Материалдар / «Тілім менің тірлігімнің айғағы»

«Тілім менің тірлігімнің айғағы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың екпінді дұрыс қоя білу, оқу мәнерін меңгеру, дауысты өлеңнің ой - мазмұнына сай баяу, жігерлі оқу немесе тілек, сұрақ, көңіл күйді көтеріңкі үнде оқи білу машықтарын байқау, бағалау.Оқушылардың өлеңді мәнерлеп оқу дағдысын қалаптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

ТЖО _______Жабасова.Ж

«23» қазан 2021

Тәрбие сағаты

Мұғалім: Амалханова Әсемгүл Ерболқызы

Тәрбие сағатының тақырыбы

«Тілім менің тірлігімнің айғағы»


Мақсаты

Оқушылардың екпінді дұрыс қоя білу, оқу мәнерін меңгеру, дауысты өлеңнің ой - мазмұнына сай баяу, жігерлі оқу немесе тілек, сұрақ, көңіл күйді көтеріңкі үнде оқи білу машықтарын байқау, бағалау.Оқушылардың өлеңді мәнерлеп оқу дағдысын  қалаптастыру. 

Міндеті: 

Оқушылар өлеңді талапқа сай мәнерлеп жатқа көркем түрде оқулары 
тиіс. 

Көрнекіліктер:

Тіл туралы қанатты сөздер.музыка,шарлар. 

Жүргізуші: 

Қайырлы күн! Ана тілін ардақ тұтар тіл жанашырлары!

Қазақстан Республикасы халықтарының тілдер күніне арналған «Тілім менің тірлігімнің айғағы» атты 3-4 сынып оқушылары арасындағы мәнерлеп оқу сайысына қош келдіңіздер!

(Әнұран)


Жүргізуші:

Тілім менің қайыршы емес қаңғыбас,

Тілім тұлпар – қуған желге шалдырмас.

Кенже ұлдай үлкен үйге мұрагер

Жер иесі – менің тілім мәңгі жас.

Әуезов, Абайды өткен дәріс тілі,

Тіл қатқан Тоқтар, Талғат ғарыш тілі.

Қанша Заң қабылдаймыз, жетер енді,

Естілсін мемлекеттік әр істе үні!


Жүргізуші:

Тіл мәселесі – ежелден қашан да өткір, өзекті мәселе. Халқымыздың өз ұрпағын өз тілінде сөйлетудің өзі арман болғанын көріп, өз келешегін өзі шындап уайымдай бастады. Тілді елдік ұранға айналдыра келген ерекше ғасыр сол мәселені қайтадан күн тәртібіне қойып, 22-қыркүйекті – Қазақстан халықтарының Тілдері мерекесі деп жарияланды. Тарих бетіне қалдырды.Ендігі жерде тілімізді сақтап қалудағы жеңісіміз, еліміз бен елдігімізді, жерімізді сақтап қалудағы жеңісімізбен жалғасты.


Қазақстан Республикасы Тәуелсіздік алғаннан бастап, осы бір атаулы – Қазақстан Республикасы халықтарының Тілдері күнін жыл сайын мерекелеу назардан тыс қалған емес. Күнтізбемізде атаулы, айшықты мерекелер көп.

Алайда Адамзат қоғамынан Тіліміз еншілеген күн-22 қыркүйек.

Бұл – біздің атымызды асқақтатып, айбынымызды көтерген төл мерекеміз.


Тіл – халықтын жаны, сәні, тұтастай кескін-келбеті, болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүрі. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Осында тұратын барлық ұлттардың құқықтары бір.

Осы орайда байқауға қатысушыларымыздың қабілеттерін сарапқа салатын әділқазылар алқасын таныстырып өтейін:

1. Жабасова Жанар- директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары.

2. Сарсен Нұрсулу -мектеп психологы.

Жүргізуші:  
Ендеше мәнерлеп оқу сайысын бастайық.Сайыскерлер өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқулары тиіс.

Олай болса, сайыскерлерімізді реттік нөмірлері бойынша ортаға шақырамыз.

Сыныптар кезегімен шығады.


3 «А» сынып оқушысы

3 «Ә» сынып оқушысы

3 «Б» сынып оқушысы

3 «В» сынып оқушысы

3 «Г» сынып оқушысы

3 «Д» сынып оқушысы

3 «Е» сынып оқушысы

3 «Ж» сынып оқушысы


Келесі 4-сыныптарды ортаға шақырамыз!

4 «А» сынып оқушысы

4 «Ә» сынып оқушысы

4 «Б» сынып оқушысы

4 «В» сынып оқушысы

4 «Г» сынып оқушысы

4 «Д» сынып оқушысы

4 «Е» сынып оқушысы

4 «Ж» сынып оқушысы


Жүргізуші:

Осымен байқауымыз өз мәресіне жетті. Әділқазылар алқасы сараптама жасап, жеңімпаздарымызды анықтағанша, барлық қатысушыларымызды ортаға шақырамыз.












Бекітемін_________


Күні: 23.09.2021

Тақырыбы: «Тілім менің тірлігімнің айғағы»

Мақсаты:  Оқушылардың екпінді дұрыс қоя білу, оқу мәнерін меңгеру, дауысты өлеңнің ой - мазмұнына сай баяу, жігерлі оқу немесе тілек, сұрақ, көңіл күйді көтеріңкі үнде оқи білу машықтарын байқау, бағалау.Оқушылардың өлеңді мәнерлеп оқу дағдысын  қалаптастыру. 
Міндеті: Оқушылар өлеңді талапқа сай мәнерлеп жатқа көркем түрде оқулары 
тиіс. 
Көрнекіліктер: Тіл туралы қанатты сөздер.музыка,шарлар. 
Барысы: 


Жүргізуші: 

Қайырлы күн! Ана тілін ардақ тұтар тіл жанашырлары!

Қазақстан Республикасы халықтарының тілдер күніне арналған «Тілім менің тірлігімнің айғағы» атты 3-4 сынып оқушылары арасындағы мәнерлеп оқу сайысына қош келдіңіздер!

(Әнұран)


Жүргізуші:

Тілім менің қайыршы емес қаңғыбас,

Тілім тұлпар – қуған желге шалдырмас.

Кенже ұлдай үлкен үйге мұрагер

Жер иесі – менің тілім мәңгі жас.

Әуезов, Абайды өткен дәріс тілі,

Тіл қатқан Тоқтар, Талғат ғарыш тілі.

Қанша Заң қабылдаймыз, жетер енді,

Естілсін мемлекеттік әр істе үні!


Жүргізуші:

Тіл мәселесі – ежелден қашан да өткір, өзекті мәселе. Халқымыздың өз ұрпағын өз тілінде сөйлетудің өзі арман болғанын көріп, өз келешегін өзі шындап уайымдай бастады. Тілді елдік ұранға айналдыра келген ерекше ғасыр сол мәселені қайтадан күн тәртібіне қойып, 22-қыркүйекті – Қазақстан халықтарының Тілдері мерекесі деп жарияланды. Тарих бетіне қалдырды.Ендігі жерде тілімізді сақтап қалудағы жеңісіміз, еліміз бен елдігімізді, жерімізді сақтап қалудағы жеңісімізбен жалғасты.


Қазақстан Республикасы Тәуелсіздік алғаннан бастап, осы бір атаулы – Қазақстан Республикасы халықтарының Тілдері күнін жыл сайын мерекелеу назардан тыс қалған емес. Күнтізбемізде атаулы, айшықты мерекелер көп.

Алайда Адамзат қоғамынан Тіліміз еншілеген күн-22 қыркүйек.

Бұл – біздің атымызды асқақтатып, айбынымызды көтерген төл мерекеміз.


Тіл – халықтын жаны, сәні, тұтастай кескін-келбеті, болмысы. Адамды мұратқа жеткізетін – ана тілі мен ата дәстүрі. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Осында тұратын барлық ұлттардың құқықтары бір.

Осы орайда байқауға қатысушыларымыздың қабілеттерін сарапқа салатын әділқазылар алқасын таныстырып өтейін:

1. Жабасова Жанар- директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары.

2. Сарсен Нұрсулу -мектеп психологы.

Жүргізуші:  
Ендеше мәнерлеп оқу сайысын бастайық.Сайыскерлер өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқулары тиіс.

Олай болса, сайыскерлерімізді реттік нөмірлері бойынша ортаға шақырамыз.

Сыныптар кезегімен шығады.

3 «А» сынып оқушысы

3 «Ә» сынып оқушысы

3 «Б» сынып оқушысы

3 «В» сынып оқушысы

3 «Г» сынып оқушысы

3 «Д» сынып оқушысы

3 «Е» сынып оқушысы

3 «Ж» сынып оқушысы


Келесі 4-сыныптарды ортаға шақырамыз!

4 «А» сынып оқушысы

4 «Ә» сынып оқушысы

4 «Б» сынып оқушысы

4 «В» сынып оқушысы

4 «Г» сынып оқушысы

4 «Д» сынып оқушысы

4 «Е» сынып оқушысы

4 «Ж» сынып оқушысы


Жүргізуші:

Осымен байқауымыз өз мәресіне жетті. Әділқазылар алқасы сараптама жасап, жеңімпаздарымызды анықтағанша, барлық қатысушыларымызды ортаға шақырамыз.




























«Жалпы білім беретін мектеп-гимназиясы» КММ










«Тілім менің тірлігімнің айғағы»


(ҚР Тілдер күні мерекесіне арналған мәнерлеп оқу сайысы)

Дайындаған: Бастауыш сынып мұғалімі

Амалханова Әсемгүл Ерболқызы



















2021-2022 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ