Материалдар / TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР

Материал туралы қысқаша түсінік
TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
334
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

TIMSS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ОҚУШЫЛАРДЫ
ДАЙЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР
Абиева Зиуар Абдисаламқызы
2 курс студенті
Ғылыми жетекшісі: п.ғ.к, профессор Кощанова Г.Р.
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
ziuar97@mail.com
Аңдатпа
TIMSS математика және жаратылыстану ғылымының білім сапасын
халықаралық салыстырмалы мониторингтік зерттеу жалпы балім саласындағы
негізгі мониторингтік зерттеулер болып табылады. Ол математика және
жаратылыстану ғылымының білім саласындағы білім тенденциясын бақылауға
көмектеседі. Зерттеу барысында бастауыш мектептердегі 4 сынып және 8 сынып
оқушыларының жетістіктері бағаланады.
Кілтті сөздер: функционалдық сауаттылық, математикалық сауаттылық,
TIMMS есептері
TIMSS халықаралық зерттеуіне оқушыларды дайындауға арналған есептер
1-есеп. Арифметикалық амалдар.
(89,989+27,719): 120 өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 0,0989.
В. 0,00989.
С. 0,9809.
D. 9,809.
Жауабы: С
1

2-есеп. 1 − 0,3 өрнегі берілген.
3
1-сұрақ: Өрнегінің мәні неге тең?
1
Жауабы: 1
30
2-сұрақ: Берілген өрнектің мәнін 120 есе арттырса, қандай сан шығады?
Жауабы: 122.
3-сұрақ: Берілген өрнектің мәнінің 50%-ын қаншаға тең?
1
Жауабы:2
15

3-есеп. Есептеу.
1
|−4,5|: |−0,05| + |−7 | ∙ |3,5| өрнегінің мәнін есептеңіздер.
А. 115.

7

В. 65.
С. -115.
D. -65.
Жауабы: В
4-есеп. Есептеу
7  3 2  3  2 2  2 өрнегін ықшамдаңыздар.

А. -2.
В. 2 2 .
С. 2.
D. -2 2 .
Жауабы: А
5-есеп. Пайыз.
20 саны 2000 санының қанша пайызын құрайды?
А. 1%.
В. 2%.
С. 4%.
D. 5%.
Жауабы: А
6-есеп. Пайыз.
Егер 49 саны берілген санның 7% құрайтын болса, онда берілген сан нешеге
тең?
А. 490.
В. 700.
С. 70.
D. 4900.
Жауабы: В
7-есеп. Кітаптар саны.
Екі сөреде барлығы 94 кітап бар. Бірінші сөреден екінші сөреге 5 кітапты
ауыстырып қойғанда, екі сөредегі кітаптар саны бірдей болады.
Сұрақ. Бастапқыда әр сөреде қанша кітаптан болған?
Жауабы: 52,42
8-есеп. Бұрыштың биссектрисасы.
Бұрыш салыңдар. Бұрыштың биссектрисасын жүргізіңіздер.
1-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштқа тең болуы мүмкін бе?
Жауабы: иә .
2-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан артық болуы мүмкін бе?
Жауабы:жоқ.
3-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы
берілген бұрыштан 4 есе артық болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
4-сұрақ. Биссектриса және бұрыштың қабырғасы арасындағы

бұрыш
бұрыш
бұрыш
бұрыш

берілген бұрыштан 3 есе кем болуы мүмкін бе?
Жауабы: жоқ .
9-есеп. Үшбұрыштың бұрыштары.
АВС үшбұрышының В төбесіндегі бұрыш 48°-қа тең, ал С бұрышымен
сыбайлас бұрыш – 102°.
1-сұрақ. АСВ бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 78° .
2-сұрақ. ВАС бұрышының шамасы қанша?
Жауабы: 48° .
3-сұрақ. Үшбұрыштың А төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:126°.
4-сұрақ. Үшбұрыштың В төбесіне қатысты сыртқы бұрышының градустық
өлшемі қанша?
Жауабы:132°.
10-есеп. Теңбүйірлі үшбұрыш.
Теңбүйірлі
үшбұрыштың
табанындағы
сыртқы
бұрыштарының
қосындысының мәні 318°.
1-сұрақ. Үшбұрыштың төбесіндегі ішкі бұрышы доғал бұрыш болуы мүмкін
бе?
Жауабы:иә.
2-сұрақ. Берілген үшбұрыштың бұрыштарының шамалары неге тең?
Жауабы: 21°,21°,138° .

Қолданылған әдебиеттер тізімі:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы № 832 Қаулысы).
2. «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты»
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтардағы Қазақстан
халқына Жолдауы.
3. Оразахынова Н., Кенжебаева Г. М. - «Оқушылардың функциональдық
сауаттылығын қалыптастыру жолдары» ғылыми мақаласы, 2012. - Б. 42-47
4. Н.Ә.Назарбаев. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының
басты бағыты. - 2012 ж. «Ана тілі» газеті, № 5. – 7-8 бет.
5. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары. ҚР Үкііметінің № 832 қаулысы.
2012 жылғы 25 маусым, Астана, Үкімет Үйі.
6. ҚР Білім беру жүйесін 2015 жылға дейін дамыту тұжырымдамасы.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!