Материалдар / Times of the day

Times of the day

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ құрылымы сабаққа дайындалу үшін қажет. Алдымен мұғалім қызықты, түсінікті материал дайындайды. Балалардың сабаққа деген қызығушылығын ояту үшін. Материал сабақ жоспарна сай болу керекю
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №16Куні: Мұғалім аты-жөні: Курманалина Айнур СериковнаСынып: 3Тақырыбы: Cағат неше?Мақсаты: Сабақ тақырыбы негізінде сөйлеу білігі мен оқу дағдысын жетілдіруМіндеттері:1. І - е дыбыстары бірге қолданғанда дауысты дыбыстардың оқылу ережесімен таныстыру2. «What’s the timeсұрағымен және оған берілетінIt’s __ o’clockжауап түрімен таныстыру.3. Танысу: “Times of the day4. Жалпы сұрақтар қойып, оларға жауап беру білігін қалыптастыру.5. «My day» әнін жаттау.Жаңа сөздер: in the morning, in the afternoon, in the evening, at night, What’s the time? What time is it? It’s ___o’clock.Қайталау: numbers 1 - 12, verbs: get up, brush teeth, wash face, play football, go to school, play chess, read stories, go to bed, listen to music, do homework.Көрнекілігі: Pupil's Book, WB, CD - s, cardsСабақ барысы:1. Ұйымдастыру момент.- Good afternoon, boys and girls! How are you?- Good afternoon teacher! We are fine, thank you. And you?- I’m Ok. Sit down please!- Бүгін сабақта біз i дауысты дыбысынан тұратын сөздерді меңгеруді жалғастырамыз, a және e әріптерінің оқылуын қайталаймыз, Сағат қанша? Сұрағын қойып, оған жауап беріп үйренеміз, сондай - ақ ән жаттаймыз.2. Фонетикалық жаттығу:T: Сөздерді оқитын ережесін еске түсіріп сөздерді оқып шығындар:Cat – nose – bone – gate – dog – case – mum – home – banana – plane – bus – tape – school – kite – pen – nine.I [ai] – bike, smile, line.3. Тыңдау.- Open your books at page 12.Ex. 1, p. 16 CD 11 Listen, point and repeat.(хормен және жеке - жеке оқиды)o - e [әu]rope - homestone - rosenose - stovebone - moleEx. 2, p. 12 Listen and tick.Answers:Rope noseStone bonerose4. ЖазуEx. 3, p. 12 Write the words into your exercise - books.5. Тыңдау және қайталау.Ex. 4. p. 13 (CD 8) Listen and repeat.Rollerblade [rolәbleid]fairy tales [feiri - teilz]have dinner [hӕv dinә]go to bed [gәu tә bed]Сөздерді сөздікке жазып көшіреміз.6. ОқуЕх., 5, р. 13. Оқушылар мәтінді тыңдап, оқуды тапсырасыңдар.4 - жаттығудағы сөздер бар сөйлемдерді мәтіннен тауып оқып шығындар.1. Let's go rollerblading on Saturday morning.2. I read fairy tales to Lory. / She likes fairy tales very much.3. I have dinner.4. Do you go to bed late.T: Answer the Ted’s question: What does Bobby do on Friday.Pl: He comes home. He has dinner. He helps his mother. He goes swimming. He reads fairy tales to Lory.T: What do you do on Friday?7. Тыңдау және белгілеу.Ex. 6, p. 14 Listen and tick.- What does ted do on Sunday?Pl: 1 play chess 2 ride a bicycle 3 go to the zoo 4 play football 5 go shopping8. СөйлеуEx. 7, p. 15.Do you____________ on ___________?I _______________________________.I don’t___________________________.9. Үй тапсырмасы: WB, lesson 3, to learn the words by heart.Бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ