0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ
ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Абиева Зиуар Абдисаламқызы
2 курс студенті
Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к, профессор Кощанова Г.Р.
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
ziuar97@mail.com
Аңдатпа
TIMSS математика және жаратылыстану ғылымының білім сапасын
халықаралық салыстырмалы мониторингтік зерттеу жалпы балім саласындағы
негізгі мониторингтік зерттеулер болып табылады. Ол математика және
жаратылыстану ғылымының білім саласындағы білім тенденциясын бақылауға
көмектеседі. Зерттеу барысында бастауыш мектептердегі 4 сынып және 8 сынып
оқушыларының жетістіктері бағаланады.
Кілтті сөздер: функционалдық сауаттылық, математикалық сауаттылық,
TIMMS есептері
TIMSS халықаралық зерттеуіне оқушыларды дайындауға арналған есептер
1-есеп. Арифметикалық амалдар.
(89,989+27,719): 120 өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 0,0989.
В. 0,00989.
С. 0,9809.
D. 9,809.
Жауабы: С
1
2-есеп. 1 − 0,3 өрнегі берілген.
3
1-сұрақ: Өрнегінің мәні неге тең?
1
Жауабы: 1
30
2-сұрақ: Берілген өрнектің мәнін 120 есе арттырса, қандай сан шығады?
Жауабы: 122.
3-сұрақ: Берілген өрнектің мәнінің 50%-ын қаншаға тең?
1
Жауабы:2
15
3-есеп. Есептеу.
1
|−4,5|: |−0,05| + |−7 | ∙ |3,5| өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 115.
7
В. 65.
С. -115.
D. -65.
Жауабы: В
4-есеп. Есептеу
7 3 2 3 2 2 2 өрнегін ықшамдаңыздар.
А. -2.
В. 2 2 .
С. 2.
D. -2 2 .
Жауабы: А
5-есеп. Пайыз.
20 саны 2000 санының қанша пайызын құрайды?
А. 1%.
В. 2%.
С. 4%.
D. 5%.
Жауабы: А
6-есеп. Пайыз.
Егер 49 саны берілген санның 7% құрайтын болса, онда берілген сан нешеге
тең?
А. 490.
В. 700.
С. 70.
D. 4900.
Жауабы: В
7-есеп. Кітаптар саны.
Екі сөреде барлығы 94 кітап бар. Бірінші сөреден екінші сөреге 5 кітапты
ауыстырып қойғанда, екі сөредегі кітаптар саны бірдей болады.
Сұрақ. Бастапқыда әр сөреде қанша кітаптан болған?
Жауабы: 52,42
8-есеп. Бұрыштың биссектрисасы.
Бұрыш салыңдар. Бұрыштың биссектрисасын жүргізіңіздер.
1-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштқа тең болуы мүмкін бе?
Жауабы: иә .
2-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан артық болуы мүмкін бе?
Жауабы:жоқ.
3-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан 4 есе артық болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
4-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
бұрыш
бұрыш
бұрыш
бұрыш
берілген бұрыштан 3 есе кем болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
9-есеп. Үшбұрыштың бұрыштары.
АВС үшбұрышының В төбесіндегі бұрыш 48°-қа тең, ал С бұрышымен
сыбайлас бұрыш – 102°.
1-сұрақ. АСВ бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 78° .
2-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 48° .
3-сұрақ. Үшбұрыштың А төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:126°.
4-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:132°.
10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш.
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы
сыртқы
бұрыштарының
қосындысының мәні 318°.
1-сұрақ. Үшбұрыштың төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін
бе?
Жауабы:иә.
2-сұрақ. Берілген үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең?
Жауабы: 21°,21°,138° .
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 Қаулысы).
2. «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты»
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан
халқына Жолдауы.
3. Оразахынова Н., Кенжебаева Г. М. - «Оқушылардың функциональдық
сауаттылығын қалыптастыру жолдары» ғылыми мақаласы, 2012. - Б. 42-47
4. Н.Ә.Назарбаев. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының
басты бағыты. - 2012 ж. «Ана тілі» газеті, № 5. – 7-8 бет.
5. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары. ҚР Үкііметінің № 832 қаулысы.
2012 жылғы 25 маусым, Астана, Үкімет Үйі.
6. ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Абиева Зиуар Абдисаламқызы
2 курс студенті
Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к, профессор Кощанова Г.Р.
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
ziuar97@mail.com
Аңдатпа
TIMSS математика және жаратылыстану ғылымының білім сапасын
халықаралық салыстырмалы мониторингтік зерттеу жалпы балім саласындағы
негізгі мониторингтік зерттеулер болып табылады. Ол математика және
жаратылыстану ғылымының білім саласындағы білім тенденциясын бақылауға
көмектеседі. Зерттеу барысында бастауыш мектептердегі 4 сынып және 8 сынып
оқушыларының жетістіктері бағаланады.
Кілтті сөздер: функционалдық сауаттылық, математикалық сауаттылық,
TIMMS есептері
TIMSS халықаралық зерттеуіне оқушыларды дайындауға арналған есептер
1-есеп. Арифметикалық амалдар.
(89,989+27,719): 120 өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 0,0989.
В. 0,00989.
С. 0,9809.
D. 9,809.
Жауабы: С
1
2-есеп. 1 − 0,3 өрнегі берілген.
3
1-сұрақ: Өрнегінің мәні неге тең?
1
Жауабы: 1
30
2-сұрақ: Берілген өрнектің мәнін 120 есе арттырса, қандай сан шығады?
Жауабы: 122.
3-сұрақ: Берілген өрнектің мәнінің 50%-ын қаншаға тең?
1
Жауабы:2
15
3-есеп. Есептеу.
1
|−4,5|: |−0,05| + |−7 | ∙ |3,5| өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 115.
7
В. 65.
С. -115.
D. -65.
Жауабы: В
4-есеп. Есептеу
7 3 2 3 2 2 2 өрнегін ықшамдаңыздар.
А. -2.
В. 2 2 .
С. 2.
D. -2 2 .
Жауабы: А
5-есеп. Пайыз.
20 саны 2000 санының қанша пайызын құрайды?
А. 1%.
В. 2%.
С. 4%.
D. 5%.
Жауабы: А
6-есеп. Пайыз.
Егер 49 саны берілген санның 7% құрайтын болса, онда берілген сан нешеге
тең?
А. 490.
В. 700.
С. 70.
D. 4900.
Жауабы: В
7-есеп. Кітаптар саны.
Екі сөреде барлығы 94 кітап бар. Бірінші сөреден екінші сөреге 5 кітапты
ауыстырып қойғанда, екі сөредегі кітаптар саны бірдей болады.
Сұрақ. Бастапқыда әр сөреде қанша кітаптан болған?
Жауабы: 52,42
8-есеп. Бұрыштың биссектрисасы.
Бұрыш салыңдар. Бұрыштың биссектрисасын жүргізіңіздер.
1-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштқа тең болуы мүмкін бе?
Жауабы: иә .
2-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан артық болуы мүмкін бе?
Жауабы:жоқ.
3-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан 4 есе артық болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
4-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
бұрыш
бұрыш
бұрыш
бұрыш
берілген бұрыштан 3 есе кем болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
9-есеп. Үшбұрыштың бұрыштары.
АВС үшбұрышының В төбесіндегі бұрыш 48°-қа тең, ал С бұрышымен
сыбайлас бұрыш – 102°.
1-сұрақ. АСВ бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 78° .
2-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 48° .
3-сұрақ. Үшбұрыштың А төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:126°.
4-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:132°.
10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш.
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы
сыртқы
бұрыштарының
қосындысының мәні 318°.
1-сұрақ. Үшбұрыштың төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін
бе?
Жауабы:иә.
2-сұрақ. Берілген үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең?
Жауабы: 21°,21°,138° .
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 Қаулысы).
2. «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты»
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан
халқына Жолдауы.
3. Оразахынова Н., Кенжебаева Г. М. - «Оқушылардың функциональдық
сауаттылығын қалыптастыру жолдары» ғылыми мақаласы, 2012. - Б. 42-47
4. Н.Ә.Назарбаев. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының
басты бағыты. - 2012 ж. «Ана тілі» газеті, № 5. – 7-8 бет.
5. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары. ҚР Үкііметінің № 832 қаулысы.
2012 жылғы 25 маусым, Астана, Үкімет Үйі.
6. ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Абиева Зиуар АбдисаламқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Тақырып бойынша 11 материал табылды
TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Материал туралы қысқаша түсінік
TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Материалдың қысқаша нұсқасы
TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ
ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Абиева Зиуар Абдисаламқызы
2 курс студенті
Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к, профессор Кощанова Г.Р.
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
ziuar97@mail.com
Аңдатпа
TIMSS математика және жаратылыстану ғылымының білім сапасын
халықаралық салыстырмалы мониторингтік зерттеу жалпы балім саласындағы
негізгі мониторингтік зерттеулер болып табылады. Ол математика және
жаратылыстану ғылымының білім саласындағы білім тенденциясын бақылауға
көмектеседі. Зерттеу барысында бастауыш мектептердегі 4 сынып және 8 сынып
оқушыларының жетістіктері бағаланады.
Кілтті сөздер: функционалдық сауаттылық, математикалық сауаттылық,
TIMMS есептері
TIMSS халықаралық зерттеуіне оқушыларды дайындауға арналған есептер
1-есеп. Арифметикалық амалдар.
(89,989+27,719): 120 өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 0,0989.
В. 0,00989.
С. 0,9809.
D. 9,809.
Жауабы: С
1
2-есеп. 1 − 0,3 өрнегі берілген.
3
1-сұрақ: Өрнегінің мәні неге тең?
1
Жауабы: 1
30
2-сұрақ: Берілген өрнектің мәнін 120 есе арттырса, қандай сан шығады?
Жауабы: 122.
3-сұрақ: Берілген өрнектің мәнінің 50%-ын қаншаға тең?
1
Жауабы:2
15
3-есеп. Есептеу.
1
|−4,5|: |−0,05| + |−7 | ∙ |3,5| өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 115.
7
В. 65.
С. -115.
D. -65.
Жауабы: В
4-есеп. Есептеу
7 3 2 3 2 2 2 өрнегін ықшамдаңыздар.
А. -2.
В. 2 2 .
С. 2.
D. -2 2 .
Жауабы: А
5-есеп. Пайыз.
20 саны 2000 санының қанша пайызын құрайды?
А. 1%.
В. 2%.
С. 4%.
D. 5%.
Жауабы: А
6-есеп. Пайыз.
Егер 49 саны берілген санның 7% құрайтын болса, онда берілген сан нешеге
тең?
А. 490.
В. 700.
С. 70.
D. 4900.
Жауабы: В
7-есеп. Кітаптар саны.
Екі сөреде барлығы 94 кітап бар. Бірінші сөреден екінші сөреге 5 кітапты
ауыстырып қойғанда, екі сөредегі кітаптар саны бірдей болады.
Сұрақ. Бастапқыда әр сөреде қанша кітаптан болған?
Жауабы: 52,42
8-есеп. Бұрыштың биссектрисасы.
Бұрыш салыңдар. Бұрыштың биссектрисасын жүргізіңіздер.
1-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштқа тең болуы мүмкін бе?
Жауабы: иә .
2-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан артық болуы мүмкін бе?
Жауабы:жоқ.
3-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан 4 есе артық болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
4-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
бұрыш
бұрыш
бұрыш
бұрыш
берілген бұрыштан 3 есе кем болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
9-есеп. Үшбұрыштың бұрыштары.
АВС үшбұрышының В төбесіндегі бұрыш 48°-қа тең, ал С бұрышымен
сыбайлас бұрыш – 102°.
1-сұрақ. АСВ бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 78° .
2-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 48° .
3-сұрақ. Үшбұрыштың А төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:126°.
4-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:132°.
10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш.
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы
сыртқы
бұрыштарының
қосындысының мәні 318°.
1-сұрақ. Үшбұрыштың төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін
бе?
Жауабы:иә.
2-сұрақ. Берілген үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең?
Жауабы: 21°,21°,138° .
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 Қаулысы).
2. «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты»
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан
халқына Жолдауы.
3. Оразахынова Н., Кенжебаева Г. М. - «Оқушылардың функциональдық
сауаттылығын қалыптастыру жолдары» ғылыми мақаласы, 2012. - Б. 42-47
4. Н.Ә.Назарбаев. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының
басты бағыты. - 2012 ж. «Ана тілі» газеті, № 5. – 7-8 бет.
5. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары. ҚР Үкііметінің № 832 қаулысы.
2012 жылғы 25 маусым, Астана, Үкімет Үйі.
6. ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Абиева Зиуар Абдисаламқызы
2 курс студенті
Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к, профессор Кощанова Г.Р.
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
ziuar97@mail.com
Аңдатпа
TIMSS математика және жаратылыстану ғылымының білім сапасын
халықаралық салыстырмалы мониторингтік зерттеу жалпы балім саласындағы
негізгі мониторингтік зерттеулер болып табылады. Ол математика және
жаратылыстану ғылымының білім саласындағы білім тенденциясын бақылауға
көмектеседі. Зерттеу барысында бастауыш мектептердегі 4 сынып және 8 сынып
оқушыларының жетістіктері бағаланады.
Кілтті сөздер: функционалдық сауаттылық, математикалық сауаттылық,
TIMMS есептері
TIMSS халықаралық зерттеуіне оқушыларды дайындауға арналған есептер
1-есеп. Арифметикалық амалдар.
(89,989+27,719): 120 өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 0,0989.
В. 0,00989.
С. 0,9809.
D. 9,809.
Жауабы: С
1
2-есеп. 1 − 0,3 өрнегі берілген.
3
1-сұрақ: Өрнегінің мәні неге тең?
1
Жауабы: 1
30
2-сұрақ: Берілген өрнектің мәнін 120 есе арттырса, қандай сан шығады?
Жауабы: 122.
3-сұрақ: Берілген өрнектің мәнінің 50%-ын қаншаға тең?
1
Жауабы:2
15
3-есеп. Есептеу.
1
|−4,5|: |−0,05| + |−7 | ∙ |3,5| өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 115.
7
В. 65.
С. -115.
D. -65.
Жауабы: В
4-есеп. Есептеу
7 3 2 3 2 2 2 өрнегін ықшамдаңыздар.
А. -2.
В. 2 2 .
С. 2.
D. -2 2 .
Жауабы: А
5-есеп. Пайыз.
20 саны 2000 санының қанша пайызын құрайды?
А. 1%.
В. 2%.
С. 4%.
D. 5%.
Жауабы: А
6-есеп. Пайыз.
Егер 49 саны берілген санның 7% құрайтын болса, онда берілген сан нешеге
тең?
А. 490.
В. 700.
С. 70.
D. 4900.
Жауабы: В
7-есеп. Кітаптар саны.
Екі сөреде барлығы 94 кітап бар. Бірінші сөреден екінші сөреге 5 кітапты
ауыстырып қойғанда, екі сөредегі кітаптар саны бірдей болады.
Сұрақ. Бастапқыда әр сөреде қанша кітаптан болған?
Жауабы: 52,42
8-есеп. Бұрыштың биссектрисасы.
Бұрыш салыңдар. Бұрыштың биссектрисасын жүргізіңіздер.
1-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштқа тең болуы мүмкін бе?
Жауабы: иә .
2-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан артық болуы мүмкін бе?
Жауабы:жоқ.
3-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан 4 есе артық болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
4-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
бұрыш
бұрыш
бұрыш
бұрыш
берілген бұрыштан 3 есе кем болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
9-есеп. Үшбұрыштың бұрыштары.
АВС үшбұрышының В төбесіндегі бұрыш 48°-қа тең, ал С бұрышымен
сыбайлас бұрыш – 102°.
1-сұрақ. АСВ бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 78° .
2-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 48° .
3-сұрақ. Үшбұрыштың А төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:126°.
4-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:132°.
10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш.
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы
сыртқы
бұрыштарының
қосындысының мәні 318°.
1-сұрақ. Үшбұрыштың төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін
бе?
Жауабы:иә.
2-сұрақ. Берілген үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең?
Жауабы: 21°,21°,138° .
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 Қаулысы).
2. «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты»
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан
халқына Жолдауы.
3. Оразахынова Н., Кенжебаева Г. М. - «Оқушылардың функциональдық
сауаттылығын қалыптастыру жолдары» ғылыми мақаласы, 2012. - Б. 42-47
4. Н.Ә.Назарбаев. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының
басты бағыты. - 2012 ж. «Ана тілі» газеті, № 5. – 7-8 бет.
5. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары. ҚР Үкііметінің № 832 қаулысы.
2012 жылғы 25 маусым, Астана, Үкімет Үйі.
6. ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
18.04.2024
553
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













