Материалдар / тірек сызбалар

тірек сызбалар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
773
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Жаратылыстану пәні 5-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптарОқу мақсаттарыСағат саныКүні
1-тоқсан
5.1.А Ғылым әлеміҒылымның рөлі5.1.1.1.-ғылымның қызметтерін адам іс-ірекетінің түрі ретінде анықтау1



Зерттеуді жоспарлау5.1.3.1-зерттеу жоспарын құрастыру1

5.1.В Адам. Жер.Ғылым.Жер ғаламшарының пайда болуы5.2.2.1.-жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру1



Жерде тіршіліктің пайда болуы5.2.4.1-жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау1



Тіршілік ету жағдайлары 5.2.4.2-тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау 1



Жергілікті жердің жоспары.Шартты белгілер.5.2.5.1-«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру1



Мұхиттарды зерттеу тарихы5.2.6.2-мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау1



Нәсілдік белгілердің қалыптасуы.5.2.7.2-нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау1

Тоқсан ішінде барлығы8



2-тоқсан
5.2.А Заттар және материалдарСұйықтықтардағы және газдардағы диффузия 5.3.1.1-бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру1



Заттардың қасиеттері5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және эленктрөткізгіштігін, сөзылғыштығын, иілімділігін сипаттау1



Физикалық және химиялық құбылыстар5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату1



Таза заттар және қоспалар 5.3.2.1-қоспалар мен таза заттарды ажырату 1



Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері 5.3.2.2-қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну 1



Ерітінділер дайындау 5.3.2.3-құрамы белгілі ерітіндіні дайындау1



Заттарды жіктеу5.3.2.5-заттарды ерігіштігі бойынша металдар және бейметалдарға жіктеу1



Ішкі жиынтық бағалау

1

Тоқсан ішінде барлығы 8





















3-тоқсан

5.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістерТабиғаттағы заттар айналымы 5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау, заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу.1



Тау түзілу .Үгілу.

1



Тірі ағзалардың қасиеттері5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау1



Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері 5.4.2.2-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау1



Фотосинтез5.4.2.5-фотосинтез үдерісін сипаттау1



Фотосинтезге қажетті жағдайлар5.4.2.7-фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларды зерттеу1

5.3ВЭнергия және қозғалысЭнергия түрлері 5.5.1.1- энергия түрлерін ажырату 1



Температураны өлшеу5.5.1.5-жылулық үлғаюды сипаттау1



Энергияның өзара айналуы 5.5.1.6-энергияның өзара айналымына мысалдар келтіру1



Ішкі жиынтық бағалау

1

Тоқсан ішінде барлығы10

4-тоқсан
5.4А экология және тұрақты дамуЭкожожүйе құрамбөліктері 5.6.1.1-экожүйелердің құрамдас бөліктерін анықтау1



Экожүйе түрлері5.6.1.2- экожүйе түрлерін анықтау1



Орта факторлары және олардың экожүйелерге әсері 5.6.1.3-орта факторларының әсерін анықтау1



Табиғи және жасанды экожүйелер5.6.1.4-табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру1



Біржасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы5.6.2.2-біржасушалы ағзалардың экожүйедегі маңызын сипаттау1



Көпжасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы5.6.2.3- көпжасушалы ағзалардың маңызын сипаттау1



Туған жердің экологиялық мәселелері5.6.2.4- табиғатты қорғау мәселері1



Ішкі жиынтық бағалау

1

Тоқсан ішінде барлығы8











Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Әлеуметтік тұрмыстық бағдар 5-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптарОқу мақсаттарыСағат саныКүні
1-тоқсан
5.1А.Жеке бас тазалығы Жеке бас тазалығына қажетті заттар 5.1.1.1.-тазалық құралдарын пайдалану олардың қызметтерін білу, дене шаш тазалығын білу1

5.1.АМедициналық көмекМедициналық көмек көрсету5.1.2.1-жәндік , маса ,ара шаққан кезде медициналық комек көрсету1



Жәндік шаққан кезде жасалатын әрекеттер5.1.2.1-жәндік , маса ,ара шаққан кезде медициналық комек көрсету1

5.2Киім ,аяқ киім, бас киім түрлері.Киім түрлері 5.2.1.1.-киім, баскиім түрлері,олардың қызметтерін білу 1



Киім тігетін материалдың түрлері, оларды ажырату5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу1



Киімдерді жуу, кептіру, үтіктеу5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу1



Аяқ киім түрлері, олардың күтімі5.2.2.1-мата түрлерін , киім түрлерін ажырата білу1

5.3В Азық-түлік.ТамақтануАс үй жабдықтары5.3.1.1- Азық-түлік топтарын ажырата білу,көкністер, жемістер1

Тоқсан ішінде барлығы8













2-тоқсан
5.3. Ас үй ыдыстары техникасы Ас құралдвры ыдыс –аяқтары 5.3.2.1-ас үй жабдықтарын білу ,ас үй құралдарына күтім жасау 1

5.3 Ас дайындауАзық-түлік өнімдері5.3.3.1-азық-түлікдердің зерттелген топтары туралы білімді кеңейту1



Тамақтану тәртібі5.3.3.1-азық-түлікдердің зерттелген топтары туралы білімді кеңейту1



Жемістерден салат дайындау5.3.3.1.-шикі көкөніс, жемістерден салат дайындау1



Салатты безендіру 5.3.3.1.-шикі көкөніс, жемістерден салат дайындау1



Үстелді түскі асқа дайындау5.3.3.1-үстелдің басында өзін-өзі ұстаудың тәртібі1

5.4Тұрғын ғымараттарының түрлеріТұрғын үй түрлері5.4.1.1-тұрғын үй ғимараттарының түрлерін білу1



Үй ішіндегі гигиеналық талаптар5.4.1.1-жеке үйлер , пәтерлерде өзін ұстау ережелерін білу 1

Тоқсан ішінде барлығы 8























3-тоқсан

5.5.1 Транспорт көлік құралдарының түрлеріТұратын аудандағы бағыт

5.5.1.1-қоғамдық. Жекелей көліктің қызметтері туралы білу 2



Көлік түрлері 5.5.1.1-қоғамдық. Жекелей көліктің қызметтері туралы білу2

5.5.2көлікте жолда өзін-өзі үстаудың әдебі Көлік ішіндегі тәртіп5.5.2.2-қоғамдық көлікте өзін-өзі үстай білу, әдебі1

5.5.3 Қала бойынша қозғалыс маршруты Мен мектепке барамын5.5.3.1-мектепке бару , тұратын жерлердегі жазу жүретін жолдарды білу 2

5.6.1Отбасы құрамы Отбасы құрамы 5.6.1.1-отбасы мүшелерінің аты- жөні, әкесінің аты, тегі1

5.6.2қарым- қатынастар Отбасы мүшелері 5.6.2.1-отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,отбасы мүшелерінің міндеттерін білу2

Тоқсан ішінде барлығы10

4-тоқсан


Отбасы мүшелерінің туған күндерін тойлау5.6.2.1-отбасы дәстурлерін зерделей білу2



Сыйлық таңдау.Туған күн иесін құттықтау5.6.2.1-отбасы дәстурлерін зерделей білу1

5.7.1 Байланыс жасау кәсіпорындарыПошта қызметі5.7.5.1-пошта қызметтерін білу2

5.8.1ҚайталауҚайталау5.8.1.1- тазалық құралдарын пайдалану олардың қызметтерін білу 1



Жеке бас тазалығы5.8.2.1-дене шаш тазалығын білу1



Киімдерді күту 5.8.3.1- тазалық құралдарын пайдалану 1

Тоқсан ішінде барлығы8

Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау. Қоршаған әлем пәні 5-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптарОқу мақсаттарыСағат саныКүні
1-тоқсан
5.1.Күзгі жемістерденсаулық көзі.Күзгі өзгерістер туралы мәліметтерді қорту Табиғаттағы маусымдық өзгерістер5.1.1.1.-күннің табиғаттағы өзгерістері,ауа ,судың температурасы,жылылық көлемі1



Адамның тамақтануында көкністер мен жемістердің маңызы5.1.1.2-көкністер мен жемістердің адам өміріндегі маңызын ұғыну

1





Табиғаттағы күзгі өзгерістер5.1.1.4-табиғаттағы күзгі өзгерістер себебін түсіндіре білу1



Көкөністер мен жемістерден жасалған тағамдар5.1.1.5-жаңа піскен көкөністер, жемістер мен аскөктен жеңіл тағам дайындау1



Көкөністерді қысқа дайындау5.1.1.6-күзгі көкністерді жинауға көмектесу1



Маусымдық өзгерістер5.1.1.7-ауа райына қарай киіне білу1



Мектеп жанындағы күзгі жұмыстар5.1.1.8-күзгі жұмыстарға қатысу

1





Бақшадағы күзгі жұмыстар5.1.1.9-күзгі жұмыстарға қатысу1

Тоқсан ішінде барлығы8















2-тоқсан
5.2Тірі табиғаттағы өзгерістер 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ