жəне жауап беру жұмыстары
ұйымдастырылады.
|
|
Оқушылардың «Сұрақтарға жауап беруде
сөйлеудің қай
|
|
түрін қолдандың?» деген сұрақ бойынша
жауаптары
|
|
тұжырымдалып, оқулықтағы сызбадан
таптырылады.
|
|
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен
сұрақ бойынша
|
Орфографиялық
|
ақпарат табу, талдау жасау білігін
бағалау.
|
Сөздік
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс
ұйымдастырылады.
|
|
Вагон сөзінің жазылуына назар
аудартылады.Талдау
|
|
жасалады. 
|
|
(МК; Ұ; Қ) Суреттердің көмегімен сұраққа
жауап
|
Оқулық
|
болатын ақпаратты болжай алу білігін
бағалау.
|
|
4-жаттығу.
Суреттердің көмегімен сұраққа жауап
болатын
|
|
ақпаратты болжайды. Суреттерді
сөйлеудің ауызекі жəне
|
|
жазбаша сөйлеу түрлеріне
ажыратады.
|
|
3.3.5.1 (МК; Ө; Қ) Жіберілген
қателерді мұғалімнің
|
№1
дəптермен
|
көмегімен тауып,
түзету.
|
Жұмыс
|
5-жаттығу.
Өлеңді жатқа жазады.Оқушылардың бас
əріп
|
|
пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін
сақтап, оларды
|
|
байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы
қадағаланып, бағыт
|
|
беріледі.
|
|
Оқулықта берілген сұрақтардың дұрыс
жауабын тауып,
|
|
дəлелдейді.
|
|
«Өз үйіне кіргіз» ойыны ойнатылады.
Берілген сөздерді
|
|
тиісті үйшіктермен сəйкестендіріп, ой
қорыту жасайды.
|
|
(МК; Т; Қ) Тіл, сөйлеу туралы
суреттердің көмегімен
|
|
əңгіме
құрастыру.
|
|
Мұғалімнің басшылығымен оқушылардың
сыни ойлау жəне
|
|
коммуникативтік дағдыларын дамыту
мақсатында «Коллаж
|
|
əңгіме»
стартегиясы топтық жұмыс түрінде
жүзеге
|
|
асырылады. Сипаттамасы: Мұғалім оқушыларға түрлі
|
|
түсті суреттері бар журналдар береді.
Олар журналдардан
|
|
ұсынылған тақырыпқа сəйкес суреттерді
қиып алып
|
|
флипчартқа жабыстырып, əңгіме
құрастырады.
|
|
Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты
қорғаудың мақсаты
|
|
мен қойылатын талаптарын белгілейді
жəне қағазға түсіріп,
|
|
сынып қабырғасына іліп
қояды. Үлгі:
|
|
• сөйлеу барысында тақырыптан
ауытқымау;
|
|
• берілген тақырыпқа сəйкес өз сөйлеуін қанатты
сөздер,
|
|
мақал-мəтелдермен
нақтылау;
|
|
• интонацияны,вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану;
|
|
• сөйлеу барысында берілген уақытты
сақтау.
|
|
Жұмыстарын топта
жариялау.
|
|
(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың
жұмыстарымен танысу.
|
Стикерлер
|
Стикерлерге өз көзқарастарын жазып,
постерлерге
|
|
жабыстыру.
|
|
«Галереяны шарлау»
стратегиясы бойынша рефлексия
|
|
жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды.
Оқушылар
|
|
стикерлерге өз көзқарастарын жазып,
постерлерге
|
|
жабыстырады.
|
|
|
|