Материалдар / Тілдегі ұлттық құндылықтар көрінісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тілдегі ұлттық құндылықтар көрінісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг тақырыбы: Тілдегі ұлттық құндылықтар көрінісі Мақсаты: Ұлтық құндылықтарды оқушылар бойына сіңіру арқылы адами қасиеттерге баулу, мәтіндерді талдату арқылы негізге түйінге өздері қол жеткізуге баулу., жас ұрпақ санасына туған халқына деген құрмет,сүйіспеншілік,мақтаныш сезімдерін ұялату,ұлттық рухын дамыту. Күтілетін нәтиже Мәтіндерді талдау арқылы негізге түйінге өздері қол жеткізеді. Психологиялық тренинг Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. Миға шабуыл Ұлттық құндылықтарға не жатады? Өздері атаған құндылықтар бойынша санамалап айту арқылы топқа бөлінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
101
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уақыты:


Коучинг тақырыбы:


Тілдегі ұлттық құндылықтар көрінісі


Мақсаты:

Ұлтық құндылықтарды оқушылар бойына сіңіру арқылы адами қасиеттерге баулу, мәтіндерді талдату арқылы негізге түйінге өздері қол жеткізуге баулу., жас ұрпақ санасына туған халқына деген құрмет,сүйіспеншілік,мақтаныш сезімдерін ұялату,ұлттық рухын дамыту.

Күтілетін нәтиже

Мәтіндерді талдау арқылы негізге түйінге өздері қол жеткізеді.

Түйінді идея

Толық өркениетті ел болу үшін,алдымен,өз мәдениетімізді,өз тарихымызды бойымызға сіңіріп, содан кейін ғана дүниені игеруге ұмтылғанымыз жөн. Н.Назарбаев


Психологиялық тренинг

Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.

Миға шабуыл

Ұлттық құндылықтарға не жатады?

Өздері атаған құндылықтар бойынша снамалап айту арқылы топқа бөлінеді.

Теориялық мәлімет














Практикалық жұмыс






















Құндылық белгілі бір заттың маңыздылығы, керектігі.сырттай қарағанда құндылық зат не құбылысты ң қасиеті болып анықталады.Құндылықтар жүйесі адамның күнделікті қоғамдық не жеке тұрмыстық бағдарында,оның айналасындағы заттар мен құбылыстарға қарым- қатынасының орнауында орын алады.мысалы, стақан сусын ішу құралы ретіндеөз пайдалы қасиетін тұтынушы құндылығы ретінде,материалдық игілік ретінде көрсетеді.Еңбек өнімі және тауар айналымының заты ретінде,материалдық игілік ретінде сткақан экономикалық құндылық,бағалық ретінде болады.Егер стақан өнер заты болса, ол тағы да эстетикалық құндылық, көркемдікке ие болады.

Ал ұлттық құндылық деген не?

Оқушыларға өздері танысып, талқылауға беретін тұжырымдар.

Топтық жұмыс

М.Шахановтың «Төрт ана», М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңдерін тауып оқып, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

2-тапсырма

Суреттегі астарлы ой

Суреттерде не бейнеленген?

Қандай акстарлы ой бар?

Бұл суреттен қандай ой түйдіңдер?

Сурет мазмұнын бүгінгі тақырыппен байланыстыра аласыңдар ма?

І топқа

2-топқа

Picture 2

Ы.Алтынсарин «Сақып» әңгімесін тыңдату

«Аурудан аяған күштірек» деген әңгімесін тыңдату.

Екі топқа екі әңгімесін беріп, пікірлерін сұрау.

Бағытталған оқу әдісі.

Махаббат күші

Жаздың жайма шуақ күні еді.Екі жас теңіз жағалауында демалып қайтуды жөн көрді.Олар тамылжыған табиғаттың әсем көрінісіне елтіп,алаңсыз суға шомылып,бір-біріне су шашып ойнап,бір сәт балаға айналғандай ғажайып күйге түскен еді.Күмістей жылтыраған су тамшылары күн сәулесімен ерекше құлпырып,адамның делебесін қоздырып,ерекше бір рахат сезіміне бөлеген.

-Күтпеген қандай оқиға жастардың бақытты сәтіне кедергі болды деп ойлайсыңдар?

Риясыз күлкі мен шат-шадыман көңіл-күйді теңіз жыртқышы акуланың үрейлі үні бұзды.Алдымен оны жігіт байқап қалды.

Жігіттің әрекеті қандай болуы мүмкін?

Есін жиып шүғыл ойланған ғашық жігіт «Мен сені жанымнан артық көремін!»деп алқына айқайлап,сүйіктісін жағалауға қарай итеріп жіберді де,теңіз ортасына қарай жан ұшыра жүзе жөнелді.Акуланы көзі шалып қалып қорыққан әрі сүйіктісінің оқыс әрекетінен есеңгіреп қалған қызды құтқарушы топ аман алып қалды.Есін жиған кезде қыз: «Мен оны жек көрем,мені телегей теңіз ортасында қалдырып кетті,жігіт емес,ез,қорқақ» деген сөздерді аса бір жеркеніш сезіммен өксіп жылап айтып жатты.

-Мұны естіген құтқарушы топ аруға не деуі мүмкін?

Жоқ сенің жігітін нағыз батыр жігіт.Сенің өмір сүруің үшін,амандығың үшін асқан жүректілігін көрсетті,-деді.

-Сонда жігіт қандай ерлік көрсетті?

-Соншама ол не істеді?-деді ашуланған қыз.

-Акуланың сүйіктісіне қарай тап бергенін көрген жігіт,акуланың назарын өзіне аудару үшін саусағын тістеп қанатып,алға қарай жүзе жөнелді.Қанды көрген акула жігітке тарта бас салды.Сөйтіп ол сенің өміріңді қорғап қалды,-деді.

Әңгіме мазмұнын ұлттық құндылық ұғымымен байланыстырып көрейік


Кері байланыс


«Аяқталмаған сөйлем» тәсілі

Мұғалімдер өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

  • бүгінгі коучингте мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

  • бүгін коучингте қуантқаны.....

  • мен өзімді.....үшін мақтар едім.

  • маған ерекше ұнағаны.....

  • коучингтен соң маған........келді.

  • бүгін маған..........сәті түсті.

  • қызықты болғаны.....

  • ......қиындық тудырды.

  • менің түсінгенім.....

  • енді мен......аламын.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!