Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу 5сынып Жаратылыстану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу 5сынып Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5сынып Жаратылыстану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

5.3АТірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:



Сабақтың тақырыбы:

Тірі ағзаларды микроскопиялық зерттеу

Оқу мақсаты:

5.4.2.3 –микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану

5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау

Сабақтың мақсаты:

Микрокоптың құрылысымен танысу

Микроскоппен жұмыс ісеу ережелерін үйрену

Ғалымдардың зерттеу жұмыстарын сипаттау

Құндылыққа баулу

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

0-5мин






І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну

Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі (4 топ құру) – Берілген сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлінеді

Алдыңғы білім

Тірі ағзалардың бек патшалығын ажырат тапсырмасын платформада ұсынады

Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады;

Оқушылар топтасады

1-топ Зерттеушілер

2-топ Оптика шеберлері



Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік








-патшалықтардың қасиетін ажыратады

Презентация











https://learningapps.org/watch?v=ptwsvbada24



5-10мин


«Суреттен не айтасың »тәсілі

Сен қандай ұлғайтқыш құралдарын білесің? Оларды қайда қол данады? Тірі организмдер әлемі өте әр алуан екенін сен білесің. Олардың қалай өмір сүріп, өсіп, қоректенетінін, көбейетінін түсіну үшін, олардың құрылысын зерттеу керек. Алманы алып, оны екіге бөл. Оның жұмсақ жері майда бөл шектерден тұрады. Бұл жасушалар. Олар қарапайым ұлғай тушы құралдар лупа немесе микроскоп арқылы жақсы көрі неді.

Л упа туралы алғашқы мәліметтер б.з.д. 444 жылы пайда болды.

Микроскоп туралы естуің бар ма?




Бейнекөрсетілім ұсынады

Теорияны бекіту тапсырмасын береді

Оқушылар

Суретті сөйлетеді

Сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады






Бейнені көреді өз жауаптарын негіздейді







Тапсырманы орындайды



Жарайсыздар!

Өте жаксы жауап!

Ұтымды жауап!

Мұғалім қошеметі







-микрокоптың құрылысын ажыратады



















https://wordwall.net/ru/resource/66985491



Сабақтың ортасы

10-25мин








«Ол кім?, Бұл не?» топтық жұмыс

Топтарға ғалымдар суреттері таратылады. Олардың еңбектері мен ашқан жаңалықтарын сипаттайды

1-топ Захарий Янсен (1590 ж.) Галилео Галилей

2-топ Антонио ван Левенгук, Роберт Гук

Платформадағы тапсырманы ортадағы смартфонда орындатады

Оқушлар құпия сандарды таңдап топта берілген сурттерді талдайды

Ортақ зерттей нышанын анықтайды

Бағалау критерийі:

-Ғалымдардың еңбектерін атайды

-микроскоптың құрылысын белгілейді

-ғаылмдар еңбегін дұрыс орналастырады

https://wordwall.net/ru/resource/66985575


https://wordwall.net/ru/resource/66985605


25-30мин


«Ойыңмен бөліс» тәсілі Жеке жұмыс

Микроскоптыы негізгі бблшектерін ата және көрсет. Олардыы

неге арналғанын түсіндір.

2. Микроскоптың астында зерттелетін зат қалай аталады?

3. Ғалымдар микроскопты қандай мақсатта пайдаланады?

4. Болашақта микроскоп қандай болады? Оның қандай қасиеттері болады? Суретін сал.

Берілген тапсрыманы оқушылар дәптеріне жеке орындап, өз ойларын айтады


Дескрпитор:

-микроскоптың құрылысын атайды-2балл

-жасушаның құрылысын сипаттайды



30-40мин

«Зертте де зерделе » тәсілі жұптық жұмыс

С АРАМАНДЫЫ ЖҰМЫС

Микропрепарат дайындау. Микроскоп арқылы ауа көпіршігін және

жапырақ жасушасын қарау.

Жұмыстың мақсаты: микропрепарат дайындауды үйрену және микроскоп аррылы жанды және жансыз табиғат дене-

лерін ажырату.

Оқушылар топта жұптаса отырып берілген тапсырманы орындайды

Дескриптор:

-микропрепараттады дайындауды үйренеді

-ауа көпіршіктерін қарайды

-жасушаның құрылысын көреді-2балл


40-423мин

Бекіту тапсырмасы


Шындық не жалған екендігін ажыратады

Дескриптор:

-шындық ақпартты балғамен ұрады-1балл

-жалған ақпартты жояды-1балл

https://wordwall.net/ru/resource/66275281


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

43-45 мин

Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.





Үй тапсырмасы



Оқушылар берілген асықтарға

Сабаққа түсінуін

Қызықты өткендігін жазады

Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады

Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2025
331
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі