Материалдар / тіл дамыту

тіл дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: 1.Сөйлемнің сөзден құралатыны, белгілі бір тиянақты ойды білдіретіні туралы түсінік беру; сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен окуға үйрету. 2. Сөйлемнің алғашқы созін бас әріппен бастап жазып, соңына тыныс белгісін дұрыс қоюға дағдыландыру. 3.Сауаттылыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: кестелер, карточкалар, сюжетті суреттер. Техникалық көрнекіліктер: Интерактивті тақта,компьютер, музыкалық орталық, электрондық кітапша.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1446
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 08.12.2015ж Пәні:Тіл дамытуБекітемін: А.Шарафаденов Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ .Сөйлесу үлгілеріСабақтың мақсаты: 1.Сөйлемнің сөзден құралатыны, белгілі бір тиянақты ойды білдіретіні туралы түсінік беру; сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен окуға үйрету. 2. Сөйлемнің алғашқы созін бас әріппен бастап жазып, соңына тыныс белгісін дұрыс қоюға дағдыландыру. 3.Сауаттылыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: кестелер, карточкалар, сюжетті суреттер.Техникалық көрнекіліктер: Интерактивті тақта,компьютер, музыкалық орталық, электрондық кітапша. Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңіА) Ән-ұранды айтқызу2.Үй тапсырмасын тексеру. А)4 жаттығу 3.Жаңа сабақ .Жаңа сабақты түсіндіру.А) Қайсысы сөйлем? Тыныс белгісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.Көктем келді.Көктем келіпОл қонаққа амандасты.Сәлем беру1-жаттығу.Сөздер мен сөйлемдерді оқыту, Сөздер мен сөйлемдерді салыстыру. Олардың айырмашылықтарын айту. Сөйлемдерді көшіріп жаздыру.2-жаттығу (ауызша) Айжанның жазғанын оқыту. Айжанның жазуы неге қиын болды? Ол сөйлемнің қандай ережелерін бімейді? 3-жаттығу Өлеңді түсініп оқыту. Сөйлемнің соңына қандай тыныс белгі қойылады?4-жаттығу. Тақтамен жұмыс. Мәтінді оқыту. Ондағы сөйлемдердің ара жігін тауып көшір. Әр сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады? Тиісті жерге нүкте қойып жазғызу. Сабақты бекіту 1.Сөйлем аяқталған ойды білдіреді.2.Сөйлем сөзден құралады.3.Сөйлемдегі сөздер бәлек жазылады.4.Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен басталып жазылады5.Сөйлемнің соңына тыныс белгісі қойылады.



8.Сабақты аяқтау.



















Күні: 05.12.2015ж Пәні:Тіл дамытуБекітемін: А.ШарафаденовСабақтың тақырыбы: Самат қалай ауырды? Сабақтың мақсаты:1. өлең мазмұны мен идеясын ашуға, өлеңді өмірмен байланыстыра талдауға мүмкіндік беру. Өлеңнің оқылу мәнерін іздету 2. оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қол салу. 3.дене саулығы мен жан саулығының табиғатпен үйлесімділігін түсінуге, әсемдікті түсінуге жағдай туғызу. Сабақтың көрнекілігі: плакат, бор, маркерлер, интерактивті тақта, мақалдар, қосымша материалдар. Сабақтың барысы: І.Қызығушылықты ояту. Сабақтың осы кезеңін өз қалауыңыз бойынша түрлі жұмыстармен ашуға болады.
  • Терезе желдеткішін ашып. Оқушыларға көздерін жұмып, даланың таза ауасын қалай сезінгендерін топтау арқылы жинақтауды ұсыну. Немесе:
  • Семантикалық карта дайындап, оқушыларға тарату.
-Балалар, сендер күнде ұйқыдан белгілі бір мезгілде тұрасыңдар.-Үйлеріңде кім ерте тұрады?Оқушылардың айтқанын тыңдап, қорытындылап, тақтаның семантикалық картаның бірінші бөлігіне жазу.-Ал ақын Т.Абылайханов «Самат қалай ауырды?» деген өлеңді өте қызық жазған екен. Сендер алдарыңдағы картаның бірінші бөліміне өздерің өлеңнен ерте тұратындар кім, не екенін ести отырып, кейіпкерлерді түртіп алып жазып отырыңдар (егер мүмкіндігіңіз бар болса, өлеңді интерактивті тақтаға немесе парақшаға жазып беруге болады).

Мысал ретінде үлгі кесте
Самат ауырды(кім?не?)Жылы жүрудің пайдасын білемінСұрағымҮйрендім
КүнТаң аттыАқын қалай қиялдай біледі?Мақалдар
ШанаШанамен сырғанадыҚыста қандай қызық бар?

ДостарыОйынға шақырдыБұған шыдап тұратын Самат па?

ҚарОн құлады,он тұруыОйынның қызығы

ҚысӨзіне өзі таптыҚарды жеуге болмайды?

СаматАуырып қалды. Суық қайдан тиген?



Осы тақырыпқа байланысты «Қызықты сұрақтарды» картаның 2-бөлігіне оқушылар өздері жазады. Оқушылардың мәселе көтерген қызықты сұрақтары тақтадағы картаға түседі.Оқушылардың қызық, күлдіргі сұрақтарына көңіл аударып, соңғы сұрақты тірек ретінде жаңа сабақ тақырыбымен байланыстыру.II.Мағынаны тану.Автормен таныстыру.Талдау кезінде тәрбиелік мәні болған мәселелерді көтеру, байқату.III.Ойтолғау.а) Мақалдарды жинастыру.Денсаулық – зор байлық. Ауырып ем іздегенше,Ауырмайтын жол ізде.Дені саудың - жаны сау.Жаңа сабақтан білген, сезгендерін картаның соңғы бөлігіне жазу.

Өлеңдегі адам денсаулығына күн тәртібінің үлкен маңызын байқату, сездіру қажет. Семантикалық карта бойыша сабақтан алған пайдалы кеңестер топтамасына шолу жасау.Табиғаттың әсемдігі мен адамды сақтаудағы рөлін айта кетіп, «5 жолды өлең» стратегиясында пайдалануға болады.Оқушылардың жұмыстарына, сөйлеу, оқу мәнерлеріне талдау жасап бағалау.Үйге күн тәртібін жасап келуге тапсырма беру.Өлеңді жаттап келуді тапсыру.Ертегіні түсініп оқып келу.

































Күні: 15.12.2015ж Пәні:Тіл дамыту Сыныбы:2 аБекітемін: А.ШарафаденовСабақтың тақырыбы: Жазба жұмысы(Сурет бойынша әңгіме)Сабақтың мақсаты:Оқушыларды көргенін,естігенін дұрыс қатесіз жазуға үйрету.2.Оқушылардың шығармашылық қабілетін,пәнге деген қызығушылығын арттыру 3.Оқушыларды сауаттылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың жүру барысыҰйымдастыруҮй тапсырмасын тексеруЖаңа сабақДәптермен жұмыс1.1Суреттегі заттардың атын жаз. Әр сөзде неше дыдыс және неше әріп бар екенін цифрмен жазып көрсет.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1.2Жоғарыда берілген суреттегі заттардың атауларын қатыстырып,үш сөйлем құрап жаз.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1.3Қаңбақ,елік,қоңыз,өрмекші сөздерін буынға бөліп жаз.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1.4Сөйлемді аяқта.Жұмбақты шешҚолы жоқ сурет-------------------------------------------------------------------------------------------Тісі жоқ тістеп--------------------------------------------------------------------------------------------1.5Әр сөзде неше буын бар?Буын санын жақшаның ішіне жаз.қармақ--------------------------------------------------------ойыншықмомақан -----------------------------------------------------кебежешақ-----------------------------------------------------------------үй

Өзіндік жұмыс Заттың сынын білдіретін сөздерді заттың атын білдіретін сөздермен сызық арқылы қос.әдемі қауын қызықдәптер биік қалыңтәтті ертегі көйлек тау

Шығармашылық тапсырма3 Сурет бойынша сөйлемдер құра.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Суреттегі заттардың атын буынға бөліп жаз.Дұрыс жазылған сөзді үйге орналастыр.
жантаю
көркейу

еңкею
шалқаю
сарғаю

жайу

молаю

тойу

байу
Қате жазылған сөзді дұрыс жаз.Қорытындылау;Сабақты бекіту:-Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Күні: 22.12.2015ж Пәні:Тіл дамыту Сыныбы:2 аБекітемін: А.ШарафаденовСабақтың тақырыбы: Төрт мезгіл (Ертегі)Сабақтың мақсаты:1.Ертегі мазмұнын түсініп оқу, жыл мезгілдері туралы білімдерін дамытуға мүмкіндік жасау.2. Кейіпкерлерге сипаттама беру арқылы оқиғаны өмірмен байланыстыра білуге үйрету. 3.Табиғатты сүюге, еңбек етуге тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі:топтар атауы үшін ертегі кейіпкерлерінің бейнесіндегі қатырмақағаз қою. Сабақтың барысы:ҰйымдастыруОқушылардың назарын сабаққа аудару. I.Қызығушылықты ояту.Кейіпкерлерді қандай да бір белгілеріне қарай топтау:Алтын балықМыстан кемпірҚаңбақ шалТөрт мезгілНеліктен солай топтасқандары туралы сұрастыру.II.Мағынаны тану.Осы ертегідегі кейіпкерлері бар "Төрт мезгіл" ертегісімен таныстыру.Мәтінді абзацтарға бөліп топтарға беру.Мәтінді дұрыс құрастырту.Әр топтың жұмысы тексеріліп оларға ертегі мазмұнын ашатың сұрақтар қою.Ертегінің бөлімдеріне жоспар құру.Төрт мезгілдің ертегі екенін дәлелдеу.Ойтолғау. Ертегі кейіпкерлері бойынша талдау жасау.Дәптермен жұмыс.Үйге тапсырма беру.ҚорытындыБағалау.







Күні: 29.12.2015ж Пәні:Тіл дамыту Сыныбы:2 аБекітемін: А.ШарафаденовСабақтың тақырыбы: Сөздік жұмыс Сабақтың мақсаты:Оқушылармен сөздік жұмыстар жүргізу. 2Оқушылардың қызығушылығын дамыту 3.Оқушыларды сауаттылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың жүру барысы:ҰйымдастыруСурет бойынша сөйлемдер құрастыр Жаңа сабақ.Дәптермен жұмысы.1-тапсырмаХабарлы,сұраулы,лепті сөйлемдерді тап.Оларды сызық арқылы қос.Кел билейік,кел билейік!Хабарлы сөйлемНеге тұрсың билемей?Сұраулы сөйлемКел, билейік, іркілмейік.Лепті сөйлемНеге отырсың үйренбей?2-тапсырма. Сөзді мағынасымен сәкестендір.Сызықпен қос.Оны жаз.ауада ұшатын көлікҚайықЖерде жүретін көліксуда жүзетін көлік3-тапсырмаСуретке қарап шағын әңгіме жазу.Аю неден оянды? Ұйқыдан оянған аю қандай болады? Иттер аюдан құтыла ма?Керекті сөздер: апан, ұйқыда, иіс сезгіш, жыртқыш аң, аңшымен бірге, қыста қатты үрген дауыстан, шошыды.Ашулы аю.Қорытынды.Бағалау.

















Күні: 19.01.2016ж Пәні:Тіл дамыту Сыныбы:2 аБекітемін: А.Шарафаденов Сабақтың тақырыбы: Батырлар туралы альбом жасауСабақтың мақсаты: 1.Ұлы Жеңісті дәріптеу,туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.2.Ата-бабаларымыздың ерлік істерін қастерлеп,,рухын көтеру,үлгі-өнеге тұту.3.Отанын ,туған елін қорғай білуге тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: суреттер,мақал-мәтелдерСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру «Ежелден ел тілегі-ер тілегі,Адал ұл ер болып туса-ел тірегі»Б.Момышұлы«Құс ұясын қорғайды,адам Отанын қорғайды»Ә.НұршайықовДемекші біздің ата-бабаларымызда Қабанбай,Наурызбай,Бөгенбай,Жәнібек сынды батырлар өмір сүрген.Ер қаруы бес қару Найза,қылыш,,айбалта, мылтық,пистолет,винтовка,автомат,Шоқпар,садақ пулемет,миномет т.бҰлы Отан соғысына қатысқан қандай батырларды білесіңдер?Әлия Молдағұлова,Мәншүк Мәметова,Қасым Қайсенов,Нүркен Әбдіров,Жұмағали Саин,Талғат Бегелдинов,Мәлік Ғабдуллин,Бауыржан Момышұлы,Рақымжан Қошқарбаевсияқты есімдері аңызға айналған аға-апаларымыздың тарих бетінде«Батыр»деп жазып кетті.Қорытынды;-Қазақ батырлары кімдер екен?-Олар қандай қару ұстаған?Ерлік,батырлық туралы қандай мақалдар білесіңдер?«Ер елдің ық жағының қаласы,Жел жағының панасы»Батыр туса-ел ырысы,Жаңбыр жауса-жер ырысыБекіту;Үйге тапсырма:»Батыр туса-ел ырысы»тақырыбына альбом жасау.

Күні: 26.01.2016 ж Пәні:Тіл дамыту Сыныбы : 2аБекітемін: А.ШарафаденовСабақтың тақырыбы: Диктант.Қатемен жұмысСабақтың мақсаты:1.Оқушылардың тақырыптарды қандай дәрежеде меңгергендігін тексеру.2.Оқушылардың сауаттылы,ын арттыру, сөздік қорларын молайту..3.Оқушыларды сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың барысы: І.ҰйымдастыруОқушылардың назарын сабаққа аударуЖаңа сабақОқушыларды диктант мазмұнымен таныстыру.Бір-екі рет оқып беру. Абай Абай-жас кезінде ертегі жырларды тыңдағанды жақсы көретін еді. Әкесі Құнанбай оны Омбы қаласына оқуға жіберді.Абай жазда аулына келіп демалатын.Әжесі Зере ертегі,батырлар жырын көп білетін.Абай оны сүйсіне тыңдайтын.Анасы Ұлжан да әңгімешіл еді.(36) Қорытынды.Диктант жұмысын оқи отырып тыныс белгісін тексеру.Тапсырма:1.Ертегі,жырларды,Құнанбай сөздерін буынға бөліп жаз.2.Жер-су, кісі аттарының астын сыз. Қатемен жұмысОқушылар жазба жұмыстарын тексеріп,өз қателерін өздеріне таптыру.Мысалы:ауылына -аулынаБағалау.











Күні: 02.02.2016 ж Пәні:Тіл дамыту Сыныбы : 2аБекітемін: А.ШарафаденовСабақтың тақырыбы:Жирен жаман әдеттен.Тыйым сөздерСабақтың мақсаты : Оқушыларды кішіпейілділікке,үлкенді сыйлауға үйрете отырып,жақсы қасиеттерді бойына сіңіріп,жаман әдеттен жирену туралы түсініктерін дамыту.Тыйым сөздер туралы мағлұмат беру.Сабақтың әдісі:әңгімелеу,сұрақ-жауапКөрнекілігі:нақыл сөздер жазылған плакаттарСабақтың барысы:І. ҰйымдастыруАбай атамыздың қандай өсиетін білеміз?-Неге асық,неден қашық бол дейді?Еңбек,талап,терең ой, өсек,өтірік,мақтаншақ,еріншек,Қанағат,рақым малшашпақҮлкенді сыйлау,жақсы адам болып қалыптасу отбасынан басталады.-Ендеше туыстық атауларға байланысты сөздік диктант жазайық.Апа,ата,шеше,әке,нағашы,ағайын,тума,туыс,әже,әпке,аға,қарындас,жиен,немере,шөбере,бөле,бажа,балдыз,жезде,жеңге.Қазақ халқының тәрбие құралдарының бірі-тыйым сөздер.Есі кірген балаларды жаман әдет,жат пиғыл,орынсыз қылық,теріс мінездерден сақтандыру.Тізені құшақтау- жалғыз қалудың қолды төбеге қою-ел-жұрттан безінудің,үлкеннің жолын кесу-әдепсіздіктің,асты төгу ысыраптың белгісі.1.Берілген тыйым сөзге топ болып талдау жасау,мағынасын ашу.Ақты төкпе.Үлкеннен бұрын сөйлеме.Нанды бір қолмен үзбе.Шашыңды жайма.Орындықта аяғыңды айқастырып отырма . Кемтарға күлме.2.Тыйым сөздер арқылы берілген өлең жолдарын жалғастыр (екі жолын)А)Ақты төгіп тастама, .................... б) Итке ожаумен ас құйма,..................Жамандықты бастама ....................... Итті және басқа ұрма.......................В)Жылама сен өтірік,...................Ойнап жүр ылғи секіріп..............Сабақты бекіту:-Бүгінгі сабақтан не білдік?Тапсырма: тыйым сөздер жазып келу.



Күні: 09.02.2016 ж Пәні:Тіл д
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ