Тіл жəне сөйлеу. 3 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тіл жəне сөйлеу. 3 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: Барлық оқушылар жасай алады: Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 1-сабақ. Тіл жəне сөйлеу.

МЕКТЕП:Қорғантұз ЖОББМ

КҮНІ:

МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:

СЫНЫП: 3

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:

ОҚУ МАҚСАТЫ:

3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;

3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру;

3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

Барлық оқушылар жасай алады:

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

Оқушылардың көбі жасай алады:

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

  • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Алдыңғы білімдер

Тіл жəне сөйлеу тақырыбына негізделіп меңгертіледі.

Жоспар

Жоспарлан- ған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Дереккөздер

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

  1. минут



  1. минут

(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».

Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.


(Ұ) «Тіл жəне сөйлеу» тақырыбына кластер жасау. Үлгі:


қарым-қатынас


Тіл жəне сөйлеу



Кластерді интерактивті тақтада толтырып, ой бөлісу.

Көңілді əуен қосып қою



Интерактивті тақтаның көмегімен кластерді қолдану


«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.

«ББҮ» кестесімен жұмыс.



Кестенің алғашқы екі бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау.

«ББҮ»

кестесімен жұмыс

ІІ.

Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

2 минут

3.2.3.1 (Ө, Қ) Қойылған проблемалық сұрақтың жауабын тауып, ой қорытып, кері байланыс жасау.

1-жаттығу. Өтіліп жатқан тақырып төңірегінде өзіндік ой- тұжырым, қорытынды шығару. «Сөйлеу не үшін қажет?»,

«Ол не арқылы жүзеге асады?» сұрақтарына сызбаның көмегімен жауап беріп, кері байланыс жасау.

Оқулық

2 минут

(Ұ) Тілдің қызметі туралы диалог құрау.

Сызбамен жұмыс жасап, сөйлемдерді толықтыру.

«Толықтыр» ойыны.

Тіл арқылы адам сөйлеседі.

сөйлеседі

...

Тіл арқылы ...

...

...

«Тіл арқылы адам тағы не істейді?» сұрағына жауап беріп, көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді толықтырып айту.

Интерактивті тақтадан тірек сызба көрсету

1 минут

Ой сергек!

Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу.

http://balapan.kazt

rk.kz

3 минут

(Ж) Диалогке қатыса отырып, бір-бірімен қалай қарым- қатынасқа түскенін анықтау.

Əңгімелесу барысында адамдардың бір-бірімен қарым- қатынасқа түсуі үшін тілдесетіні, сөйлесетіні белгілі болады.

«Дəрігер» тақырыбы бойынша бірі – дəрігер, екіншісі науқас рөлінде диалог құрау. Сатушы мен сатып алушы не арқылы қарым-қатынасқа түскенін анықтау.

https://www.googl e.kz

детские сюжетные картинки

4 минут

3.2.4.1 (МК; Ж; Ө; Т) Өлеңді мұқият тыңдау. Өлеңнің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау.

2-жаттығу. Өлеңді мұқият тыңдайды. Қарға, торғай

сөздерінің мағынасына назар аудартылады.

«Өлең не туралы?» сұрағын қою арқылы мəтіннің тақырыбы анықталады. Өлең мазмұны бойынша кейіпкерлер мен сөздерді сəйкестендіреді. Топтық жұмыста оқулықта берілген сұрақтарды талдау арқылы өз ойларымен бөліседі. Өз ойын 3-жаттығуда берілген мəтіндегі оймен салыстырады.

Оқулық

3 минут

3.1.1.1 (МК; Ұ; Ө; Қ) Түсінбеген сөздерін белгілеу, мəтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру білігін бағалау.

3-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтін мазмұнымен жұмыс жүргізіледі. Оқушылардың мəтіндегі түсінбеген сөздерін белгілеу, соңғы екі сөйлем бойынша сұрақ қою

Оқулық


жəне жауап беру жұмыстары ұйымдастырылады. Оқушылардың «Сұрақтарға жауап беруде сөйлеудің қай түрін қолдандың?» деген сұрақ бойынша жауаптары тұжырымдалып, оқулықтағы сызбадан таптырылады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2021
456
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі