ТІЛІМ МЕНІҢ – ТҰМАРЫМ
(Сыныптан тыс сабақ)
Абдираймова Гульжазира Сейлбековна
«Гагарин атындағы №34 ЖОББМ» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, п.ғ.магистрі
Мақсаты: а)Оқушыларды ана тілін және мемлекеттік тілді құрметтеуге, жұрт алдында еркін, ойын нақты, дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге баулу;
ә)Мемлекеттік тілді меңгерту арқылы тілге деген сүйіспеншілігін сөз өнері арқылы ұғындыру және дүниетанымдарын кеңейту, тапқырлыққа, даналыққа тәрбиелеу;
б) Оқушыларды Отансүйгіштікке, ынтымақтастық пен бірлікке жұмылдаруға және ана тілінің құндылығын құрметтеуге тәрбиелеу;
Көрнекілік құралдар: Танымал ғалымдардың тіл туралы айтқан ойлары жазылған плакаттар, ұлт жанашырларының фото макеттері,тіл туралы слайд, презентация,Padlet тақтасы,
І.Ұйымдастыру кезеңі
Кіріспе сөз.
1-жүргізуші: Армысыздар, қымбатты қонақтар! Ұлағатты ұстаздар мен оқушылар!
Тіл – ең ұлы қару. Тіл – ең асыл құндылық.
Тіл – ең керемет қатынас құралы.
Тіл – тәуелсіздіктің қуатты тірегі, бірлік пен ынтымақтың жығылмас туы.
Бүгін 5- қыркүйек – Қазақстан Республикасы халықтарының тілдері мерекесі күніне орай өздеріңізбен қауышып отырмыз. Олай болса, мерекелік кешімізді бастайық!
2-жүргізуші: Тіл – қандай ұлтта, елде болмасын әрқашан қастерлі де құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. Тіл - әрбір елдің жаны.
5-қыркүйек - Қазақстан халықтарының тілдері күні.Тілдің қадір-қасиетін арттырып, өзге тілдің бәрін біліп, өз тілімізді құрметтеуді насихаттайтын атаулы мереке құрметіне ұйымдастырылған «Тілім - тұмарым» атты іс-шарамызға қош келіпсіздер!
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны орындалады.
Оқушыларды топқа бөлу. Қатысушылар: 6-сынып оқушылары.
Сыныптан тыс іс–шара қонақтарымен таныстыру.
1-жүргізуші: Іс–шара тақырыбымен және мақсатымен таныстырады.
Тақырыбы: «Тілім менің – тұмарым»
Мақсаты: а)Оқушыларды ана тілін және мемлекеттік тілді құрметтеуге, жұрт алдында еркін, ойын нақты, дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге баулу;
ә)Мемлекеттік тілді меңгерту арқылы тілге деген сүйіспеншілігін сөз өнері арқылы ұғындыру және дүниетанымдарын кеңейту, тапқырлыққа, даналыққа тәрбиелеу;
б) Оқушыларды Отансүйгіштікке, ынтымақтастық пен бірлікке жұмылдаруға және ана тілінің құндылығын құрметтеуге тәрбиелеу;
2-жүргізуші: Іс-шара жоспарымен таныстырады.
Жоспар
1-бөлім: Тілім- тұмарым (Пікірталас)
2-бөлім: «Кім ақылды,кім зерек?» Жалғастырып айт.Мақал-мәтелдер сайысы
3-бөлім: «Даналық ойдан дән ізде» ... Кім тапқыр? Ақын,жазушылардың тың ойларынан үзінділерді табу.
4-бөлім: Кластер әдісі (кластер құрастыру ).
5-бөлім: Топ басшылар сайысы «Жеңіс кімге бұйырады?»
1-жүргізуші:Қазақ елі тәуелсіз мемлекет болып орнағалы ширек ғасырға таяу уақыт болды. Мемлекеттік тілі – қазақ тілі деп жарияланды. Мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге атсалысу, құрметтеу - барша қазақстандықтардың басты міндеті.
2-жүргізуші:Шынында, тіл қатынас құралы болуымен қатар ойдың да - көркі. «Тілі байдың ойы бай» деп текке айтылмаса керек.Олай болса, «Дарын», «Зерде» топтарының «Тілім менің - тұмарым» тақырыбында (Пікірталас) ой-пікірлерін нақты, дұрыс жеткізуіп, тапқыр сөйлеп, тіл мәртебесін, тіл құдіреттілігін, құндылығын жеткізуіне кезек берейік.
1-жүргізуші: «Мақал сөздің көркі» демекші, келесі 2-бөліміміз «Кім ақылды,кім зерек?» деп аталады.Мақал-мәтелдер сайысы.
2-жүргізуші: «Ана тілінде ата-баба сыры бар,
Аудармадан түпнұсқадай кім ұғар.
Өсе келе құстың тілін білсең де,
Ана тілсіз оның қандай құны бар».
3-бөлім: «Даналық ойдан дән ізде» ... Кім тапқыр? Ақын,жазушылардың тың ойларынан үзінділерді табу.
1-жүргізуші: «Ұлттың қуаты – тілінде» демекші, қандай ұлт пен ұлыс болса да, ең басты байлығы – ана тілі.4-бөлім:Кластер әдісі (кластер құрастыру).
2-жүргізуші:Білекті
жықса біреуді,
Білімді мыңды
жығады
Инемен құдық
қазғандай,
Білімнің шыңына шығады - деп келесі кезекті
білім сайысына береміз.
5-бөлім: Топ басшылар сайысы «Жеңіс кімге бұйырады?»
1-жүргізуші:
Осымен «Тілім - тұғырым» атты 5 кезеңнен
тұратын іс-шарамыз өз мәресіне
жетті.
Қазылар орнықтырар
әділдікті,
Кімдердің жауаптары кәміл
шықты.
Өнер мен шеберліктің
сайысында,
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты – деп сөз
кезегін әділқазылар алқасына берейік
(Әділқазы алқасы жеңімпаз топты анықтап,
марапаттайды).
2-жүргізуші: «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте», – дейді Қадыр ақын.Өзгенің құлы емес, өз еліміздің ұл–қызы болайық, өзгенің емес,өз еліміздің тілін ұлықтап, мәртебесін асырайық!
1-жүргізуші: «Ұлттың қуаты – тілінде» демекші, қандай ұлт пен ұлыс болса да, ең басты байлығы – ана тілі.Қай ұлт өкілі болсақ та ана тіліміздің қадірін біліп, әрдайым ұлықтап жүрейік!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тілім -тұмарым
Тілім -тұмарым
ТІЛІМ МЕНІҢ – ТҰМАРЫМ
(Сыныптан тыс сабақ)
Абдираймова Гульжазира Сейлбековна
«Гагарин атындағы №34 ЖОББМ» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, п.ғ.магистрі
Мақсаты: а)Оқушыларды ана тілін және мемлекеттік тілді құрметтеуге, жұрт алдында еркін, ойын нақты, дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге баулу;
ә)Мемлекеттік тілді меңгерту арқылы тілге деген сүйіспеншілігін сөз өнері арқылы ұғындыру және дүниетанымдарын кеңейту, тапқырлыққа, даналыққа тәрбиелеу;
б) Оқушыларды Отансүйгіштікке, ынтымақтастық пен бірлікке жұмылдаруға және ана тілінің құндылығын құрметтеуге тәрбиелеу;
Көрнекілік құралдар: Танымал ғалымдардың тіл туралы айтқан ойлары жазылған плакаттар, ұлт жанашырларының фото макеттері,тіл туралы слайд, презентация,Padlet тақтасы,
І.Ұйымдастыру кезеңі
Кіріспе сөз.
1-жүргізуші: Армысыздар, қымбатты қонақтар! Ұлағатты ұстаздар мен оқушылар!
Тіл – ең ұлы қару. Тіл – ең асыл құндылық.
Тіл – ең керемет қатынас құралы.
Тіл – тәуелсіздіктің қуатты тірегі, бірлік пен ынтымақтың жығылмас туы.
Бүгін 5- қыркүйек – Қазақстан Республикасы халықтарының тілдері мерекесі күніне орай өздеріңізбен қауышып отырмыз. Олай болса, мерекелік кешімізді бастайық!
2-жүргізуші: Тіл – қандай ұлтта, елде болмасын әрқашан қастерлі де құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. Тіл - әрбір елдің жаны.
5-қыркүйек - Қазақстан халықтарының тілдері күні.Тілдің қадір-қасиетін арттырып, өзге тілдің бәрін біліп, өз тілімізді құрметтеуді насихаттайтын атаулы мереке құрметіне ұйымдастырылған «Тілім - тұмарым» атты іс-шарамызға қош келіпсіздер!
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны орындалады.
Оқушыларды топқа бөлу. Қатысушылар: 6-сынып оқушылары.
Сыныптан тыс іс–шара қонақтарымен таныстыру.
1-жүргізуші: Іс–шара тақырыбымен және мақсатымен таныстырады.
Тақырыбы: «Тілім менің – тұмарым»
Мақсаты: а)Оқушыларды ана тілін және мемлекеттік тілді құрметтеуге, жұрт алдында еркін, ойын нақты, дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге баулу;
ә)Мемлекеттік тілді меңгерту арқылы тілге деген сүйіспеншілігін сөз өнері арқылы ұғындыру және дүниетанымдарын кеңейту, тапқырлыққа, даналыққа тәрбиелеу;
б) Оқушыларды Отансүйгіштікке, ынтымақтастық пен бірлікке жұмылдаруға және ана тілінің құндылығын құрметтеуге тәрбиелеу;
2-жүргізуші: Іс-шара жоспарымен таныстырады.
Жоспар
1-бөлім: Тілім- тұмарым (Пікірталас)
2-бөлім: «Кім ақылды,кім зерек?» Жалғастырып айт.Мақал-мәтелдер сайысы
3-бөлім: «Даналық ойдан дән ізде» ... Кім тапқыр? Ақын,жазушылардың тың ойларынан үзінділерді табу.
4-бөлім: Кластер әдісі (кластер құрастыру ).
5-бөлім: Топ басшылар сайысы «Жеңіс кімге бұйырады?»
1-жүргізуші:Қазақ елі тәуелсіз мемлекет болып орнағалы ширек ғасырға таяу уақыт болды. Мемлекеттік тілі – қазақ тілі деп жарияланды. Мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге атсалысу, құрметтеу - барша қазақстандықтардың басты міндеті.
2-жүргізуші:Шынында, тіл қатынас құралы болуымен қатар ойдың да - көркі. «Тілі байдың ойы бай» деп текке айтылмаса керек.Олай болса, «Дарын», «Зерде» топтарының «Тілім менің - тұмарым» тақырыбында (Пікірталас) ой-пікірлерін нақты, дұрыс жеткізуіп, тапқыр сөйлеп, тіл мәртебесін, тіл құдіреттілігін, құндылығын жеткізуіне кезек берейік.
1-жүргізуші: «Мақал сөздің көркі» демекші, келесі 2-бөліміміз «Кім ақылды,кім зерек?» деп аталады.Мақал-мәтелдер сайысы.
2-жүргізуші: «Ана тілінде ата-баба сыры бар,
Аудармадан түпнұсқадай кім ұғар.
Өсе келе құстың тілін білсең де,
Ана тілсіз оның қандай құны бар».
3-бөлім: «Даналық ойдан дән ізде» ... Кім тапқыр? Ақын,жазушылардың тың ойларынан үзінділерді табу.
1-жүргізуші: «Ұлттың қуаты – тілінде» демекші, қандай ұлт пен ұлыс болса да, ең басты байлығы – ана тілі.4-бөлім:Кластер әдісі (кластер құрастыру).
2-жүргізуші:Білекті
жықса біреуді,
Білімді мыңды
жығады
Инемен құдық
қазғандай,
Білімнің шыңына шығады - деп келесі кезекті
білім сайысына береміз.
5-бөлім: Топ басшылар сайысы «Жеңіс кімге бұйырады?»
1-жүргізуші:
Осымен «Тілім - тұғырым» атты 5 кезеңнен
тұратын іс-шарамыз өз мәресіне
жетті.
Қазылар орнықтырар
әділдікті,
Кімдердің жауаптары кәміл
шықты.
Өнер мен шеберліктің
сайысында,
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты – деп сөз
кезегін әділқазылар алқасына берейік
(Әділқазы алқасы жеңімпаз топты анықтап,
марапаттайды).
2-жүргізуші: «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте», – дейді Қадыр ақын.Өзгенің құлы емес, өз еліміздің ұл–қызы болайық, өзгенің емес,өз еліміздің тілін ұлықтап, мәртебесін асырайық!
1-жүргізуші: «Ұлттың қуаты – тілінде» демекші, қандай ұлт пен ұлыс болса да, ең басты байлығы – ана тілі.Қай ұлт өкілі болсақ та ана тіліміздің қадірін біліп, әрдайым ұлықтап жүрейік!
шағым қалдыра аласыз













