Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сыныбы

    2- cынып

    Пәні

    Үйірме жұмысы: Мәнерлеп оқу

    Сабақтың тақырыбы

    Жақсы мен жаман

    Дерек көзі

    слайд, хрестоматия, қима қағаздар

    Жалпы мақсат

    Мәтін мазмұнымен таныстыру. Мәтіндегі негізгі ой идеяны ашу. Мәнерлеп оқуға дағдыландыру. Сұрақтар қойып, пікірлесе топта бірлесе жұмыс істеуге дағдыландыру. Тіл байлығын дамыту, сөздік қорын молайту.

    Оқыту нәтижесі

    • Мәтіннің негізгі идеясын ашады.

    • Мәнерлеп оқиды, оқығанын түсінеді.

    • Мәтін желісімен сұрақтар қоюға, ойланып жауап беруге дағдыланады.Өз пікірін қорғайды, көзқарасын білдіреді.

    Негізгі идеялар

    Мәтінмен таныса отырып, жаман, жақсы қасиеттердің шегін ажыратуды біледі.

    Мұғалім жазбасы

    Мұғалімнің

    іс -әрекеті

    Оқушы іс- әрекеті

    уақыт

    жабдықтар

    Ұйымдастыру




    1. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    2. Сыныпты топқа бөлу.

    Оқушыларды бойлары бойынша сапқа тұрғызу және бір-біріне қошемет сөздер (комплимент) айтқызу

    Бойлары бойынша 3 топқа бөлу

    Топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату

    3 мин

    1слайд

    І.Қызығушы-лықты ояту.

    Еркін жазу


    Дельфиннің суретін қою, соған әңгіме құрату

    Енді топта бір-біріне оқып беру, топ басшысының ұсынуымен әр топтан 1 оқушы тақтаға шығады. Оқыған кезде «дельфин» сөзінің орнына «мама» сөзін қойып айту

    7 мин

    Дельфин суреті




















    Сабақ мақсатымен таныстыру



    Кестедегі сандарды өсу ретімен орналастырту арқылы сабақ тақырыбымен таныстыру.


    -Бұл құраған не? Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?

    -Дұрыс. Мәтінмен жұмыс істейміз. Сабақ мақсатын анықтап алайық.

    Слайдттан сабақ мақсатын оқып танысады.



    8

    5

    12

    4

    11


    1

    10

    9


    2

    6

    13

    7

    3

    н

    ы

    а

    с

    м


    ж

    а

    ж


    а

    м

    н

    е

    қ

















    3 мин


    кесте





























    ІІ. Мағынаны тану

    «Тұлғаны танып біл»





























    «Болжау» сратегиясы

    Топпен жұмыс

    Автор жайлы мағлұмат жазылған парақтар тарату.

    Балтабай Әділов 1949 жылы 1 мамырда Қарақалпақстанның Мойнақ ауданы Әли ауыл поселкісінде туған.1973 педагогика училищесін бітірді.Қарақалпақстан қазақ орта мектебінде мұғалім болып қызмет істейді. 1993 жылы Қазақстанға көшіп келді. Содан бері «Ұлан» газетінде жұмыс істейді. Ол көптен бері балаларға арнап әңгіме - ертегілер жазып жүр. Оның «Алданыш» 1984 жылы, «Атамның жұлдызы» 1981, «Інімнің өкпесі» , «Тырналар келе жатыр» атты кітаптары жарық көрді. «Қырық жеті мысал» атты кітабы 1990 жылы бәйгенің үшінші жүлдесін жеңіп алды.Қазақстан Журналистер одағы Саттар Ерубаев атындағы сыйлығының лауреты. 

    1-топ: Өмір жолы

    2-топ: Шығармашылығы

    3-топ: Атақ - жүлделері

    -Әңгіме не туралы деп ойлайсыңдар?

    -Қандай негізгі мәселелер көтеріледі деп ойлайсыңдар?

    Мәтінді оқып беру

    Сөздік жұмысын жүргізу

    «Фрейер» моделін толтырту

    Прямая соединительная линия 8 Мағыналас Мәтіндегі

    сөз сөйлем

    Прямая соединительная линия 1



    Мағынасы Өзім құраған сөйлем

    қарама –қарсы

    сөз

    3 мин




























    8 мин

    Үлестірмелі материалдар



























    Фрейер моделі

    Сергіту сәті

    «Ауа, су,от» ойынын ойнау


    Ауа –қолды желпіндіру

    Су- толқын жасап айналу

    От –қол шапалақтау

    2 мин

    Слайд 4

    ІІІ. Ой толғаныс

    Топтық зерттеу жұмысы.


    1-топ: Кесте толтыру

    КПрямая соединительная линия 10 ейіпкерлер Біздің -ой пікіріміз

    Прямая соединительная линия 9



    2Прямая соединительная линия 12 -топ «Тұжырым кестесі»

    Прямая соединительная линия 11 Сұрақтар себебі

    1.Жақсы сөз адамға не береді?

    2.Жақсылық жасау адам жасына

    байланысты ма?

    3-топ «Төрт сөйлем» тәсілі

    1.Мәтіндегі негізгі ой

    2.Мәтіндегі мақал

    1. Мақал мен мәтін мазмұнының байланысы

    2. Қорытынды ой

    13 мин

    Слайд 5

    Әр топқа кестелер


    Кері байланыс

    “Аяқталмаған сөйлемдер”


    *Бүгін мен...................... білдім

    *................. қызықты болды.

    *.......................... қиын болды.

    *......................... екенін түсіндім.
    * Мен енді....................... білемін.

    * Сабақ менің өміріме..... берді.


    -Сабақ басында қандай мақсат қойып едік?

    -Мақсатымызға жеттік пе?

    3 мин

    Слайд 6

    Бағалау

    Бағалау парағы бойынша топ басшыларына сөз беру.

    Топ басшылары өз тобын бағалайды.

    2 мин

    Бағалау парағы.

    Үй тапсырмасы

    Келесі үйірме жұмысына

    тапсырма

    1. Жақсы мен жаман туралы мақалдар жинақтау, жаттау

    2. Эссе жазу «Мен жасаған жақсылық немесе маған жасаған жақсылық»

    3. Жаақсылық, жамандық тақырыбына берілген мақалдарға ребус құрастыру

    1 мин

    Слайд 7


    Күнделік, қалам, оқулық.






    3-сынып

    «Мәнерлеп оқу» үйірмесі

    Сабақ тақырыбы

    Қажымұқан

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушыларды «Қажымұқан» мәтінімен таныстыра отырып, мәтінді талдауға үйрету. Ұлы адамдар өмірін үлгі ете отыра, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Мәнерлеп оқуға дағдыландыру

    Қажетті ресурстар


    Оқулық, орындық, «Білемін, білгім келеді, үйрендім» кестесі, сөзжұмбақ, «Фрейер»кестесі, видео, смайликтер, бағалау парақтары, тілек ағашы

    Күтілетін нәтиже

    • Әңгіме мазмұнымен танысады;

    • Оқушылар мәтін мазмұнын ұғады, талдай алады, сұрақтар қоя біледі;

    • Негізгі ой-идеяны ашады;

    • Пікірлеседі, ойланады, ортақ ой түйеді;

    • Мәнерлеп оқуға дағдыланады;

    • Топпен жұмыс істей отырып, қосымша білім алады.

    Негізгі идея


    Мәтіндегі негізгі ой-идеяны аша отырып, бала бойына адалдық, адамгершілік т.б. қасиеттерді дарыту.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекишова Кабира Аримхановна
    27 Желтоқсан 2020
    934
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Тіл дамыту" үйірмесіне арналған сабақ жоспарлары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Тіл дамыту" үйірмесіне арналған сабақ жоспарлары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сыныбы

    2- cынып

    Пәні

    Үйірме жұмысы: Мәнерлеп оқу

    Сабақтың тақырыбы

    Жақсы мен жаман

    Дерек көзі

    слайд, хрестоматия, қима қағаздар

    Жалпы мақсат

    Мәтін мазмұнымен таныстыру. Мәтіндегі негізгі ой идеяны ашу. Мәнерлеп оқуға дағдыландыру. Сұрақтар қойып, пікірлесе топта бірлесе жұмыс істеуге дағдыландыру. Тіл байлығын дамыту, сөздік қорын молайту.

    Оқыту нәтижесі

    • Мәтіннің негізгі идеясын ашады.

    • Мәнерлеп оқиды, оқығанын түсінеді.

    • Мәтін желісімен сұрақтар қоюға, ойланып жауап беруге дағдыланады.Өз пікірін қорғайды, көзқарасын білдіреді.

    Негізгі идеялар

    Мәтінмен таныса отырып, жаман, жақсы қасиеттердің шегін ажыратуды біледі.

    Мұғалім жазбасы

    Мұғалімнің

    іс -әрекеті

    Оқушы іс- әрекеті

    уақыт

    жабдықтар

    Ұйымдастыру




    1. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    2. Сыныпты топқа бөлу.

    Оқушыларды бойлары бойынша сапқа тұрғызу және бір-біріне қошемет сөздер (комплимент) айтқызу

    Бойлары бойынша 3 топқа бөлу

    Топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату

    3 мин

    1слайд

    І.Қызығушы-лықты ояту.

    Еркін жазу


    Дельфиннің суретін қою, соған әңгіме құрату

    Енді топта бір-біріне оқып беру, топ басшысының ұсынуымен әр топтан 1 оқушы тақтаға шығады. Оқыған кезде «дельфин» сөзінің орнына «мама» сөзін қойып айту

    7 мин

    Дельфин суреті




















    Сабақ мақсатымен таныстыру



    Кестедегі сандарды өсу ретімен орналастырту арқылы сабақ тақырыбымен таныстыру.


    -Бұл құраған не? Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?

    -Дұрыс. Мәтінмен жұмыс істейміз. Сабақ мақсатын анықтап алайық.

    Слайдттан сабақ мақсатын оқып танысады.



    8

    5

    12

    4

    11


    1

    10

    9


    2

    6

    13

    7

    3

    н

    ы

    а

    с

    м


    ж

    а

    ж


    а

    м

    н

    е

    қ

















    3 мин


    кесте





























    ІІ. Мағынаны тану

    «Тұлғаны танып біл»





























    «Болжау» сратегиясы

    Топпен жұмыс

    Автор жайлы мағлұмат жазылған парақтар тарату.

    Балтабай Әділов 1949 жылы 1 мамырда Қарақалпақстанның Мойнақ ауданы Әли ауыл поселкісінде туған.1973 педагогика училищесін бітірді.Қарақалпақстан қазақ орта мектебінде мұғалім болып қызмет істейді. 1993 жылы Қазақстанға көшіп келді. Содан бері «Ұлан» газетінде жұмыс істейді. Ол көптен бері балаларға арнап әңгіме - ертегілер жазып жүр. Оның «Алданыш» 1984 жылы, «Атамның жұлдызы» 1981, «Інімнің өкпесі» , «Тырналар келе жатыр» атты кітаптары жарық көрді. «Қырық жеті мысал» атты кітабы 1990 жылы бәйгенің үшінші жүлдесін жеңіп алды.Қазақстан Журналистер одағы Саттар Ерубаев атындағы сыйлығының лауреты. 

    1-топ: Өмір жолы

    2-топ: Шығармашылығы

    3-топ: Атақ - жүлделері

    -Әңгіме не туралы деп ойлайсыңдар?

    -Қандай негізгі мәселелер көтеріледі деп ойлайсыңдар?

    Мәтінді оқып беру

    Сөздік жұмысын жүргізу

    «Фрейер» моделін толтырту

    Прямая соединительная линия 8 Мағыналас Мәтіндегі

    сөз сөйлем

    Прямая соединительная линия 1



    Мағынасы Өзім құраған сөйлем

    қарама –қарсы

    сөз

    3 мин




























    8 мин

    Үлестірмелі материалдар



























    Фрейер моделі

    Сергіту сәті

    «Ауа, су,от» ойынын ойнау


    Ауа –қолды желпіндіру

    Су- толқын жасап айналу

    От –қол шапалақтау

    2 мин

    Слайд 4

    ІІІ. Ой толғаныс

    Топтық зерттеу жұмысы.


    1-топ: Кесте толтыру

    КПрямая соединительная линия 10 ейіпкерлер Біздің -ой пікіріміз

    Прямая соединительная линия 9



    2Прямая соединительная линия 12 -топ «Тұжырым кестесі»

    Прямая соединительная линия 11 Сұрақтар себебі

    1.Жақсы сөз адамға не береді?

    2.Жақсылық жасау адам жасына

    байланысты ма?

    3-топ «Төрт сөйлем» тәсілі

    1.Мәтіндегі негізгі ой

    2.Мәтіндегі мақал

    1. Мақал мен мәтін мазмұнының байланысы

    2. Қорытынды ой

    13 мин

    Слайд 5

    Әр топқа кестелер


    Кері байланыс

    “Аяқталмаған сөйлемдер”


    *Бүгін мен...................... білдім

    *................. қызықты болды.

    *.......................... қиын болды.

    *......................... екенін түсіндім.
    * Мен енді....................... білемін.

    * Сабақ менің өміріме..... берді.


    -Сабақ басында қандай мақсат қойып едік?

    -Мақсатымызға жеттік пе?

    3 мин

    Слайд 6

    Бағалау

    Бағалау парағы бойынша топ басшыларына сөз беру.

    Топ басшылары өз тобын бағалайды.

    2 мин

    Бағалау парағы.

    Үй тапсырмасы

    Келесі үйірме жұмысына

    тапсырма

    1. Жақсы мен жаман туралы мақалдар жинақтау, жаттау

    2. Эссе жазу «Мен жасаған жақсылық немесе маған жасаған жақсылық»

    3. Жаақсылық, жамандық тақырыбына берілген мақалдарға ребус құрастыру

    1 мин

    Слайд 7


    Күнделік, қалам, оқулық.






    3-сынып

    «Мәнерлеп оқу» үйірмесі

    Сабақ тақырыбы

    Қажымұқан

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушыларды «Қажымұқан» мәтінімен таныстыра отырып, мәтінді талдауға үйрету. Ұлы адамдар өмірін үлгі ете отыра, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Мәнерлеп оқуға дағдыландыру

    Қажетті ресурстар


    Оқулық, орындық, «Білемін, білгім келеді, үйрендім» кестесі, сөзжұмбақ, «Фрейер»кестесі, видео, смайликтер, бағалау парақтары, тілек ағашы

    Күтілетін нәтиже

    • Әңгіме мазмұнымен танысады;

    • Оқушылар мәтін мазмұнын ұғады, талдай алады, сұрақтар қоя біледі;

    • Негізгі ой-идеяны ашады;

    • Пікірлеседі, ойланады, ортақ ой түйеді;

    • Мәнерлеп оқуға дағдыланады;

    • Топпен жұмыс істей отырып, қосымша білім алады.

    Негізгі идея


    Мәтіндегі негізгі ой-идеяны аша отырып, бала бойына адалдық, адамгершілік т.б. қасиеттерді дарыту.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    27.12.2020
    934
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекишова Кабира Аримхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации