Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәдениет: тіл мен қарым-қатынас |
Мектеп |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тілдік қарым-қатынас талаптары (2 сағат) |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Ж.5 Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу. Ә.Т.Н.3 Лексикалық нормалардың көркемдік ерекшелігіне сай қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тілдік-қарым қатынас талаптарын ескере отырып, сынып ішінде қойылған сұрақтарға жауап бере алады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тілдік-қарым қатынас мәдениеттерін ескере отырып, шағын мәтін құрастыра алады. Тілдік лексикалық нормаларын ажырата алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Тілдік қарым-қатынас талаптарын салыстырады, жинақтайды, өзін-өзі реттейді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, негізгі сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіріп, шағын мәтін құра алады. |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: уәж, күрек тісі. |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: «Тіл –адам ойының айнасы» деген пікірге сенің көзқарасың қандай? |
||||||
|
Не себепті тілдік қарым-қатынас мәдениеттілікке жатады деп ойлайсың? |
||||||
|
Жазылым: Ойларын жүйелі жаза білуге үйренеді. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қарым-қатынас талаптарын ескере отырып, жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, математика |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Тілдік қарым-қатынас талаптары |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Бағалау |
|||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру.
Бүгінгі сабағымызды қандай сөйлемдерден бастадық? (жетелеу сұрақтары қойылады) |
Стикер Сөздер жазылған қима қағаздар АКТ |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Үй тапсырмасы: (5 тапсырма) Рөлдік ойынды тамашалау Критерий: негізгі идеяны анықтау, әртістік қабілетін байқау Дескриптор: әртістік қабілеті шындалады. 6 тапсырма 1топ бойынша жұп сан; 2 топ тақ сан бойынша берілген сұрақтарды қояды. Критерий:
Дескриптор :
7 тапсырма берілген сұраққа шағын мәтін құрастыру(Жазбаша дөңгелек үстелі әдісі бойынша ) Критерий:
Дескриптор :
8 тапсырма 1 топ тақ сандағы сөйлем,2 топ жұп сандағы сөйлемдерге оқулықта берген керекті сөздермен толықтырады. Критерий: Тірек сөздер арқылы жүйелі сөйлем құру Дескриптор: Тірек сөздердің мағынасын дұрыс қолданады 9 тапсырма Жақсы әңгімелесуші болудың жеңіл тәсілі не болмақ? Сұрағына жауап беру(5-5-1 әдісі ) Критерий: Мәтіннің идеясын анықтайды Дескриптор: Негізгі ойланын анықтап жеткізе алады
10 тапсырма «Біздің сөйлеу мәдениетіміз төмен»,1 шағын топ (3 оқушы) 2 шағын топ «Біздің сөйлеу мәдениетіміз өз дәрежесінде» Белсенді оқушылар «Т» кестесі бойынша құнды пікір тыңдалып жазады. Өз ойларын қосады. Критерии: Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді Дескриптор: Тапсырманы жинақтап, салыстырып, өзін-өзі реттейді |
Шапан тақия микрафон Дәптер, қалам смайлик А4 кесте сызылған қағаз Стикер, «Т» кестесі сызылған кесте |
«отшашу»
Бас бармақ
|
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «3-минуттық үзіліс» әдісі Мен ...... туралы көзқарасым өзгерді... -Мен... жайлы хабардар болдым... -Менің... жайлы айқын түсінік қалыптасқан тұсы... -Мені... таң қалдырғаны... «Блоб ағашы» жұлдызша ағашына стикер жабыстырады |
А4 қағазы Блоб ағашы салынған сурет, стикер |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тілдік қарым-қатынас талаптары 5 сынып
Тілдік қарым-қатынас талаптары 5 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәдениет: тіл мен қарым-қатынас |
Мектеп |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тілдік қарым-қатынас талаптары (2 сағат) |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Ж.5 Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу. Ә.Т.Н.3 Лексикалық нормалардың көркемдік ерекшелігіне сай қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тілдік-қарым қатынас талаптарын ескере отырып, сынып ішінде қойылған сұрақтарға жауап бере алады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тілдік-қарым қатынас мәдениеттерін ескере отырып, шағын мәтін құрастыра алады. Тілдік лексикалық нормаларын ажырата алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Тілдік қарым-қатынас талаптарын салыстырады, жинақтайды, өзін-өзі реттейді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, негізгі сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіріп, шағын мәтін құра алады. |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: уәж, күрек тісі. |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: «Тіл –адам ойының айнасы» деген пікірге сенің көзқарасың қандай? |
||||||
|
Не себепті тілдік қарым-қатынас мәдениеттілікке жатады деп ойлайсың? |
||||||
|
Жазылым: Ойларын жүйелі жаза білуге үйренеді. |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қарым-қатынас талаптарын ескере отырып, жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, математика |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Тілдік қарым-қатынас талаптары |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Бағалау |
|||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру.
Бүгінгі сабағымызды қандай сөйлемдерден бастадық? (жетелеу сұрақтары қойылады) |
Стикер Сөздер жазылған қима қағаздар АКТ |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Үй тапсырмасы: (5 тапсырма) Рөлдік ойынды тамашалау Критерий: негізгі идеяны анықтау, әртістік қабілетін байқау Дескриптор: әртістік қабілеті шындалады. 6 тапсырма 1топ бойынша жұп сан; 2 топ тақ сан бойынша берілген сұрақтарды қояды. Критерий:
Дескриптор :
7 тапсырма берілген сұраққа шағын мәтін құрастыру(Жазбаша дөңгелек үстелі әдісі бойынша ) Критерий:
Дескриптор :
8 тапсырма 1 топ тақ сандағы сөйлем,2 топ жұп сандағы сөйлемдерге оқулықта берген керекті сөздермен толықтырады. Критерий: Тірек сөздер арқылы жүйелі сөйлем құру Дескриптор: Тірек сөздердің мағынасын дұрыс қолданады 9 тапсырма Жақсы әңгімелесуші болудың жеңіл тәсілі не болмақ? Сұрағына жауап беру(5-5-1 әдісі ) Критерий: Мәтіннің идеясын анықтайды Дескриптор: Негізгі ойланын анықтап жеткізе алады
10 тапсырма «Біздің сөйлеу мәдениетіміз төмен»,1 шағын топ (3 оқушы) 2 шағын топ «Біздің сөйлеу мәдениетіміз өз дәрежесінде» Белсенді оқушылар «Т» кестесі бойынша құнды пікір тыңдалып жазады. Өз ойларын қосады. Критерии: Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді Дескриптор: Тапсырманы жинақтап, салыстырып, өзін-өзі реттейді |
Шапан тақия микрафон Дәптер, қалам смайлик А4 кесте сызылған қағаз Стикер, «Т» кестесі сызылған кесте |
«отшашу»
Бас бармақ
|
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «3-минуттық үзіліс» әдісі Мен ...... туралы көзқарасым өзгерді... -Мен... жайлы хабардар болдым... -Менің... жайлы айқын түсінік қалыптасқан тұсы... -Мені... таң қалдырғаны... «Блоб ағашы» жұлдызша ағашына стикер жабыстырады |
А4 қағазы Блоб ағашы салынған сурет, стикер |
|
|||
шағым қалдыра аласыз
















