|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Атрауова Раушан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Биология, 8 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
5- сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
VІII тарау.Қозғалыс.Биофизика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адам қаңқасының құрылысы.Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут 00:00 – 03:00 |
Сәлеметсіздер ме? Біз сіздермен қашықтықтан оқытуды ары қарай жалғастырамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Адам қаңқасының құрылысы.Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі Бүгінгі сабақта:Адам қаңқасының сүйектерінің түрлерін ажыратуды Бүгінгі сабақтың тірек сөздері: Жалпақ сүйек,кемікті зат,сүйек ұлпасысүйектің қызыл кемігі,жілік майы. Сенің білетінің:
Сенің меңгеретінің: Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметін сипаттауды |
Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру |
|
Презентация Слайд №1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 минут 03:00 – 19:00 |
Тірек-қимыл жүйесі.
Қаңқа сүйектері Қаңқа бұлшықеттері. Атқаратын қызметтері: 1. Қан түзеді 1.Қимыл-қозғалысты қамтамасыз етеді 2. Тірек 3.Қорғаныш 2.Ішкі мүшелерді қорғайды Сүйектің түрлері.
Ұзын сүйек Қысқа сүйек Құрылысы бойынша:
Жалпақ Түтікті
Дискриптор: Жалпақ сүйек пен түтікті сүйектің белгілерін айқындайды.
Қаңқа бөлімдері.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
Слайд №2 Тірек-қимыл жүйесі Слайд №3 Слайд №4 Слайд №5 Слайд №6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 мин 19:00-23:00 |
1-тапсырма :Қаңқа бөлімдерін атаңыз
Дұрыс жауабы: Бас,кеуде,омыртқа жотасы,аяқ-қол сүйектері. та2-тапсырма: Сандар сөйлейді Сандарды омыртқа жотасы бөліктерімен сәйкестендіріңдер
. Дұрыс жауабы:
3-тапсырма.Кестені толтыр.
Дұрыс жауабы:
Сергіту сәті :Бейне ролик 4.тапсырма /Постермен жұмыс |
Жаңа сабақты тапсырмалар арқылы меңгеру.Тапсырмаларды орындау Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Дискриптор:Адам қаңқа бөлімдерін атай алады. Дискриптор:Қаңқа бөлімдерін санын анықтайды,бөлімдерін сәйкестендіреді |
Слайд №7
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Серикова Ақбота БайқоңырқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Тірек-қимыл жұйесі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Тірек-қимыл жұйесіМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың ҚМЖ жүктелді.Адам қаңқасының құрылысы.Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















