

  • Программа дегеніміз не? (компьютер түсінетін тілде жазылған командалар мен нұсқаулар жиынтығы

  • Программалау тілі- дегеніміз не? (компьютер түсінетін тіл)

  • Суперұяшық

  • программалық кодтың нәтижесін көру үшін қай команданы орындаймыз? ( Run→Run Module)

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Үй тапсырмасын оқиды



3. Өткен сабақты пысықтауға арналған сұрақтарға жауап береді.



































ҚБ: бағалау парағы /әр дұрыс жауапқа 1 балл/





Оқулық

Дәптер


Презентация


WordWall платформасы

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Кез келген тілді үйрену оның алфавитін үйренуден басталады. Әріптерден сөз, сөздерден сөйлем құралатыны сияқты программалау тілінің де өз алфавиті бар. Программалау тілін үйренуді бастаған кезде оның командаларын жазу үшін қандай таңбалар қолдану керектігін анықтау керек.

Python тілінің алфавиті.




Python тілінің синтаксисі:

  • Программадағы жолдардың соңына нүкте мен үтір қою міндетті емес;

  • Бірнеше команданы бір жолда нүктелі үтір (;) арқылы жазуға болады;

  • Программа жазу барысында басқа программалау тілдеріндегідей begin... end және {...} жақшалар қолданылмайды. Керек болған жағдайда онлай жақшалардың орнына 4 бос орын немесе табуляция қойылады.

Амалдар мен өрнектер.



1-тапсырма. Дәптермен жұмыс

Өрнектердің мәнін тап

25//6=3

64%9=1

7**2=49

12*5=60

524+346=870

1000-567=433

120/10=12

81//8=10

Дескриртор:

  • Өрнектердің мәнін табады


2-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Практикада қолдану» тапсырмасы

Тіктөртбұрыштың ауданын, көлемін есептеу

a=int(input( ‘a=’))

b=int(input(‘b=’))

с=int(input('b='))

S=a*b

H=a*b*c

print(S, H)


Дескриптор:

- Python программаны іске қосады;

- Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады

-тіктөртбұрыштың ауданын есептейді.


3- тапсырма

(Ұ) Қатемен жұмыс

Берілген программалық кодтың қатесін тап

1) a= int(input(‘a=’)

b=input(‘b=))

k=a+c

prin(s)

2) A=5

B=3

Print( a+b)


Дескриптор:

  • Программалық кодтың қатесін табады


Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.


Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Мұғалімді тыңдайды


























Амалдарды дәптерге жазады









1-тапсырманы орындайды





2-тапсырманы орындайды












3-тапсырманы орындайды





















































ҚБ: бағалау парағы

/2 балл/


ҚБ: бағалау парағы

/3 балл/










ҚБ: бағалау парағы /әр дұрыс жауапқа 1 балл/

Презентация


Флипчарт


Интербелсенді тақта













































Дәптер













Компьютер









Тақта

Сабақтың соңы

Сабақты бекіту


«Менен- сұрақ, сенен – жауап» әдісі


1. Тіл әліпбиі дегеніміз не?

2. Тіл синтаксисі дегеніміз не?

3. Неліктен программа жазу барысында программалау тілінің синтаксисі маңызды?

4. Сызықтық алгоритм дегеніміз не, оған мысал келтір.

5. Транслятор не үшін қажет?


Рефлексия.

1.Оқушыға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Блок схема» әдісі

Бағалау парағының астына берілген кестеге белгі қояды.

Сары түс - Сабаққа түсінбедім, көмек керек

Көк түс- Толық түсінбедім, әлі де ізденуім керек

Жасыл түс - Толық түсіндім, сабақ ұнады

Сұрақтарға жауап береді.














Өзін-өзі бағалау.


Сабаққа кері байланыс беру

ҚБ: бағалау парағы /әр дұрыс жауапқа 1 балл/



























Бағалау парақтары

Үй тапсырмасы

Дәптерге орындайық,

Үй тапсырмасы, 90-бет
































































Бағалау парағы

Аты-жөні:

Тапсырмалар

Балл саны

1

Үй тапсырмасы


2

Өткен сабақты пысықтау


3

Жаңа сабақ


4

Практикалық тапсырма


5

Қатемен жұмыс


6

Сабақты бекіту


Жалпы ұпай саны


Баға




Сабаққа түсінбедім, көмек керек

Толық түсінбедім, әлі де ізденуім керек

Толық түсіндім, сабақ ұнады




















































Shape10 Shape2 Shape9 Shape8 Shape3 Shape1 Shape4 Shape7 Shape6 Shape5

Соңы

Басы

Толық түсіндім

Толық түсінбедім

Сабаққа түсінбедім, көмек керек



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!