Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Жаратылыстану пәні 5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|
|
1-тоқсан |
|||||
|
5.1.А Ғылым әлемі |
Ғылымның рөлі |
5.1.1.1.-ғылымның қызметтерін адам іс-ірекетінің түрі ретінде анықтау |
1 |
|
|
|
|
Зерттеуді жоспарлау |
5.1.3.1-зерттеу жоспарын құрастыру |
1 |
|
|
|
5.1.В Адам. Жер.Ғылым. |
Жер ғаламшарының пайда болуы |
5.2.2.1.-жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Жерде тіршіліктің пайда болуы |
5.2.4.1-жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Тіршілік ету жағдайлары |
5.2.4.2-тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау |
1 |
|
|
|
|
Жергілікті жердің жоспары.Шартты белгілер. |
5.2.5.1-«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Мұхиттарды зерттеу тарихы |
5.2.6.2-мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. |
5.2.7.2-нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау |
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||
|
|
2-тоқсан |
||||
|
5.2.А Заттар және материалдар |
Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия |
5.3.1.1-бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Заттардың қасиеттері |
5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және эленктрөткізгіштігін, сөзылғыштығын, иілімділігін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Физикалық және химиялық құбылыстар |
5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
1 |
|
|
|
|
Таза заттар және қоспалар |
5.3.2.1-қоспалар мен таза заттарды ажырату |
1 |
|
|
|
|
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері |
5.3.2.2-қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
1 |
|
|
|
|
Ерітінділер дайындау |
5.3.2.3-құрамы белгілі ерітіндіні дайындау |
1 |
|
|
|
|
Заттарды жіктеу |
5.3.2.5-заттарды ерігіштігі бойынша металдар және бейметалдарға жіктеу |
1 |
|
|
|
|
Ішкі жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||
|
3-тоқсан |
|||||
|
5.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Табиғаттағы заттар айналымы |
5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау, заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу. |
1 |
|
|
|
|
Тау түзілу .Үгілу. |
|
1 |
|
|
|
|
Тірі ағзалардың қасиеттері |
5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері |
5.4.2.2-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Фотосинтез |
5.4.2.5-фотосинтез үдерісін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Фотосинтезге қажетті жағдайлар |
5.4.2.7-фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларды зерттеу |
1 |
|
|
|
5.3ВЭнергия және қозғалыс |
Энергия түрлері |
5.5.1.1- энергия түрлерін ажырату |
1 |
|
|
|
|
Температураны өлшеу |
5.5.1.5-жылулық үлғаюды сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Энергияның өзара айналуы |
5.5.1.6-энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру |
1 |
|
|
|
|
Ішкі жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
10 |
|
|||
|
4-тоқсан |
|||||
|
5.4А экология және тұрақты даму |
Экожожүйе құрамбөліктері |
5.6.1.1-экожүйелердің құрамдас бөліктерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
Экожүйе түрлері |
5.6.1.2- экожүйе түрлерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
Орта факторлары және олардың экожүйелерге әсері |
5.6.1.3-орта факторларының әсерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
Табиғи және жасанды экожүйелер |
5.6.1.4-табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
|
Біржасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы |
5.6.2.2-біржасушалы ағзалардың экожүйедегі маңызын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Көпжасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы |
5.6.2.3- көпжасушалы ағзалардың маңызын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Туған жердің экологиялық мәселелері |
5.6.2.4- табиғатты қорғау мәселері |
1 |
|
|
|
|
Ішкі жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||
|
|
|
|
|||
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Әлеуметтік тұрмыстық бағдар
5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|||||
|
1-тоқсан |
|||||||||
|
5.1А.Жеке бас тазалығы |
Жеке бас тазалығына қажетті заттар |
5.1.1.1.-тазалық құралдарын пайдалану олардың қызметтерін білу, дене шаш тазалығын білу |
1 |
|
|||||
|
5.1.АМедициналық көмек |
Медициналық көмек көрсету |
5.1.2.1-жәндік , маса ,ара шаққан кезде медициналық комек көрсету |
1 |
|
|||||
|
|
Жәндік шаққан кезде жасалатын әрекеттер |
5.1.2.1-жәндік , маса ,ара шаққан кезде медициналық комек көрсету |
1 |
|
|||||
|
5.2.ВКиім ,аяқ киім, бас киім түрлері. |
Киім түрлері |
5.2.1.1.-киім, баскиім түрлері,олардың қызметтерін білу |
1 |
|
|||||
|
|
Киім тігетін материалдың түрлері, оларды ажырату |
5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|||||
|
|
Киімдерді жуу, кептіру, үтіктеу |
5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|||||
|
|
Аяқ киім түрлері, олардың күтімі |
5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|||||
|
5.3В Азық-түлік.Тамақтану |
Ас үй жабдықтары |
5.3.1.1- Азық-түлік топтарын ажырата білу,көкністер, жемістер |
1 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||
|
2-тоқсан |
|||||||||
|
5.3. Ас үй ыдыстары техникасы |
Ас құралдвры ыдыс –аяқтары |
5.3.2.1-ас үй жабдықтарын білу ,ас үй құралдарына күтім жасау |
1 |
|
|||||
|
5.3 Ас дайындау |
Азық-түлік өнімдері |
5.3.3.1-азық-түлікдердің зерттелген топтары туралы білімді кеңейту |
1 |
|
|||||
|
|
Тамақтану тәртібі |
5.3.3.1-азық-түлікдердің зерттелген топтары туралы білімді кеңейту |
1 |
|
|||||
|
|
Жемістерден салат дайындау |
5.3.3.1.-шикі көкөніс, жемістерден салат дайындау |
1 |
|
|||||
|
|
Салатты безендіру |
5.3.3.1.-шикі көкөніс, жемістерден салат дайындау |
1 |
|
|||||
|
|
Үстелді түскі асқа дайындау |
5.3.3.1-үстелдің басында өзін-өзі ұстаудың тәртібі |
1 |
|
|||||
|
5.4Тұрғын ғымараттарының түрлері |
Тұрғын үй түрлері |
5.4.1.1-тұрғын үй ғимараттарының түрлерін білу |
1 |
|
|||||
|
|
Үй ішіндегі гигиеналық талаптар |
5.4.1.1-жеке үйлер , пәтерлерде өзін ұстау ережелерін білу |
1 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||
|
3-тоқсан |
|||||||||
|
5.5.1 Транспорт көлік құралдарының түрлері |
Тұратын аудандағы бағыт |
5.5.1.1-қоғамдық. Жекелей көліктің қызметтері туралы білу |
2 |
|
|||||
|
Көлік түрлері |
5.5.1.1-қоғамдық. Жекелей көліктің қызметтері туралы білу |
2 |
|
||||||
|
5.5.2көлікте жолда өзін-өзі үстаудың әдебі |
Көлік ішіндегі тәртіп |
5.5.2.2-қоғамдық көлікте өзін-өзі үстай білу, әдебі |
1 |
|
|||||
|
5.5.3 Қала бойынша қозғалыс маршруты |
Мен мектепке барамын |
5.5.3.1-мектепке бару , тұратын жерлердегі жазу жүретін жолдарды білу |
2 |
|
|||||
|
5.6.1Отбасы құрамы |
Отбасы құрамы |
5.6.1.1-отбасы мүшелерінің аты- жөні, әкесінің аты, тегі |
1 |
|
|||||
|
5.6.2қарым- қатынастар |
Отбасы мүшелері |
5.6.2.1-отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,отбасы мүшелерінің міндеттерін білу |
2 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
10 |
|
|||||||
|
4-тоқсан |
|||||||||
|
|
Отбасы мүшелерінің туған күндерін тойлау |
5.6.2.1-отбасы дәстурлерін зерделей білу |
2 |
|
|||||
|
|
Сыйлық таңдау.Туған күн иесін құттықтау |
5.6.2.1-отбасы дәстурлерін зерделей білу |
1 |
|
|||||
|
5.7.1 Байланыс жасау кәсіпорындары |
Пошта қызметі |
5.7.5.1-пошта қызметтерін білу |
2 |
|
|||||
|
5.8.1Қайталау |
Қайталау |
5.8.1.1- тазалық құралдарын пайдалану олардың қызметтерін білу |
1 |
|
|||||
|
|
Жеке бас тазалығы |
5.8.2.1-дене шаш тазалығын білу |
1 |
|
|||||
|
|
Киімдерді күту |
5.8.3.1- тазалық құралдарын пайдалану |
1 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Қоршаған әлем пәні 5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|||||||
|
1-тоқсан |
|||||||||||
|
5.1.Күзгі жемістерденсаулық көзі.Күзгі өзгерістер туралы мәліметтерді қорту |
Табиғаттағы маусымдық өзгерістер |
5.1.1.1.-күннің табиғаттағы өзгерістері,ауа ,судың температурасы,жылылық көлемі |
1 |
|
|||||||
|
Адамның тамақтануында көкністер мен жемістердің маңызы |
5.1.1.2-көкністер мен жемістердің адам өміріндегі маңызын ұғыну |
1 |
|
||||||||
|
Табиғаттағы күзгі өзгерістер |
5.1.1.4-табиғаттағы күзгі өзгерістер себебін түсіндіре білу |
1 |
|
||||||||
|
Көкөністер мен жемістерден жасалған тағамдар |
5.1.1.5-жаңа піскен көкөністер, жемістер мен аскөктен жеңіл тағам дайындау |
1 |
|
||||||||
|
Көкөністерді қысқа дайындау |
5.1.1.6-күзгі көкністерді жинауға көмектесу |
1 |
|
||||||||
|
Маусымдық өзгерістер |
5.1.1.7-ауа райына қарай киіне білу |
1 |
|
||||||||
|
Мектеп жанындағы күзгі жұмыстар |
5.1.1.8-күзгі жұмыстарға қатысу |
1 |
|
||||||||
|
Бақшадағы күзгі жұмыстар |
5.1.1.9-күзгі жұмыстарға қатысу |
1 |
|
||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||||
|
2-тоқсан |
|||||||||||
|
5.2Тірі табиғаттағы өзгерістер |
Мәдени өсімдіктер |
5.2.1.1-мәдени өсімдіктер туралы ұғымын нығайту |
1 |
|
|||||||
|
Жабайы өсетін өсімдіктер |
5.2.1.2-жабайы өсімдіктер айырмашылықтары |
1 |
|
||||||||
|
Ағаштар қарағай, қайын |
5.2.1.3-сыртқы ерекшіліктерін ажырата білу |
1 |
|
||||||||
|
Бұталар ,итмұрын арша |
5.2.1.4-көбею жолдарын білу |
1 |
|
||||||||
|
Шөптер жоңышқа бақбақ |
5.2.1.5-өсімдіктердің даму кезеңдерін білу |
1 |
|
||||||||
|
Мәдени өсімдіктердің жабайы өсімдіктерден айырмашылығы |
5.2.1.6-айырмашылығын ажырата білу |
1 |
|
||||||||
|
5.3 Қысқы табиғаттағы өзгерістер |
Қыс мезгіліндегі табиғаттағы өзгерістер |
5.3.1.1-қысқы табиғаттағы өзгерістер туралы мәліметтерін қорытындылау |
1 |
|
|||||||
|
|
Қыс мезгіліндегі адамдардың еңбектері |
5.3.1.2-қысқа дайындық жұмыствры |
1 |
|
|||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||||
|
3-тоқсан |
|||||||||||
|
5.4.1Тірі табиғаттағы процестер |
Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылы |
5.4.1.1-жануарлардың сыртқы түрін ажырата білу |
2 |
|
|||||||
|
Шөпқоректі жануарлар |
5.4.2.1-жануарлар мен танысу |
2 |
|
||||||||
|
|
Жыртқыш жануарлар |
5.4.2.2-жыртқыш жануар қасқыр, түлкі туралы түсінік |
1 |
|
|||||||
|
|
Пайдалы және зиянды жануарлар |
5.4.3.1-жануарларды ажырата білу білу |
2 |
|
|||||||
|
|
Үй жануарлары |
5.4.3.2-үй жануарларын күту |
1 |
|
|||||||
|
5.5.1Өлі табиғаттағы процестер |
Өлі табиғат |
5.5.1.1-өлі табиғат туралы білімді қорытындылау |
1 |
|
|||||||
|
Су оның маңызы |
5.5.2.1-өлі табиғат туралы білімді қорытындылау |
1 |
|
||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
10 |
|
|||||||||
|
4-тоқсан |
|||||||||||
|
5.6.1Көктемнің әртүрлі кезеңдеріндегі табиғаттағы өзгерістер |
Ауа оның қасиеті |
5.6.2.1-ауаның пайдасы мен құрамын білу |
1 |
|
|||||||
|
Топырақтың ерекшелігі және құрамы |
5.6.3.1-топырақтың пайдасын білу |
1 |
|
||||||||
|
|
Көктем айларындағы табиғаттағы өзгерістер |
5.6.4.1-өзгерістерді ажырата білу |
2 |
|
|||||||
|
Табиғаттағы тәртіп мәдениеті |
5.6.5.1-табиғаттағы тәртіп мәдениетін сақтау |
1 |
|
||||||||
|
5.7.1 Қазақстан өнеркәсібі |
Қазақстан өнеркәсібі |
5.7.5.1-өнеркәсіп туралы түсінік |
2 |
|
|||||||
|
|
Нанның адам өміріндегі рөлі |
5.7.1.1- нанның неден жасалатынын және адам өміріндегі рөлін білу |
1 |
|
|||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||||
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Танымдық қымет пен сөйлеуді үйрету
5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|||||||||
|
1-тоқсан |
|||||||||||||
|
5.1.Көру қабілетін дамыту |
4-6 бөліктен суреттер құрастыру |
5.1.2.1.-4-6 бөліктен тұратын суреттер құрастыру |
1 |
8.09 |
|||||||||
|
Заттар мен бейнелерді салыстыру |
5.1.2.2-айырмашылықтарын анықтау |
1 |
15.09 |
||||||||||
|
Геометриялық формалармен хұмыс |
5.1.2.3-бөлшектері мен белгілерін анықтау |
1 |
16.09 |
||||||||||
|
Бейненің суреттеп салу |
5.1.2.4-бейне суретін салып бітіру |
1 |
18.09 |
||||||||||
|
Ұзындықты өлшеу |
5.1.2.5- ұзындықты см,дм,м арқылы өлшеу |
1 |
21.09 |
||||||||||
|
Белгілерді ажырату |
5.1.2.6-заттарды суреттеу |
1 |
22.09 |
||||||||||
|
Бейнелерді тану білу |
5.1.2.7-бейнелерді элементі бойынша тану |
2 |
28.0929.09 |
||||||||||
|
5.1.6Дәм және иіс түйсігін дамыту |
Тағамды дәмі арқылы тану |
5.1.6.1-тағамдық өнімдер мен тағамды дәмі арқылы тану |
1 |
5.10 |
|||||||||
|
Түрлі иістерді тану |
5.1.6.2-иістерді тану |
1 |
6.10 |
||||||||||
|
Иістерге баға беру |
5.1.6.3-жағымды жағымсыз иістерді ажырату |
1 |
12.10 |
||||||||||
|
Иістерді тану және атау |
5.1.6.4-гүлдің иісін ажырату |
1 |
13.10 |
||||||||||
|
5.2.1Ұсақ материкасын дамыту |
Жұдырығын саусақтарын уқалау |
5.2.1.1-саусақ жаттығулары |
1 |
19.10 |
|||||||||
|
Саусақ гимнастикасы |
5.2.1.2-саусақ гимнастикасын жасау |
1 |
20.10 |
||||||||||
|
Қол позаларын келтіру |
5.2.1.3-қол позаларын клтіруді білу |
1 |
26.10 |
||||||||||
|
Қандай да бір нақты затпен жасалатын әрекеттер |
5.2.1.5-нақты әрекеттер жасау |
1 |
27.10 |
||||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|||||||||||
|
2-тоқсан |
|||||||||||||
|
|
Геометриялық фигуралар бейнелерді штрихтеу |
5.2.1.5-фигураларды штрихтеу |
2 |
9.11. 10.11 |
|||||||||
|
Бейнелерды бояулар мен қарындашпен бояу |
5.2.1.6-бейнелерді бояу |
2 |
16.11 17.11 |
||||||||||
|
Моншақтарды жіпке тізу |
5.2.1.7-моншақты тізу |
1 |
23.11 |
||||||||||
|
Пластилинмен жұмыс |
5.2.1.8-пластилинмен жұмыс жасауды білу |
2 |
24.11 26.11 |
||||||||||
|
Құммен сурет салу |
5.2.1.9-сурет салуды үйрету |
1 |
27.11 |
||||||||||
|
Майда заттар мен жұмыс |
5.2.1.10-ұстау арқылы сұрыптау |
2 |
7.12. 8.12 |
||||||||||
|
Үлгі бойынша мозаика құрастыру |
5.2.1.11-мозаика құрастыру |
2 |
14.12 15.12 |
||||||||||
|
|
Қағаз фигуралар жасау,жапыстыру |
5.2.1.12-оригами жасау |
2 |
21.12 22.12 |
|||||||||
|
|
Айту бойынша торларды белдеулеу |
5.2.1.13-торларды белдеулеу, бояу |
2 |
27.12 28.12 |
|||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|||||||||||
|
3-тоқсан |
|||||||||||||
|
|
Трафареттерді белдеулеу бояу |
5.2.1.14-трафаретпен жұмыс жасау |
2 |
|
|||||||||
|
Жарма бұршақтарды іріктеу |
5.2.1.15-тұқымдармен танысу |
2 |
|
||||||||||
|
Тұймелерді ілу |
5.2.1.16-тұйме қадауды үйрену |
1 |
|
||||||||||
|
Бейнелерді белдеулеу |
5.2.1.17-суреттермен жұмыс |
2 |
|
||||||||||
|
Қпқақтарды ашып жабу екі қолмен жұмыс |
5.2.1.8-екі қолды бірдей тиімді пайдалану |
2 |
|
||||||||||
|
5.2.1Мимиканы дамыту |
Қол қозғалту жаттығулары |
5.2.2.1-қол жаттығуларын жасау |
2 |
|
|||||||||
|
Мимика түрлері |
5.2.2.2-мимика түрлерімен танысу |
2 |
|
||||||||||
|
5.3.1.Жадын дамыту |
Геометриялық өрнектер бейнелерді келтіру |
5.3.1.1-есте сақтап қалу |
2 |
|
|||||||||
|
|
Қозғалыстар |
5.3.1.2-реттілігін келтіру |
2 |
|
|||||||||
|
|
Сөздер қатарын артынша келтіру |
5.3.1.3-сөздерді қайталау |
2 |
|
|||||||||
|
|
Тақпақ айту |
5.3.1.4-қайталау |
1 |
|
|||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
20 |
|
|||||||||||
|
4-тоқсан |
|||||||||||||
|
5.3.2.Тіл және ойлау қабілетін дамыту |
Адамдарды жасына қарай топтастыру |
5.3.2.1-жасын ажырата білу |
2 |
|
|||||||||
|
Заттардың қажеттілігін анықтау |
5.3.2.2-қажеттілігін анықтау |
2 |
|
||||||||||
|
Заттарды топқа бөлу |
5.3.2.3-ажырата білу |
2 |
|
||||||||||
|
Отбасындағы оқиғаларды бақылау |
5.3.2.4-сараптау |
2 |
|
||||||||||
|
Өз ісіні саралау |
5.3.2.8-саралай алу |
2 |
|
||||||||||
|
Оқиғаларды болжау |
5.4.2.1- болжай алу |
2 |
|
||||||||||
|
Мозаика құрастыру |
5.5.3.1-құрастыра алу |
2 |
|
||||||||||
|
Суреттерді бояу |
5.5.3.2-бояу,түстерді таңдау |
2 |
|
||||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тірек сызбалар
тірек сызбалар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Жаратылыстану пәні 5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|
|
1-тоқсан |
|||||
|
5.1.А Ғылым әлемі |
Ғылымның рөлі |
5.1.1.1.-ғылымның қызметтерін адам іс-ірекетінің түрі ретінде анықтау |
1 |
|
|
|
|
Зерттеуді жоспарлау |
5.1.3.1-зерттеу жоспарын құрастыру |
1 |
|
|
|
5.1.В Адам. Жер.Ғылым. |
Жер ғаламшарының пайда болуы |
5.2.2.1.-жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Жерде тіршіліктің пайда болуы |
5.2.4.1-жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Тіршілік ету жағдайлары |
5.2.4.2-тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау |
1 |
|
|
|
|
Жергілікті жердің жоспары.Шартты белгілер. |
5.2.5.1-«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Мұхиттарды зерттеу тарихы |
5.2.6.2-мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. |
5.2.7.2-нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау |
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||
|
|
2-тоқсан |
||||
|
5.2.А Заттар және материалдар |
Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия |
5.3.1.1-бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Заттардың қасиеттері |
5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және эленктрөткізгіштігін, сөзылғыштығын, иілімділігін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Физикалық және химиялық құбылыстар |
5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
1 |
|
|
|
|
Таза заттар және қоспалар |
5.3.2.1-қоспалар мен таза заттарды ажырату |
1 |
|
|
|
|
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері |
5.3.2.2-қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
1 |
|
|
|
|
Ерітінділер дайындау |
5.3.2.3-құрамы белгілі ерітіндіні дайындау |
1 |
|
|
|
|
Заттарды жіктеу |
5.3.2.5-заттарды ерігіштігі бойынша металдар және бейметалдарға жіктеу |
1 |
|
|
|
|
Ішкі жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||
|
3-тоқсан |
|||||
|
5.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Табиғаттағы заттар айналымы |
5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау, заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу. |
1 |
|
|
|
|
Тау түзілу .Үгілу. |
|
1 |
|
|
|
|
Тірі ағзалардың қасиеттері |
5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері |
5.4.2.2-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Фотосинтез |
5.4.2.5-фотосинтез үдерісін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Фотосинтезге қажетті жағдайлар |
5.4.2.7-фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларды зерттеу |
1 |
|
|
|
5.3ВЭнергия және қозғалыс |
Энергия түрлері |
5.5.1.1- энергия түрлерін ажырату |
1 |
|
|
|
|
Температураны өлшеу |
5.5.1.5-жылулық үлғаюды сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Энергияның өзара айналуы |
5.5.1.6-энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру |
1 |
|
|
|
|
Ішкі жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
10 |
|
|||
|
4-тоқсан |
|||||
|
5.4А экология және тұрақты даму |
Экожожүйе құрамбөліктері |
5.6.1.1-экожүйелердің құрамдас бөліктерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
Экожүйе түрлері |
5.6.1.2- экожүйе түрлерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
Орта факторлары және олардың экожүйелерге әсері |
5.6.1.3-орта факторларының әсерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
Табиғи және жасанды экожүйелер |
5.6.1.4-табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
|
Біржасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы |
5.6.2.2-біржасушалы ағзалардың экожүйедегі маңызын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Көпжасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы |
5.6.2.3- көпжасушалы ағзалардың маңызын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
Туған жердің экологиялық мәселелері |
5.6.2.4- табиғатты қорғау мәселері |
1 |
|
|
|
|
Ішкі жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||
|
|
|
|
|||
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Әлеуметтік тұрмыстық бағдар
5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|||||
|
1-тоқсан |
|||||||||
|
5.1А.Жеке бас тазалығы |
Жеке бас тазалығына қажетті заттар |
5.1.1.1.-тазалық құралдарын пайдалану олардың қызметтерін білу, дене шаш тазалығын білу |
1 |
|
|||||
|
5.1.АМедициналық көмек |
Медициналық көмек көрсету |
5.1.2.1-жәндік , маса ,ара шаққан кезде медициналық комек көрсету |
1 |
|
|||||
|
|
Жәндік шаққан кезде жасалатын әрекеттер |
5.1.2.1-жәндік , маса ,ара шаққан кезде медициналық комек көрсету |
1 |
|
|||||
|
5.2.ВКиім ,аяқ киім, бас киім түрлері. |
Киім түрлері |
5.2.1.1.-киім, баскиім түрлері,олардың қызметтерін білу |
1 |
|
|||||
|
|
Киім тігетін материалдың түрлері, оларды ажырату |
5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|||||
|
|
Киімдерді жуу, кептіру, үтіктеу |
5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|||||
|
|
Аяқ киім түрлері, олардың күтімі |
5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|||||
|
5.3В Азық-түлік.Тамақтану |
Ас үй жабдықтары |
5.3.1.1- Азық-түлік топтарын ажырата білу,көкністер, жемістер |
1 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||
|
2-тоқсан |
|||||||||
|
5.3. Ас үй ыдыстары техникасы |
Ас құралдвры ыдыс –аяқтары |
5.3.2.1-ас үй жабдықтарын білу ,ас үй құралдарына күтім жасау |
1 |
|
|||||
|
5.3 Ас дайындау |
Азық-түлік өнімдері |
5.3.3.1-азық-түлікдердің зерттелген топтары туралы білімді кеңейту |
1 |
|
|||||
|
|
Тамақтану тәртібі |
5.3.3.1-азық-түлікдердің зерттелген топтары туралы білімді кеңейту |
1 |
|
|||||
|
|
Жемістерден салат дайындау |
5.3.3.1.-шикі көкөніс, жемістерден салат дайындау |
1 |
|
|||||
|
|
Салатты безендіру |
5.3.3.1.-шикі көкөніс, жемістерден салат дайындау |
1 |
|
|||||
|
|
Үстелді түскі асқа дайындау |
5.3.3.1-үстелдің басында өзін-өзі ұстаудың тәртібі |
1 |
|
|||||
|
5.4Тұрғын ғымараттарының түрлері |
Тұрғын үй түрлері |
5.4.1.1-тұрғын үй ғимараттарының түрлерін білу |
1 |
|
|||||
|
|
Үй ішіндегі гигиеналық талаптар |
5.4.1.1-жеке үйлер , пәтерлерде өзін ұстау ережелерін білу |
1 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||
|
3-тоқсан |
|||||||||
|
5.5.1 Транспорт көлік құралдарының түрлері |
Тұратын аудандағы бағыт |
5.5.1.1-қоғамдық. Жекелей көліктің қызметтері туралы білу |
2 |
|
|||||
|
Көлік түрлері |
5.5.1.1-қоғамдық. Жекелей көліктің қызметтері туралы білу |
2 |
|
||||||
|
5.5.2көлікте жолда өзін-өзі үстаудың әдебі |
Көлік ішіндегі тәртіп |
5.5.2.2-қоғамдық көлікте өзін-өзі үстай білу, әдебі |
1 |
|
|||||
|
5.5.3 Қала бойынша қозғалыс маршруты |
Мен мектепке барамын |
5.5.3.1-мектепке бару , тұратын жерлердегі жазу жүретін жолдарды білу |
2 |
|
|||||
|
5.6.1Отбасы құрамы |
Отбасы құрамы |
5.6.1.1-отбасы мүшелерінің аты- жөні, әкесінің аты, тегі |
1 |
|
|||||
|
5.6.2қарым- қатынастар |
Отбасы мүшелері |
5.6.2.1-отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,отбасы мүшелерінің міндеттерін білу |
2 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
10 |
|
|||||||
|
4-тоқсан |
|||||||||
|
|
Отбасы мүшелерінің туған күндерін тойлау |
5.6.2.1-отбасы дәстурлерін зерделей білу |
2 |
|
|||||
|
|
Сыйлық таңдау.Туған күн иесін құттықтау |
5.6.2.1-отбасы дәстурлерін зерделей білу |
1 |
|
|||||
|
5.7.1 Байланыс жасау кәсіпорындары |
Пошта қызметі |
5.7.5.1-пошта қызметтерін білу |
2 |
|
|||||
|
5.8.1Қайталау |
Қайталау |
5.8.1.1- тазалық құралдарын пайдалану олардың қызметтерін білу |
1 |
|
|||||
|
|
Жеке бас тазалығы |
5.8.2.1-дене шаш тазалығын білу |
1 |
|
|||||
|
|
Киімдерді күту |
5.8.3.1- тазалық құралдарын пайдалану |
1 |
|
|||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Қоршаған әлем пәні 5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|||||||
|
1-тоқсан |
|||||||||||
|
5.1.Күзгі жемістерденсаулық көзі.Күзгі өзгерістер туралы мәліметтерді қорту |
Табиғаттағы маусымдық өзгерістер |
5.1.1.1.-күннің табиғаттағы өзгерістері,ауа ,судың температурасы,жылылық көлемі |
1 |
|
|||||||
|
Адамның тамақтануында көкністер мен жемістердің маңызы |
5.1.1.2-көкністер мен жемістердің адам өміріндегі маңызын ұғыну |
1 |
|
||||||||
|
Табиғаттағы күзгі өзгерістер |
5.1.1.4-табиғаттағы күзгі өзгерістер себебін түсіндіре білу |
1 |
|
||||||||
|
Көкөністер мен жемістерден жасалған тағамдар |
5.1.1.5-жаңа піскен көкөністер, жемістер мен аскөктен жеңіл тағам дайындау |
1 |
|
||||||||
|
Көкөністерді қысқа дайындау |
5.1.1.6-күзгі көкністерді жинауға көмектесу |
1 |
|
||||||||
|
Маусымдық өзгерістер |
5.1.1.7-ауа райына қарай киіне білу |
1 |
|
||||||||
|
Мектеп жанындағы күзгі жұмыстар |
5.1.1.8-күзгі жұмыстарға қатысу |
1 |
|
||||||||
|
Бақшадағы күзгі жұмыстар |
5.1.1.9-күзгі жұмыстарға қатысу |
1 |
|
||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||||
|
2-тоқсан |
|||||||||||
|
5.2Тірі табиғаттағы өзгерістер |
Мәдени өсімдіктер |
5.2.1.1-мәдени өсімдіктер туралы ұғымын нығайту |
1 |
|
|||||||
|
Жабайы өсетін өсімдіктер |
5.2.1.2-жабайы өсімдіктер айырмашылықтары |
1 |
|
||||||||
|
Ағаштар қарағай, қайын |
5.2.1.3-сыртқы ерекшіліктерін ажырата білу |
1 |
|
||||||||
|
Бұталар ,итмұрын арша |
5.2.1.4-көбею жолдарын білу |
1 |
|
||||||||
|
Шөптер жоңышқа бақбақ |
5.2.1.5-өсімдіктердің даму кезеңдерін білу |
1 |
|
||||||||
|
Мәдени өсімдіктердің жабайы өсімдіктерден айырмашылығы |
5.2.1.6-айырмашылығын ажырата білу |
1 |
|
||||||||
|
5.3 Қысқы табиғаттағы өзгерістер |
Қыс мезгіліндегі табиғаттағы өзгерістер |
5.3.1.1-қысқы табиғаттағы өзгерістер туралы мәліметтерін қорытындылау |
1 |
|
|||||||
|
|
Қыс мезгіліндегі адамдардың еңбектері |
5.3.1.2-қысқа дайындық жұмыствры |
1 |
|
|||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||||
|
3-тоқсан |
|||||||||||
|
5.4.1Тірі табиғаттағы процестер |
Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылы |
5.4.1.1-жануарлардың сыртқы түрін ажырата білу |
2 |
|
|||||||
|
Шөпқоректі жануарлар |
5.4.2.1-жануарлар мен танысу |
2 |
|
||||||||
|
|
Жыртқыш жануарлар |
5.4.2.2-жыртқыш жануар қасқыр, түлкі туралы түсінік |
1 |
|
|||||||
|
|
Пайдалы және зиянды жануарлар |
5.4.3.1-жануарларды ажырата білу білу |
2 |
|
|||||||
|
|
Үй жануарлары |
5.4.3.2-үй жануарларын күту |
1 |
|
|||||||
|
5.5.1Өлі табиғаттағы процестер |
Өлі табиғат |
5.5.1.1-өлі табиғат туралы білімді қорытындылау |
1 |
|
|||||||
|
Су оның маңызы |
5.5.2.1-өлі табиғат туралы білімді қорытындылау |
1 |
|
||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
10 |
|
|||||||||
|
4-тоқсан |
|||||||||||
|
5.6.1Көктемнің әртүрлі кезеңдеріндегі табиғаттағы өзгерістер |
Ауа оның қасиеті |
5.6.2.1-ауаның пайдасы мен құрамын білу |
1 |
|
|||||||
|
Топырақтың ерекшелігі және құрамы |
5.6.3.1-топырақтың пайдасын білу |
1 |
|
||||||||
|
|
Көктем айларындағы табиғаттағы өзгерістер |
5.6.4.1-өзгерістерді ажырата білу |
2 |
|
|||||||
|
Табиғаттағы тәртіп мәдениеті |
5.6.5.1-табиғаттағы тәртіп мәдениетін сақтау |
1 |
|
||||||||
|
5.7.1 Қазақстан өнеркәсібі |
Қазақстан өнеркәсібі |
5.7.5.1-өнеркәсіп туралы түсінік |
2 |
|
|||||||
|
|
Нанның адам өміріндегі рөлі |
5.7.1.1- нанның неден жасалатынын және адам өміріндегі рөлін білу |
1 |
|
|||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
8 |
|
|||||||||
Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Танымдық қымет пен сөйлеуді үйрету
5-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|||||||||
|
1-тоқсан |
|||||||||||||
|
5.1.Көру қабілетін дамыту |
4-6 бөліктен суреттер құрастыру |
5.1.2.1.-4-6 бөліктен тұратын суреттер құрастыру |
1 |
8.09 |
|||||||||
|
Заттар мен бейнелерді салыстыру |
5.1.2.2-айырмашылықтарын анықтау |
1 |
15.09 |
||||||||||
|
Геометриялық формалармен хұмыс |
5.1.2.3-бөлшектері мен белгілерін анықтау |
1 |
16.09 |
||||||||||
|
Бейненің суреттеп салу |
5.1.2.4-бейне суретін салып бітіру |
1 |
18.09 |
||||||||||
|
Ұзындықты өлшеу |
5.1.2.5- ұзындықты см,дм,м арқылы өлшеу |
1 |
21.09 |
||||||||||
|
Белгілерді ажырату |
5.1.2.6-заттарды суреттеу |
1 |
22.09 |
||||||||||
|
Бейнелерді тану білу |
5.1.2.7-бейнелерді элементі бойынша тану |
2 |
28.0929.09 |
||||||||||
|
5.1.6Дәм және иіс түйсігін дамыту |
Тағамды дәмі арқылы тану |
5.1.6.1-тағамдық өнімдер мен тағамды дәмі арқылы тану |
1 |
5.10 |
|||||||||
|
Түрлі иістерді тану |
5.1.6.2-иістерді тану |
1 |
6.10 |
||||||||||
|
Иістерге баға беру |
5.1.6.3-жағымды жағымсыз иістерді ажырату |
1 |
12.10 |
||||||||||
|
Иістерді тану және атау |
5.1.6.4-гүлдің иісін ажырату |
1 |
13.10 |
||||||||||
|
5.2.1Ұсақ материкасын дамыту |
Жұдырығын саусақтарын уқалау |
5.2.1.1-саусақ жаттығулары |
1 |
19.10 |
|||||||||
|
Саусақ гимнастикасы |
5.2.1.2-саусақ гимнастикасын жасау |
1 |
20.10 |
||||||||||
|
Қол позаларын келтіру |
5.2.1.3-қол позаларын клтіруді білу |
1 |
26.10 |
||||||||||
|
Қандай да бір нақты затпен жасалатын әрекеттер |
5.2.1.5-нақты әрекеттер жасау |
1 |
27.10 |
||||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|||||||||||
|
2-тоқсан |
|||||||||||||
|
|
Геометриялық фигуралар бейнелерді штрихтеу |
5.2.1.5-фигураларды штрихтеу |
2 |
9.11. 10.11 |
|||||||||
|
Бейнелерды бояулар мен қарындашпен бояу |
5.2.1.6-бейнелерді бояу |
2 |
16.11 17.11 |
||||||||||
|
Моншақтарды жіпке тізу |
5.2.1.7-моншақты тізу |
1 |
23.11 |
||||||||||
|
Пластилинмен жұмыс |
5.2.1.8-пластилинмен жұмыс жасауды білу |
2 |
24.11 26.11 |
||||||||||
|
Құммен сурет салу |
5.2.1.9-сурет салуды үйрету |
1 |
27.11 |
||||||||||
|
Майда заттар мен жұмыс |
5.2.1.10-ұстау арқылы сұрыптау |
2 |
7.12. 8.12 |
||||||||||
|
Үлгі бойынша мозаика құрастыру |
5.2.1.11-мозаика құрастыру |
2 |
14.12 15.12 |
||||||||||
|
|
Қағаз фигуралар жасау,жапыстыру |
5.2.1.12-оригами жасау |
2 |
21.12 22.12 |
|||||||||
|
|
Айту бойынша торларды белдеулеу |
5.2.1.13-торларды белдеулеу, бояу |
2 |
27.12 28.12 |
|||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|||||||||||
|
3-тоқсан |
|||||||||||||
|
|
Трафареттерді белдеулеу бояу |
5.2.1.14-трафаретпен жұмыс жасау |
2 |
|
|||||||||
|
Жарма бұршақтарды іріктеу |
5.2.1.15-тұқымдармен танысу |
2 |
|
||||||||||
|
Тұймелерді ілу |
5.2.1.16-тұйме қадауды үйрену |
1 |
|
||||||||||
|
Бейнелерді белдеулеу |
5.2.1.17-суреттермен жұмыс |
2 |
|
||||||||||
|
Қпқақтарды ашып жабу екі қолмен жұмыс |
5.2.1.8-екі қолды бірдей тиімді пайдалану |
2 |
|
||||||||||
|
5.2.1Мимиканы дамыту |
Қол қозғалту жаттығулары |
5.2.2.1-қол жаттығуларын жасау |
2 |
|
|||||||||
|
Мимика түрлері |
5.2.2.2-мимика түрлерімен танысу |
2 |
|
||||||||||
|
5.3.1.Жадын дамыту |
Геометриялық өрнектер бейнелерді келтіру |
5.3.1.1-есте сақтап қалу |
2 |
|
|||||||||
|
|
Қозғалыстар |
5.3.1.2-реттілігін келтіру |
2 |
|
|||||||||
|
|
Сөздер қатарын артынша келтіру |
5.3.1.3-сөздерді қайталау |
2 |
|
|||||||||
|
|
Тақпақ айту |
5.3.1.4-қайталау |
1 |
|
|||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
20 |
|
|||||||||||
|
4-тоқсан |
|||||||||||||
|
5.3.2.Тіл және ойлау қабілетін дамыту |
Адамдарды жасына қарай топтастыру |
5.3.2.1-жасын ажырата білу |
2 |
|
|||||||||
|
Заттардың қажеттілігін анықтау |
5.3.2.2-қажеттілігін анықтау |
2 |
|
||||||||||
|
Заттарды топқа бөлу |
5.3.2.3-ажырата білу |
2 |
|
||||||||||
|
Отбасындағы оқиғаларды бақылау |
5.3.2.4-сараптау |
2 |
|
||||||||||
|
Өз ісіні саралау |
5.3.2.8-саралай алу |
2 |
|
||||||||||
|
Оқиғаларды болжау |
5.4.2.1- болжай алу |
2 |
|
||||||||||
|
Мозаика құрастыру |
5.5.3.1-құрастыра алу |
2 |
|
||||||||||
|
Суреттерді бояу |
5.5.3.2-бояу,түстерді таңдау |
2 |
|
||||||||||
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













