Материалдар / Тіл жəне сөйлеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл жəне сөйлеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
438
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ: Қазақ тілі МЕКТЕП:Көктерек негізгі

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5


ТАҚЫРЫБЫ: 1-сабақ. Тіл жəне

сөйлеу.


КҮНІ:

МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Есеналина Н.А






СЫНЫП: 3

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:






ОҚУ

3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру

МАҚСАТЫ:

жəне жауап беру;





3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды



анықтау;





3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық



сұрақтарға жауап беру;





3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне



стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.






САБАҚТЫҢ

Барлық оқушылар жасай алады:



МАҚСАТЫ:




Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мəтінде





жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.










Оқушылардың көбі жасай алады:









Диалогке қатысады;мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.








Оқушылардың кейбірі жасай алады:









Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.





Алдыңғы

Тіл жəне сөйлеу тақырыбына негізделіп меңгертіледі.

білімдер






Жоспар



Жоспарлан-


Жоспарланған іс-əрекет


Дереккөздер

ған уақыт





І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)


1 минут (Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».





2 минут«Тіл жəне сөйлеу»тақырыбына кластер жасау.Үлгі:



қарым-қатынас


Тіл


жəне


сөйлеу


Көңілді əуен

Shape6


қосып қою



Интерактивті тақтаның көмегімен кластерді қолдану











2 минут

«Ойлан жұптас талқыла» стратегиясы.

«ББҮ»


«ББҮ» кестесімен жұмыс.


кестесімен


Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

жұмыс







Кестенің алғашқы екі бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау.


ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

Shape7 Shape8 Shape9 Shape10


2 минут

3.2.3.1 (Ө,Қ)Қойылған проблемалық сұрақтың жауабын


тауып, ой қорытып, кері байланыс жасау.


1-жаттығу. Өтіліп жатқан тақырып төңірегінде өзіндік ой-


тұжырым, қорытынды шығару. «Сөйлеу не үшін қажет?»,


«Ол не арқылы жүзеге асады?» сұрақтарына сызбаның


көмегімен жауап беріп, кері байланыс жасау.

2 минут

(Ұ) Тілдің қызметі туралы диалог құрау.


Сызбамен жұмыс жасап, сөйлемдерді толықтыру.


«Толықтыр» ойыны.


Тіл арқылы адам сөйлеседі.



Сөйлеседі



...


Тіл арқылы

...



...



...


«Тіл арқылы адам тағы не істейді?» сұрағына жауап беріп,


көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді


толықтырып айту.


1 минут

Ой сергек!



Бейне жазбадағы əуен ырғағымен билеу.

3 минут

(Ж) Диалогке қатыса отырып, бір-бірімен қалай қарым-


қатынасқа түскенін анықтау.


Əңгімелесу барысында адамдардың бір-бірімен қарым-


қатынасқа түсуі үшін тілдесетіні, сөйлесетіні белгілі болады.


«Дəрігер» тақырыбы бойынша бірі дəрігер, екіншісі науқас


рөлінде диалог құрау. Сатушы мен сатып алушы не арқылы


қарым-қатынасқа түскенін анықтау.

4 минут

3.2.4.1 (МК; Ж; Ө; Т) Өлеңді мұқият тыңдау. Өлеңнің


тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау.


2-жаттығу. Өлеңді мұқият тыңдайды. Қарға, торғай


сөздерінің мағынасына назар аудартылады.


«Өлең не туралы?» сұрағын қою арқылы мəтіннің тақырыбы


анықталады. Өлең мазмұны бойынша кейіпкерлер мен


сөздерді сəйкестендіреді. Топтық жұмыста оқулықта


берілген сұрақтарды талдау арқылы өз ойларымен бөліседі.


Өз ойын 3-жаттығуда берілген мəтіндегі оймен


салыстырады.


3 минут

3.1.1.1 (МК; Ұ; Ө; Қ) Түсінбеген сөздерін белгілеу, мəтін


мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру


білігін бағалау.



3-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды.Мəтін мазмұнымен


жұмыс жүргізіледі. Оқушылардың мəтіндегі түсінбеген


сөздерін белгілеу, соңғы екі сөйлем бойынша сұрақ қою



Оқулық








Интерактивті тақтадан тірек сызба көрсету

















Оқулық













Оқулық



Shape11













  1. минут







  1. минут













  1. минут























  1. минут


жəне жауап беру жұмыстары ұйымдастырылады.


Оқушылардың «Сұрақтарға жауап беруде сөйлеудің қай


түрін қолдандың?» деген сұрақ бойынша жауаптары


тұжырымдалып, оқулықтағы сызбадан таптырылады.


(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша

Орфографиялық

ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау.

Сөздік

Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.


Вагон сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау


жасалады.


(МК; Ұ; Қ) Суреттердің көмегімен сұраққа жауап

Оқулық

болатын ақпаратты болжай алу білігін бағалау.


4-жаттығу. Суреттердің көмегімен сұраққа жауап болатын


ақпаратты болжайды. Суреттерді сөйлеудің ауызекі жəне


жазбаша сөйлеу түрлеріне ажыратады.


3.3.5.1 (МК; Ө; Қ) Жіберілген қателерді мұғалімнің

1 дəптермен

көмегімен тауып, түзету.

Жұмыс

5-жаттығу. Өлеңді жатқа жазады.Оқушылардың бас əріп


пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды


байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт


беріледі.


Оқулықта берілген сұрақтардың дұрыс жауабын тауып,


дəлелдейді.


«Өз үйіне кіргіз» ойыны ойнатылады. Берілген сөздерді


тиісті үйшіктермен сəйкестендіріп, ой қорыту жасайды.


(МК; Т; Қ) Тіл, сөйлеу туралы суреттердің көмегімен


əңгіме құрастыру.


Мұғалімнің басшылығымен оқушылардың сыни ойлау жəне


коммуникативтік дағдыларын дамыту мақсатында «Коллаж


əңгіме» стартегиясы топтық жұмыс түрінде жүзеге


асырылады. Сипаттамасы: Мұғалім оқушыларға түрлі


түсті суреттері бар журналдар береді. Олар журналдардан


ұсынылған тақырыпқа сəйкес суреттерді қиып алып


флипчартқа жабыстырып, əңгіме құрастырады.


Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты қорғаудың мақсаты


мен қойылатын талаптарын белгілейді жəне қағазға түсіріп,


сынып қабырғасына іліп қояды. Үлгі:


сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;


берілген тақырыпқа сəйкес өз сөйлеуін қанатты сөздер,


мақал-мəтелдермен нақтылау;


интонацияны,вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;


сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.


Жұмыстарын топта жариялау.


(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу.

Стикерлер

Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге


жабыстыру.


«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия


жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар


стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге


жабыстырады.




Shape12 Shape13 Shape14 Shape15



Shape16 Shape17 2 минут


«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.




«ББҮ»



«ББҮ» кестесімен жұмыс.




кестесімен



Білемін

Білгім келеді


Үйрендім



Жұмыс












Кестенің үшінші бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп,






талқылау. Топта жариялап, диалог құрау арқылы ой бөлісу.











ІІІ. Рефлексиялық


-бағалау кезеңі (5 минут)





3 минут


(Ө; Қ) Бұл заттардың қатысуымен сөйлеудің қандай түрі



1 дəптермен




жүзеге асатынын анықтау.




Жұмыс



Оқушылар жұмыс дəптерінде берілген суреттерге қарап,







сөйлеудің қай түрі жүзеге асырылғанын анықтайды.







Жазбаша сөйлеу болса, көк түсті қарындашпен, ауызша







болса, жасыл түсті қарындашпен бояйды.







2 минут


Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі



1 дəптермен




бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу.



Жұмыс




Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында



Түрлі түсті




жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы



қарындаштар




орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші







тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық







жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен







боятылады. Нəтижелері топта жарияланады.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!