Тимбилдинг жаттығулары
Тақырыбы: "Күш бірлікте"
Мақсаты:
-
Оқушылар арасында ынтымақтастық пен бірлікті нығайту.
-
Командалық жұмыс дағдыларын дамыту.
-
Бір-біріне сенім арту арқылы эмоционалдық байланысты күшейту.
Мақсатты топ: 7-8
сынып оқушылары
Ұзақтығы: 1,5-2 сағат
Қажетті материалдар:
түрлі түсті қағаздар, маркерлер, скотч, арқан,
шарлар, шыдамдылық пен ынта!
-
Ұйымдастыру:
-
Бүгін біз бір-біріміздің қаншалықты мықты екенімізді және бірге жұмыс істей алатынымызды тексереміз. Ұмытпаңыздар, тек бірлікте күш бар!"
-
Топқа бөліну: оқушыларды екі немесе үш топқа бөліңіз.
-
тимбилдинг ережелері: тыңдай білу, құпиялық, сөзді бөлмеу, шығармашылық, төзімділік, сыйластық,
Сәлемдесу: өзіңнің есімің+іс-әрекет арқылы танысу. Мақсаты: топта психологиялық ахуал қалыптастыру.
2. Негізгі бөлім
1. "Арқандағы шеңбер" (10 минут)
Мақсаты: Топтық бірлікті нығайту.
Қажетті құралдар: Ұзындығы 3-5 метр арқан.
Нұсқаулық:
-
Арқанды шеңбер етіп байлаңыз және оны жерге қойыңыз.
-
Топ мүшелері шеңбердің шеткі бөліктерінен ұстайды.
-
Тапсырма:
-
Шеңберді жерге түсірмей, белгілі бір қашықтыққа тасымалдау.
-
Қатысушылар бір-бірімен әрекеттесе отырып, үйлесімді қозғалуы керек.
-
-
Қашықтықты белгілеп, жаттығуға уақыт шектеуін қойыңыз (мысалы, 3-5 минут).
Қорытынды сұрақтар:
-
Топ ішінде шеңберді тасымалдау кезінде қандай қиындықтар кездесті?
-
Топтық жұмыста не маңызды болды?
-
Бұл тапсырмада әр адамның рөлі қаншалықты маңызды?
Қорытынды сөз:
"Бұл жаттығу командамен бірге жұмыс істей білу дағдыларын дамытады. Бірліктің арқасында ғана кез келген қиындықты жеңуге болады."
2. "Командалық мұнара" (10 минут)
Мақсаты: Шығармашылық және бірлесіп жұмыс
жасау дағдыларын дамыту.
Қажетті құралдар: Түрлі-түсті қағаздар, скотч,
қайшы.
Нұсқаулық:
-
Әр топқа бірдей материалдар беріледі: түрлі-түсті қағаз, скотч және қайшы.
-
Тапсырма:
-
Белгіленген уақыт ішінде биік және тұрақты мұнара салу.
-
Мұнара құлауына жол бермеңіз және оның дизайнын ерекше жасаңыз.
-
-
Әр топқа 7-10 минут уақыт беріледі.
-
Уақыт аяқталғаннан кейін мұнаралар бағаланады:
-
Биіктігі бойынша.
-
Тұрақтылығы бойынша.
-
Шығармашылық дизайн бойынша.
-
Қорытынды сұрақтар:
-
Мұнара жасау барысында топтың мүшелері арасында қандай рөлдер бөлінді?
-
Қандай қиындықтар туындады және оларды қалай шештіңіздер?
-
Бірлесіп жұмыс істеу арқылы қандай нәтижеге қол жеткіздіңіздер?
Қорытынды сөз:
"Бұл жаттығу сіздерге шығармашылық пен бірліктің маңыздылығын көрсетті. Бірлескен күш-жігер арқылы ғана үлкен нәтижеге жетуге болады."
3. "Сенім көпірі" (10 минут)
Мақсаты: Бір-біріне сенім арту.
Қажетті құралдар: Көз байлайтын мата немесе орамал,
белгілейтін нүкте (мысалы, орындық немесе белгіленген
сызық).
Нұсқаулық:
-
Бір оқушының көзін байлап, оны белгіленген старт нүктесіне қойыңыз.
-
Команда мүшелері сөзбен оған бағыт береді (мысалы: "оңға бұрыл", "екі қадам алға жүр").
-
Тапсырма:
-
Көз байланған оқушы команданың берген нұсқауларын орындап, белгіленген нүктеге жетуі керек.
-
Нұсқаулар тек сөз арқылы берілуі қажет, қолмен көмектесуге болмайды.
-
-
Барлық оқушылар кезек-кезек бұл тапсырманы орындайды.
Қорытынды сұрақтар:
-
Көз байланған оқушы ретінде қандай сезімде болдыңыз?
-
Сізді дұрыс бағыттау үшін команданың қай мүшесі көп көмек берді?
-
Сенім мен қарым-қатынастың рөлі қандай болды?
Қорытынды сөз:
"Бұл жаттығу бір-бірімізге сенудің қаншалықты маңызды екенін көрсетті. Топтың әрбір мүшесі сенімді қолдау көрсеткенде ғана, кез келген қиындықты жеңуге болады."
4. "Шарды жерге түсірме!" (10 минут)
Мақсаты: Ынтымақтастықты нығайту.
Қалай өткізіледі:
-
Әр топқа бір шар беріледі.
-
Топ мүшелері шарды ауамен үрлеп, оны жерге түсірмей белгілі уақытқа дейін ұстап тұруы керек.
Жаттығу: "Шарды бірге қорға" (15 минут)
Мақсаты: Бір-біріне сенімділік пен жауапкершілікті
дамыту.
Құралдар: Шарлар.
Жоспар:
-
Оқушылар шеңбер құрады, әр командаға бір шар беріледі.
-
Мақсат: Шарды жерге түсірмей, барлық команда мүшелерімен бірге ұстап жүру.
-
Уақыт өткен сайын тапсырманы қиындатуға болады (мысалы, тек бір қолмен ұстауға рұқсат беру).
Талқылау:
-
Шарды қорғау үшін не істеу керек болды?
-
Командада жауапкершілікті қалай сезіндіңіз?
5. Жаттығу: "Бірлескен сурет" (10 минут)
Мақсаты: Оқушылардың бірге жұмыс жасауын
ұйымдастыру.
Құралдар: Ақ
парақ, түрлі түсті маркерлер.
Жоспар:
-
Топты 3-4 адамнан тұратын кішігірім командаларға бөлу.
-
Әр командаға үлкен ақ парақ беріледі.
-
Тапсырма: Бірігіп бір сурет салу (мысалы, мектеп, табиғат, отбасы). Бірақ әр оқушы тек өз сызығын немесе элементін қосады.
-
Ереже: Сурет салу кезінде бір-бірінің ойын тыңдау керек.
Талқылау:
-
Бұл жаттығу кезінде қандай қиындықтар болды?
-
Бірігіп жұмыс жасаудың маңызы қандай?
6. "Көшбасшыны тап" (10 минут)
Мақсаты: Көшбасшылық дағдыларды анықтау.
Қалай өткізіледі:
-
Әр топтан бір көшбасшы таңдалады, бірақ ол құпия сақталады.
-
Топ мүшелері тапсырмаларды орындау кезінде көшбасшыны анықтауға тырысады.
-
Көшбасшы табылмаса, топ жақсы жұмыс істеген болып саналады.
Қажетті материалдар: Алдын ала дайындалған тапсырмалар, таймер, кішкентай қағаздар (көшбасшыны таңдау үшін).
Жаттығуды өткізу нұсқаулығы
Дайындық кезеңі (2 минут):
-
Оқушыларды 2-3 шағын топқа бөліңіз.
-
Әр топтан бір оқушыға "Көшбасшы" рөлін анықтау үшін лотерея ұйымдастырыңыз:
-
Қағаздарға "Көшбасшы" және "Қатысушы" деп жазыңыз.
-
Әр оқушы бір қағаздан таңдайды, бірақ көшбасшы рөлін алған оқушы құпияны сақтайды.
-
Жаттығу ережелері:
-
Барлық қатысушылар өздерінің тапсырманы орындауға қатысуы қажет.
-
Көшбасшы өз рөлін білдіртпей, топты басқарып, тапсырманы аяқтауға бағыттайды.
-
Басқа топ мүшелері көшбасшының кім екенін табуға тырысады.
Жаттығу барысы (7-10 минут):
1. Тапсырма беру:
Әр топқа орындауға жеңіл әрі қызықты тапсырма
беріледі:
-
Қағаздан кеме немесе ұшақ жасау.
-
Қорытынды (10-15 минут)
Барлық жаттығулар аяқталған соң, оқушылармен келесі сұрақтар бойынша жалпы талқылау жүргізіңіз:
-
Бүгінгі жаттығулардан не үйрендіңіздер?
-
Қай жаттығу ең қызықты немесе қиын болды? Неге?
-
Топпен жұмыс істегенде қандай қасиеттер маңызды?
Қорытынды сөз:
"Барлық тапсырмалар сіздердің бірлік пен сенім
арқылы үлкен нәтижелерге жетуге қабілетті екендеріңізді көрсетті.
Командамен жұмыс істей отырып, әрқайсыңыздың рөліңіз маңызды екенін
есте сақтаңыздар. Күш – бірлікте!"
Әр
топпен олардың жетістіктері туралы талқылау
өткізіңіз:
"Сіздерге қай жаттығу ұнады? Бүгін топта жұмыс
істеу арқылы қандай қабілеттеріңізді
байқадыңыздар?"
Оқушыларды мадақтау және алғыс айту.
Бүгінгі сабақта біз бірліктің күш екенін түсіндік. Командалық жұмыста әрқайсыңыз маңыздысыз. Бір-біріңізге сенім артып, бірге жұмыс жасағанда үлкен нәтижелерге қол жеткізуге болатынын көрдік."
Мотивациялық
сөздер:
"Есіңізде болсын, тек бір-бірімізге сенгенде
ғана біз үлкен нәтижелерге қол жеткізе аламыз. Күш –
бірлікте!"
Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тимбилдинг жаттығулары Тақырыбы: "Күш бірлікте"
Тимбилдинг жаттығулары Тақырыбы: "Күш бірлікте"
Тимбилдинг жаттығулары
Тақырыбы: "Күш бірлікте"
Мақсаты:
-
Оқушылар арасында ынтымақтастық пен бірлікті нығайту.
-
Командалық жұмыс дағдыларын дамыту.
-
Бір-біріне сенім арту арқылы эмоционалдық байланысты күшейту.
Мақсатты топ: 7-8
сынып оқушылары
Ұзақтығы: 1,5-2 сағат
Қажетті материалдар:
түрлі түсті қағаздар, маркерлер, скотч, арқан,
шарлар, шыдамдылық пен ынта!
-
Ұйымдастыру:
-
Бүгін біз бір-біріміздің қаншалықты мықты екенімізді және бірге жұмыс істей алатынымызды тексереміз. Ұмытпаңыздар, тек бірлікте күш бар!"
-
Топқа бөліну: оқушыларды екі немесе үш топқа бөліңіз.
-
тимбилдинг ережелері: тыңдай білу, құпиялық, сөзді бөлмеу, шығармашылық, төзімділік, сыйластық,
Сәлемдесу: өзіңнің есімің+іс-әрекет арқылы танысу. Мақсаты: топта психологиялық ахуал қалыптастыру.
2. Негізгі бөлім
1. "Арқандағы шеңбер" (10 минут)
Мақсаты: Топтық бірлікті нығайту.
Қажетті құралдар: Ұзындығы 3-5 метр арқан.
Нұсқаулық:
-
Арқанды шеңбер етіп байлаңыз және оны жерге қойыңыз.
-
Топ мүшелері шеңбердің шеткі бөліктерінен ұстайды.
-
Тапсырма:
-
Шеңберді жерге түсірмей, белгілі бір қашықтыққа тасымалдау.
-
Қатысушылар бір-бірімен әрекеттесе отырып, үйлесімді қозғалуы керек.
-
-
Қашықтықты белгілеп, жаттығуға уақыт шектеуін қойыңыз (мысалы, 3-5 минут).
Қорытынды сұрақтар:
-
Топ ішінде шеңберді тасымалдау кезінде қандай қиындықтар кездесті?
-
Топтық жұмыста не маңызды болды?
-
Бұл тапсырмада әр адамның рөлі қаншалықты маңызды?
Қорытынды сөз:
"Бұл жаттығу командамен бірге жұмыс істей білу дағдыларын дамытады. Бірліктің арқасында ғана кез келген қиындықты жеңуге болады."
2. "Командалық мұнара" (10 минут)
Мақсаты: Шығармашылық және бірлесіп жұмыс
жасау дағдыларын дамыту.
Қажетті құралдар: Түрлі-түсті қағаздар, скотч,
қайшы.
Нұсқаулық:
-
Әр топқа бірдей материалдар беріледі: түрлі-түсті қағаз, скотч және қайшы.
-
Тапсырма:
-
Белгіленген уақыт ішінде биік және тұрақты мұнара салу.
-
Мұнара құлауына жол бермеңіз және оның дизайнын ерекше жасаңыз.
-
-
Әр топқа 7-10 минут уақыт беріледі.
-
Уақыт аяқталғаннан кейін мұнаралар бағаланады:
-
Биіктігі бойынша.
-
Тұрақтылығы бойынша.
-
Шығармашылық дизайн бойынша.
-
Қорытынды сұрақтар:
-
Мұнара жасау барысында топтың мүшелері арасында қандай рөлдер бөлінді?
-
Қандай қиындықтар туындады және оларды қалай шештіңіздер?
-
Бірлесіп жұмыс істеу арқылы қандай нәтижеге қол жеткіздіңіздер?
Қорытынды сөз:
"Бұл жаттығу сіздерге шығармашылық пен бірліктің маңыздылығын көрсетті. Бірлескен күш-жігер арқылы ғана үлкен нәтижеге жетуге болады."
3. "Сенім көпірі" (10 минут)
Мақсаты: Бір-біріне сенім арту.
Қажетті құралдар: Көз байлайтын мата немесе орамал,
белгілейтін нүкте (мысалы, орындық немесе белгіленген
сызық).
Нұсқаулық:
-
Бір оқушының көзін байлап, оны белгіленген старт нүктесіне қойыңыз.
-
Команда мүшелері сөзбен оған бағыт береді (мысалы: "оңға бұрыл", "екі қадам алға жүр").
-
Тапсырма:
-
Көз байланған оқушы команданың берген нұсқауларын орындап, белгіленген нүктеге жетуі керек.
-
Нұсқаулар тек сөз арқылы берілуі қажет, қолмен көмектесуге болмайды.
-
-
Барлық оқушылар кезек-кезек бұл тапсырманы орындайды.
Қорытынды сұрақтар:
-
Көз байланған оқушы ретінде қандай сезімде болдыңыз?
-
Сізді дұрыс бағыттау үшін команданың қай мүшесі көп көмек берді?
-
Сенім мен қарым-қатынастың рөлі қандай болды?
Қорытынды сөз:
"Бұл жаттығу бір-бірімізге сенудің қаншалықты маңызды екенін көрсетті. Топтың әрбір мүшесі сенімді қолдау көрсеткенде ғана, кез келген қиындықты жеңуге болады."
4. "Шарды жерге түсірме!" (10 минут)
Мақсаты: Ынтымақтастықты нығайту.
Қалай өткізіледі:
-
Әр топқа бір шар беріледі.
-
Топ мүшелері шарды ауамен үрлеп, оны жерге түсірмей белгілі уақытқа дейін ұстап тұруы керек.
Жаттығу: "Шарды бірге қорға" (15 минут)
Мақсаты: Бір-біріне сенімділік пен жауапкершілікті
дамыту.
Құралдар: Шарлар.
Жоспар:
-
Оқушылар шеңбер құрады, әр командаға бір шар беріледі.
-
Мақсат: Шарды жерге түсірмей, барлық команда мүшелерімен бірге ұстап жүру.
-
Уақыт өткен сайын тапсырманы қиындатуға болады (мысалы, тек бір қолмен ұстауға рұқсат беру).
Талқылау:
-
Шарды қорғау үшін не істеу керек болды?
-
Командада жауапкершілікті қалай сезіндіңіз?
5. Жаттығу: "Бірлескен сурет" (10 минут)
Мақсаты: Оқушылардың бірге жұмыс жасауын
ұйымдастыру.
Құралдар: Ақ
парақ, түрлі түсті маркерлер.
Жоспар:
-
Топты 3-4 адамнан тұратын кішігірім командаларға бөлу.
-
Әр командаға үлкен ақ парақ беріледі.
-
Тапсырма: Бірігіп бір сурет салу (мысалы, мектеп, табиғат, отбасы). Бірақ әр оқушы тек өз сызығын немесе элементін қосады.
-
Ереже: Сурет салу кезінде бір-бірінің ойын тыңдау керек.
Талқылау:
-
Бұл жаттығу кезінде қандай қиындықтар болды?
-
Бірігіп жұмыс жасаудың маңызы қандай?
6. "Көшбасшыны тап" (10 минут)
Мақсаты: Көшбасшылық дағдыларды анықтау.
Қалай өткізіледі:
-
Әр топтан бір көшбасшы таңдалады, бірақ ол құпия сақталады.
-
Топ мүшелері тапсырмаларды орындау кезінде көшбасшыны анықтауға тырысады.
-
Көшбасшы табылмаса, топ жақсы жұмыс істеген болып саналады.
Қажетті материалдар: Алдын ала дайындалған тапсырмалар, таймер, кішкентай қағаздар (көшбасшыны таңдау үшін).
Жаттығуды өткізу нұсқаулығы
Дайындық кезеңі (2 минут):
-
Оқушыларды 2-3 шағын топқа бөліңіз.
-
Әр топтан бір оқушыға "Көшбасшы" рөлін анықтау үшін лотерея ұйымдастырыңыз:
-
Қағаздарға "Көшбасшы" және "Қатысушы" деп жазыңыз.
-
Әр оқушы бір қағаздан таңдайды, бірақ көшбасшы рөлін алған оқушы құпияны сақтайды.
-
Жаттығу ережелері:
-
Барлық қатысушылар өздерінің тапсырманы орындауға қатысуы қажет.
-
Көшбасшы өз рөлін білдіртпей, топты басқарып, тапсырманы аяқтауға бағыттайды.
-
Басқа топ мүшелері көшбасшының кім екенін табуға тырысады.
Жаттығу барысы (7-10 минут):
1. Тапсырма беру:
Әр топқа орындауға жеңіл әрі қызықты тапсырма
беріледі:
-
Қағаздан кеме немесе ұшақ жасау.
-
Қорытынды (10-15 минут)
Барлық жаттығулар аяқталған соң, оқушылармен келесі сұрақтар бойынша жалпы талқылау жүргізіңіз:
-
Бүгінгі жаттығулардан не үйрендіңіздер?
-
Қай жаттығу ең қызықты немесе қиын болды? Неге?
-
Топпен жұмыс істегенде қандай қасиеттер маңызды?
Қорытынды сөз:
"Барлық тапсырмалар сіздердің бірлік пен сенім
арқылы үлкен нәтижелерге жетуге қабілетті екендеріңізді көрсетті.
Командамен жұмыс істей отырып, әрқайсыңыздың рөліңіз маңызды екенін
есте сақтаңыздар. Күш – бірлікте!"
Әр
топпен олардың жетістіктері туралы талқылау
өткізіңіз:
"Сіздерге қай жаттығу ұнады? Бүгін топта жұмыс
істеу арқылы қандай қабілеттеріңізді
байқадыңыздар?"
Оқушыларды мадақтау және алғыс айту.
Бүгінгі сабақта біз бірліктің күш екенін түсіндік. Командалық жұмыста әрқайсыңыз маңыздысыз. Бір-біріңізге сенім артып, бірге жұмыс жасағанда үлкен нәтижелерге қол жеткізуге болатынын көрдік."
Мотивациялық
сөздер:
"Есіңізде болсын, тек бір-бірімізге сенгенде
ғана біз үлкен нәтижелерге қол жеткізе аламыз. Күш –
бірлікте!"
Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы Көшбасшы
шағым қалдыра аласыз













