Материалдар / Тілдік қарым-қатынас талаптары

Тілдік қарым-қатынас талаптары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж.5 Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу. Ә.Т.Н.3 Лексикалық нормалардың көркемдік ерекшелігіне сай қолдану Барлық оқушылар орындай алады: Тілдік-қарым қатынас талаптарын ескере отырып, сынып ішінде қойылған сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тілдік-қарым қатынас мәдениеттерін ескере отырып, шағын мәтін құрастыра алады. Тілдік лексикалық нормаларын ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Тілдік қарым-қатынас талаптарын салыстырады, жинақтайды, өзін-өзі реттейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1318
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 сыныпАна тілі Сабақ № Мұғалім: Сабақтың тақырыбы: Ол ақын болар ма еді?... Коммунар Табей Сабақтың мақсаты: Білімділік .Оқушыларды Коммунар Табейдің «Ол ақын болар ма еді?..» әңгімесімен таныстыру. Әңгіменің мазмұны мен идеясын меңгерту. Қайрат Рысқұлбеков туралы мәлімет беру.Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Адамгершілік, ізгілік қасиеттерін бала бойына ұялату.Өнерді құрметтеуге, өнер адамдарын тани білуге, өнерлі болуға баулу. Қайраттың ерліктерін әңгімелей отырып ерлікке , батылдыққа, отансүйгіштікке баулу.Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы..Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.Көрнекілік: Суреттері. Желтоқсан оқиғасы туралы мәліметтер.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасымен тексеруІІІ. Жаңа сабақ.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.Ү. Қорытындылау, бағалау.ҮІ. Үйге тапсырма.

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу. ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.Үй тапсырмасымен жұмыс: Әңгімені мәнерлеп оқу, түсінік айтуға дайындалу. Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

1986 жылғы желтоқсан оқиғасы туралы мәліметпен таныстыру.Оның мән─мағынасын ашу.

Жаңа сабақ. Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
  • Әңгіменің мазмұны мен идеясын меңгерту.
  • Қайрат Рысқұлбеков туралы мәлімет беру.
Оқулықпен жұмыс. Әңгімені мәнерлеп оқушыларға оқыту. - Мәнерлеп оқып беру. - Мазмұнын түсіндіру. - Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту. Оқушыларға тізбектей оқыту, мазмұнын сұрау.

Сергіту сәті.

Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.
  • Әңгіме кім туралы?
  • Мәтіннен Қайрат Рысқұлбеков жөнінде не білдің?




  • Әңгімеде Қ айраттан басқа тағы қандай «Желтоқсан құрбанларының» аттары
аталған? Олар жөнінде қандай әңгімелер оқып едің?
  • Желтоқсан оқиғасы қашан болды? Желтоқсан қозғалысына қатысушылардың
арман-тілектері не еді?
  • Қазақстан қай жылы өз тәуелсіздігін жариялады?
  • «Болат қайнауда шынығады, батыр майданда шынығады» деген мақалдың
мәтінге қандай қатысы бар?

1. Мәтіннен Қ. Рысқұлбековтің өз шығармаларынан келтірілген үзінділерді тауып, мәнерлеп оқы. 2. Қайраттың әке-шешесінің есімдерін ата.3. Үйден «Ер есімі – ел есінде» деген тақырыпта әңгіме жазып кел.

Пешене – жазмыш, тағдыр.

Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.

Үйге тапсырма: Әңгімені мәнерлеп оқу, түсінік айтуға дайындалу.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ