Тіл әліппесі. Синтаксис

Тақырып бойынша 21 материал табылды

Тіл әліппесі. Синтаксис

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл әліппесі. Синтаксис
Материалдың қысқаша нұсқасы

_Бөлім:

ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

 Өміртай Аружан Мұратбекқызы

Күні:

 14.01.2025

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тіл әліппесі. Синтаксис

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

Заң және тәртіп құндылығы


Дәйек сөз - Талап бар жерде тәртіп бар

- заң және құқық нормаларын білу;

- өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау;

- қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйысдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу


Психологиялық ахуал қалыптастыру


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Балалар жұмыс орындарын тексереді.



Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады



Сұрақтарға жауап береді


ҚБ:: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта, презентация

Сабақтың ортасы



10 мин
























20 мин

Оқулықпен жұмыс.

Жаңа білім Тіл әліпбиі-программаның элементтерін құруда қолданылатын симболдар жиынтығы.

Программалау тілінің синтаксисі- программа жазу барысында сақталуға тиіс тіл ережелеріңің жиынтығы.

Транслятор- берілген программалау тіліндегі программалау кодын машиналық кодқа түрлендіретін арнайы программа.

Айнымалылар –программаның орындалуы барысында мәндерді қабылдай алатыншамалар. Айнымалылар программадағы ақпараттың орналасу орнын анықтау үшін қолданылады.

Бөліміндегі ақпаратпен танысып, төмендегі сұрақтарға жауап береді және тапсырманы компьютерде орындайды

  • Неліктен көптеген программалау тілдерінің арасынан Python-ды таңдадық?

  • Рython программалау тілін компьютерге қалай орнатуға болады.?

Программалау тілі, программа және интерфейс дегеніміз не?

Тіл әліпбиі-программаның элементтерін құруда қолданылатын симболдар жиынтығы.

Программалау тілінің синтаксисі- программа жазу барысында сақталуға тиіс тіл ережелеріңің жиынтығы.

Транслятор- берілген программалау тіліндегі программалау кодын машиналық кодқа түрлендіретін арнайы программа.

Айнымалылар –программаның орындалуы барысында мәндерді қабылдай алатыншамалар. Айнымалылар программадағы ақпараттың орналасу орнын анықтау үшін қолданылады.


Жеке жұмыс

Тапсырма 1. Оқулықта берілген тапсырманың шығарылу жолын пайдаланып программа құрудың алғашқы жолдарын үйренеді.

Оқулықпен жұмыс 88 беттегі программа кодын жазып тексер.


Жұппен жұмыс.

Тапсырма 2. Еліміздің атауымен, астанасының атуын 4 реттен баспаға бер.

Kazakhstan

Kazakhstan

Kazakhstan

Kazakhstan

Astana

Astana

Astana

Astana

Топтық жұмыс.



Компьютерде орындайды.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Сабақты бекіту сұрақтары.

  1. Қалай ойлайсың программалауды үйрену не үшін маңызды?

  2. Программалар құрудың интеграцияланған ортасын (IDE) бойынша түсінігіңді сыныптастарыңа қысқаша қалай жеткізген болар едің?

  3. Программалар құрудың интеграцияланған ортасы қандай бөліктерден тұрады?

Не үшін программалау тілдерінің арасынан рython -ды таңдадық?

Дескриптор:

-сұрақтарға дұрыс жауап береді.



-Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды




-Негізгі программалау тілімен танысады









Python программалау тілін орнатады.



Python программалау терезесіндн жұмыс жасап үйренеді;




Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-программаны құрып үйренеді.

-магынасын талдайды.

-өз ойын айтады.



Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

  • Еліміздің атауын 4 реттен баспаға шығарады

  • Еліміздің астанасын 4 реттен баспаға шығарады



Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

-екі санның көбейтіндісін есептейтін программа құрады,

-екі таңбалы, оданда көп екі санның қосындысын шығаратын программа құрады.



Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».


ҚБ







Жалпы - 3 балл.



























Жалпы – 3 балл.








Жалпы - 2 балл.









Жалпы - 2 балл













10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Презентация,

оқулық




















Оқулық,

жұмыс парағы




Сабақтың соңы

5 мин


Үй тапсырмасы:

90 бет Үй тапсырмасын орындау

Үй тапсырмасын жазады



Өз жұмыстарын бағалайды



Өзін-өзі бағалау







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.04.2025
74
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі