Материалдар / Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа идеямен сыныпты топқа бөлу, сыныпты сабақ басталасымен үй жұмысын ми шабуылы арқылы тексеру және теледидардан көретін ойындар арқылы сабақты бекіту
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сәкен Сейфуллин атындағы №80 мектеп-гимназиясы















АШЫҚ САБАҚ



Жаратылыстану

Тақырыбы: «Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу»

5 «И» сынып

Пән мұғалімі:Сериков С.Е.





















2023-2024 оқу жылы



Білім беру ұйымының атауы

С.Сейфуллин атындағы №80 мектеп-гимназия

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

5.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:

Сериков Сержан Ерланович

Күні:

18.01.24ж.

Сынып: 5

Қатысушылар саны: 26

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі организімдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.4.2.1. Тірі ағзалардың қасиеттерін сипаттайды

5.4.2.2. Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Тірі организмдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

2 минут


Кәмпит әдісі” бойынша сыныпты 3 топқа бөлу. Кәмпитті ашып оқушылардың ашқан кәмпиттеріне байланысты, өз орындарына отырғызады





Оқушылар мұғалімнің таратқан кәмиптін ашып өз орындарына топқа бөлініп отырады.

Өзара топ басшысын сайлайды.



Мадақтау


Жаңа білім


25 минут

Кросворд әдісі”- кроссворд арқылы үй жұмысына байланысты сұрақтарға жауап беріп, жаңа тақырыптың атауын ашады




Жеке жұмыс – тірі табиғат пен өлі табиғатың айырмашылығын сұрайды



Презентациямен жұмыс жаңа тақырыпты ашу



Мұғалім тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттайды, оқушыларға түсіндіреді, видеоролик көрсетеді.





Айна әдісі” сергіту сәті




Ой шабуылы







Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады


Презентациядан негізгі идеяны анықтайды


Видеомен жұмыс жасайды және топтық жұмыс.

Деңгейді рет ретімен қояды. Тізбекті сурет арқылы құрайды


Айнаға қарайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Ми заряды”әдісі арқылы бағаланады.

1 жауап – 1 балл





https://www.youtube.com/watch?v=voWFSGkCG9o&t=210s


https://www.youtube.com/watch?v=ZRFykdf4kDc
















Бекіту

15 минут

Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты бекіту тапсырмасы

Jeopardy бағдарламасы арқылы оқушылардың білімін тексеру


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Топтық бағалау»

Интерактив тақтасы

https://jeopardylabs.com/




Бағалау

2минут

Викторинаға байланысты топ топ болып бағалау


Мұғалім мадақтау әдісімен оқушылардың белсенділігін айтып өтеді.

Интерактив тақтасы

Кері байланыс

1 минут


Кері байланыс: Тапсырмалар орындағанннан кейін оқушылар «Теңгерім дөңгелегін» бояйды.

Түсінгені бойынша бояйды


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А5

Үй тапсырмасы

120 сурет салу, 121 бет










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!