«М.Дәуленов атындағы
мектеп-интернаты» кмм
Бекітемін:
Келісемін:
Мектеп директоры
ДОІЖО
Жиенгельдинов А.Е______
Ерзин.Д ______
«Тіл
талапкері» қазақ, орыс, ағылшын
тілдері бойынша интеллектуалды
ойын
Жауапты
тәрбиешілер:
Серікбаева.Б
Атаева.Г
Баянбеков.Қ
2018-2019 оқу
жылы
Тіл
талапкері
Тіл бірлестіктеріне арналған
интеллектуалдық ойын
Мақсаты:
1.Оқушылардың ана тілін
құрметтеуге, ұлттық тіл ретінде бағалауға, оны туған Отанында аға
тіл дәрежесіне көтеретіндей қызмет жасауға
үйрету;
2. Жас ұрпақты ана тілінің
қадір – қасиетін түсіне білуге шақыру. Оқушылардың өзге тілдерге
деген құрметін арттыру.
3. Ана тілін терең меңгеруге
құштарлықтарын ояту, ана тілінің кең қанат жаюына үлес қосуға,
мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Сайыстың жалпы
кезеңдері:
1 айналым «Сиқырлы
жұмбақтар»
2 айналым «Лингвистикалық
марафон»
3 айналым «Runny
dictation»
Цели и задачи:
-
повышение интеллектуального и культурного уровня,
расширение кругозора учеников;
-
повышение интереса к учебно-познавательной
деятельности;
-
формирование умения работать в группе, в команде,
сотрудничать;
-
формирование и развитие умения чётко и правильно
формулировать ответы, быстро находить верное
решение;
-
воспитание чувства товарищества, взаимоуважения;
толерантного отношения друг к другу.
Форма работы:
Этапы игры:
-
тур «Волшебные
загадки»
-
тур «Лингвистический
марафон»
А) Бег с
припятствиями
Б) Лидерские
гонки
3 тур
«Rainy
dictation»
I -
жүргізуші:
Қайырлы күн! Ана тілін ардақ тұтар тіл
жанашырлары! Өрлі де, асқақ рухты тәуелсіз елдің жас
ұландары! Тілдер бірлестігінің интеллектуалды сайысына
арналған салтанатты жиынды ашық деп
жариялаймыз!
IІ
- жүргізуші: Здравствуйте,
уважаемые учителя, учащиеся! Здравствуйте, все, те кто пришел на
наш праздник. Мы рады приветствовать вас в нашем уютном зале.
Праздник, посвященный интеллектуальной игры языковое
объединение «Үш тұғырлы тіл» разрешите считать
открытым.
IІІ- жүргізуші: Good afternoon, dear friends! Our language is connected
with our thought and sense. It appeared in antiquity. It’s close to
the society’s life. All languages developed under influence of
economic, political and geographical
conditions.
І-Жүргізуші: Әрбір тілде сөйле әлемді таң
қылып,
Ана
тілін білмей өскен әңгүдік.
Өсер
болсаң, байтақ далаң тұрғанда,
Қазақ тілі
жасау керек мәңгілік.
ІІ-Жүргізуші: Язык отцов,
язык тысячелетий
Ты временем, как глина обожжен
В тебе - удар меча и посвист плети,
Мужская гордость и горячность жен.
Тебя по жилам к нам перенесло
И ты звучишь, переполняя тело
Ударом сердца, колоколом души
ІІІ-Жүргізуші: Oh, friend unseen, unborn, unknown,
Student of sweet English tongue,
Read out my words at night alone:.
I was a poet, I was young
Since I can never see your face,
And never shake you by the hand,
I send my soul through time and space
To greet you. You will
understand.
Құрметті ұстаздар мен
оқушылар, бүгінгі «Тіл талапкері » атты интелектуалды шоуға «Қош келдіңіздер!» демекпіз.
-Олай болса, зор құрмет көрсете, бүгінгі сайысымызға қатысып, білімдерін сынамақ болған қатысушы топтарымызды , ортаға шақырайық. . Қошемет
етіңіздер!
(Сайыскерлер ортаға шығады)
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
айналым. «Сиқырлы жұмбақтар»
сайысы. Сайыс шарты: Сайыскерлер тақтаға ілінген дроздик
тақтайшасына садақшаны атып, тиген санға сәйкес жұмбақты шешіп, үш
тілде жауап береді.
-
Жүрегі барда қаны
жоқ,
Сөйлеп туған ішінен
(кітап)
-
Кругом вода, а с питьем беда
(море)
-
I m a
room
I have a
sinc
I have a
stove
You use me for
cooking
-
Аспандағы алып
доп,
Жарқырайды жарық
боп.
-
Лист бумаги по
утрам,
На квартиру носит к
нам.
На одном таком
листе,
Много разных новостей
(газета)
-
I am a
pet
I like
mice
I have nine
lives
I purr and
meaw ( а
cat)
-
Аяғы жоқ
жүреді,
Сылық-сылық күледі
(су)
-
Что возвратить нельзя
(время)
-
I use markers or
chalk
I work in a
school
I have
students
I give
homework (a
teacher )
-
Әр түстің сәні бар, аумайды
гүлдерден,
Қанаты бар жаны бар, аумайды
гүлдерден. (көбелек)
-
Годами равные, ростом разные
(пальцы)
-
This is a rood
vegetable
That can be red, white, or
green
It can make you cry a
lot
Even though it is not
mean (лук onion)
-
Айдалада ақ
отау,
Аузы мұрны жоқ отау
(жұмыртқа)
-
К вечеру умирает, по утру
оживает (день)
-
I need
electricity
I have a
creen
I can send
email
You can play games on
me.
-
If I drink I
die
If I
eat
I m
fine
What am I
(fire огонь)
-
Өзі –
қазық
Өзі –азық
(сәбіз)
-
I live in
China
I am a kind of
bear
I am black and
white
I eaT
Bamboo (панда)
-
Стоит в саду
кудряшка
Белая
рубашка
Сердечко
золотое
Что это такое?
(Ромашка)
-
They live in a
field
-
Milk is what they
make
-
They help give us
leather
-
And a juicy
steak (корова)
-
айналым «Лингвистический
марафон»
а)Допты әр түрлі әдіспен ұстап
жүгіріп келіп, орысша антонимдерді табу, суреттегі жасырынған
суреттерді анықтау және қысқарған сөздердің мағынасын тауып, жылдам
жазу.
Ә) мақал-мәтелдерді
сәйкестендіру.
Сайыскерлерді
марапаттау
ІІ-Жүргізуші: Рақмет, келесі
кездескенше! До встречи!Спасибо!
ІІІ-Жүргізуші: Thank you,good
bye
1-тілмаш: «Бәріңе! Бәріңе!
Бәріңе! Кішкентайлардан бастап үлкендерге дейін, қалалар мен
ауылдарда үш тілде (қазақша, ағылшынша, орысша) сөйлеуді үйренетін
болыңдар!».
2-тілмаш: «Всем!Всем!Всем! От мала до велика, в
городах и селах научиться разговаривать на трех языках (казахском,
английском, русском)».
3-тілмаш: «To everybody! The young and the old in the cities and
villages should learn three languages-Kazakh, English,
Russian!»
Өзіндік
талдау
Қазан айының екінші аптасында
тіл бірлестіктеріне арналған «Тіл талапкері» атты интеллектуалды
ойын өткізілді. Ойын үш тілде қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде
жүргізілді. Оқушыларға әр түрлі әдістер қолданылу арқылы
«Лингвистический марафон», «Сиқырлы жұмбақтар», «Runny dictation»
айналымдары бойынша өткізілді. Шара оқушылар үшін қызықты болғаны
соншалық интеллектуалды ойынға аса қызығушылықпен қатысты. Ойын
барысында оқушылардың өзге тілдерде еркін сөйлейтіндігі және сөйлеу
мәнері жақсы екендігі белгілі болды. Ойын соңында мектеп әкімшілігі
атынан ұйымдастырушы пән мұғалімдеріне жақсы деген баға
берілді.