Оқушы
мақсаты
|
Барлығы: Тіл үйренушілердің мемлекеттік
тілді қаншалықты меңгергендігін тексеру, әр түрлі тапсырмалар
арқылы тыңдаушылардың алған білімдерін бекіте
алады;
Кейбірі: ағылшын, орыс тілдері әлемдік
тілдер қатарына жататындықтан тіл үйренушілрге олардың маңыздылығын
сезе алады;
Көбісі: ана тілінің қадір қасиетіне,
болашағына қамқор болып, дамыту үшін өз үлестерін қосуы керек
екендігін ұғына
алады;
|
Ақпарат
көзі
|
Оқулық: Қазақ тілі мен
әдебиеті, 7-сынып, 1-бөлім, «Көкжиек-горизонт»,
2019ж.
Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.
Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Б.Қ.
Мукеева
|
Сабақ
ортасы
(5
минут)
(10
минут)
(15
минут)
|
І - кезең «Бәйге» – 4
сұраққа әр топ жауап беру
керек
«Білгіштер» командасының
сұрақтары:
-
22 қыркүйек қандай күн? (ҚР
халықтарының тілдер күні)
-
Қазақстан Республикасында
мемлекеттік тіл қай тіл? (қазақ
тілі)
-
Ал орыс тілі қандай тіл?
(ұлтаралық қатынас тілі)
-
Тіл туралы алғашқы заң қашан
қабылданды? (1989ж. 22
қыркүйекте)
«Тапқырлар»
командасынасының
сұрақтары:
-
Қазір біздің елімізде неше ұлт
өкілдері тұрады? (130-дан
астам)
-
Қазір біздің елімізде неше ұлт
өкілдері тұрады? (қазақ, орыс, украин, неміс, татар, армян, чечен,
өзбек, тәжік және т.б.)
-
Олар қандай қарым-қатынаста
тұрады? (достықта,
келісімдікте)
-
Қазіргі заманымыздың талабы
неше тіл білу? (3 тіл білу – орыс, қазақ, ағылшын
тілдері)
ІІ
– кезең «Кім
жылдам?»
-
Өнер алды - ... тіл
(қызыл)
-
Ана тіл - ... тіл
(дана)
-
Кітап – алтын ...
(қазына)
-
Қос ... – қос қанатың
(тіл)
-
... жер – алтын бесік
(туған)
-
Мектеп –
кеме,
... – теңіз
(білім)
-
Білім кілті - ...
(тіл)
-
Жеті түрлі білім
біл,
Жеті түрлі ... біл
(тілін)
ІІІ – кезең «Аударма
сөздік»
-
Труд –
еңбек, work
-
Мама –
шеше, mother
-
Вы –
сіз, you
-
Один –
бір, one
-
Школа –
мектеп, school
-
Дом –
үй, home
-
Библиотека –
кітапхана, library
-
Сестра –
апа, sister
-
Мы –
біз, we
-
Два –
екі, two
-
Книга –
кітап, book
-
Кошка –
мысық, cat
-
Папа –
әке, father
-
Я –
мен, I
-
Три –
үш, free
-
Ручка –
қалам, pen
|