жəне жауап беру жұмыстары
ұйымдастырылады.
|
|
Оқушылардың «Сұрақтарға
жауап беруде сөйлеудің қай
|
|
түрін қолдандың?» деген
сұрақ бойынша жауаптары
|
|
тұжырымдалып, оқулықтағы
сызбадан таптырылады.
|
|
(МК; Ұ) Орфографиялық
сөздіктен сұрақ бойынша
|
Орфографиялық
|
ақпарат табу, талдау
жасау білігін бағалау.
|
Сөздік
|
Орфографиялық сөздікпен
жұмыс ұйымдастырылады.
|
|
Хайуанат
сөзінің жазылуына назар
аудартылады. Талдау
|
|
жасалады.
|
|
(МК; Ұ; Қ) Суреттердің көмегімен
сұраққа жауап
|
Оқулық
|
болатын ақпаратты болжай
алу білігін бағалау.
|
|
4-жаттығу.
Суреттердің көмегімен сұраққа
жауап болатын
|
|
ақпаратты болжайды.
Суреттерді сөйлеудің ауызекі жəне
|
|
жазбаша сөйлеу түрлеріне
ажыратады.
|
|
3.3.5.1 (МК; Ө; Қ)
Жіберілген қателерді мұғалімнің
|
№1 дəптермен
|
көмегімен тауып,
түзету.
|
Жұмыс
|
5-жаттығу.
Өлеңді жатқа жазады.
Оқушылардың бас əріп
|
|
пен кіші əріптің биіктігі
мен мөлшерін сақтап, оларды
|
|
байланыстырып көлбеу жəне
таза жазуы қадағаланып, бағыт
|
|
беріледі.
|
|
Оқулықта берілген
сұрақтардың дұрыс жауабын тауып,
|
|
дəлелдейді.
|
|
«Өз үйіне кіргіз» ойыны
ойнатылады. Берілген сөздерді
|
|
тиісті үйшіктермен
сəйкестендіріп, ой қорыту жасайды.
|
|
(МК; Т; Қ) Тіл, сөйлеу
туралы суреттердің көмегімен
|
Түрлі түсті
|
əңгіме
құрастыру.
|
суреттері бар
|
Мұғалімнің басшылығымен
оқушылардың сыни ойлау жəне
|
журналдар,
|
коммуникативтік дағдыларын
дамыту мақсатында «Коллаж
|
флипчарт, желім
|
əңгіме»
стартегиясы топтық жұмыс
түрінде жүзеге
|
|
асырылады.
Сипаттамасы:
Мұғалім оқушыларға
түрлі
|
|
түсті суреттері бар
журналдар береді. Олар журналдардан
|
|
ұсынылған тақырыпқа сəйкес
суреттерді қиып алып
|
|
флипчартқа жабыстырып,
əңгіме құрастырады.
|
|
Мұғалім оқушыларға топтық
жұмысты қорғаудың мақсаты
|
|
мен қойылатын талаптарын
белгілейді жəне қағазға түсіріп,
|
|
сынып қабырғасына іліп
қояды. Үлгі:
|
|
• сөйлеу барысында
тақырыптан ауытқымау;
|
|
• берілген тақырыпқа сəйкес
өз сөйлеуін қанатты сөздер,
|
|
мақал-мəтелдермен
нақтылау;
|
|
• интонацияны,
вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану;
|
|
• сөйлеу барысында берілген
уақытты сақтау.
|
|
Жұмыстарын топта
жариялау.
|
|
(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың
жұмыстарымен танысу.
|
Стикерлер
|
Стикерлерге өз
көзқарастарын жазып, постерлерге
|
|
жабыстыру.
|
|
«Галереяны
шарлау» стратегиясы
бойынша рефлексия
|
|
жасау. Басқа топтың
постерлерін оқиды. Оқушылар
|
|
стикерлерге өз көзқарастарын
жазып, постерлерге
|
|
жабыстырады.
|
|
|
|