Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Экология және тұрақты
даму
Мектеп: «Манашы жалпы білім беретін мектеп»
КММ
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:Рахметова
Н.Р
Сынып:5
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтыңтақырыбы
5.4В Тірі ағзалардың сан
алуандығы
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
5.6.2.1 ағзаларды
тірі табиғат дүниелеріне жіктеу
5.6.2.2 біржасушалы және
көпжасушалы ағзаларды сипаттау
Сабақ мақсаттары
әр деңгей бойынша мысалдар
келтіріп, ойын жеткізе алуы
Бағалау
критерийлері
тірі ағзалардың
құрылымдық деңгейлерін зерттейді;
әр деңгейді қандай
ғылым зерттейтіндігін талдап, қорытынды
жасайды;
әр деңгейдің ерекшеліктеріне
баға береді.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және
терминология:
Молекулалық, жасушалық,
жасушаішілік,
Мүшелік-ұлпалық,Ағзалық,Популяциялық-түрлік,Биогеоценозды,Биосфералық
Оқытудың тілдік
мақсаты:тыныс алу жиілігі физикалық
жаттығу ұзақтығынан неге өзгеретіндігін түсіндіру үшін болжам
құруға топта жұмыс істей (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары)
алады.Диалог құруға /жазылымға
қажетті сөздер топтамасы:... бұл үдеріс барысында
барлық тірі ағзалар ұрпақ қалдыра алады. Бұның себебі … ... ...
байланысты
Құндылықтарды
дарыту
Өзіне және қоршаған ортаға
деген сыйластық
Пәнаралық
байланыстар
Биология,
экология
АКТ қолдану
дағдылары
Интерактивті тақта,
презентация
Бастапқы
білім
Жануарлардың негізгі
сипаттамаларын атайды (1 сынып).
Жануарларды омыртқасыздар және
омыртқалылар деп жіктеу. Жануарлар топтарының ұқсастықтары мен
ерекшеліктерін сипаттайды.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
0-3 мин
- Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Жағымды атмосфералық
ахуал құра отырып, сұрақтар қою:
Сабақ мақсатымен және бағалау
критерийлерімен танысу.
Оқушыларға Жер
ғаламшарының, тірі ағзалары бар орман, қасқырлар тобы, жалғыз
қасқыр, мүше (жүрек), бұлшықет, бұлшықет жасушалары суреттерін
беріледі.
Оқушылар сызбаға
суреттерді жоғарғы деңгейден төменгі деңгейге дейін
орналастырады.
Топқа
бөлу
Жаңа сабақты
түсіндіру.
Тіршіліктің жаратылу
деңгейі. Тірі табиғат құрылымының жаратылу деңгейі біркелкі
қалыппен баспалдакты бейімделу аркылы кұрылатын қатармен
сипатталады.
(С) Сыныппен тірі
ағзалардың құрылымдық деңгейлерін талдау. Барлық ағзалар көп
жасушалы ма екеніне көз жеткізу; өсімдіктер мен жануарларда қандай
мүшелер болады;
Тіршілік
деңгейлері:
молекулалық;
жасушалық
(клеткалық);
ұлпалық,
мүшелік;
ағзалык;
популяциялық-
түрлік;
биогеоценоздық;
биосфералық деп
бөлінеді.
Мәтінді және бейне
материалды көру арқылы әр топ тапсырмаларын
орындайды
видео
«Жеті маймыл» әдісімен
тапсырма беру (оқушыларға мәтінді таратып
беру)
Әр топ тапсырманы орындап
болған соң жұмыстарын таныстырады. 7 топ
бағалайды.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады