( Т) Оқушылар «Үлкеннен кішіге»
жаттығуын орындайды.
Оқушыларға Жер
ғаламшарының, тірі ағзалары бар орман, қасқырлар тобы, жалғыз
қасқыр, мүше (жүрек), бұлшықет, бұлшықет жасушалары суреттерін
беріледі.
Оқушылар сызбаға
суреттерді жоғарғы деңгейден төменгі деңгейге дейін
орналастырады.
Топқа
бөлу
Жаңа сабақты
түсіндіру.
Тіршіліктің жаратылу
деңгейі. Тірі табиғат құрылымының жаратылу деңгейі біркелкі
қалыппен баспалдакты бейімделу аркылы кұрылатын қатармен
сипатталады.
(С) Сыныппен тірі
ағзалардың құрылымдық деңгейлерін талдау. Барлық ағзалар көп
жасушалы ма екеніне көз жеткізу; өсімдіктер мен жануарларда қандай
мүшелер болады;
Тіршілік
деңгейлері:
Мәтінді және бейне
материалды көру арқылы әр топ тапсырмаларын
орындайды
видео
«Жеті маймыл» әдісімен
тапсырма беру (оқушыларға мәтінді таратып
беру)
Әр топ тапсырманы орындап
болған соң жұмыстарын таныстырады. 7 топ
бағалайды.
Қалыптастырушы
бағалау:
Тапсырма 1
(Қабілеті жоғары
оқушыларға)
Тапсырма 2
(Қабілеті орта
оқушыларға)
|