Материалдар / Тілдік қарым-қатынас талаптары 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тілдік қарым-қатынас талаптары 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж.5 Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу. Ә.Т.Н.3 Лексикалық нормалардың көркемдік ерекшелігіне сай қолдану Барлық оқушылар орындай алады: Тілдік-қарым қатынас талаптарын ескере отырып, сынып ішінде қойылған сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тілдік-қарым қатынас мәдениеттерін ескере отырып, шағын мәтін құрастыра алады. Тілдік лексикалық нормаларын ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Тілдік қарым-қатынас талаптарын салыстырады, жинақтайды, өзін-өзі реттейді. • Негізгі ақпараттарды сақтайды. • Жинақы мәтін жазады. • Мәтіндегі синонимдердің баламасын ажыратады. • Көп мағыналы сөздерді табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
7473
127 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мәдениет: тіл мен қарым-қатынас

Мектеп



Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар:


Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Тілдік қарым-қатынас талаптары (2 сағат)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Ж.5 Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу.

Ә.Т.Н.3 Лексикалық нормалардың көркемдік ерекшелігіне сай қолдану

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Тілдік-қарым қатынас талаптарын ескере отырып, сынып ішінде қойылған сұрақтарға жауап бере алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тілдік-қарым қатынас мәдениеттерін ескере отырып, шағын мәтін құрастыра алады. Тілдік лексикалық нормаларын ажырата алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тілдік қарым-қатынас талаптарын салыстырады, жинақтайды, өзін-өзі реттейді.

Бағалау критерийі

  • Негізгі ақпараттарды сақтайды.

  • Жинақы мәтін жазады.

  • Мәтіндегі синонимдердің баламасын ажыратады.

  • Көп мағыналы сөздерді табады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Мәтінді түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, негізгі сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіріп, шағын мәтін құра алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: уәж, күрек тісі.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Тіл –адам ойының айнасы» деген пікірге сенің көзқарасың қандай?

Не себепті тілдік қарым-қатынас мәдениеттілікке жатады деп ойлайсың?

Жазылым: Ойларын жүйелі жаза білуге үйренеді.

Құндылықтарға баулу

Қарым-қатынас талаптарын ескере отырып, жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, математика


Алдыңғы оқу

Тілдік қарым-қатынас талаптары

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Бағалау

Сабақтың

басы












Ұйымдастыру.

  1. Оқушылармен амандасу, сабаққа даярлығын бақылау

  2. Психологиялық ахуал тудыру.»Жақсы сөз –жанға қуат» (Д.Әлімжанов) Таратылған қағазға жақсы эмоционалды сөз жазып, жабыстырады.

  3. Топқа бөлу:

  4. Қиынды қағаздарға жазылған сөздерді байланыстыра отырып, топқа бөледі.Жасырын сөз: «Жүректен шыққан сөз-жүрекке жол табады»

  5. Сабақтың мақсатын анықтау:

Бүгінгі сабағымызды қандай сөйлемдерден бастадық? (жетелеу сұрақтары қойылады)





Стикер





Сөздер жазылған қима қағаздар



АКТ



















Picture 14



Сабақтың ортасы
























Үй тапсырмасы: (5 тапсырма)

Рөлдік ойынды тамашалау

Критерий: негізгі идеяны анықтау, әртістік қабілетін байқау

Дескриптор: әртістік қабілеті шындалады.

6 тапсырма 1топ бойынша жұп сан; 2 топ тақ сан бойынша берілген сұрақтарды қояды.

Критерий:

  • Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді.

Дескриптор :

  • Сұрақтарға толық жауап береді

7 тапсырма берілген сұраққа шағын мәтін құрастыру(Жазбаша дөңгелек үстелі әдісі бойынша )

Критерий:

  • Мәтіннің құрлымын, рәсімделуін түсіндіру арқылы жанрлық ерекшелігін көрсетеді.

Дескриптор :

  • Оқылым, тыңдалым кезіндегі негізгі ойды анықтап жазады

8 тапсырма 1 топ тақ сандағы сөйлем,2 топ жұп сандағы сөйлемдерге оқулықта берген керекті сөздермен толықтырады.

Критерий:

Тірек сөздер арқылы жүйелі сөйлем құру

Дескриптор:

Тірек сөздердің мағынасын дұрыс қолданады

9 тапсырма Жақсы әңгімелесуші болудың жеңіл тәсілі не болмақ? Сұрағына жауап беру(5-5-1 әдісі )

Критерий:

Мәтіннің идеясын анықтайды

Дескриптор:

Негізгі ойланын анықтап жеткізе алады


10 тапсырма «Біздің сөйлеу мәдениетіміз төмен»,1 шағын топ (3 оқушы) 2 шағын топ «Біздің сөйлеу мәдениетіміз өз дәрежесінде»

Белсенді оқушылар «Т» кестесі бойынша құнды пікір тыңдалып жазады. Өз ойларын қосады.

Критерии:

Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді

Дескриптор:

Тапсырманы жинақтап, салыстырып, өзін-өзі реттейді


Шапан тақия





микрафон







Дәптер, қалам










смайлик











А4 кесте сызылған қағаз








Стикер, «Т» кестесі сызылған кесте




«отшашу»














Бас бармақ

































Сабақтың

соңы


5 минут








Кері байланыс. «3-минуттық үзіліс» әдісі

Мен ...... туралы көзқарасым өзгерді...

-Мен... жайлы хабардар болдым...

-Менің... жайлы айқын түсінік қалыптасқан тұсы...

-Мені... таң қалдырғаны...



«Блоб ағашы» жұлдызша ағашына стикер жабыстырады


А4 қағазы






Блоб ағашы салынған сурет, стикер




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!