Тірі ағзалардың алуан түрлілігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірі ағзалардың алуан түрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар қайымына көмегі тиеді деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Экология және тұрақты даму

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тірі ағзалардың алуан түрлілігі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.6.2.1 Тірі табиғат дүниелеріне ағзаларды жіктеу

5.6.2.2 Біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау


Сабақтың мақсаты

  • Барлық оқушылар:

  • Тірі ағзалардың бес дүниеге бөлінетінін біледі;

  • Ағзалардың қандай дүниеге жататынын анықтай алады;

  • Оқушылардың басым бөлігі:

  • Көпжасушалы және біржасушалы ағзаларды сипаттап, ажырата алады.

  • Кейбір оқушылар:

  • Біржасушалы және көпжасушалылардың ерекшеліктерін ажыратып бере алады.


Бағалау критерийі

  • Тірі ағзаларды бес дүниеге жіктейді;

  • Біржасушалылар мен көпжасушалыларды сипаттайды;

Ойлау дағдылары

  • Білу,түсіну,қолдану

Тілдік мақсаттар


Оқушылар ... істей алады?

  • тірі ағзалардың негізгі ерекшеліктерін ауызша тұжырымдайды

  • тірі ағзаларды бес дүниеге олардың ерекшеліктері бойынша жіктейді, жазбалар және қорытынды жазады

  • ағзалардың ерекшелік белгілерін атайды және олардың белгілі бір дүниеге жататындығын анықтайды

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Жіктеу, дүние, бактериялар,протисталар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар, омыртқасыздар, омыртқалылар,біржасушалылар,көпжасушалылар.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін, пайдалы тілдік бірліктер:

  • Бұл ағза өсімдікке немесе протистаға жатуы мүмкін …?

  • Ол қозғалама/ қоректене ала ма/ омыртқа жотасы бар ма…?

  • Бұл болуы мүмкін ...

  • Жануарлар қоректене алады және…...

  • Бактериялар біржасушалы ағзалар, оларда жоқ …

  • Протисталар біржасушалы ағзалар, оларда бар ...

  • Саңырауқұлақтар жасыл емес, себебі….

  • Өсімдіктер өздері ...түзеді


Құндылықтарға баулу


Сын тұрғысынан ойлау, өзгелерге құрметпен қарау, жауапкершілік, қамқорлық көрсету,жеке және топпен жұмыс істей білу

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Алдыңғы білім


Жаратылыстану 1-сынып (Өсімдіктер әлемі; Жануарлар әлемі), 2-4 сыныптар Жаратылыстану



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Талқылауға арналған тармақтар:

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин






5 мин





3мин

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.

"Ыстық лебіз" Оқушылар бір -біріне жылы лебіздерін білдіреді. Көңіл күйін сабаққа аудару.

Үй тапсырмасы:

«Карусель» әдісі бойынша өткен тақырыпты еске түсіреді. «Карусель» әдісі оқушыларды 1,2-ге санап екі топқа топтастырамыз. 1-ші топ ішкі шеңбер түзеді, 2-ші шеңбер сыртқы шеңбер түзіп, ішкі шеңберге қарама-қарсы тұрады. Сыртқы шеңбердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыларға бір сұрақтан қояды, жауап алған соң, оңға бір қадам жылжып келесі оқушыға басқа сұрақ қояды.

Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау.

Сыныптағы оқушыларды «Саңырауқұлақтар» , «Өсімдіктер», «Жануарлар» Суреттер бойынша топқа бөлу.

Ой қозғау.

Әр топ өз атына байланысты қысқаша мәлімет беріп өтеді.



















суреттер








Сабақтың ортасы



10 мин
















2 мин












2 мин












2 мин













2 мин










2 мин













5 мин















2 мин

(Тж)

1-топ. "Тірі ағзаларды дүниеге жіктеу."Тірек- сызба әдісі

2-топ. "Біржасушалыларды сипаттау". Топтастыру

3-топ."Көпжасушалыларды сипаттау" Топтастыру


Бейнеталдау "Тірі ағзалардың көптүрлілігі"


Дескриптор:

  • Мәтінмен танысып, негізгі идеясын айтып бере алады.

  • Құрастырған тірек-сызба және топтастыруы тақырыпқа сай ашылды.

  • Уақытты тиімді пайдалана алды.


ҚБ.Топтар бірін-бірі дескриптор арқылы бағалайды.




(Ж)1 тапсырма.


А) Сызбанұсқаны толтырыңыз.


Б) Берілген ағзаларды сызбанұсқаға сәйкес орналастырыңыз:

Омыртқалылар

Омыртқасыздар




1. Шыбын 6. Шегіртке

2. Маса 7.Аю

3. Керік 8. Шұбалшаң

4. Қоян 9. Көбелек

5. Ара 10. Қасқыр


Дескриптор:

  • Тірі ағаларды бес дүниеге жіктей алады;

  • Омыртқалыларды,омыртқасыздарды ажыратып жаза алады.


ҚБ. Өзін-өзі дескриптор арқылы бағалайды.


(Ж)2 тапсырма. "Терминдерге анықтама бер"(Дәптермен жұмыс) Интерактивті тақта арқылы көрсетіледі.

  • Омыртқалылар –

  • Омыртқасыздар –

  • Саңырауқұлақтар –

  • Өсімдіктер –

  • Жануарлар –

  • Біржасушалылар –

  • Көпжасушалылар –


Дескриптор:

  • Терминдердің анықтамасын біледі


ҚБ: өзін-өзі бағалау .Жұлдызша тарату


Сергіту сәті. "Кім жылдам"

Вирус дегенде оқушылар-«УУУУУ» деп дыбыстайды.

Бактерия – «ААААА» деп дыбыстайды.

Саңырауқұлақ – қолды жоғары шеңбер етіп көтереді.

Өсімдік – қолды жоғары аша етіп көрсетеді.

Жануар – орнында айналады.


(Жж)3-Тапсырма

А)

Жоғарыдағы біржасушалы ағзаларды шеңбермен қоршаңыз. Қоршаған ағзаңыздың қоршалмаған ағзадан айырмашылығын айтыңыз.









Дескриптор:

  • Біржасушалыларды ажырата алады;

  • Біржасушалылардың көпжасушалылардан айырмашылығын біледі.


В)Төмендегі суреттерді салыстырып, тірі ағзалардың маңызы туралы эссе жазыңыз(3-4 сөйлемдік эссе).







Дескриптор:

  • Біржасушалылар мен көпжасушалыларды салыстыра алады.

  • Тірі ағзалардың маңызын жаза алады.


ҚБ:Жұптар өзара ауысып дескрипторға сүйеніп бағалайды, бағалау кестесін толтырады

1-дескриптор

2-дескриптор




Келісемін



Толықтыру қажет









Оқулық, интерактивті тақта,бейнефильм
















































И нтерактивті тақта


Жұлдызшалар


























суреттер







































Бағалау парағы


Сабақтың соңы


2 мин








1 мин




Жаңа тақырыпты қорытындылау.

 (Ж) «Ақпараттағы ақаулық» әдісі. 1-ші оқушыда ақпараттың 50 пайызы жазылған парақ бар.Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші оқушыдағы парақта. 1-оқушы өз ақпаратын түсіндіреді, 2 оқушы сол ақпаратты толықтырады


ҚБ: өзін өзі тақтадағы дұрыс жауап бойынша бағалайды

«Толық, толық емес, себебі...»



Кері байланыс. "Бес саусақ" әдісі

  • Бас бармақ: Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды

  • Балан үйрек: қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім?

  • Ортан терек: Қандай қиындық кездесті?

  • Шылдыр шүмек: Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

  • Кішкене бөбек: келесі сабақта білгім келеді?








Үйге тапсырма:

Ауылыңда өзің білетін тірі ағзаларды бес дүниеге жіктеп, мысалдар жазып келіңіз.

Ақпарат жазылған парақтар














Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Карусель» әдісі

Нұсқаулық: оқушылардың жұмысқа тек белсенді өзінің таңдауымен ғана емес, әртүрлі серіктерімен бір мезгілде араласуына мүмкіндік береді

және суреттер бойынша топтарға бөлінеді.Бірінші топқа тірек-сызба,екінші,үшінші топқа топтастыру тапсырмалары беріледі.Бұл тапсырмалар оқушыларды жаңа тақырыпты меңгеруге,түсінуге ықпал жасайды.

Сергіту сәті "Кім жылдам" Нұсқаулық: оқушылардың бойын бір сергітіп алу және сабаққа қызықтыра түсу мақсатында ұйымдастырады.

Барлық оқушыларға білу,түсіну мақсатында сызбанұсқаны толтыру тапсырмасы беріледі.

Интерактивті тақта арқылы "Терминдерге анықтама бер" тапсырмасын орындайды.Жұптық тапсырмада оқушылар суреттегі ағзаларды ажыратады, айырмашылығын салыстыра отырып, маңызын біледі.

Мақсаты – оқушыларды тыңдауға, диалог жүргізуге, өз пікірін айтуға, дәлелдеуге, басқаның пікірімен санасуға мүмкіндік береді.




1.Топтық жұмыс,жұптық,жеке жұмыстар арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау жетістіктерін айқындау.

2.Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.

3. "Сандар арқылы" бағалау:

Оқушылар бірін-бірі сандар арқылы бағалайды, бағаны бағалау парағына қояды


4.Кері байланыс (жазбаша)"Бес саусақ"

5.Рефлексия "Табыс сатысы" арқылы өз іс-әрекеттерін бағалауға итермелеймін. (ауызша)




Биология.

Сергіту жаттығулары.

Интерактивті тақта.

Қоршаған ортаға қамқорлық.

Сабақ бойынша рефлексия


- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
4996
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі