Авторы: Габбасова Акбота Жумабековна
Солтүстік Қазақстан облысы. Петропавл қаласы. МКҚК «Нұрсәт» бөбекжай бақшасы.
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің түрі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Үй жануарлары.
Мақсаты: Үй жануарлары жайында балалардың білімдерін кеңейту, оларды күтіп-баптауға, адамдарға тигізетін пайдалары жайлы түсінік беру және адамдардың жануарларға қамқорлығын түсіндіру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: үй жануарларының суреттері, слайд.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Кел балалар, ортаға! Үлкен шеңбер құрайық! Қайырлы таң алтын күн! Қайырлы таң көк аспан! Қайырлы таң жер-ана! Қайырлы таң достарым! Қайырлы таң қонақтар!
|
Балалар бірге шаттық шеңберін жасайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
(музыка ойнайды)
Әже:
Сергіту сәті: Құлыншағым құндызым Құлдырайсың шабасың Маңдайында жұлдызың Құстай қанат қағасың.
Ойын: «Төлдерін табу» Балаларға доп лақтыру арқылы малдардың төлдерін сұрап, жауап алу. |
Балалар қимыл-қозғалыспен сергіту сәтін орындайды. Амина Бұзауым бұзық, Мінезі қызық. Маңдайы күйді, Қазанды сүзіп. Бектас Кіп-кішкене момақан Қошақанды ұнатам. Сүйеді апам «қозым» деп, «Қошақаным-өзің» деп. Балалар рахмет айтып, қоштасады.
Балалар төлдерінің атын тауып айтады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
|
Балалар хормен Қол ұстасып тұрайық Шеңберді біз құрайық Көріскеше күн жақсы Сау-саламат болайық. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: үй жануарларын, олардың төлдері мен пайдасын әңгімелеп айта білу керек;
Біледі: төрт түлік малды оның төлдерін, қалай дыбыстайтындарын, олар туралы тақпақтар;
Білді: үй жануарларды, төлдерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл дамыту. Ашық сабақ. Үй жануарлары
Тіл дамыту. Ашық сабақ. Үй жануарлары
Авторы: Габбасова Акбота Жумабековна
Солтүстік Қазақстан облысы. Петропавл қаласы. МКҚК «Нұрсәт» бөбекжай бақшасы.
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің түрі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Үй жануарлары.
Мақсаты: Үй жануарлары жайында балалардың білімдерін кеңейту, оларды күтіп-баптауға, адамдарға тигізетін пайдалары жайлы түсінік беру және адамдардың жануарларға қамқорлығын түсіндіру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: үй жануарларының суреттері, слайд.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Кел балалар, ортаға! Үлкен шеңбер құрайық! Қайырлы таң алтын күн! Қайырлы таң көк аспан! Қайырлы таң жер-ана! Қайырлы таң достарым! Қайырлы таң қонақтар!
|
Балалар бірге шаттық шеңберін жасайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
(музыка ойнайды)
Әже:
Сергіту сәті: Құлыншағым құндызым Құлдырайсың шабасың Маңдайында жұлдызың Құстай қанат қағасың.
Ойын: «Төлдерін табу» Балаларға доп лақтыру арқылы малдардың төлдерін сұрап, жауап алу. |
Балалар қимыл-қозғалыспен сергіту сәтін орындайды. Амина Бұзауым бұзық, Мінезі қызық. Маңдайы күйді, Қазанды сүзіп. Бектас Кіп-кішкене момақан Қошақанды ұнатам. Сүйеді апам «қозым» деп, «Қошақаным-өзің» деп. Балалар рахмет айтып, қоштасады.
Балалар төлдерінің атын тауып айтады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
|
Балалар хормен Қол ұстасып тұрайық Шеңберді біз құрайық Көріскеше күн жақсы Сау-саламат болайық. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: үй жануарларын, олардың төлдері мен пайдасын әңгімелеп айта білу керек;
Біледі: төрт түлік малды оның төлдерін, қалай дыбыстайтындарын, олар туралы тақпақтар;
Білді: үй жануарларды, төлдерін.
шағым қалдыра аласыз













